PDA

Fremragende tur

View Full Version: Fremragende tur

Michael Macclan

Har lige fået ind fra en 20 mile blast omkring Berkshire landskabet. Helt vidunderligt. Mindede mig
af søndag eftermiddag, da jeg gik i skole, og bruges til at tour rundt i Vale of Glamorgan. Ingenting
kunne have været bedre - solen skinner, veje tør, cagers yderst høfligt (stoppe for at lade mig
tværs i vejkryds, holde igen før overhaling, giver mig masser af plads). Bestået en spa kaldet
Nirvana, men mentalt var jeg allerede der. Hvorfor bruge gode penge, når du kan køre på cykel? Og
til slut - et stop ved den lokale chippie. Jeg er bare komme ned fra min endorfin høj. Excellent!

Simon Mason

"Michael MacClancy" <herzel@REMOVECAPITALSo2.co.uk> wrote in message
news: b0rr4n $ B53 $ 1 $ 8300dec7@news.demon.co.uk ... cagers yderst høflig (stoppe for at lade
> Mig tværs i vejkryds, holde igen før overhaling, giver mig masser af plads).

Jeg troede næsten, du indtil denne ;-)

Nu går jeg ud på 1900 indtil 2100 (ca. 25 miles) omkring synet og lyden af en fredag
nat i Hull.
--
Simon Mason Anlaby East Yorkshire. 53 ° 44'N 0 ° 26'W http://www.simonmason.karoo.net (http://www.simonmason.karoo.net/)

Hr. R @ T \\-Lsqco

I news: b0rr4n $ B53 $ 1 $ 8300dec7@news.demon.co.uk, Michael MacClancy
<herzel@REMOVECAPITALSo2.co.uk> skrevet:
> Bare kom ind fra en 20 mile blast omkring Berkshire landskabet. Helt vidunderligt.

Ud af interesse, groft * hvor * i Berkshire? Lyder ikke som at læse til
mig:)

Alex

Michael Macclan

"Simon Mason" <simon@simonmason.karoo.co.uk> wrote in message
news: v330nvr1hpavad@corp.supernews.com ...
>
> "Michael MacClancy" <herzel@REMOVECAPITALSo2.co.uk> wrote in message
> News: b0rr4n $ B53 $ 1 $ 8300dec7@news.demon.co.uk ... cagers yderst høflig (stoppe for at lade
>> Mig tværs i vejkryds, holde igen før overhaling, giver mig belastninger
af
>> Værelse).
>
> Jeg troede næsten, du indtil denne ;-)
>

Det er sandt, ærligt. Jeg var forbavset mig så bare var nødt til at dele det med alle.

Dave

"Simon Mason" <simon@simonmason.karoo.co.uk> wrote in message
news: v330nvr1hpavad@corp.supernews.com ...
>
> News: b0rr4n $ B53 $ 1 $ 8300dec7@news.demon.co.uk ... cagers yderst høflig (stoppe for at lade
>> Mig tværs i vejkryds, holde igen før overhaling, giver mig belastninger
af
>> Værelse).
>
>
> I'm off ud på 1900 indtil 2100 (ca. 25 miles) omkring seværdigheder og
lyde
> Af en fredag aften i Hull.
> --
Have det sjovt og w_tch _ut for th_ f__kin_ ch_ck_n imp__sonat__s!

Dave ;-)

Michael Macclan

"Hr. R @ t (2,3 Zulu-alpha) [Comms værelse nybyggede]" <ratsnest23@sovtel.su> wrote in message
news: I4AY9.2886 $ L56.94259 @ newsfep1-gui.server.ntli.net ...
> In news: b0rr4n $ B53 $ 1 $ 8300dec7@news.demon.co.uk, Michael MacClancy
> <herzel@REMOVECAPITALSo2.co.uk> Skrevet:
>> Bare kom ind fra en 20 mile blast omkring Berkshire landskabet. Helt vidunderligt.
>
> Ud af interesse, groft * hvor * i Berkshire? Lyder ikke Reading
til
> Mig:)
>
> Alex
>
Der er mere at Berkshire end at læse, selv om jeg ikke er så langt væk. Jeg kørte ud mod
Swallowfield.

