PDA

View Full Version: og de er næsten off ...

totolacoste

Hej,

JEG sendt et par gange i løbet af de sidste par måneder, om en tur til Barcelona, som en ven og jeg havde planlagt. Af årsager, logistiske og finansielle, vi var nødt til at skifte til Amsterdam.

Afrejse dato: 10. august.

Vi endelig dumpet til et par Dawes Kara Kums, og andre ting som cykeltasker og så videre, er blevet købt stykkevis (VauDe for mig, nogle andre gøre for min ven, men jeg har endnu til at se hans). Som for at sove, har han et telt og jeg har fået mig en Hennessy Hammock. 'kan ikke vente med at forsøge at ud (her er håbet at vi får nogle træer undervejs ...).

Og vi har slået et lille websted sammen ...

http://2x2wheels.org/

Dette er vores første store tur (vi har både puslede rundt på cykler i vores hjemland i 30 år eller mere, men aldrig mere end 20 miles i en dag), og så vi er parat til at begå fejl og blive noget ud af betingelse for de første par dage eller deromkring.

Ønsker os held og lykke!

xilios

Hej Held og lykke på din rejse. Skam over Barcelona, du ville have elsket at ride der.
Tailwinds, George og Monique

totolacoste

Tak .. vi vil få det helt galt et par gange, men vi vil have det sjovt, for at vi er fast besluttet. Jeg har lige fundet ud af at jeg ikke kan få en Brookes B17, inden vi tager, så er bare nødt til at nøjes med den "gel" sadel, der kommer som standard på Dawes.

Men ja, er vi fyldt med spænding. : o

vinyl_theif

Det er en skam du ikke køre Barcelona rute, det er rigtig dejligt .. jeg red der fra Le Harve to gange og sidste år fra Milton Keynes, via Calais.

De bedste afsnit blev afgjort over Pyreneese, efter den første franske / Spanisg grænse byen Bourg Madame vejen klatrer gennem nogle virkelig rart at vride veje (som dem bilproducenterne brug for deres reklamer, hvor der er ingen andre på vejen og de Solen strålede ned, real nice!)

Hvad for en sadel, bruger jeg den B67, ville jeg bestemt ikke anbefale B17, da det ikke er sprunget, hvis din gonna ride siger 5-6 timer om dagen, så en med fjedre er det bedste, du bum vil thankyou! Min første tur jeg gjort i 2006 var med en standard sadel & jeg brugte polstret shorts, men med en B67 det polstrede shorts blive hjemme.

Hav en god tur.
Mark

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish