PDA

Gamle Route 66 tur - slange antivenom.

View Full Version: Gamle Route 66 tur - slange antivenom.

vinyl_theif

Hej alle.
Om tre ugers tid, jeg bort for en tur på tværs af USA på rute 66, (Il til Ca). For nylig blev jeg rådgivet om at tage slangen antivenom bare i tilfælde af behov vil opstå. Jeg er helt klar over, slanger kun angribe i forsvar, hvis de føler sig truet og skal bo klart for enhver i henhold til vækst eller klynger af sten, hvor de findes normalt holder køligt, men er interesseret i andres synspunkter / advarsler / historier om dette emne.: forvirret:

Hilsen. Mark. UK

alfeng

Hej alle.
Om tre ugers tid, jeg bort for en tur på tværs af USA på rute 66, (Il til Ca). For nylig blev jeg rådgivet om at tage slangen antivenom bare i tilfælde af behov vil opstå. Jeg er helt klar over, slanger kun angribe i forsvar, hvis de føler sig truet og skal bo klart for enhver i henhold til vækst eller klynger af sten, hvor de findes normalt holder køligt, men er interesseret i andres synspunkter / advarsler / historier om dette emne.: forvirret:

Hilsen. Mark. UKI've DRIVEN ad Route 66 fra Chicago til Californien flere gange ...

Du behøver sandsynligvis ikke at bekymre dig om slangebid undtagen den type dine dæk kan få!

I denne forbindelse, mens mange har sagt så onde ting om dem, vil jeg anbefale dig seriøst at overveje at nogle solide, Urethane dæk ... Jeg tror det almindeligt tilgængelige "brand", som er solgt i Storbritannien er grønt dæk (http://www.greentyre.co.uk/). Afstanden mellem Chicago og Los Angeles er omkring 3000 miles (4.800 km). Mens den grønne Dækkene bør senest den afstand, kan det ikke skade at folde et ekstra, hvis du slider den bageste dæk (Du kan rotere dem, selvfølgelig, hvis du bemærker sliddet er større, end du forventer ... og, du kan ride dem ned til under 1mm af randen, da de er solidt, selv om cyklen håndtering vil blive påvirket på det tidspunkt). Få den fedeste dem, der vil passe til din fælge & stel (under fendere, naturligvis).

NB. Hvis du planlægger at krydse Mojave ørkenen (mellem Kingman & Barstow, Californien), så du ønsker at gøre dette på overnatning, uanset tidspunktet på året (hvis du har valget), og uanset transportmiddel ( f.eks bil) - det er omkring 90 + miles. Så vil du ønsker lys ... godt, kan du have lys, uanset. 40 º C om natten er ikke ualmindeligt i Mojave, BTW.

Scorpions i ørkenen ville være min bekymring, BTW, snarere end slanger.

Du ønsker en høj kvalitet, backpacker poncho (en, der går ned til dit knæ), som er lavet af belagt nylon eller bedre stof (eftermiddag tordenvejr er uundgåelige) + briller, der passer på dine solbriller (billig 'Shop' beskyttelsesbriller med blød vinyl, ventileret Shell vil gøre, hvis udseende ikke er vigtigt), fordi når du støder sidevind (og vil! dig), du vil have mere øje beskyttelse end wrap-around briller kan levere. Lad ikke hjem uden enten.

Jeg tror, Route 66 teoretisk ender i Barstow ... hvis du går videre mod vest, til Los Angles (for eksempel), er jeg ikke sikker på, hvordan du "Trip Planner 'foreslog, at man forhandle miles mellem Victorville (California) & Riverside / hvor (for eksempel) .. . da cyklerne ikke er tilladt på denne del af Interstate (80 + mph hastigheder af alle køretøjer er ikke ualmindeligt - og er tilladt i henhold til California Highway Patrol - på ned ad bakke på trods af den teoretiske fartgrænse). Der skal være en 'overflade vej' rute mellem Barstow og LA, men jeg har aldrig undersøgt, hvad det kunne være.

