PDA

View Full Version: Politisk ukorrekt.

Sider: [1] 2 3 4 5 6 7 8

Tom Kunich

En smuk December aften Huan Cho og hans kæreste Jung Lee sad ved siden af
ocean. Det var en romantisk fuldmåne, når Huan Cho sagde: "Hey baby, lad os spille Weeweechu."

"Åh nej, ikke nu, skal vi se på månen," sagde Jung Lee.

"Oh, C'mon baby, lad os dig og jeg spiller Weeweechu. Jeg elsker dig og det perfekte tidspunkt," Huan
Cho bad.

"Men jeg hellere bare holde din hånd og se på månen."

"Please Jung Lee, bare en gang spille Weeweechu med mig."

Jung Lee kiggede på Huan. Jung Lee og sagde: "OK, vi spiller Weeweechu."

Huan Cho greb sin guitar, og de både sang ....." Weeweechu en glædelig jul, Weeweechu en glædelig
Jul, Weeweechu en glædelig jul og et godt nytår. "

Og det gør I.

Ronde Champ

"Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
news: mxlO9.5197 $ ka5.605374 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> En smuk December aften Huan Cho og hans kæreste Jung Lee sad ved siden af
> Havet. Det var en romantisk fuldmåne, når Huan
Cho
> Sagde: "Hey baby, lad os spille Weeweechu."
>
> "Åh nej, ikke nu, skal vi se på månen," sagde Jung Lee.
>
> "Oh, C'mon baby, lad os dig og jeg spiller Weeweechu. Jeg elsker dig og det perfekte tidspunkt," Huan Cho
> Bad.
>
> "Men jeg ikke bare holde din hånd og se på månen."
>
> "Please Jung Lee, bare en gang spille Weeweechu med mig."
>
> Jung Lee kiggede på Huan. Jung Lee og sagde: "OK, vi spiller Weeweechu."
>
> Huan Cho greb sin guitar, og de både sang ....." Weeweechu en glædelig jul, Weeweechu en
> Glædelig jul, Weeweechu en glædelig jul og et godt nytår. "
>
> Og det gør I.

Sikke en trist mand Tom.

Tak, Ronde Champ

Kyle Legat

Den 27. Dec 2002, skrev Tom Kunich:

> Nu er din blinde for at finde racisme, hvor der ikke allerede eksisterer har krydset grænserne.
>
Hvad kalder du det, når en bestemt etnisk oprindelse er absolut nødvendige for en vittighed at give mening?

... . . . . . . . . . . . . . . . legatek@mcmaster.ca Kyle Legaten legatek@hotmail.com

Tower of Tongues: Torsdag PM :10:30-11: 30 EDT: http://cfmu.mcmaster.ca månen
Musick: ritual: IDM: eksperimentelle (electronica): minimalisme: glitch
. . . . . . . . . . . . . . . ...

Kyle Legat

Den 30. Dec 2002, skrev Tom Kunich:

> Den politisk korrekte, og især dem, canadiere, der mener, at de burde være i stand til at
> Fortælle amerikanerne, hvordan de skal synes er ret sjovt også.
>
Du bør tage det som contructive kritik, verden ville hade dig mindre.

> Hvem andre end en canadisk ville hylder fantastiske canadiske sundhedssystem til verden, mens
> Hele deres familie er strømmer over grænsen for at komme up-to-date og rettidig medicinsk behandling?
>
Du bringer dette op nu og da, og det er indlysende, at du ikke har en anelse om, hvad du taler om.
Jeg ville grine, hvis det ikke var så patetisk.

... . . . . . . . . . . . . . . . legatek@mcmaster.ca Kyle Legaten legatek@hotmail.com

Tower of Tongues: Torsdag PM :10:30-11: 30 EDT: http://cfmu.mcmaster.ca månen
Musick: ritual: IDM: eksperimentelle (electronica): minimalisme: glitch
. . . . . . . . . . . . . . . ...

Bbc3

"ronde champ" skrev:
> Sikke en trist mand Tom.

Jeg tror, det er tredje gang, vi befinder os i fuld enighed. Og i julen for alle
helligdage. Det ironiske er tyk.

--
Regning

Dan Connelly

ronde champ skrev:
>
> Thanks, Ronde Champ
>
>

Whoops. Jeg havde leet ad hans historie. Jeg vil prøve sværere at opføre sig næste gang.

Dan

Tom Kunich

"ronde champ" <ronde_champ@yahoo.com> skrev i en meddelelse news: auevpf $ JVB $ 1@ngspool-d02.news.aol.com ...

Og hvad er en lykkelig mand, du er der kun finder glæde i at bagatellisere alle andre omkring dig. Hvem kan kun
rejse sig ved villifying andre. Hvem er at ligge og bruger falske navne og slå ud på alle
omkring dem.

Havde en øl og pizza fest med Museeuw sidst?

Hvad en glad person, du er Palachick.

Tom Kunich

"BBC3" <w_b_c_3@nospam.yahoo.com> wrote in message
news: <eg_O9.473532$%m4.134076@rwcrnsc52.ops.asp.att.net> ...
> "Tom Kunich" skrev:
>> Og hvad er en lykkelig mand, du er der kun finder glæde i at bagatellisere alle
> Else
>> Omkring dig. Hvem kan kun hæve sig ved villifying andre. Hvem har til
> Løgn
>> Og bruger falske navne og slå ud på alle omkring dem.
>
> Mens Ronde bestemt ikke synes at nyde at skære ned andre, har jeg ikke synes han virker som en
> Racistisk på nogen måde. Opkald til en person, et røvhul er én ting, og Ronde gør ting som dette
> Ofte, men er racistiske er noget helt andet. De gjorde grin med alle kineserne, og derefter nogle. Tale
> Om puljen kalder kedlen sort. Jeg kan ikke sige enten du er et pust af frisk luft, men
> Racisme **** har simpelthen fået ta gå.

Det er nok af det. Du var oppe i armene, når nogen har foreslået, at John Dunlop var en skotte.
De var villige til at gøre ham en irer, der passer til dine racistiske behov.

Nu er din blinde for at finde racisme, hvor der ikke allerede eksisterer har krydset grænserne. Når du er for
uvidende eller så dårligt motiverede, at du ikke engang kan nyde en lille spøg, du har langt overgået den
punkt, hvor den normale sanity eksisterer.

"Made sjov af alle kinesiske"? Sikke et æsel. En stor del af al humor er ordspil, men i din
overzealousness at være politisk korrekt, du er villig til at fordreje noget ud over recognician.

Bill, jeg tror, at vi sikkert kan sige, at du har en mental svækkelse, der skulle snart kvalificere
Dem for Funny Farm. Hvad mere er, vil jeg blive meget overrasket, hvis du ikke har i for psykiatrisk
hjælp for nylig.

GT

BBC3 skrev:
> "Tom Kunich" skrev:
>
>> Og hvad er en lykkelig mand, du er der kun finder glæde i at bagatellisere alle
>
> Else
>
>> omkring dig. Hvem kan kun hæve sig ved villifying andre. Hvem har til
>
> Løgn
>
>> og bruger falske navne og slå ud på alle omkring dem.
>
>
> Mens Ronde bestemt ikke synes at nyde at skære ned andre, har jeg ikke synes han virker som en
> Racistisk på nogen måde. Opkald til en person, et røvhul er én ting, og Ronde gør ting som dette
> Ofte, men er racistiske er noget helt andet. De gjorde grin med alle kineserne, og derefter nogle. Tale
> Om puljen kalder kedlen sort. Jeg kan ikke sige enten du er et pust af frisk luft, men
> Racisme **** har simpelthen fået ta gå.
>

Oh, please, PC nazisterne er på det igen.

Greg
--
"Destroy din sikre og lykkelige liv, før det er for sent, de kampe, vi kæmpede var lange og hårde,
bare ikke at blive indtaget af rock n 'roll ... "- Det Mekons

GT

Tom Kunich skrev:
>
>
> Bill, jeg tror, at vi sikkert kan sige, at du har en mental svækkelse, der skulle snart kvalificere
> Du for Funny Farm.

Og du er tæt bagefter!

Greg

--
"Destroy din sikre og lykkelige liv, før det er for sent, de kampe, vi kæmpede var lange og hårde,

Brian Lafferty

Nå, jeg vil ikke fortælle dig om de fly, der styrtede ned på kirkegården samtidig forsøger at
jord i lufthavnen i Polen. Ikke nu.

Brian

--
Sammen kan vi stoppe volden, udnyttelse og War Besøg UU PeaceWork, AFSC og True Flertal
http://www.home.earthlink.net/ ~ javaeye / index.html http://www.afsc.org (http://www.afsc.org/) http://www.truemajority.org (http : / / www.truemajority.org/)
"BT" <ethan_t@sbcglobal.net> skrev i en meddelelse news: j62P9.997 $ qG3.228 @ newssvr19.news.prodigy.com ...
> Tom Kunich wrote:
>>
>>
>> Bill, jeg tror, at vi sikkert kan sige, at du har en mental svækkelse, at skulle snart
>> Kvalificere dig til de sjove gården.
>
> Og du er tæt bagefter!
>
> Greg
>
> --
> "Destroy din sikre og lykkelige liv, før det er for sent, de kampe, vi har kæmpet var lange og
> Hårdt, bare ikke forbruges af rock n 'roll ... "- Det Mekons

Tom Kunich

"Kyle Legat" <legatek@mcmail.cis.mcmaster.ca> wrote in message
news: Pine.SOL.4.33.0212291045400.23566-100000 @ mcmail.cis.mcmaster.ca ...
> Den 27. Dec 2002, skrev Tom Kunich:
>
>> Nu er din blinde for at finde racisme, hvor der ikke allerede eksisterer har krydset grænserne.
>>
> Hvad kalder du det, når en bestemt etnisk oprindelse er absolut nødvendige for en vittighed at give mening?

