View Full Version: Insurance Institute for Highway Safety
The Insurance Institute for Highway Safety har afsluttet en undersøgelse, der viser de utrolige fare
cyklister udgør for bilister og vil anbefale cykler blive udelukket fra alle offentlige veje. Dette
bekræfter Kunich påstand om, at en bilist, at finde en cyklist vil have "en bedre end god chance" for
bliver dræbt.
"Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
news: <lFobb.1363$gR1.904@newsread4.news.pas.earthlink.net> ...
> Det punkt, du mangler, er, at der er bedre end god chance for, at enhver, at finde en
> Cyklister vil have dræbt sig selv. En fyr jeg mødte, var ramt af en bil og gik gennem
> Forruden, hvor han dræbte passager og brækkede halsen på føreren. Han endte med en masse
> Af glas nedskæringer og en brækket hofte.
"M Chambers" <1234@cox.net> skrev i en meddelelse news: <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01> ...
> The Insurance Institute for Highway Safety har afsluttet en undersøgelse, der viser de utrolige fare
> Cyklister udgør for bilister og vil anbefale cykler blive udelukket fra alle offentlige veje. Dette
> Bekræfter Kunich påstand om, at en bilist, at finde en cyklist vil have "en bedre end god chance"
> For at blive dræbt.
>
Dumbass --
Kunich's ting er god, uanset om han kommer på tværs som en curmudgeon eller et knæk ryger. (Eller mere
som årene går, begge).
Henry
De kunne også bevise, at alle fodgængere udgør en "fare" for den almægtige bilen. Gjorde de studerer køer,
rådyr eller bæltedyr?
The Insurance Institute er en industri, Special Interest Group (læs lobbyister), at vel støtter
den industri, der understøtter det. En papirtiger.
"M Chambers" <1234@cox.net> skrev i en meddelelse news: <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01> ...
> The Insurance Institute for Highway Safety har afsluttet en undersøgelse, der viser de utrolige fare
> Cyklister udgør for bilister og vil anbefale cykler blive udelukket fra alle offentlige veje. Dette
> Bekræfter Kunich påstand om, at en bilist, at finde en cyklist vil have "en bedre end god chance"
> For at blive dræbt.
>
> "Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
> News: <lFobb.1363$gR1.904@newsread4.news.pas.earthlink.net> ...
>> Det punkt, du mangler, er, at der er bedre end god chance for, at enhver, at finde en
>> Cyklister vil have dræbt sig selv. En fyr jeg mødte, var ramt af en bil og gik gennem
>> Forruden, hvor han dræbte passager og brækkede halsen på føreren. Han endte med en
>> Masser af glas nedskæringer og en brækket hofte.
In article <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01>, 1234@cox.net siger ...
> cyklister udgør for bilister og vil anbefale cykler blive udelukket fra alle offentlige veje. Dette
> bekræfter Kunich påstand om, at en bilist, at finde en cyklist vil have "en bedre end god chance" for
> blive dræbt.
FYI. Den IIHS er en non-profit, der er fuldt finansieret af fortjeneste forsikringsbranchen. Så alt
der kommer fra IIHS er mistænkte. Alle undersøgelser altid bevise den hypotese, at forsikringen
selskaber komme med på forhånd. Vi kender alle de forsikringsselskaber, der kun har én ting på deres
sind, PROFIT $.
----------------------
Alex
Steven Gee skrev:
> De kan også vise sig, at alle fodgængere udgør en "fare" for den almægtige bilen. Gjorde de studerer
> Køer, rådyr eller bæltedyr?
(Jeg håber jeg ikke at bryde den regel, at bidrag til RBR være aktuelle og relevante ...)
Moose er da bomben bil dræbere. 8 'høj over skulderen med tynde ben, der ikke gør sig godt i
forlygter, og er høje nok, at føreren kan ende op med et halvt ton af dyr i deres skød,
sammen med deres knuste forruden, før de ved det.
--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi har virkelig ikke gjort alt, hvad vi
kunne for at beskytte vores kunder. Vores produkter bare ikke udviklet til sikkerhed. "- Microsoft VP i
ansvar for Windows OS Development, Brian Valentine.
glem ikke, at ulykker koster forsikringsselskaberne deres dyrebare $ $ $, så selvfølgelig de ville
ønsker at fjerne de "farlige" cyklister fra vejen. så vidt jeg ser det, er den gennemsnitlige bilist er
mere farlige for sig selv og andre end 100 cyklister i en stram pakke ridende på landevejen. hvornår
var sidste gang du hørte om en cyklist rullende over og dræbte adskillige uskyldige tilskuere eller
passagerer?
Shawn
"Alex Rodriguez" <adr5@columbia.edu> wrote in message
news: bkr6kn $ c3v $ 1@newsmaster.cc.columbia.edu ...
> In article <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01>, 1234@cox.net siger ...
>> The Insurance Institute for Highway Safety har afsluttet en undersøgelse, der viser de utrolige fare
>> Cyklister udgør for bilister og vil anbefale cykler blive udelukket fra alle offentlige veje. Dette
>> Bekræfter Kunich påstand om, at en bilist, at finde en cyklist vil have "en bedre end god chance"
>> For at blive dræbt.
>
> FYI. Den IIHS er en non-profit, der er fuldt finansieret af fortjeneste forsikringsbranchen. Så
> Noget, der kommer fra IIHS er mistænkte. Alle undersøgelser altid bevise den hypotese
> Forsikringsselskaber komme med på forhånd. Vi kender alle de forsikringsselskaber, der kun har én
> Ting på deres sind, PROFIT $.
> ----------------------
> Alex
"swj>" <swjelley @ spam ****.< bare "yahoo.com"> wrote in message
news: _Djcb.4806 $ XF.1735830 @ news4.srv.hcvlny.cv.net ...
> Glem ikke, at ulykker koster forsikringsselskaberne deres dyrebare $ $ $,
så
> Selvfølgelig de ønsker at fjerne de "farlige" cyklister fra
vej.
> Så vidt jeg ser det, den gennemsnitlige bilist er mere farlig for sig selv
og
> Andre end 100 cyklister i en stram pakke ridende på landevejen. Hvornår blev
den
> Sidste gang du hørte om en cyklist rullende over og dræbte adskillige uskyldige tilskuere eller
> Passagerer?
>
Også relevant, er, at de ikke har nogen indtægt muligheder fra cyklister. De er udelukkende en forpligtelse.
Bilens (drivere) udbetale præmier.
> Shawn
>
> "Alex Rodriguez" <adr5@columbia.edu> wrote in message
> News: bkr6kn $ c3v $ 1@newsmaster.cc.columbia.edu ...
>> In article <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01>, 1234@cox.net siger ...
>>> The Insurance Institute for Highway Safety har afsluttet en undersøgelse, der viser de utrolige fare
>>> Cyklister udgør for bilister og vil anbefale cykler blive udelukket fra alle offentlige veje. Dette
>>> Bekræfter Kunich påstand om, at en bilist, at finde en cyklist vil have en "bedre end godt
>>> Chance "for at blive dræbt.
>>
>> FYI. Den IIHS er en non-profit, der er fuldt finansieret af fortjeneste forsikringsbranchen. Så
>> Noget, der kommer fra IIHS er mistænkte. Alle undersøgelser altid bevise den hypotese
>> Forsikringsselskaber komme med på forhånd. Vi kender alle de forsikringsselskaber, der kun har én
>> Ting på deres sind, PROFIT $.
>> ----------------------
>> Alex
>
Raptor skrev:
> Steven Gee wrote:
>
>> De kunne også bevise, at alle fodgængere udgør en "fare" for den almægtige bilen. Gjorde de studerer
>> Køer, rådyr eller bæltedyr?
>
>
> (Jeg håber jeg ikke at bryde den regel, at bidrag til RBR være aktuelle og relevante ...)
>
> Moose er da bomben bil dræbere. 8 'høj over skulderen med tynde ben, der ikke gør sig godt
> I forlygterne, og er høje nok, at føreren kan ende op med et halvt ton af dyr i deres
> Skødet, sammen med deres knuste forruden, før de ved det.
De plejede at have en "elg-test" i Sverige, hvor en bil var ikke gået for sikkerhed, indtil det kunne
tilfredsstillende bestå prøven, hvor det blev kørt lige på en simuleret elg med høj hastighed. Jeg ved ikke
huske, hvad definitionen af "tilfredsstillende" var, men jeg formoder, at det var anderledes for
føreren og elg.
On Thu, Sep 25 2003 08:20:41 +1200, skrev Stewart Fleming:
> Kørt lige på et simuleret elg med høj hastighed. Jeg kan ikke huske, hvad definitionen af
> "Tilfredsstillende" var, men jeg formoder, at det var anderledes for føreren og elg.
Nej det var ikke (er ikke). Pointen var ikke at ramme elg ved vige. Den første minimercedes mislykkedes
fordi den væltede.
In article <3f71c9de 0 $ 57.593 $ $ a32e20b9@news.nntpservers.com>, chrismcreynolds@hotmail.com siger ...
> Also relevant er, at de ikke har nogen indtægt muligheder fra cyklister. De er udelukkende en forpligtelse.
> Car's (drivere) udbetale præmier.
Faktisk er det er en kortsigtet vue. Cyklister bilister ikke køre deres biler. Så de er
betale forsikringspræmier, samtidig med at afsløre, at forsikringsselskabet mindre risiko, fordi de ikke er
køre deres biler.
-------------------
Alex
"Alex Rodriguez" <adr5@columbia.edu> wrote in message
news: bl2qv6 $ 34i $ 1@newsmaster.cc.columbia.edu ...
> In article <3f71c9de 0 $ 57.593 $ $ a32e20b9@news.nntpservers.com>, chrismcreynolds@hotmail.com siger ...
>
>> Er også af betydning, at de ikke har nogen indtægt muligheder fra cyklister.
De
>> Er udelukkende en forpligtelse. Bilens (drivere) udbetale præmier.
>
> Actually det er en kortsigtet vue. Cyklister bilister ikke køre deres biler. Så de er
> Betale forsikringspræmier, samtidig med at afsløre, at forsikringsselskabet mindre risiko, fordi de ikke er
> Køre deres biler.
> -------------------
> Alex
>
Kortsigtet eller ej, det er den opfattelse i branchen, og jeg er ikke så sikker på din kontrapunkt er
gyldig. Nogle cyklister er pendlere, der ellers ville være i en bil, men det er teoretisk
tegnede sig for, når du erklærer brugen af din bil til din forsikringsagent.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0