Fortovet i NOGLE strækninger kan være meget dårlig ... især gennem Oklahoma (det er år siden jeg har været på Route 66 gennem nogle dele, så dele kunne sikkert have været repaved). Uanset, skulderen (som du vil ride på nogle steder) er helt ru på nogle / mange / de fleste dele af kørebanen.

Ting du måske ikke har overvejet - du ønsker mere sunblock, end man skulle tro, læbepomade med nogle SPF, mere deodorant, end man skulle tro, et organ talkum ... eventuelt et ekstra par sko liners. Du ønsker at foretage en ekstra vand blære, at backpackere brug (nogle BOXED vine bruge disse blærer & spigots!).

BTW. Du kan generelt ikke lejr overalt måtte ønske. Du kan campere på KOA campingpladser & stats-eller-National Parks & "rastepladser." Eller, hvis du går til over-nat i moteller? Uanset hvad, vil du sikkert gerne have en kabel-lås på, når du er nødt til at forlade din cykel uden opsyn (fx, når du går ind i en butik) - Jeg tror, at du altid kan benytte faciliteterne på en McDonalds (næsten hver / (hver anden) TOWN vil have en), BTW. A self-oppustning liggeunderlag anbefales, hvis du er camping.

Jeg formoder, du går på en solo, FN-støttet tur - er det en fuldt lastet tur eller let lastet tour?

FWIW. Det er nok værd at gøre den afstikker til Grand Canyon (ca. 100 km nord for Route 66, som vil blive I-40 [Interstate 40] på det punkt på din vej). Du skal henvende sig til Canyon via Flagstaff, AZ og samle op mod vest rute via Williams, AZ ... der er en "rasteplads" mellem Flagstaff & Williams ... så kunne du natten over på den rasteplads, gå videre til Williams, og derfra mod nord til Grand Canyon (afstanden mellem Williams & GC er kortere ... vejen mellem Flagstaff & GC er hypotenusen-af - de-trekant).

Du vil måske en tredobbelt håndsving. Hvis du kun ønsker at bruge en dobbelt, så vil du ønsker et "kompakt" Crank + en 12-34 MTB kassette + MTB bagskifter. Du vil sandsynligvis gerne have en MTB kassette & bagskifter selvom du vælger en tredobbelt! Selv da, kan du støde på mange steder, hvor du måske vil en tur cyklen (dvs. mellem Moriarity, New Mexico & Flagstaff, Arizona), hvis du er fuldt lastet - den højde mellem de to steder varierer mellem 7000 m & About 7.500 meter ned til omkring 5000 fod (det er alle en del af Perm Overthrust) ... Chicago er på omkring 600 meter over havets overflade.

Jeg virkelig anbefale Campagnolo ERGO skiftere, hvis du ikke bruger bar-end skiftere ... Det Campagnolo skiftere kan downshift når Gearsystem er under belastning.

Tage nogle "ekstra" bungee ledninger + en rulle gaffatape. Glem ikke dit værktøj!

Måske ønsker du at vedhæfte en "vimpel-on-a-polet" for synlighed ... tjekke din LBS ... ELLER, bære en reflekterende, neon-grønne "roadworker's" sikkerhed vest (de er åbne masker - Jeg tror vesten ville være min præference) ...

Det er, hvad der kommer til at tænke ...

Håber du har en stor oplevelse!

alfeng

BTW. Hvis / Når du ringer Green Dæk, fortælle dem din plan ... måske de vil sponsorere dig ... et par af dæk, minimalt, i bytte for din post-tour feedback og / eller testimonial.

buckybux

Du skal være heldig hvis du endda se en slange! Problemet med antivenom er, at det kun er godt for én type af slange. Du ville have til at antivenom for en masse forskellige slanger. Nu når det er sagt, har jeg rejst mod sydvest et parti, som omfatter mange backpacking ture, og endnu ikke set en rattler endnu (men det betyder ikke, du vil ikke se en, eller at de ikke er der).

Hvis du er telt camping, vil du sikkert føle sig meget bedre tilpas, hvis du bruger et telt, der har en bunden lynlås (men bemærk, jeg brugte et telt uden bund lynlås i 10 år og aldrig haft et problem). Jeg vil også bære en slange bid kit, der er temmelig billigt.

Jeg foreslår, at du gør lidt læsning og baggrund om slanger, vil det gøre dig mere komfortabel, fordi der er en masse misforståelser om dem. Du vil få flere problemer med hunde og førere, så vil du med slanger.

vinyl_theif

Tak for at tage tid for alle de oplysninger, jeg har besvaret de centrale punkter ..
Jeg har kørt ad Route 66 fra Chicago til Californien flere gange ...

Du behøver sandsynligvis ikke at bekymre dig om slangebid undtagen den type dine dæk kan få!

I denne forbindelse, mens mange har sagt så onde ting om dem, vil jeg anbefale dig seriøst at overveje at nogle solide, Urethane dæk ... Jeg tror det almindeligt tilgængelige "brand", som er solgt i Storbritannien er GRØN DÆK (http://www.greentyre.co.uk/ (http://www.greentyre.co.uk/)). Afstanden mellem Chicago og Los Angeles er omkring 3000 miles (4.800 km). Mens den grønne Dækkene bør senest den afstand, kan det ikke skade at folde et ekstra, hvis du slider den bageste dæk (Du kan rotere dem, selvfølgelig, hvis du bemærker sliddet er større, end du forventer ... og, du kan ride dem ned til under 1mm af randen, da de er solidt, selv om cyklen håndtering vil blive påvirket på det tidspunkt). Få den fedeste dem, der vil passe til din fælge & stel (under fendere, naturligvis).

Jeg har brugt Schwalbe "Marathon plus 'på tidligere ture, men disse har været på fransk asfalt (de sætter os til skamme!). Jeg var kommet på tværs af disse dæk under min 'dæk forske' sessioner men valgte Schwalbe som altid kommer ud toppe på historier fra andre tourers.

NB. Hvis du planlægger at krydse Mojave ørkenen (mellem Kingman & Barstow, Californien), så du ønsker at gøre dette på overnatning, uanset tidspunktet på året (hvis du har valget), og uanset transportmiddel ( f.eks bil) - det er omkring 90 + miles. Så vil du ønsker lys ... godt, kan du have lys, uanset. 40 º C om natten er ikke ualmindeligt i Mojave, BTW.

Jeg havde tænkt på tidligt at gøre 5-6 am starter på disse strækninger, som kører om natten betyder ikke at se de seværdigheder (eller burde det være sand!) ... & Skorpioner, men min cykel har lys via det forreste nav dynamoen, der også anvendes for opkrævning kamera / mp3-batterier.

Scorpions i ørkenen ville være min bekymring, BTW, snarere end slanger.

Du ønsker en høj kvalitet, backpacker poncho (en, der går ned til dit knæ), som er lavet af belagt nylon eller bedre stof (eftermiddag tordenvejr er uundgåelige) + briller, der passer på dine solbriller (billig 'Shop' beskyttelsesbriller med blød vinyl, ventileret Shell vil gøre, hvis udseende ikke er vigtigt), fordi når du støder sidevind (og vil! dig), du vil have mere øje beskyttelse end wrap-around briller kan levere. Lad ikke hjem uden enten.

Sikker på, jeg var blevet advaret af disse et år tilbage, da jeg begyndte at planlægge turen. Jeg har købt en maskine-shop beskyttelsesbriller & Gaffer-tapede opholdsarealet maske til at forsegle dem.

Jeg tror, Route 66 teoretisk ender i Barstow ... hvis du går videre mod vest, til Los Angles (for eksempel), er jeg ikke sikker på, hvordan du "Trip Planner 'foreslog, at man forhandle miles mellem Victorville (California) & Riverside / hvor (for eksempel) .. . da cyklerne ikke er tilladt på denne del af Interstate (80 + mph hastigheder af alle køretøjer er ikke ualmindeligt - og er [u] er tilladt i California Highway Patrol - på ned ad bakke på trods af den teoretiske fartgrænse). Der skal være en 'overflade vej' rute mellem Barstow og LA, men jeg har aldrig undersøgt, hvad det kunne være.

Ruten er hele vejen til Santa Monica. Jeg har gjort omfattende google-jordforbindelse & Microsofts 'Streets & Trips' for at hjælpe navigere ruten væk fra Interstates bedst muligt. Jeg har gjort omfattende forskning og sikkert lagt mærke til det afsnit, du fremhæve at ligne en cyklist mareridt. På Victorville Jeg vil være på Mariposa Rd, der svarer til den I15 for 13 miles til, hvor de I15 splits (Oak Hill Rd) og derefter bruge I15 for en "fræk" 2 mile sprint (!), Hvor der er en ' service rd ', der følger mellem / går under både East & West baner bringer mig til' Cajon Junction ', derefter en anden I15 sprint til' Lytle Creek ', hvor jeg ser tilbage på de gamle tilpasning, ned til San Bernando på' Cajon blvd ', derefter' Foothill blvd 'i forhold til kaos i LA.

Jeg fandt et nyttigt dokument, hvoraf cykelruter gennem LA, som tilfældigvis følger en stor del af min planlagte rute, nogle er bare vej skuldre og har læst at være forsigtige, da de fleste ulykker skyldes bilist har ikke benytter deres spejlets & åbne døre eller trække på! !

Jeg har den "Her er det 'kort Set & læst bogen mine Michael Wallis (ingen relation), Jeg er næsten på' rute 66 overload 'min hukommelse banker er fuld!

Fortovet i NOGLE strækninger kan være meget dårlig ... især gennem Oklahoma (det er år siden jeg har været på Route 66 gennem nogle dele, så dele kunne sikkert have været repaved). Uanset, skulderen (som du vil ride på nogle steder) er helt ru på nogle / mange / de fleste dele af kørebanen.

Ting du måske ikke har overvejet - du ønsker mere sunblock, end man skulle tro, læbepomade med nogle SPF, mere deodorant, end man skulle tro, et organ talkum ... eventuelt et ekstra par sko liners. Du ønsker at foretage en ekstra vand blære, at backpackere brug (nogle BOXED vine bruge disse blærer & spigots!).

Min cykel bærer tre 1-liters flasker & jeg har en Ortleib 2-liters pose, og kan bære mere i vejen for 2-liters platic cola flasker, hvis nødvendigt.

BTW. Du kan generelt ikke lejr overalt måtte ønske. Du kan campere på KOA campingpladser & stats-eller-National Parks & "rastepladser." Eller, hvis du går til over-nat i moteller? Uanset hvad, vil du sikkert gerne have en kabel-lås på, når du er nødt til at forlade din cykel uden opsyn (fx, når du går ind i en butik) - Jeg tror, at du altid kan benytte faciliteterne på en McDonalds (næsten hver / (hver anden) TOWN vil have en), BTW.

Jeg har altid bære en god lås, det er en skik cykel, som jeg bruger & koste mig en arm og en ben ... eller mere som 2 arme og 2 ben!

A self-oppustning liggeunderlag anbefales, hvis du er camping.
Jeg normalt bare turné med en 9 mm skum madras, det er let og problemfri.
Jeg formoder, du går på en solo, FN-støttet tur - er det en fuldt lastet tur eller let lastet tour?
Sikker på, solo. Slags midten af læsset, så let som muligt, men ikke til det punkt af gram-klemmer forsøger at spare vægt, når der kunne opstå problemer som følge heraf.

FWIW. Det er nok værd at gøre den afstikker til Grand Canyon (ca. 100 km nord for Route 66, som vil blive I-40 [Interstate 40] på det punkt på din vej). Du skal henvende sig til Canyon via Flagstaff, AZ og samle op mod vest rute via Williams, AZ ... der er en "rasteplads" mellem Flagstaff & Williams ... så kunne du natten over på den rasteplads, gå videre til Williams, og derfra mod nord til Grand Canyon (afstanden mellem Williams & GC er kortere ... vejen mellem Flagstaff & GC er hypotenusen-af - de-trekant).

Jeg agter på en dag-off på Williams & brug Grand Canyon jernbane til et besøg der.
Du vil måske en tredobbelt håndsving. Hvis du kun ønsker at bruge en dobbelt, så vil du ønsker et "kompakt" Crank + en 12-34 MTB kassette + MTB bagskifter. Du vil sandsynligvis gerne have en MTB kassette & bagskifter selvom du vælger en tredobbelt! Selv da, kan du støde på mange steder, hvor du måske vil en tur cyklen (dvs. mellem Moriarity, New Mexico & Flagstaff, Arizona), hvis du er fuldt lastet - den højde mellem de to steder varierer mellem 7000 m & About 7.500 meter ned til omkring 5000 fod (det er alle en del af Perm Overthrust) ... Chicago er på omkring 600 meter over havets overflade.

Jeg virkelig anbefale Campagnolo ERGO skiftere, hvis du ikke bruger bar-end skiftere ... Det Campagnolo skiftere kan downshift når Gearsystem er under belastning.
Min cykel har en Rohloff hastighed hub, es smule af kit, jeg brugte en uvenlig rustfrit 44 tand chainring & de 16 tand bageste kædehjul, som følger med nav. To måneder siden jeg cyklede fra det nordlige Frankrig til Barcelona (Pyrenese kryds) & vist lige højre, selv om 1:a gear aldrig fik et kig ind selv ... måske på denne tur!

Tage nogle "ekstra" bungee ledninger + en rulle gaffatape. Glem ikke dit værktøj!

Oh sikker. Jeg arbejder som en elektro / mek service-ingeniør. Aldrig over-se de åbenlyse og være forberedt på det værste scenario.

Måske ønsker du at vedhæfte en "vimpel-on-a-polet" for synlighed ... tjekke din LBS ... ELLER, bære en reflekterende, neon-grønne "roadworker's" sikkerhed vest (de er åbne masker - Jeg tror vesten ville være min præference) ...
God idé, vi har dem på arbejdspladsen, vil jeg fat i en!

Det er, hvad der kommer til at tænke ...

Håber du har en stor oplevelse!
Mange tak
"hvis du ved, du kan opnå en udfordring,
hvad meningen med at starte det "!
Mark Wallis.

alfeng

Tak for at tage tid for alle de oplysninger, jeg har besvaret de centrale punkter ..
Jeg har kørt ad Route 66 fra Chicago til Californien flere gange ...

I denne forbindelse, mens mange har sagt så onde ting om dem, vil jeg anbefale dig seriøst at overveje at nogle solide, Urethane dæk ... Jeg tror det almindeligt tilgængelige "brand", som er solgt i Storbritannien er GRØN DÆK (http://www.greentyre.co.uk/ (http://www.greentyre.co.uk/)). Afstanden mellem Chicago og Los Angeles er omkring 3000 miles (4.800 km). Mens den grønne Dækkene bør senest den afstand, kan det ikke skade at folde et ekstra, hvis du slider den bageste dæk (Du kan rotere dem, selvfølgelig, hvis du bemærker sliddet er større, end du forventer ... og, du kan ride dem ned til under 1mm af randen, da de er solidt, selv om cyklen håndtering vil blive påvirket på det tidspunkt). Få den fedeste dem, der vil passe til din fælge & stel (under fendere, naturligvis).