Hr. R @ T \\-Lsqco

I news: b0ukpa $ na7 $ 1 $ 8302bc10@news.demon.co.uk, Michael MacClancy
<herzel@REMOVECAPITALSo2.co.uk> skrevet:

> Der er mere at Berkshire end at læse, selv om jeg ikke er så langt væk. Jeg kørte ud mod
> Swallowfield.

Tak. Jeg havde en fornemmelse af, det var omkring dette område, som den * kun * andre stumper af landskabet rundt her
er for det meste i Oxfordshire!

Alex

Peter Clinch

Simon Mason skrev:
> News: b0rr4n $ B53 $ 1 $ 8300dec7@news.demon.co.uk ...

>> Cagers yderst høfligt (stop at lade mig passere i vejkryds, holde igen før
>> Overhaling, giver mig
masser af
>> Værelse).

Så en af de mere clueless bits af kørsel i et stykke tid på min ellers pæn køre på en antikviteter
sted på Abernyte. Nogle fjols kørte langsomt hen ad vejen på udkig efter en plads på parkeringspladsen.
Intet er for galt med, indtil den får du ved, at han kørte langs den * forkerte * side af
vej. Og da han var på udkig efter bil parkeringsplads han var ikke at se på 4 cykler brølende ned
bakken mod ham. Ikke se mig på alle, som jeg gik med på den "anden" forkerte side, vores næste hold
medlem vilde "hvad er du * gør *?" Fagter mindste fik set af hans passager ...

Men en fantastisk tur, når vi havde taget ud af windproofs og ekstra jumpere vi havde lagt på, fordi det var en
klar dag i januar, og derfor koldt ... Planlagt rute, så vi vil vende tilbage med en vind bag på
flad efter en supersoniske afstamning, og det virkede som en charme.

Pete.
--
Peter Clinch University of Dundee Tel 44 1382 6601 11 ext. 33.637 Medicinsk Fysik, Ninewells Hospital
Fax 44 1382 6401 77 Dundee DD1 9SY Skotland Storbritannien netto pjclinch@dundee.ac.uk
http://www.dundee.ac.uk/ ~ pjclinch /

Peter Clinch

Simon Mason skrev:
> News: b0rr4n $ B53 $ 1 $ 8300dec7@news.demon.co.uk ...

>> Cagers yderst høfligt (stop at lade mig passere i vejkryds, holde igen før
>> Overhaling, giver mig
masser af
>> Værelse).

Så en af de mere clueless bits af kørsel i et stykke tid på min ellers pæn køre på en antikviteter
sted på Abernyte. Nogle fjols kørte langsomt hen ad vejen på udkig efter en plads på parkeringspladsen.
Intet er for galt med, indtil den får du ved, at han kørte langs den * forkerte * side af
vej. Og da han var på udkig efter bil parkeringsplads han var ikke at se på 4 cykler brølende ned
bakken mod ham. Ikke se mig på alle, som jeg gik med på den "anden" forkerte side, vores næste hold
medlem vilde "hvad er du * gør *?" Fagter mindste fik set af hans passager ...

Men en fantastisk tur, når vi havde taget ud af windproofs og ekstra jumpere vi havde lagt på, fordi det var en
klar dag i januar, og derfor koldt ... Planlagt rute, så vi vil vende tilbage med en vind bag på
flad efter en supersoniske afstamning, og det virkede som en charme.

Pete.
--
Peter Clinch University of Dundee Tel 44 1382 6601 11 ext. 33.637 Medicinsk Fysik, Ninewells Hospital
Fax 44 1382 6401 77 Dundee DD1 9SY Skotland Storbritannien netto pjclinch@dundee.ac.uk
http://www.dundee.ac.uk/ ~ pjclinch /

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
vBET 3.3.1 supports automatic translations