PDA

Bike attack!

View Full Version: Bike attack!

Tyremark

Ive været i et par 'tvivlsomme' situationer, sent om natten, i den forkerte del af byen, ive selv blevet angrebet én gang (det var overstået ret hurtigt som billetten inspektør i Kroatien sprang den fyr angribe mig)

Men ive aldrig været i et røveri / væbnet røveri situation, og id elske nogle råd eller experiance delt.
Ikke den happyest af emner, men et gyldigt en, bør man være forberedt på det mindste.
Vil du holde din jord, behøver du adlyder, på hvilket tidspunkt vil du sige nej, hvad holdningen er overholdt, og hvad årsagerne yderligere hån???

I 1 måned en gruppe af os har planer om at cykle fra Storbritannien til Kenya, (www.downrightkenya.org) (http://www.downrightkenya.org/) runde gennem Tyrkiet, i Afrika gennem Cairo, Sudan, Etiopien, og Kenya. Nu er en af mine største bekymringer er ikke så meget frygten for at miste alle mine ting, men hvordan man bedst håndterer en situation, hvor vi som gruppe vil være rigtig sårbar (im med to piger), på vej i det land, og hvordan man bedst kan håndtere de "banditter" så vi kommer ud ok.

Im ikke forventer angreb rundt om hvert hjørne, men jeg kender en masse mennesker derude vil have nogle gode historier med brugbare resultater, hvis det er tilfældet, så skriv lidt om situationen og hvad du fandt hjulpet.

Happy (og sikkert) rejser alle.

Mark

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET 3.2.2