Jeg har brugt Schwalbe "Marathon plus 'på tidligere ture, men disse har været på fransk asfalt (de sætter os til skamme! [Uk]). Jeg var kommet på tværs af disse dæk under min 'dæk forske' sessioner men valgte Schwalbe som altid kommer ud toppe på historier fra andre tourers.

Jeg havde tænkt på tidligt at gøre 5-6 am starter på disse strækninger, som kører om natten betyder ikke at se de seværdigheder (eller burde det være sand!) ... & Skorpioner, men min cykel har lys via det forreste nav dynamoen, der også anvendes for opkrævning kamera / mp3-batterier.
Gode nyheder og dårlige nyheder ...

Route 66 er tilsyneladende kun ~ 2450 miles lang ... men afstanden mellem Needles (Californien) & Barstow er tilsyneladende ~ 145 miles (kontra de ~ 90 + miles jeg genindkaldt til den større afstand mellem Kingman & Barstow ... det har været 10 år siden kørte jeg denne sektion ... unødvendigt at sige, at der er en smuk signficant forskel, hvis du rejser på tværs af Mojave på cykel!)

FWIW. Jeg plejer forsøgte at få gang i Mojave passage (hvis position vest), så jeg ville ankomme i Barstow, når nogle butikker er åbne (minimalt, en benzintank!) ... altid, en nat passage ... fordi, jeg ønskede at slå LA trafik i lulle (ikke helt) lige efter om morgenen "Rush Hour" ...

Uanset hvad, jeg husker er, at der er en benzintank "Plaza" omkring 22 (?) Miles vest for nåle (det var "nye" omkring 10 år siden, og jeg formoder det er der stadig ... det virker som tilkørselsvejen er omkring en kilometer lang, men det er formentlig kortere ... det er let at se fra vejen (især om natten) ... det er på nordsiden af Interstate hvis jeg husker ..., der kan være et sted, du kan Hunker ned og hvile, før du begynder dit kryds - det vil gøre det langt ben (120 + miles) af dit kryds lidt mere håndterbare.

Jeg har krydset går i Mellemøsten under både dag og nat ...

Ikke for at fratage den skønhed, du vil se (eller, jeg har set det for mange gange), men der er ikke meget at se fra Interstate gennem det meste af Mojave ... undtagen de bjergkæder i afstand og nogle kaktus.

Det virkede som om der var mindst én (eller flere) falsk flad (r), som var / (var) 20 + miles lang ... det bliver op ad bakke at gå vest hvis jeg husker korrekt.

Den passage via cykel (som giver et optimistisk 12 mph) vil være omkring 10 + timer, hvis du orlov fra gas-stationen Plaza, som er vest for nåle.

At have set kilometertal diagram, vil jeg nu faktisk foregribe en 16 timer kryds, da toto, mellem Needles & Barstow på cykel ... så kan du nok ikke har nok vand med dig - 4 gallon er min anbefaling. Nogle dråber citron eller andre sugetabletter, kan være godt at have, når du rider over ørkenen ... det er disse "ekstra" seks timer, som vil blive mordere.

Der er et par små "stopper" lige før kommer til Barstow - Newberry Springs ligger omkring 20 miles øst for Barstow & Daggett er omkring 10 miles øst for Barstow. Begrænsede muligheder ... du vil rejse op ad bakke på en "falsk flad."

Hvis dagtimerne temps er i Mojave forventes at være på 45 º C for rækkevidde, så vil jeg anbefale dig at overveje at fange en Greyhound (Trailways?) Bus fra fra punkt A til punkt-B ... Der er et tog, men jeg ved ikke, hvor du vil fange den.

Når du er i ørkenen, den dag tid til natten temperatur sving er omkring 30 ° F/54 ° C fra høj til lav ...