Hvad kalder du det, når nogen er villig til at gøre en fornærmelse ud af noget, der ikke er og var
aldrig bestemt til at blive?

Canuck

"Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
news: UVIP9.1746 $ 134,242846 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> "Kyle Legat" <legatek@mcmail.cis.mcmaster.ca> wrote in message
> News: Pine.SOL.4.33.0212291045400.23566-100000 @ mcmail.cis.mcmaster.ca ...
>> Den 27. Dec 2002, Tom Kunich skrev:
>>
>>> Nu kan din blinde for at finde racisme, hvor der ikke allerede eksisterer har krydset grænserne.
>>>
>> Hvad vil du kalde det, når en bestemt etnisk oprindelse er absolut nødvendigt for
en
>> Vittighed at give mening?
>
> Hvad kalder du det, når nogen er villig til at gøre en fornærmelse ud af noget, der ikke er og var
> Aldrig bestemt til at blive?

Alle etniske vittigheder er racistiske definition.

Positiv særbehandling er også racistisk definition.

Cesar Wilczynsk

Ikke så hurtigt, hvis det ikke var for en vis Polak, vil du stadig tænker, at Jorden var flad
gerne have et bord. "Brian Lafferty" <javaeye@earthlink.net> wrote in message
news: Jg3P9.1783 $ aD3.233474 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> Well, jeg vil ikke fortælle dig om de fly, der styrtede ned på kirkegården samtidig forsøger at
> Jord i lufthavnen i Polen. Ikke nu.
>
> Brian
>
> --
> Sammen kan vi End vold, udnyttelse og krig Besøg UU PeaceWork, AFSC og True Flertal
> Http://www.home.earthlink.net/ ~ javaeye / index.html http://www.afsc.org (http://www.afsc.org/) http://www.truemajority.org ( http://www.truemajority.org/)
> "BT" <ethan_t@sbcglobal.net> wrote in message
> News: j62P9.997 $ qG3.228 @ newssvr19.news.prodigy.com ...
>> Tom Kunich wrote:
>>>
>>>
>>> Bill, jeg tror, at vi sikkert kan sige, at du har en mental svækkelse, at skulle snart
>>> Kvalificere dig til de sjove gården.
>>
>> Og du er tæt bagefter!
>>
>> Greg
>>
>> --
>> "Destroy din sikre og lykkelige liv, før det er for sent, de kampe, vi har kæmpet var lange og
>> Hårdt, bare ikke at blive indtaget af rock n 'roll ... "- Det Mekons
>>
>

GT

Brian Lafferty skrev:
> Well, jeg vil ikke fortælle dig om de fly, der styrtede ned på kirkegården samtidig forsøger at
> Jord i lufthavnen i Polen. Ikke nu.
>

Og top-plakater er foran både Tom og Bill. Ved en lang skud.

Greg

> News: j62P9.997 $ qG3.228 @ newssvr19.news.prodigy.com ...
>
>> Tom Kunich wrote:
>>
>>>
>>> Bill, jeg tror, at vi sikkert kan sige, at du har en mental svækkelse, at skulle snart
>>> kvalificere dig til de sjove gården.
>>
>> Og du er tæt bagefter!
>>
>> Greg
>>

--

Canuck

"BT" <ethan_t@sbcglobal.net> wrote in message
news: N8LP9.1264 $ U12.66711707 @ newssvr15.news.prodigy.com ...
>>
>> Alle etniske vittigheder er racistiske definition.
>>
>
> Racistisk: 1. Den overbevisning, at race regnskab for forskelle i menneskelig karakter eller evne

Den oprindelige "joke" gjorde netop det, forsøger at markere en forskel i evnen til, i at
særlige tilfælde, evnen til at rette prounounce engelske ord.

Tom Kunich

"Canuck" <warmsd@simpatico.ca> wrote in message
news: <26NP9.39371 $ VA5.7518725 @ news1.news.adelphia.net> ...
> News: N8LP9.1264 $ U12.66711707 @ newssvr15.news.prodigy.com ...
>>>
>>> Alle etniske vittigheder er racistiske definition.
>>>
>>
>> Racistisk: 1. Den overbevisning, at race regnskab for forskelle i menneskelig karakter eller evne
>
> Den originale "joke" gjorde netop det, forsøger at markere en forskel i evnen til, i at
> Særlige tilfælde, evnen til at rette prounounce engelske ord.

