Kangasverhoilu huuhteluaine
View Full Version: Kangasverhoilu huuhteluaine
Minun GF laittaa okso-Brite ei kloorivalkaisua ja Snuggle Ultra huuhteluaine minun koneellista, joka oli noin 3 / 4 minun pyöräily vaatemallisto. Löysin 5 min kuluttua siitä, todella vainoharhainen (vei tavaraa pois pestä), koska kaikki luin sanoo, älä tee sitä.
- Olen miettinyt, mitä tällainen "vahinko" voi esiintyä pyöräilyyn vaatteiden pesua ei-kloorivalkaisua ja huuhteluaine.
- Ja se on peruutettavissa? Kun hän osaa koneellista tehtiin, esitin jutut takaisin vain toisen kierroksen kaksinkertaisen huuhtelun, toivoen, että se huuhdellaan pois kaikki vihollisen kemikaaleja.
Thx ...
Minun GF laittaa okso-Brite ei kloorivalkaisua ja Snuggle Ultra huuhteluaine minun koneellista, joka oli noin 3 / 4 minun pyöräily vaatemallisto. Löysin 5 min kuluttua siitä, todella vainoharhainen (vei tavaraa pois pestä), koska kaikki luin sanoo, älä tee sitä.
- Olen miettinyt, mitä tällainen "vahinko" voi esiintyä pyöräilyyn vaatteiden pesua ei-kloorivalkaisua ja huuhteluaine.
- Ja se on peruutettavissa? Kun hän osaa koneellista tehtiin, esitin jutut takaisin vain toisen kierroksen kaksinkertaisen huuhtelun, toivoen, että se huuhdellaan pois kaikki vihollisen kemikaaleja.
Thx ...
Kuulin, että se menettää wicking ominaisuuksia. Ja dont unohtaa se pestään kylmällä. :)
En voi puhua mahdollisia vahinkoja, tai miten kääntää, mutta se voi olla hyvä Morph säiettä vähän kohti pyöräily vaatteita hoitoa, yleensä.
Minulle se menee toinen puoli altaan jälkeen ratsastuksen. Vähän kylmää vettä ja astianpesuainetta on kaikki mitä käytetään. Se imeytyy hetkessä. En huuhtele se sitten roll se pyyhe ja askel sitä kuivaa. Lopullinen kuivaus tulee roikkuu sitä varten koko päivän.
Omat jutut pysyy puhtaana. Käytettävä korko näyttää melko hyvä. En vaivaudu kanssa pyykinpesukoneet Pyörän vaatteita.
Onnea hyödyntämistä. En voi kuvitella, niin paljon vahinkoa on tehty.
Otan ruokalappu ja Jersey osaksi suihku minua ennen kuin hiki kuivuu ja huuhtele ne pois, purista veden varovasti, ja ripustaa ne ylös. Ole saippuaa. He eivät koskaan haju huono ja kestää pitkään. Samanlaisessa tilanteessa kerran, GF pestään ja kuivataan! bib ja he olivat täysin hosed - joustava osuuksilla oli kuivaa ja säröillä, kangas vähemmän kimmoisa.
No tämä kaikki on minulle uutta. Juuri chuck minun pyöräily pyydysten pese kaiken muun, ja on tehnyt sitä jo vuosia ilman näkyviä huonosti vaikuttaa lainkaan.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0