PDA

View Full Version: Overnight Bike Camping Advice Needed

TrekDedicated

Hej alle,

Jeg er ved at begynde at gøre natten cykel camping ture. Dybest set, ridning efter arbejde på fredag 30-40 miles på en campingplads og overnatter, og derefter pakning op næste dag og køre hjem.

Mine spørgsmål:

1) Hvilken type telt?
Jeg ville foretrække en, som jeg kunne passe min cykel ind

2) Hvilken type mat?

3) Hvilken type sovepose?

Jeg er en stor autocamper allerede, men aldrig med den cykel, og er spændt på, hvad andre gør. Jeg leder efter redskaber, som jeg kan passe i en vandretur tilbage-pack.

Tak for alle input!

TD

alfeng

Jeg er ved at begynde at gøre natten cykel camping ture. Dybest set, ridning efter arbejde på fredag 30-40 miles på en campingplads og overnatter, og derefter pakning op næste dag og køre hjem.

Mine spørgsmål:

1) Hvilken type telt?
Jeg ville foretrække en, som jeg kunne passe min cykel ind

2) Hvilken type mat?

Jeg er en stor autocamper allerede, men aldrig med den cykel, og er spændt på, hvad andre gør. Jeg leder efter redskaber, som jeg kan passe i en vandretur tilbage-pack.
FWIW. Jeg vil anbefale en billig 2-mand DOMED telt ... bringe nogle avis til linje cyklens side af teltet's gulvet + noget stivere til forgaflen (eller venstre pedal / etc. afhængigt af, hvordan du vælger at placere cyklen i teltet) til at hvile på / i gerne bunden af en 2-liters sodavandsflaske (til venstre pedal) eller hvad du kan forestille dig at arbejde for dig.

Når vægten ikke er et problem, vil jeg anbefale en selvstændig oppustning mat, fordi de ruller strammere ... ELLER, hvis vægten er en faktor, så en IKKE-Ensolite Microcell pad (dvs., der ER sugekopper, som ikke har nogen hukommelse, men derfor ikke rulle så stramt).

Jeg ville vælge en syntetisk pose (undertiden det regner, selv når det ikke er i prognosen & Down gør dårligt i fugtigt vejr), som er normeret til 32 º F, selv om luften temp sandsynligvis vil være omkring 60 º eller varmere, fordi nogle gange temperaturen swing fra dag-til-nat + muligt træthed kan bare gøre det til at føles meget koldere end det er.

BTW. Du virkelig ønsker cykeltasker ... du vil blive en meget ulykkelig CAMPER, hvis du forsøger at ride med en fyldt rygsæk ... ELLER, var du lige angiver størrelsen af den mængde, du lyst til at arbejde med (dvs. fra 3.500 til 4.500 cubic inches)?

scuppy

Du sover med cyklen i teltet: confused:

alfeng

Du sover med cyklen i teltet: confused: Det er bedre at sove med din cykel inde i teltet, end at vågne op og finde cyklen har fundet vej til et nyt hjem!

gevind

Du sover med cyklen i teltet: confused: Absolut! Og girly sover udenfor. Nogle mennesker kan finde det mærkeligt, og der er mere end et foto på internettet fra forskellige race møder.

AlvChen

Mine spørgsmål:

1) Hvilken type telt?
Teltet jeg bruger er REI Half Dome 2 HC telt. Det har to døre og to vestibuler. Den vestibuler var høje nok for mig at rulle min cykel ind. Det er ikke teknisk i teltet, men det er omfattet af teltet. Aldrig haft et problem. Jeg havde også en trailer, så jeg hjul traileren under de øvrige vestibule. Teltet har også clips, i stedet for ærmerne for polerne, så det er ekstremt hurtige til setup og det er relativt let.

2) Hvilken type mat?
Puden jeg bruger er Thermarest Pro-Lite 3. De ting er super let, super lille og smuk comfy. Det er en smule pebret, men jeg har ikke haft et eneste problem med det.

Jeg har en billig sovepose, som jeg fik fra eBay, men jeg købte det primært fordi den er komprimeret ned til en forholdsvis lille størrelse. Jeg husker ikke det mærke eller modelnavnet. Ligesom ovenstående, vil jeg foreslå et syntetisk pose til et mindre besvær.

Her er et tip til dig, når du kommer til campingpladsen, oprulle din sovepose og pude først, så de har en chance for at få deres Loft (udvidelse, der opstår mellem fibre ordentligt isolere din taske / PAD) inde i teltet og gøre alt else bagefter.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish