PDA

View Full Version: Bob Ibex eller Bob Jak ... ???

vja4Him

Er der nogen har erfaring med Bob Ibex og / eller Bob Jak ... ??? Jeg har stort set besluttet mig for at få den ene eller den anden for min Electra Townie.

Jeg vil bruge Bob mest for dagligvarer for mig og to drenge. Vil også bruge Bob til camping flere gange om året.

Ligeledes er der i hvert fald, at jeg kan holde mig i fuld længde bagskærm, og stadig tilslutte Bob, snarere at skulle forsøge at finde en kortere fender?

Shimano

Bob IBEX vil være mere komfortable for dine dagligvarer: D men hvis du beslutter dig for Bob Yak dont bære æg.

når jeg havde en bob Yak og fungeret ganske godt

holde ridning!
http://www.rodandoenbaja.com

vja4Him

Bob IBEX vil være mere komfortable for dine dagligvarer: D men hvis du beslutter dig for Bob Yak dont bære æg.

når jeg havde en bob Yak og fungeret ganske godt

holde ridning!
http://www.rodandoenbaja.com

Jeg talte med min yngste dreng (elleve) i går om, hvor Bob jeg burde få, og emnet for transporterer æg kom op! Det lader til at have stød bør beskytte æg og andre breakables (glas) bedre.

borisBob

Jeg talte med min yngste dreng (elleve) i går om, hvor Bob jeg burde få, og emnet for transporterer æg kom op! Det lader til at have stød bør beskytte æg og andre breakables (glas) bedre.
Nå drenge ... hvis æg er kogt godt, at intet bekymre aboyt ... og ... Jeg har brug for den samme trailer også ... men hvordan man kan finde den ... den nærmeste butik med sådan dertil er i Wien ... 1000 km væk fra mig ... en idé: confused:: confused:: confused:

vja4Him

Nå drenge ... hvis æg er kogt godt, at intet bekymre aboyt ... og ... Jeg har brug for den samme trailer også ... men hvordan man kan finde den ... den nærmeste butik med sådan dertil er i Wien ... 1000 km væk fra mig ... en idé: confused:: confused:: confused:

Kontakte det selskab, der gør Bob trailere, og se, om de vil skibet det tættere på hvor du er.

Af den måde, da jeg nævnte æg og glas med mad, var jeg taler om, når jeg går på indkøb på min cykel ... ikke tager æg eller glas camping på min cykel!

Hvis jeg tog æg camping, vil jeg koge dem først. Og fødevarer, der fulgte i glas (gerne syltede hvidløg!, Gelé, pickles, osv.), vil jeg overføre til plast krukker, der forsegles tæt.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish