PDA

Hvordan kan jeg Cure Tilbagevendende Strep Throat?

View Full Version: Hvordan kan jeg Cure Tilbagevendende Strep Throat?

Lori

Jeg har haft tilbagevendende STREP hals for de seneste seks uger. Jeg blev behandlet med Augmentin i 10 dage
efter den første diagnose, omnicef i 10 dage efter den anden diagnose, og omnicef i 14 dage
efter den tredje diagnose. Det første tilfælde blev diagnosticeret med en hurtig test, de to næste med
kulturer. (På det tidspunkt, kultur resultater kom tilbage, var jeg i fuld blæst symptomer igen.)

Hvorfor er der ikke de antibiotika, der tager sig af infektion, og hvad kan jeg gøre?

David Rind

Lori skrev:
> Jeg har haft tilbagevendende STREP hals for de seneste seks uger. Jeg blev behandlet med Augmentin i 10 dage
> Efter den første diagnose, omnicef i 10 dage efter den anden diagnose, og omnicef i 14 dage
> Efter den tredje diagnose. Det første tilfælde blev diagnosticeret med en hurtig test, de to næste med
> Kulturer. (På det tidspunkt, kultur resultater kom tilbage, var jeg i fuld blæst symptomer igen.)
>
> Hvorfor er der ikke de antibiotika, der tager sig af infektion, og hvad kan jeg gøre?

Selv om behandling fejl er muligt, er det værd at sikre, at ingen anden, du er udsat for
er et luftfartsselskab. Folk kan have STREP og være reinfecting dig, selv om de ikke har nogen symptomer.

--
David Rind drind@caregroup.harvard.edu

HCN

"Lori" <lpauly@sbcglobal.net> wrote in message
news: 9d78fb0b.0312091955.231fa9e1 @ posting.google.com ... ,,>
> Hvorfor er der ikke de antibiotika, der tager sig af infektion, og hvad kan jeg gøre?

At gentage, hvad de andre to respondenter har sagt ... kontrollere, om der er nogen, som du
er i nærheden er blevet re-smitten.

For et par år siden vores familie gik igennem en periode, hvor vi alle var at være smittet med STREP hals.
Det ramte især de yngste og ældste barn ud af tre børn (som omfattede en miserble 4.
fødselsdagsfest for de yngste). Efter beskæftiger sig med dette i mere end 2 måneder, den praktiserende læge
havde alle 5 familiemedlemmer testes, med en mere detaljeret test --- en, der tog mindst 3 dage, ikke
Det Quicky prøve de gør i klinikken. Det viste sig, at alle 3 børn havde STREP ... men ikke
forældre (det blev forklaret, at voksne har en tendens til at vaske deres hænder bedre). Den midterste barn havde haft
STREP alle sammen, men havde vist nogen symptomer. Det hjalp ikke, at han var den mest tilbageholdende med at vaske
Hænderne (går så vidt som at udarbejde store historier om vask, da han ikke havde).

Alle tre børn blev sat på antibiotika ... og cyklen blev brudt.

Pf Riley

Den 9 december 2003 19:55:27 -0800, lpauly@sbcglobal.net (Lori) skrev:

> Jeg har haft tilbagevendende STREP hals for de seneste seks uger. Jeg blev behandlet med Augmentin i 10 dage
> efter den første diagnose, omnicef i 10 dage efter den anden diagnose, og omnicef i 14 dage
> efter den tredje diagnose. Det første tilfælde blev diagnosticeret med en hurtig test, de to næste med
> kulturer. (På det tidspunkt, kultur resultater kom tilbage, var jeg i fuld blæst symptomer igen.)
>

Få en ny tandbørste.

PF

Lori

Tak, alle for forslagene.

Jeg bor med en datter (og to katte), og hun har testet negativ. Jeg har regelmæssig kontakt med
mange udvidede familie, men kan ikke forestille mig, at anmode dem alle, der skal testes.

Kent H.

En ekstrem gestus, som regel en succes, er at få mandlerne fjernet.

Lori skrev:
>
> Efter den første diagnose, omnicef i 10 dage efter den anden diagnose, og omnicef i 14 dage
> Efter den tredje diagnose. Det første tilfælde blev diagnosticeret med en hurtig test, de to næste med
> Kulturer. (På det tidspunkt, kultur resultater kom tilbage, var jeg i fuld blæst symptomer igen.)
>

Mason121

> det er værd at sikre, at ingen anden, du er udsat for et luftfartsselskab. Folk kan have STREP og
> være reinfecting dig, selv om de ikke har nogen symptomer

Dette er sandt .......... jeg havde STREP igen og igen fra barndommen ind i min teenageår, og det gjorde min
brødre og søstre. Didn `t stop till den ældste søster flyttede ud. Synes hun var transportøren. Jeg
Haven `t havde STREP siden. Nu har hun sin egen familie og gæt hvad. Hendes børn får STREP alle
tid. Gæt dette er ikke en videnskabelig test for et rederi, men jeg tror på det. Dan.

Carey Gregory

mason121@aol.com (Mason121) skrev:

> Det er sandt .......... jeg havde STREP igen og igen fra barndommen ind i min teenageår, og det gjorde min
> brødre og søstre. Didn `t stop till den ældste søster flyttede ud. Synes hun var transportøren. Jeg
> Haven `t havde STREP siden. Nu har hun sin egen familie og gæt hvad. Hendes børn får STREP alle
> tid. Gæt dette er ikke en videnskabelig test for et rederi, men jeg tror på det.

Hmmm ... nogensinde nævner det til hende?

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET Translator 3.2.2