PDA

Stairmill og kører

View Full Version: Stairmill og kører

Bruger

Jeg har startede med at lave en ny maskine på gym - en stairmill. Dybest set spark skridt ud og så
selvom du klatre dem. Jeg elsker det. Kicks min * ss hver gang, men på en god måde. Jeg løber omkring
12-15 miles om ugen og har virkelig begyndt at mærke, hvordan stram mine hamstrings er, når jeg kører - på grund af
Det stairmill, antager jeg. Jeg såre mig selv? Vil dette hjælpe mine løb?

Jeg er frygtelig langsom alligevel, køre mere bare for at holde vægten ud og bo i rimelig god form. Havde
tidligere gjort stairmaster og elliptiske på gym. Nysgerrig, hvis nogen andre bruger en lignende maskine
og hvordan det påvirkede deres løb. Thanks so much! Håber du alle har den samme herlige
vejr vi har her i VA i dag - om tid ...

hg

Bill-Altid Har

> Jeg har startede med at lave en ny maskine på gym - en stairmill. Dybest set spark skridt ud og så
> selvom du klatre dem. Jeg elsker det. Kicks min * ss hver gang, men på en god måde.

Du skal vænne sig til det, de ting er altid hårdt for den første uge eller to.

> Grund af stairmill, antager jeg. >

Stop og finde ud af.

Jeg såre mig selv? Vil dette hjælpe mine løb?

Sandsynligvis ikke hurtinmg, og det skulle hjælpe i tide.

> Tidligere havde gjort stairmaster og elliptiske på gym. Nysgerrig, hvis alle andre bruger et lignende
> Maskinen og hvordan det påvirkede deres løb.

Jeg bruger eliptical, og det er marrrrrrrrrvelous baby! Jeg elsker det! Ingen anden maskine udfordringer mig gerne
at man gjorde. (Jeg er vant til det nu) Det er påvirket mit kører cadio-kloge i en meget positiv måde. Min
løb er så let nu virker det som snyd. Jeg tror, at det ikke kun hjulpet mit hjerte, men syntes at
har hjulpet mig indånder mere stabil også. Muskel klog Jeg får meget mindre stivhed, ømhed og træthed
end før.

Bill R.

=============> - - - (_!_)
OO

Tony

Dette er et multi-del besked i MIME-format.

------=_ NextPart_000_0042_01C30146.ACEB0DD0 Content-Type: text / plain; charset = "iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

"Bill-altid hårdt-Rodgers" <thebillrodgers@aol.comNOHAM> mens drukket om = Zima skrev i en meddelelse =
news: 20030412140655.25918.00001217 @ mb-fd.aol.com ...
> Jeg bruger eliptical, og det er marrrrrrrrrvelous baby! Jeg elsker det! Nej =
anden
> Maskinen udfordringer mig gerne, at man gjorde. (Jeg er vant til det nu) Det er påvirket mit kører cadio-klog
> I en meget positiv måde. Min kører =
er så
> Let nu ser det ud som snyd. Jeg tror, at det ikke kun hjalp mit hjerte =
men syntes
> For at have hjulpet mig med at trække vejret mere stabil også. Muskel klog Jeg får meget mindre stivhed, ømhed, og
> Træthed end før .= 20
> = 20
> Bill R.
> = 20
> = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D> - - - (_!_) = 20
> OO = 20
Du tog på en ellipsetræneren?? Ba-HAAAAAAAA! = 20

------=_ NextPart_000_0042_01C30146.ACEB0DD0 Content-Type: text / html; charset = "iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

<! DOCTYPE HTML PUBLIC "- / / W3C / / DTD HTML 4.0 Transitional / / EN"> <HTML> <HEAD> <META
http-equiv = 3DContent-Type content = 3D "text / html; = charset = 3Diso-8859-1"> <META content = 3D "MSHTML
6.00.2800.1141 "name = 3DGENERATOR> <STYLE> </ style> </ HEAD> <BODY>
<DIV> <FONT Face=3DArial size=3D2> "Bill-altid hårdt-Rodgers" = <</ FONT> <A = 20
href = 3D "mailto: thebillrodgers@aol.comNOHAM"> <FONT face = 3DArial = 20
size = 3D2> thebillrodgers@aol.comNOHAM </ FONT> </ A> <FONT face=3DArial = size=3D2>> mens = 20
beruset på Zima wrote in message </ FONT> <A = 20
href = 3D "news: 20030412140655.25918.00001217 @ mb-fd.aol.com"> <FONT = face = 3DArial = 20
size = 3D2> news: 20030412140655.25918.00001217 @ mb-fd.aol.com </ FONT> </ A> <FONT =
= 20
face = 3DArial size = 3D2 >...</ FONT> </ DIV>
<DV> <FONT Face=3DArial size=3D2>> Jeg bruger eliptical, og det er = 20 marrrrrrrrrvelous baby! Jeg
elsker det! Ingen andre <BR>> maskine udfordringer = mig gerne = 20, at man gjorde. (Jeg er vant til det
nu) <BR>> Det har påvirket mit løb = cadio-klog = 20 i en meget positiv måde. Mit løb er
så <BR>> let nu ser det ud som = 20 snyd. Jeg tror, at det ikke kun hjulpet mit hjerte, men
syntes <BR>> for at have hjulpet = = 20 mig indånder mere stabil også. Muskel klog Jeg får meget
mindre <BR>> = stivhed, = 20 ømhed og træthed end før. <BR>> <BR>> Bill
R. <BR>> = <BR>> = 20
= 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D = 3D> - - - (_!_) <BR>> =
OO <BR> Du træner = 20 på en <STRONG> elliptisk </ STRONG> træner??
Ba-HAAAAAAAA! = 20 </ FONT> </ DIV>
<DVI> <FONT Face=3DArial size=3D2> </ FONT> </ DIV> </ BODY> </ HTML>

