Pda

Raceline tiet bikes

View Full Version: Raceline tiet bikes

Sasha Nackovski

Hei,

Tarkasteltaessa ostaa lähtötasona Road Bike täydentää minun maastopyörä. Kellään mitään mielipiteitä
on Raceline merkkistä polkupyörää, erityisesti laadun ja kestävyyden. Erityisesti
kiinnostuneita toiminnan malli, joka näyttää kohtuullisen hyvin varustettu rahaa. Mahdolliset lausunnot
suuresti arvostaa.

Myös huomannut, että Freedomachine myy Giant OCR2 on 1250 dollaria. Kaikki mielipiteisiin pyörä?

Kiitos,

Ikkunankehys

joku

Sasha Nackovski <snackov@alphalink.com.au> kirjoitti: Hei Sasha,

Minun vähän kokemusta Racelines on, että ne ovat aivan ok ...

Katsokaa Meridas ja erikoisalat polkupyörää ....

Very good value for money ...

> Hi,
>
> Tarkastellaan ostaa lähtötasona Road Bike täydentää minun maastopyörä. Kellään mitään
> Lausunnot Raceline merkkistä polkupyörää, erityisesti laadun ja kestävyyden.
> Erityisen kiinnostuneita toiminnan malli, joka näyttää kohtuullisen hyvin varustettu rahaa.
> Kaikki mielipiteet suuresti arvostaa.
>
> Myös huomannut, että Freedomachine myy Giant OCR2 on 1250 dollaria. Kaikki mielipiteisiin pyörä?
>
> Thanks,
>
> Sasha

--
Andrew Morris Big Bang Theory: amorris@iname.com Puh: +61401140797 Alussa oli
mitään ... UIN: 314454 ... joka räjähti

Ihanteellista

GIANT OCR2 on OK, mutta OCR1 on hiiltä haarukka ja koko 105 Gruppo joka on niin paljon parempi käsitellä ja olet
olisi voitava saada tämän alle 1600 $. Jos budjetti voi venyttää sitä TCR2 on hienon näköinen
pyörän tänä vuonna ja ensimmäinen katseita ohitettu paljon kalliimpi pyörä. Älä myy Merida tai Raceline,
mutta Merida on maailmanlaajuinen tuotemerkki, hyvin suuri Euroopassa, Raceline ovat paikallisesti jaetaan tuotemerkkiään
Apollo. Merida on hieman enemmän kilpa maine ja vauhdikas maalausta, mutta kiinni niiden alumiinirunko
versioita. Steve

someone@somewhere.com kirjoitti:
> Sasha Nackovski <snackov@alphalink.com.au> kirjoitti: Hei Sasha,
>
> Oma rajoitetusti kokemusta Racelines on, että ne ovat aivan ok ...
>
> Katso Meridas ja erikoisalat polkupyörää ....
>
>
> Very good value for money ...
>
>
>> Hi,
>
>> Kun tarkastellaan ostaa lähtötasona Road Bike täydentää minun maastopyörä. Kellään mitään
>> mielipiteitä Raceline merkkistä polkupyörää, erityisesti laadun ja kestävyyden.
>> Erityisen kiinnostuneita toiminnan malli, joka näyttää kohtuullisen hyvin varustettu rahaa.
>> Kaikki mielipiteet suuresti arvostaa.
>
>> Myös huomannut, että Freedomachine myy Giant OCR2 on 1250 dollaria. Kaikki mielipiteisiin pyörä?
>
>> Thanks,
>
>> Sasha

Andrew Morris

Hei Steve,

suhteessa Meridan, oletko kuullut mitään hyvää, huonoa tai yhdentekevää heidän
"Magnesium"-sarja? Olin katsot 105 Magnesium ...

Lisäksi on Giants, mitä $ $ 's me odotamme maksamaan TCR2? "IDEAL" <ideal@iinet.net.au>
wrote in message news: 3ECE42B6.7080309 @ iinet.net.au ...
> Giant OCR2 on OK, mutta OCR1 on hiiltä haarukka ja koko 105 Gruppo joka on niin paljon parempi käsitellä ja olet
> Pitäisi saada tämän alle 1600 $. Jos budjetti voi venyttää sitä TCR2 on hienon näköinen
> Pyörän tänä vuonna ja ensimmäinen katseita ohitettu paljon kalliimpi pyörä. Älä myy Merida tai
> Raceline, mutta Merida on maailmanlaajuinen tuotemerkki, hyvin suuri Euroopassa, Raceline ovat paikallisesti jaettu
> Tuotemerkkiään Apollo. Merida on hieman enemmän kilpa maine ja vauhdikas maalausta, mutta kiinni niiden
> Alumiinirunko versioita. Steve
>
>
> Someone@somewhere.com wrote:
>> Sasha Nackovski <snackov@alphalink.com.au> kirjoitti: Hei Sasha,
>
>> Oma vähän kokemusta Racelines on, että ne ovat aivan ok ...
>
>> Katso Meridas ja erikoisalat polkupyörää ....
>
>
>> Very good value for money ...
>
>
>>> Hi,
>>>
>>> Kun tarkastellaan ostaa lähtötasona Road Bike täydentää minun maastopyörä. Kellään mitään
>>> Mielipiteitä Raceline merkkistä polkupyörää, erityisesti laadun ja kestävyyden.
>>> Erityisen kiinnostuneita toiminnan malli, joka näyttää kohtuullisen hyvin varustettu
>>> Rahaa. Kaikki mielipiteet suuresti arvostaa.
>>>
>>> Myös huomannut, että Freedomachine myy Giant OCR2 on 1250 dollaria. Kaikki mielipiteisiin pyörä?
>>>
>>> Thanks,
>>>
>>> Sasha
>

Sasha Nackovski

Hei,

Näyttää olevan yleinen johtopäätös on, että Raceline polkupyörät eivät ole huonoja, mutta ei loistava myöskään. Uskon
voi pitää kiinni paremmin tunnettu brändi.

Steve, voit mainita, että minulla on mahdollisuus saada Giant OCR1 nojalla 1600 dollaria. Mitään käsitystä missä? Useimmat
kaupat näyttävät myydä niitä lähellä OVH on 1899 dollaria. Olen samaa mieltä siitä, että OCR1 näyttää
erittäin hyvän vastineen rahalle.

Oli tarkastella OCR2 kaupassa eräänä päivänä, ei ole kovin vaikuttunut laatu
runko. Hitsaus näytti olevan hieman huolimaton paikoissa. Still, on 1250 dollaria se ehkä vielä ole huono
value for money.

Saan hyvät kaupat Avanti Vivace (carbon haarukka, Tiagra / Sora komponentit Mavics jne.). Too bad
Tietoja ruma maali järjestelmään. Voiko kukaan antaa minulle kokemuksia tämän pyörä?

Kiitos kaikille jotka vastasivat.

Ikkunankehys

Pe, 23 May 2003 23:48:06 +0800, IDEAL <ideal@iinet.net.au> wrote:

> Giant OCR2 on OK, mutta OCR1 on hiiltä haarukka ja koko 105 Gruppo joka on niin paljon parempi käsitellä ja olet
> pitäisi saada tämän alle 1600 $. Jos budjetti voi venyttää sitä TCR2 on hienon näköinen
> Pyörän tänä vuonna ja ensimmäinen katseita ohitettu paljon kalliimpi pyörä. Älä myy Merida tai
> Raceline, mutta Merida on maailmanlaajuinen tuotemerkki, hyvin suuri Euroopassa, Raceline ovat paikallisesti jaettu
> tuotemerkkiään Apollo. Merida on hieman enemmän kilpa maine ja vauhdikas maalausta, mutta kiinni niiden
> alumiinirunko versioita. Steve
>
>
> someone@somewhere.com wrote:
>> Sasha Nackovski <snackov@alphalink.com.au> kirjoitti: Hei Sasha,
>
>> Oma vähän kokemusta Racelines on, että ne ovat aivan ok ...
>
>> Katso Meridas ja erikoisalat polkupyörää ....
>
>
>> Very good value for money ...
>
>
>>> Hi,
>>>
>>> Kun tarkastellaan ostaa lähtötasona Road Bike täydentää minun maastopyörä. Kellään mitään
>>> mielipiteitä Raceline merkkistä polkupyörää, erityisesti laadun ja kestävyyden.
>>> Erityisen kiinnostuneita toiminnan malli, joka näyttää kohtuullisen hyvin varustettu
>>> rahaa. Kaikki mielipiteet suuresti arvostaa.
>>>
>>> Myös huomannut, että Freedomachine myy Giant OCR2 on 1250 dollaria. Kaikki mielipiteisiin pyörä?
>>>
>>> Thanks,
>>>
>>> Sasha
>
>

Pekan Stainesin

OCR 2 kehys on täsmälleen sama kuin OCR1 ja OCR3.

Hurraa

Pekan

Sasha Nackovski kirjoitti:
>
> Hi,
>
> Näyttää olevan yleinen johtopäätös on, että Raceline polkupyörät eivät ole huonoja, mutta ei loistava myöskään. Mielestäni
> En voi kiinni paremmin tunnettu brändi.
>
> Steve, voit mainita, että minulla on mahdollisuus saada Giant OCR1 nojalla 1600 dollaria. Mitään käsitystä missä?
> Useimmat kaupat näyttävät myydä niitä lähellä OVH on 1899 dollaria. Olen samaa mieltä siitä, että OCR1 näyttää
> Erittäin hyvän vastineen rahoilleen.
>
> Oli tarkastella OCR2 kaupassa eräänä päivänä, ei ole kovin vaikuttunut laatua
> Frame. Hitsaus näytti olevan hieman huolimaton paikoissa. Still, on 1250 dollaria sen todennäköisesti vielä
> Bad value for money.
>
> Saan hyvät kaupat Avanti Vivace (carbon haarukka, Tiagra / Sora komponentit Mavics jne.). Myös
> Pahalta ruma maali järjestelmään. Voiko kukaan antaa minulle kokemuksia tämän pyörä?
>
> Kiitos kaikille jotka vastasivat.
>
> Sasha
>
> On Fri, 23 May 2003 23:48:06 +0800, IDEAL <ideal@iinet.net.au> wrote:
>
>> Giant OCR2 on OK, mutta OCR1 on hiiltä haarukka ja koko 105 Gruppo joka on niin paljon parempi käsitellä ja
>> Sinun pitäisi pystyä saamaan tämän alle 1600 $. Jos budjetti voi venyttää sitä TCR2 on suuri
>> Näköinen pyörä tänä vuonna ja ensimmäinen katseita ohitettu paljon kalliimpi pyörä. Älä myy Merida
>> Tai Raceline, mutta Merida on maailmanlaajuinen tuotemerkki, hyvin suuri Euroopassa, Raceline ovat paikallisesti
>> Jaetaan tuotemerkkiään Apollo. Merida on hieman enemmän kilpa maine ja vauhdikas maalausta, mutta kiinni
>> Heidän alumiinirunko versiot. Steve
>
>
>> Someone@somewhere.com wrote:
>>> Sasha Nackovski <snackov@alphalink.com.au> kirjoitti: Hei Sasha,
>>>
>>> Oma vähän kokemusta Racelines on, että ne ovat aivan ok ...
>>>
>>> Katso Meridas ja erikoisalat polkupyörää ....
>>>
>>>
>>> Very good value for money ...
>>>
>>>
>>>> Hi,
>>>>
>>>> Kun tarkastellaan ostaa lähtötasona Road Bike täydentää minun maastopyörä. Kellään mitään
>>>> Mielipiteitä Raceline merkkistä polkupyörää, erityisesti laadun ja kestävyyden.
>>>> Erityisen kiinnostuneita toiminnan malli, joka näyttää kohtuullisen hyvin varustettu
>>>> Rahaa. Kaikki mielipiteet suuresti arvostaa.
>>>>
>>>> Myös huomannut, että Freedomachine myy Giant OCR2 on 1250 dollaria. Kaikki mielipiteisiin pyörä?
>>>>
>>>> Thanks,
>>>>
>>>> Sasha
>>>
>>>

Tezza

Originally Posted by Sasha Nackovski
Hei,

Tarkasteltaessa ostaa lähtötasona Road Bike täydentää minun maastopyörä. Kellään mitään mielipiteitä
on Raceline merkkistä polkupyörää, erityisesti laadun ja kestävyyden. Erityisesti
kiinnostuneita toiminnan malli, joka näyttää kohtuullisen hyvin varustettu rahaa. Mahdolliset lausunnot
suuresti arvostaa.

Myös huomannut, että Freedomachine myy Giant OCR2 on 1250 dollaria. Kaikki mielipiteisiin pyörä?

Kiitos,

Ikkunankehys

HiFi Sasha,
Kävin läpi näitä asioita itse ei kauan sitten, ja ehdotan, että otat aikaa testata niin monta polkupyörää kuin voit. Giant on OK, mutta yrittää mennä ainakin Shimano 105 pyörästölaitteet kuin Tiagra tasolla. Kehotan teitä tarkistaa Merida Road 904. Ne ovat upea pyörä. Koko Shimano 105 pyörästölaitteet osa 10kg painoa, hiilen haarukat ja joukko vahvoja Ritchey pyörät. Noin 1800 dollaria se saattaa maksaa hieman enemmän kuin Giant mutta mielestäni se on paljon parempi pyörä Superior rungon geometria.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Thanks to vBET 3.2.2 you can enjoy automatic translations