PDA

Ny Powertap SL +

View Full Version: Ny Powertap SL +

JungleBiker

Jeg har for nylig fået en ny Powertap SL + og var overrasket over at opdage, at det freehub kroppen kommer ud så let, det vil sige med en blid slæbebåd. Det synes at være kun holdes på plads af trykket fra en hurtig løsladelse på drop outs presse hub sammen. Den anden dag jeg fjernet mine hjul og den ydre smule lige faldt ned på gulvet. : eek: Er alt dette normalt eller er der en bolt mangler et eller andet sted? : confused: Bortset fra dette, PT fungerer fint.

Midlife

Yup bemærket det samme her med mit SL + ... (efter at have læst manualen jeg samle SL + og SLC + er på denne måde) ... andre modeller kræver unbrakonøgler til at komme ud ... I guess it `s del af, hvad de gør for at gøre disse modeller lysere.

Alex Simmons

Noget lyder ikke ret til mig. Nr. hub skal blot falde fra hinanden.

Midlife

Nah ... Det er ikke falder fra hinanden på det `s egne her ... men det er nemmere end andre kassette organ til at tage fra hinanden ...

JungleBiker

Her er et foto af de to dele, der meget let glider ud over akslen.

Det kan ikke falde fra hinanden, når det er på cykel, men ud for cyklen er der ikke meget friktion holde disse tre dele sammen. Jeg har allerede nævnt de ydre / endestykke falde ned, når jeg fjernet mit hjul. Så den anden dag da jeg var ændrer kassette, jeg fjernet låsen ring og derefter trak tænder og hele fri knudepunkt og kassette kom ud i en klump. Jeg havde derefter at presse den frie hub gennem kassetten for at adskille dem. Den frie hub Derefter faldt på gulvet og den fedtede side tog nogle crap, så jeg var ikke glad for det. Jeg spørger også mig selv, hvor let vand kan komme ind. Jeg har nu gjort 600 kilometer på den nye hub uden problemer, så jeg tror det er "normalt".

JungleBiker

Yup bemærket det samme her med mit SL + ... (efter at have læst manualen jeg samle SL + og SLC + er på denne måde) ... andre modeller kræver unbrakonøgler til at komme ud ... I guess it `s del af, hvad de gør for at gøre disse modeller lysere.

Jeg kiggede bare op i manualen på nettet (jeg fik ikke en med en hub), og nu ser jeg dig, hvad du mener. Der er ikke behov for en unbrakonøgle, og det siger, det kan fjernes med en "skarp slæbebåd". I mit tilfælde var det mere som en "mild pull". Måske er jeg bruger for meget tid i vægtene værelse ... : D

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
vBET 3.3.1 gives automatic translations