------=_ NextPart_000_0042_01C30146.ACEB0DD0---

Bob

Kære bruger,

Den elliptiske Maskinen er en Guds gave for dem af os med gamle trætte knæ. Enhver stair climbing, om
på maskine eller ved egentlige trapper er dårligt for knæ. Jeg ville undgå dem. Min fysioterapeut mener
disse maskiner, bør forbydes. Se på dine knæ som en begrænsende ressource. Når de er skudt
Du kan ikke få dem tilbage.

Bob, 60 år gammel med 80 år gamle knæ, men stadig planlægning på NY i efteråret

"bruger" <user@richmond.edu> skrev i en meddelelse news: b79i7e $ 3v2 $ 1@rumor.richmond.edu ...
> Jeg har startede med at lave en ny maskine på gym - en stairmill. Dybest
spark
> Skridt ud og som om du klatre dem. Jeg elsker det. Kicks min
* ss
> Hver gang, men på en god måde. Jeg løber ca 12-15 miles om ugen og har virkelig begyndt at mærke, hvordan
> Stram mine hamstrings er, når jeg kører - på grund af
den
> Stairmill, antager jeg. Jeg såre mig selv? Vil dette hjælpe mine løb?
>
> Jeg er frygtelig langsom alligevel, køre mere bare for at holde vægten ud og bo i rimelig god form. Havde
> Tidligere gjort stairmaster og elliptiske på gym. Nysgerrig, hvis alle andre bruger et lignende
> Maskinen og hvordan dens
påvirket
> Deres løb. Thanks so much! Håber du alle har den samme herlige vejr vi har her i
> VA dag - om tid ...
>
> Hg

Bill-Altid Har

> Den elliptiske Maskinen er en Guds gave for dem af os med gamle trætte knæ. Enhver stair climbing
> enten på maskine eller ved egentlige trapper er dårligt for knæ. Jeg ville undgå dem. Min fysiske
> terapeut mener, disse maskiner, bør forbydes. Se på dine knæ som en begrænsende ressource.
> Når de bliver skudt, kan du ikke få dem tilbage.
>
> Bob, 60 år gammel med 80 år gamle knæ, men stadig planlægning på NY i efteråret

En ting Bob, vil jeg tage spørgsmålet med din idé, at køre eller gå op ad trapper skader knæ
indtil de giver ud. Måske trappe Stepper gøre, men at gå op ad trappen ikke, heller ikke kører med
det rette udstyr og stil. Hvis dette er sandt i nogle folk caeses det på grund af nogle defekt.
Millioner af mennesker løber ind i deres 80's og aldrig har knæ problemer.

Bill R.

=============> - - - (_!_)
OO

Bob

Bill R,

Sikkert du overdriver. Millioner af mennesker kan bo i deres 80's, men kun en minimal antal
dem køre. Og der er mange langt yngre mennesker, der har kørt med rette udstyr og stil, men
har knæ, der har givet ud gøre for overforbrug.

Jeg er enig med din kommentar om at gå op ad trappen, jeg havde i tankerne at køre op ad trappen.

Bob "Bill-altid hårdt-Rodgers" <thebillrodgers@aol.comNOHAM> wrote in message
news: 20030414064509.05560.00001239 @ mb-fo.aol.com ...
>> Det elliptiske Maskinen er en Guds gave for dem af os med gamle trætte knæ. Enhver stair climbing
>> Enten på maskine eller ved egentlige trapper er dårligt for knæ. Jeg ville undgå dem. Min fysiske
>> Terapeut mener, disse maskiner, bør forbydes. Se på dine knæ som en begrænsende ressource.
>> Når de bliver skudt, kan du ikke få dem tilbage.
>>
>> Bob, 60 år gammel med 80 år gamle knæ, men stadig planlægning på NY i efteråret
>
> En ting Bob, vil jeg tage spørgsmålet med din idé, at køre eller klatring
trapper
> Skader i knæene, indtil de giver ud. Måske trappe Stepper gøre, men
walking
> Op ad trappen ikke, heller ikke kører med det rette udstyr og stil.
Hvis
> Dette er sandt i nogle folk caeses det på grund af nogle defekt. Millioner
af
> Folk løber ind i deres 80's og aldrig har knæ problemer.
>
>
> Bill R.
>
> =============> - - - (_!_)
> OO

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET 3.3.1