INSYNC 158 keskeyttäminen haarukka kysymys ...
View Full Version: INSYNC 158 keskeyttäminen haarukka kysymys ...
"INSYNC 158 keskeyttäminen haarukka 45 mm: n matkalla"
Odotan aikaa ostaa pyörä tämän ruokapöytään, se voi säätää matka-ja paino?
Jos, niin miten?
Onko valmistajien Web-sivuston? Kaaviot?
Any help is appreciated.
dont olla tyhmä. Osta pyörä Manitou, Marzocchi, tai RockShox ruokapöytään. Jos youre huono kuten minä, ostavat **** tiest pyörä RST, kuten theyre parempi nsyncs. Varmista, että saat joka sopii vaikka. I dont oikeastaan tiedä paljoakaan tästä, mutta olen lukenut paljon kyseisestä aiheesta. Jos et voi kerätä jopa 400 ostaa Gary Fisher Wahoo - suhteellisen vähän lopussa osat, mutta todella mukava ajaa, mukavat genesis geometria ja haarukan thats melko halpoja, mutta tuntuu hyvältä.
Kiitos vastauksesta, että on hyvä neuvo: jos youre huono kuten minä, ostavat **** tiest pyörä RST, kuten theyre parempi nsyncs. Varmista, että saat joka sopii vaikka.
Pyörä tuli eilen. Se on RST, mukava ja pehmeä, juuri sitä, mitä tarvitaan, matka on hieman pidempi, mutta kerran satulaan thats OK. Siinä mukana valtava kansi pois lomakkeesta 5 kieltä, joka sanoo ei voi säätää. ;)
Se on kohta tasolla (noin 400 Yhdysvaltain dollaria) Retkeily polkupyörä Huopa (Trevisa), ostettu talven ostos-ja työmatkoja pooliin. Nykyään se saa sen harjoittaja, ensi viikolla talven Lokasuojat ... Olen ostanut Nizzan Michelin kantokoreihin ..
Kiitos vastauksesta, että on hyviä neuvoja:
Pyörä tuli eilen. Se on RST, mukava ja pehmeä, juuri sitä, mitä tarvitaan, matka on hieman pidempi, mutta kerran satulaan thats OK. Siinä mukana valtava kansi pois lomakkeesta 5 kieltä, joka sanoo ei voi säätää. ;)
Se on kohta tasolla (noin 400 Yhdysvaltain dollaria) Retkeily polkupyörä Huopa (Trevisa), ostettu talven ostos-ja työmatkoja pooliin. Nykyään se saa sen harjoittaja, ensi viikolla talven Lokasuojat ... Olen ostanut Nizzan Michelin kantokoreihin ..
Hyvä, että se ei ole mukana Insync, jotka ovat Crap: eek: Minun oli yksi niistä, en tiedä mallia, mutta se kesti noin 6 kuukautta sitten ostin Marzocchi MX comp w / ETA, suuri haarukka, se on noin vuoden vanha ja tehneet mitään, se pitää painetta kauan olen harvoin on laittaa ilmaa se. Halusin kestävyys ja tukevuus, koska tärkein ominaisuus En välittänyt painon ja Marzocchi on suositeltu yli Rock Shox ja Manitou. Ystäväni on ollut pari RSTs ja on vain hyvää sanottavaa niistä. Hän ei ole raskasta, I weight 200lbs: rolleyes:.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0