sange med "kører" i dem
View Full Version: sange med "kører" i dem
Jeg er at sammensætte et lysbilledshow (powerpoint) til mit Terrænløb holdet, og jeg glæder mig til at
supplere det med "kører" musik.
Lige nu har jeg Neil Young's "Long May You Run", men jeg stavrede efter at ....
nogen ideer?
Jeff K.
32 grader <kalember@nospamchartermi.net> skrev:
> Jeg er at sammensætte et lysbilledshow (powerpoint) til mit Terrænløb holdet, og jeg glæder mig
> For at supplere den med "kører" musik.
> Lige nu har jeg Neil Young's "Long May You Run", men jeg stavrede efter at ....
> Any ideas?
gå til www.bmgmusic.com.
bruge deres musik søgning øverst på siden. søgning med "sang titel" og sat i "run" som søgning
søgeord. du burde få 142 kampe.
job
I artiklen <vqo4k4e1kque99@corp.supernews.com>, "32 grader" <kalember@NOSPAMchartermi.net> skrev:
> Jeg er at sammensætte et lysbilledshow (powerpoint) til mit Terrænløb holdet, og jeg glæder mig
>
> Lige nu har jeg Neil Young's "Long May You Run", men jeg stavrede efter at ....
At nævne nogle få:
I det lange løb (Eagles) Running ned en drøm (Tom Petty) Kør til dig (Bryan Adams), Band on the Run
(McCartney og Wings) Born to Run (Springsteen) Ingen til at køre med (Allman Brothers) Nowhere to Run
(Santana) Run's House (Run-DMC) Duck og køre (3 Doors Down)
og hvem kan glemme
Kør til mig (Oscar de la Hoya)
- Harold Buck
"Jeg plejede at rock and roll hele natten, og fest hver dag. Da var det hver anden dag...."
- Homer J. Simpson
Awesome sang og min eneste anbefaling ...
Det holder dig Runnin 'af Doobie Brothers
"32 grader" <kalember@NOSPAMchartermi.net> wrote in message
news: vqo4k4e1kque99@corp.supernews.com ...
> Jeg er at sammensætte et lysbilledshow (powerpoint) til mit Cross Country
løb
> Team og jeg glæder mig til at supplere det med "kører" musik.
>
>
> Any ideas?
>
> Jeff K.
Lonliness af Long Distance Runner af Iron Maiden. Det er en god sang for at få dig motiveret.
Joe
løb
>
>
> Any ideas?
>
> Jeff K.
Bruce Springsteen "Born to Run".
Jon Peace
On Fri, skrev 7 november 2003 16:45:19 -0500, "32 grader" <kalember@NOSPAMchartermi.net>:
> for at supplere den med "kører" musik.
>
>
> Any ideas?
"Whipit" af Devo
Dette er en meget nem søgning, ved hjælp af en søgemaskine. Nøgleord: sangtekster søgning. Så skriv
"kører".
Mary
Running on Empty - Jackson Browne Run Like Hell - Pink Floyd (en favorit i minen til stilling på
disk, så den spiller i de sidste minutter af en køre) Running Scared - Roy Orbison Little Runaway --
Del Shannon?
løb
>
>
> Any ideas?
>
> Jeff K.
Den 13 november 2003 01:20:26 GMT,) tatmanmj@aol.com (Tatmanmj skrev:
> Marathon ved Rush
At fedt ryk kunne ikke løbe til udgangen af den blok, nevermind 26 miles.
news: <vqo4k4e1kque99@corp.supernews.com> ...
>
>
> Any ideas?
>
> Jeff K.
"Runnin 'Bear" - JP Richardson
"Det er nemmere at Run" af Linkin Park
32 grader skrev:
>
>
> Any ideas?
>
> Jeff K.
Ordet "kører" er ikke i denne sang.
> "Det er nemmere at Run" af Linkin Park
>
> 32 grader wrote:
>> Jeg er at sammensætte et lysbilledshow (powerpoint) til mit Terrænløb holdet, og jeg glæder mig
>> For at supplere den med "kører" musik.
>>
>> Lige nu har jeg Neil Young's "Long May You Run", men jeg stavrede efter at ....
>>
>> Any ideas?
>>
>> Jeff K.
Phil, (Don't feed Phil), det oprindelige indlæg var for "at køre musik" ikke sange med ordet kører
i dem. Hvad tid førskole start? Bedre pakke en frokost, du barn.
Phil M. skrev:
> Ordet "kører" er ikke i denne sang.
>
>
>
>> "Det er nemmere at Run" af Linkin Park
>>
>> 32 grader wrote:
>>
>>> Jeg er at sammensætte et lysbilledshow (powerpoint) til mit Terrænløb holdet, og jeg glæder mig
>>> for at supplere den med "kører" musik.
>>>
>>> Lige nu har jeg Neil Young's "Long May You Run", men jeg stavrede efter at ....
>>>
>>> Any ideas?
>>>
>>> Jeff K.
Det er klart, "Born to Run" (Springsteen) også, "Fire på Mountain" (Grateful Dead)
"Phil M." <pmarg@charter.net> skrev i en meddelelse news: Xns9434E88669DCCseilogramp@216.77.188.16 ...
>
>
>>
>> 32 grader wrote:
>>> Jeg er at sammensætte et lysbilledshow (powerpoint) til mit Terrænløb holdet, og jeg
>>> Ønsker at supplere den med "kører" musik.
>>>
>>> Lige nu har jeg Neil Young's "Long May You Run", men jeg stavrede efter at ....
>>>
>>> Any ideas?
>>>
>>> Jeff K.
"Er det ikke noget gonna break my skridtlængde"
RFM
news: <vqo4k4e1kque99@corp.supernews.com> ...
>
>
> Any ideas?
>
> Jeff K.
Her er nogle flere. Beklager, hvis de allerede har været nævnt.
"Nowhere to Run" Martha og Vandellas "Runaround Sue" Dion "Run for Your Life" The Beatles "Hold
om Running "Spencer Davis Group med Stevie Winwood" Kør Med Pack "Bad Company" Running Dry "
Neil Young "Running Down the Road" Arlo Guthrie "Running Up That Hill" Kate Bush "Walk, Don't Run"
The Ventures "Run to Me" The Bee Gees "Running The Endless Mile" John Parr "Running Shoes" The
Fabulous Thunderbirds "Runnin 'med en Bad Crowd" Savoy Brown
-Phil
Der var en tråd om dette sidste år ..
Running Down a Dream-Tom Petty Running Tilbage til Saskatoon-Guess Who Better Than Ezra - Running
Gennem det våde græs Bryan Adams - Run To You Jackson Brown - Running On Empty Ozzy Osbourne - --
Løbe tør for tid Real McCoy - Runaway The Police - Da The World Is Running Down Velvet
Underground - RunRunRun Bruce Springsteen - Born To Run Doobie Brothers - LongTrain Running Strygejern
Maiden - Running Free John Cougar Mellencamp - On My Way Paul McCartney & Wings - Band on the Run
Steve Miller Band - Take the Money and Run Tragically Hip-Long Time Running
Dette er, hvad der er på min kørsel af cd ..
Jenn
"Phil M." <pmarg@charter.net> skrev i en meddelelse news: Xns9434E88669DCCseilogramp@216.77.188.16 ...
>
>
>>
>> 32 grader wrote:
>>> Jeg er at sammensætte et lysbilledshow (powerpoint) til mit Terrænløb holdet, og jeg
>>> Ønsker at supplere den med "kører" musik.
>>>
>>>
>>> Any ideas?
>>>
>>> Jeff K.
"H & M" <Shanley.Miley@verizon.net> skrev:
> Also, "Fire på Mountain" (Grateful Dead)
Grateful Dead's "Bertha": "Jeg havde en hård løb ... Runnin 'fra dit vindue. Jeg var hele natten Runnin' ...
Jeg spekulerer på, om du holder af. "
(Meget undervurderet sang i drift samfund!)
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net