Sikkerhed i USA
View Full Version: Sikkerhed i USA
Hi there,
Jeg råber til en lille smule af rådgivning om turnere i Amerika.
Jeg touring den nordlige liste over Washington, Idaho Montana North Dakota hele vejen over til staten Maine på Atlanterhavskysten. Jeg er tilfreds med den afstand er nødvendige for at dække, og jeg er tilfreds med alt, hvad der er i min kontrol. En ting er jeg lidt bekymret over, er faren fra dyr i hele denne rute, jeg ved, at de fleste nætter jeg vil sove på en campingplads, og det ville ikke være et problem, men jeg spørge, hvad er chancerne for faktisk at blive angrebet af vilde dyr på denne rute-selv i løbet af dagen. Jeg tror, at jeg skal se ud for bjørne og ulve hovedsagelig. Jeg er naturligvis vil gøre noget for at provokere dem. Og også, hvad er chancerne for at blive angrebet af faktisk også mennesker, fordi dette er en solo tur.
Er der noget, du kan rådgive mig at gøre eller tage? Alle råd ville være værdsat.
Rob
Vi har en rigtig ond dyr i dette område, er det ringe homo sapiens. Dette dyr er berygtet for at gøre dumme ting, såsom konkurrencer om, hvem der kan køre nærmest cyklister, råbte obscenities, kaster øldåser, passerer cyklisten derefter hurtigt at dreje til højre. Til dette dyr jeg anbefale at udvikle en rigtig tyk hud. Du kan udvikle tyk hud ved at ride i byområder.
Du må være spøg mig, vil de fleste af de ridning ske i det land, så jeg håber, vil der ikke være mange af disse typer af mennesker. Plus jeg håber, at en del af beskrivelsen af disse homo sapiens er falsk, som det lyder temmelig forbandet trist for dem, selv om cyklister kommer (naturligvis) sekund.
Om en alvorlig sag, gør en kende nogen vilde dyr eller farer jeg bør se efter på denne nordlige liste rute?
Thanks Rob
Om en alvorlig sag, gør en kende nogen vilde dyr eller farer jeg bør se efter på denne nordlige liste rute?
Thanks Rob
Bare Homo Sapiens! Jeg skal vide, jeg bor i dette område.
Hvilket område bor du i?
Den nordlige liste omfatter 14 stater og fire bjergkæder
Hvilket område bor du i?
Den nordlige liste omfatter 14 stater og fire bjergkæder
I øjeblikket bor i Spokane, som er i Washington, nær grænsen til Idaho og Montana (MapQuest det). Jeg har også boet i Illinois og Michigan og har rejst meget i hele den nordlige liste stater i alle årstider.
Sidste år besteg jeg Mt Kataydn i Maine i løbet af september.
Hi there,
Jeg råber til en lille smule af rådgivning om turnere i Amerika.
Jeg touring den nordlige liste over Washington, Idaho Montana North Dakota hele vejen over til staten Maine på Atlanterhavskysten. Jeg er tilfreds med den afstand er nødvendige for at dække, og jeg er tilfreds med alt, hvad der er i min kontrol. En ting er jeg lidt bekymret over, er faren fra dyr i hele denne rute, jeg ved, at de fleste nætter jeg vil sove på en campingplads, og det ville ikke være et problem, men jeg spørge, hvad er chancerne for faktisk at blive angrebet af vilde dyr på denne rute-selv i løbet af dagen. Jeg tror, at jeg skal se ud for bjørne og ulve hovedsagelig. Jeg er naturligvis vil gøre noget for at provokere dem. Og også, hvad er chancerne for at blive angrebet af faktisk også mennesker, fordi dette er en solo tur.
Er der noget, du kan rådgive mig at gøre eller tage? Alle råd ville være værdsat.
Rob
Jeg har redet Northern Tier 6 gange og set 2 bjørne og ingen ulve.
Det lader til, at bjørne ikke kommet gennem campingpladser om natten, så jeg kunne have været tæt, men sov på det tidspunkt. Bears har en god lugtesans, så opbevaring af fødevarer "bære resistent" er vigtigt. Jeg brugte et reb til at hænge fødevarer højt op mellem træerne. Må ikke holde mad i dit telt og prøve at holde din sovepose, mat, tøj, og hvad du ellers aldrig bringe ind i teltet ikke lugte af mad. En af mine ryttere, der anvendes til at sige, at du ikke ønsker at bruge bacon som din pude: <
Solo ridning har stor frihed, men giver det mening at tale med andre ryttere og campister i de områder du rejser inden for lokale oplysninger om forhold af veje, byggeri, farer, og selvfølgelig sjove ting at se, steder at bo og spise.
På et andet emne, gør en nyde og råd om rejse-og sygeforsikring for de stater, dette er en 90-dages tur, og jeg har haft citater, men de er alle omkring £ 270 - ønsker at få det billigere end det virkelig.
Nogle gode råd vil være godt
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0