Jeg tror, at dette stort set fremhæver afsky, jeg føler for det politisk korrekte. De er
ikke motiveret af en følelse af retfærdighed, men i stedet kun af had til en anden.

Du ser, som Kyle, dette andre canadiske mener, at der må være noget galt med kinesiske er
de kan ikke udtale engelske ord korrekt. Det aldrig sker for dem, at alle de videnskabelige
til forskning i sprog viser, at der efter 6 år, eller så larynix og tungen bliver ude af stand til at
at lyde anderledes, end de har gjort.

Hvad er en humoristisk lyd til de fleste andre bliver en kilde til had til dem. Jeg kan kun undre, hvad
deres liv må have været som vokser op. Har den lille franske talere gøre nar af dine forsøg
på fransk?

Men du kan se, om det var en spøg at gøre grin med de pronouciation af nogle hvide sydlige krakker
det ville være OK. Og nøjagtig det samme vittighed, gør grin med den accent af en sort southerner der
sagt nøjagtigt det samme på nøjagtig samme måde som senator Robert Byrd kunne have sagt, er
race bigotteri.

Den politisk korrekte, og især dem, canadiere, der mener, at de burde være i stand til at fortælle
Amerikanere, hvordan de skal synes er ret sjovt også. Hvem andre end en canadisk ville hylder
vidunderlige canadiske sundhedssystem til verden, mens hele deres familie er strømmer over
grænsen for at komme up-to-date og rettidig medicinsk behandling?

GT

Canuck skrev:
> "Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
> News: UVIP9.1746 $ 134,242846 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
>
>> "Kyle Legat" <legatek@mcmail.cis.mcmaster.ca> wrote in message
>> news: Pine.SOL.4.33.0212291045400.23566-100000 @ mcmail.cis.mcmaster.ca ...
>>
>>> Den 27. Dec 2002, skrev Tom Kunich:
>>>
>>>
>>>> Nu kan din blinde for at finde racisme, hvor der ikke allerede eksisterer har krydset grænserne.
>>>>
>>>
>>> Hvad vil du kalde det, når en bestemt etnisk oprindelse er absolut nødvendigt for
>
> A
>
>>> Spøg til at give mening?
>>
>> Hvad kalder du det, når nogen er villig til at gøre en fornærmelse ud af noget, der ikke og var
>> aldrig bestemt til at være?
>
>
> Alle etniske vittigheder er racistiske definition.
>

racistiske: 1. Den overbevisning, at race regnskab for forskelle i menneskelig karakter eller evne, og at en
bestemt race er andre overlegen. 2. Diskrimination eller fordomme baseret på race.

Jeg ved virkelig ikke se en vittighed om etnicitet medtages i definitionen af racisme. Ikke fornærme
mig i det mindste, når folk gør grin med Whitey. Der er masser at gøre nar af os.

>
> Positiv særbehandling er også racistisk definition.

Ja, afhængig af gennemførelsen af positiv særbehandling det kunne nemt blive betragtet racistisk.

Greg
--

GT

Canuck skrev:
> News: N8LP9.1264 $ U12.66711707 @ newssvr15.news.prodigy.com ...
>
>>> Alle etniske vittigheder er racistiske definition.
>>>
>>
>> racistisk: 1. Den overbevisning, at race regnskab for forskelle i menneskelig karakter eller evne
>
>
>
>
>
> Den originale "joke" gjorde netop det, forsøger at markere en forskel i evnen til, i at
> Særlige tilfælde, evnen til at rette prounounce engelske ord.
>

Please, folk gør nar af min dalen dude accent hele tiden. Det er en harmløs bemærkning om en harmløs
spørgsmål, som er skadeligt for nogen, og har intet at gøre med racisme. BFD. Jeg vil helt forventer de franske
at grine af mine dårlige udtale af deres sprog, er, at racisme? Whitey lo ad Whitey?

Jeg synes du skal fokusere din indsats om mere alvorlige tilfælde af racisme, ligesom mennesker glip af
boligbyggeri eller job på grund af deres race eller religion.

Greg

--

Canuck

"Tom Kunich" <cyclintom@yahoo.com> wrote in message
news: 484e7721.0212300652.1d05bf39 @ posting.google.com ...
>
> Men du kan se, om det var en spøg at gøre grin med de pronouciation af nogle hvide sydlige krakker det
> Ville være OK.

Det ville være det samme som det oprindelige vittighed.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish