PDA

Northern Tier Rute

View Full Version: Northern Tier Rute

onelonerider

Jeg touring USA via de nordlige liste senere i år, og jeg spekulerer på, om nogen ville være interesseret i at deltage mig, jeg har kort og ruten er fastsat, så ville dette ikke være et problem. Jeg er en 25-årig mand og bor i England. Jeg håber at lande i Vanouver eller Seattle i september engang og afslutte 4200 mile ruten mellem 65 og 75 dage, så flyver tilbage fra New York eller en mere lokal lufthavn nær Bar Harbour, Maine (det slut punkt) omkring november tid. Min hensigt er at se så meget af natur og mennesker i USA som muligt. Ruten omfatter fire bjergkæder, så det ikke, vil ikke være en tur i parken. Har gjort en masse cykel før, men på det tidspunkt have en pause fra det.

Jeg har ikke en særlig kærlighed til at ride om i øjeblikket enten så hvis nogen har en sag, de brænder for og ønsker at rejse penge så er jeg villig til at arbejde sammen om årsagen.

Jeg har sikkert glip masser af detaljer til dette, men, og ting, du har brug for at vide så godt, men hvis du kontakter mig, jeg kan give dig en idé.

Tak for læsning og jeg ser frem til at høre fra dig.

Rob

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations delivered by vBET Translator 3.2.2