PDA

Vinter Riding? Bedste tilstand?

View Full Version: Vinter Riding? Bedste tilstand?

BikeyGuy

Wisconsin vintrene er ikke det bedste at ride i vintermånederne.
At sige det mildt.
Hvis du kunne slippe for et par uger, hvor i de 48 ville være din pick for en januar / februar komme væk?
Udkig efter gode veje, lav trafik, og der er bakker til at klatre ... osv.
En Brew pub eller to ville ikke skade enten.

ndbiker

Wisconsin vintrene er ikke det bedste at ride i vintermånederne.
At sige det mildt.
Hvis du kunne slippe for et par uger, hvor i de 48 ville være din pick for en januar / februar komme væk?
Udkig efter gode veje, lav trafik, og der er bakker til at klatre ... osv.
En Brew pub eller to ville ikke såre either.You måtte prøve Asheville NC. De afslutter den øvre dele af Blue Ridge Parkway at biltrafikken i vintermånederne. Det bliver koldt deroppe, men en masse dage, hvor vejene er helt klar og tomme. Udfordrende bjergkørsel, awesome nedkørsler. En time væk i de lavere højder er det typisk i 50'erne og 60'erne. Store bryghuse i området. Lille by med masser af kultur. Hvis du ønsker at gå, hvor det er varmere prøve Greenville SC. En time ned bjergene fra Asheville. George Hincanpie (sp?) Bor der.

BikeyGuy

Tak ndbiker.
Mine venner og jeg er ved at sammensætte en cykel tur næste vinter.
Indsamling af information nu.
Godt input. Tak igen.

ndbiker

Tak ndbiker.
Mine venner og jeg er ved at sammensætte en cykel tur næste vinter.
Indsamling af information nu.
Godt input. Tak again.My bror og jeg tog en kort 24 mile tur (12 miles op 12 ned) fra omkring 3000 ft op til 5700 fod på et sted kaldet forrevne Gardens i februar sidste år. Temp var 50 F i starten, 35 F, da vi nåede forrevne Gardens. Jeg er fra Ohio, så opstigningen tog mig 1,75 timer turen tilbage tog mig 22 (fremragende!) Minutter. Min bror, der bor der var nede på mindre end 20. Det er rart at have hele to vejbaner til at forhandle afstamning. Det er den langsomme sæsonen på Blue Ridge så selv de lavere højder, der tillader trafik er ikke så slemt. Jeg vil sige det er enten op eller ned, meget lidt lejligheder. Der er hundredvis af miles af vandrestier, hvis du ønsker en ændring af tempo fra cykling.

Hvad angår Brew pubber, jeg kan tænke på flere, men nogle af de mere populære er Asheville Brewing Company, Jack of the Woods / Green Man bryggeri, Highland Brewing, Pisgah brygning. Jeg kender ikke navnet på det, men der er / var en biograf Brewpub. http://www.exploreasheville.com/where-to-eat/restaurants-by-cuisine-type/brewpubs--microbreweries/index.aspxThe Biltmore Estate er lidt dyrt, men værd at turen (omfatter vingård). Asheville har tonsvis af fremragende restauranter belying det 80K befolkning.

Held og lykke på din rejseplanlægning.

jhuskey

Hvis du ride NC-området være sikker og ride nyfundne Gap Rd over Smokies.It er en stor stigning og fedt at desend.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish