Tur med en Decathlon Trekking Bike?
View Full Version: Tur med en Decathlon Trekking Bike?
Hej, vi planlægger en turné i Frankrig fra omkring midten af august til midten af september. I øjeblikket har vi planer om at tage vores egne cykler fra Australien, mine enten min Cannondale T2000 eller trofaste hybrid, John's a Vivente World Randonneur. Men efter masser af historier om de flyselskaber opkræve et absolut lykke til din cykel plus besværet af emballage dem op og forsøger at være mobil med en stor kasse og alt dit grej. Jeg spekulerer på, om det ville være nemmere at bare købe en af Decathlon's trekking-modeller (Riverside 5) til omkring 400 euro? De synes at være meget godt rustet. Vi er kun planer om at gøre omkring 1.500 km, og vi kunne derefter forlade dem med familie i Skotland for enten et nyt besøg, eller for deres anvendelse.
Hvad tror du? Hvis du har adgang til en Decathlon Jeg vil virkelig sætte pris på din mening. Også, vi kunne holde en front rack på deres gafler?
Det gør appel, bare komme til Bike Shop, holde vores cykeltasker & telt på cyklen og ud i solnedgangen: cool:
Samt en smule skuffet, så mange meninger, men ingen svar! Er der ikke nogen der har en mening?
Har nogen set disse cykler, og kunne rådgive om de kunne tage en front rack?
Jeg har haft nogle tilbagemeldinger om crazyguyonabike og couchsurfers cyklister, men ikke her. : confused:
Hi there,
Ikke sikker på, at hvis dette spørgsmål er stadig et problem for dig, men her er mit input:
1) en cykel i en kasse vil blive foretaget af en regelmæssig flyselskab som bagage, i hvert fald når du rejser internationalt. Ikke sikker på, hvem du reserveret med, men deres hjemmeside skulle have et afsnit om cykel transport. Jeg har transporteret min cykel i hele verden, mange gange - ingen problemer. Få en papkasse fra din cykel butik, google "hvordan boksen en cykel", og du vil være fint. Du kan også bede din cykel butik til rubrik din cykel for dig, men uden den praksis, ville du nødt til at gøre det samme her i Europa.
2) at se på de cykler, du og din mand i øjeblikket rider, jeg har svært ved at tro du kan være glad på en Decathlon cykel. De er tung og klodset. Godt for lejlighedsvis rytteren på et plant underlag, men du kommer fra en helt anden vinkel.
Du vil bruge tid på at få den cykel, også.
Kort sagt, en hel måned ridning i Frankrig, jeg vil helt bestemt tage min egen cykel.
Jeg er sikker på at du ville have til at tage cyklen fra hinanden. Det er ikke som det er super tung. Jeg tror jeg ville tage min egen cykel også.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0