Pda

Rengaspaineiden

View Full Version: Rengaspaineiden

NSM3

Juuri käyttöön uusia Mavic vanteet minun pyörä 20c Clincher renkaat. Mavic sivuilla suosittelee renkaiden paine 146psi?

With my bike asennettu pumppu, voin vain saada painetta, joka "huopa" paljon yrityksen tarpeeksi ratsastaa, mutta pumppu pitää puhaltaa pois Presta venttiili varren. Lainasin vankempaa pumpun raakaöljyn painemittari, jalka seisomaan ja jatkettavan käsitellä ja onnistunut 120psi (minun edellinen yritys oli onnistunut noin 85psi). Renkaat ovat nyt täysin Rock Hard ja näyttää melkein liian vaikea ottaa tien päällä?

Mitä paineet aiotte ajaa, ja jos nämä luvut 140 + psi ovat oikein, miten voit helposti kasvattaa oman renkaat? En ehkä ole Arnold Scwharzenegger mutta en todellakaan voi kuvitella fyysisesti pumppaamiseen aiemmin 120psi.

merkki Higgins

Oletko varma, että tämä ei ole suurin rengaspaine? Haluan vain ajaa hyvä putki näitä paineita ja sitten vain hyvää tienpinnoilla. Muuten se on hyvin ankara ajaa!

NSM3

Oletko varma, että tämä ei ole suurin rengaspaine? Haluan vain ajaa hyvä putki näitä paineita ja sitten vain hyvää tienpinnoilla. Muuten se on hyvin ankara ajaa!
Vain tarkastettu ja olette oikeassa, 146psi on suurin paine, joka vastaa 150psi suurin on renkaan kyljessä (Contin GP3000).

Olen myös todennut, että pienin paine Suositellaan 100psi.

Minulla ei ole ollut mahdollisuutta ajaa niitä vielä uudessa korkeassa paineessa, joten en voi hyvin tarkistaa alaspäin 105-110psi jos Rattle hampaani liikaa!

On mielenkiintoista nähdä, jos minun av. nopeus paranee huomattavasti, koska olen ollut ratsastus noin klo osa 90 PSI viimeisen 1500 mailia.

eric_the_red

Minulla on yhdet pyörien 20C renkaat, ja olen yleensä asettaa painetta 110-120 takana ja noin 100 edestä. Olen painaa noin 185 kg ja löytää ne paineet vielä hieman annettava olematta liian pehmeä.

NSM3

Minulla on yhdet pyörien 20C renkaat, ja olen yleensä asettaa painetta 110-120 takana ja noin 100 edestä. Olen painaa noin 185 kg ja löytää ne paineet vielä hieman annettava olematta liian pehmeä.
Sounds good to me - I punnita 189lbs - annan sen kokeilla - kiitos.

Boudreaux

Juuri käyttöön uusia Mavic vanteet minun pyörä 20c Clincher renkaat. Mavic sivuilla suosittelee renkaiden paine 146psi?

With my bike asennettu pumppu, voin vain saada painetta, joka "huopa" paljon yrityksen tarpeeksi ratsastaa, mutta pumppu pitää puhaltaa pois Presta venttiili varren. Lainasin vankempaa pumpun raakaöljyn painemittari, jalka seisomaan ja jatkettavan käsitellä ja onnistunut 120psi (minun edellinen yritys oli onnistunut noin 85psi). Renkaat ovat nyt täysin Rock Hard ja näyttää melkein liian vaikea ottaa tien päällä?

Mitä paineet aiotte ajaa, ja jos nämä luvut 140 + psi ovat oikein, miten voit helposti kasvattaa oman renkaat? En ehkä ole Arnold Scwharzenegger mutta en todellakaan voi kuvitella fyysisesti pumppaus viime 120psi.Get clue.Depending painosi 90-120 on paljon. Jos saat ripaus asuntoja sinulla ei ole käynnissä enough.I "d ojaan 20s liikaa.

NSM3

Hanki clue.Depending painosi 90-120 on paljon. Jos saat ripaus asuntoja sinulla ei ole käynnissä enough.I "d ojaan 20s liikaa.
Kiitos.

tourdelivermore

Kiitos.

Tutustu renkaan tiedot pakkauksessa. Michelin Pro Race renkaat ovat kuvaaja paino vs ilmanpaine. Käytän tätä Opaskirjaani puhaltaa vaimoni pyörä ja minun pyörä vastaavasti.

Olen epäilty Michelin haluaisi säilyttää optimaalisen yhteyttä ala rengas, jossa paino ja paine ovat muuttujia.

Otherworld

1 - Tarvitset kerros pumppu.

2 - 20mm renkaat ovat liian kapeat oman painon keskimäärin teillä.