Solen vil tilføje omkring 20 º til effektiv temp (helt sikkert, at den faktiske fortovet temperatur) ... hvis det er 100 º i skyggen, vil det være det samme som 120 º når du ikke er skygge ... der vil blive meget hårdt for dig og dine dæk.

Jeg tror, at når du er i Mojave, at du virkelig ikke ønsker at køre mellem 10 & 3, hvis det er muligt - det vil sandsynligvis blive den varmeste del af dagen ... en paraply, kan det faktisk være en god ting at have til at bruge som en parasol, når du er holdt op langs den side af kørebanen, hvis der ikke er nogen anden nuance (uanset hvor du kan være under hele trek).

Så hvis det er muligt, jeg faktisk anbefale at du prøver at forlade Needles-området (helst på "Plaza", der vest for nåle) tættere til midnat, fordi du vil prøve at komme til Barstow (i hvert fald, Newberry Springs) med omkring 10.

Den gode nyhed er, at jeg tror du vil være i gennemsnit godt 20 miles i timen (30kph) mellem Williams & Seligman:

http://www.americansouthwest.net/maps/route66map.gif

http://www.americansouthwest.net/arizona/route_66/index.html

BTW. Just for the record, har jeg vedlagt et billede af den type forretning beskyttelsesbriller, at jeg tænker på ... lys, meget billig og mere eller mindre ubrydelig.

Jeg ville overveje indpakning nogle hvide cykelstyr tape over hvad tape din cykel har før Mojave passage ... måske, slid nogle hvide bomuld, havearbejde (dvs. fuld finger) handsker (til efter 9 & før 4) ... og har en lang-ærmet, løse hvide T-shirt til at bære. Du vil sikkert føle som om du er sveden excessivley med ekstra lag, men du vil miste MINDRE kroppen fugt.

Jeg kan ikke bruge et visir på min hjelm, når jeg rider, men jeg sandsynligvis ville hvis jeg var krydser Mojave på cykel.

FYI. Toget mellem Grand Canyon & Willams er trukket af et damplokomotiv, så jeg tror, den bevæger sig på mellem 30 mph & 40 miles i timen - så er det sikkert en to-timers tur i hver retning.

alfeng

Jeg havde planlagt på tidlig laver 5-6 am starter på disse strækninger, som kører om natten, ville betyde, ikke at se de seværdigheder (eller burde det være sand!)
BEGGE solopgang og solnedgang bør storslået ... uanset hvor du er, men især i ørkenen.

alfeng

Jeg havde planlagt på tidlig laver 5-6 am starter på disse strækninger, som kører om natten, ville betyde, ikke se de seværdigheder (eller burde det være sand!) ... BTW. Jeg ved ikke, hvor hurtigt du planlægger at gøre turen, men her er info du måske ønsker at vide: August månens cyklus 8 / 1 (6:13 EDT) New Moon
8 / 8 (4:20 EDT) Tiltagende kvarter måne
8 / 16 (5:16 PM EDT) Full Moon
8 / 23 (7:50 PM EDT) Aftagende Quarter Moon
8 / 30 (3:58 PM EDT) New Moon

September månens cyklus
9 / 7 (10:04 PM EDT) Tiltagende kvarter måne
9 / 15 (5:13 PM EDT) Full Moon
9 / 22 (1:04 PM EDT) Aftagende Quarter Moon
9 / 29 (4:12 PM EDT) New Moon

Hvis du er i Mojave i midten af september temps vil være lidt køligere og du vil være i stand til at rejse med måneskin (en god ting).
Ørkenen vil være mere bemærkelsesværdigt om natten end om dagen ... så længe du ikke er trætte - træthed ville sandsynligvis resultere i uønsket hallucinationer.

BTW. Alt-eller-del af motorvejen gennem Mojave har rumlestriber skåret ind i "midten" del af skuldrene ...

Du kan ikke tage noget frisk frugt i Californien.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vBET 3.2.2