Hanki 23mm GP3000s ja ajaa 100-110psi etu-ja 110-120psi takana. Jos et ole kilpa saada 25mmm renkaat ja teidän voidaan käyttää jopa vähemmän paineita eli 90 edessä 100 takana ja ne heitetään paljon paremmin kuin kapeammat renkaat erityisesti karheampi pinnoille.

Kapeat renkaat kuin 20mm on suurempi paine saavuttaa saman vierintävastus kuin laajemmat niistä tietyn painon kuorman. Ainoa etu käytössä kapeampi renkaiden aerodynaaminen. Jos et ole kilpa Theres mitään järkeä, koska todellinen hyöty on pieni verrattuna vierintävastus kysymyksiä.

Ota 20mm renkaat pois ja tallentaa ne sileä pinta aikaa kokeiden tai seurata kilpailuja.

Jay.

dhk

Kiitos.
Toinen hyvästä kommentteja Otherworld. Juoksen 23mm GP 3000s noin 100 psi edessä, 105 takana minun 175 kiloa. Parempi ajaa, pitoa ja käsittelyyn, sekä pienempi vierintävastus todellisesta teillä, niin se kuulostaa olemme oikeassa sopimukseen.

Kesti monta vuotta ratsastusta oppia renkaiden paineet, sillä olen käyttänyt vain ajaa riippumatta max luokitus on listattu kyljessä. Vasta ostin Michelin Pro Race renkaat, ja huomasin kyljessä oli "suositeltu näyttöalue" on 6-8 bar (87-116 psi), että olen alkanut yrittää alhaisemmissa paineissa. Tämä, ja pari artikkeleita olen lukenut minut vakuuttuneeksi siitä, että lisää ei ole parempi, kun se tulee renkaiden paineita.

531Aussie

146psi on Mavic sivusto on vain opas suurimman kuorman, että RIM voi käsitellä - se ei tarkoita, että renkaat on osoitteessa THISE paineessa. 146psi on vain summittaisen: niillä on sama raja kaikki clinchers (mikä sattuma), ja olen osoittanut vuosi toisensa jälkeen, että ne voivat käsitellä enemmän:)

Kun olen sitä, 20m renkaan edessä on huono uutinen:)
He tarvitsevat enemmän paineita "muotonsa" kunnolla, joten he epämukavaksi. He ovat vaarallisempia kaarreajossa, ja jokainen vähän halki tiellä muuttuu junan linja! Se on kuin ratsastaa veitsen reunan. : P Mitä kevyempi menee vain kallis, nopeasti kuluvien 20s on huomattavasti kevyempi kuin hyvälaatuista 23.

Jos haluat 23mm rengas on suurempi psi luokitus, oman painon (se mukavaa meille "Heavies" on hieman enemmän PSI ja takarenkaiden), ehkä yrittää Vredestein TriComp, tai jokin high-end Vittorias.

NSM3

Kiitoksia kaikkia neuvoja.

Sanoisin, että koe 15 maileri tein 20: n (ja uudet pyörät) noin 90psi näytti sakon osalta mukavuus-ja ohjauslaite jne., huomattava parannus 23's on ALX295 vanteet - mutta ehkä on suurelta osin paremmin rakentaminen pyörät / pinnat jne. - Alex pyörät ovat poikkeuksellisen kovia aikana mitään, mutta super sujuvaa asfalttia.

Sovittu lattialla pumppu, että halusin lainata saada suurempia paineita - näyttää Compact pyörä laite on "get-u-home" vain laitteen lähtien.

Minun on tunnustettava, että minun oli lähdettävä siitä, että ohuempi rengas on suurempi paine on yhtä suuri kuin vähemmän vierintävastus ja siksi suurempi keskimääräinen nopeus tietyn vaivaa. En voi olla uudelleen arvioida, että kun muutaman sadan kilometrin - varsinkin jos kaarretestiä mahdollisuuksia on paljon pienempi!

Michaelb

Juoksen eniten 23 poikkipinta renkaiden 6,5 bar edessä ja 8,5 bar takana. On märkä haluaisin menettää puoli bar edessä ja takana ja ehkä hieman edestä.
Suuri etu rengaspaineiden on hankala tuntea ja tekee myös pyörän dian eteen paljon enemmän kuin takana. Jos olet taistelu tuntuu eteen irrottautua Sitten pienempi etu rengaspaine auttaa, koska se ruho muotonsa enemmän kuormitettuna, ja se on tämä, että käytät avulla kertoa, kun rengas on liukastumisen.

ChangMan

Hanki clue.Depending painosi 90-120 on paljon. Jos saat ripaus asuntoja sinulla ei ole käynnissä enough.I "d ojaan 20s liikaa.
Ditto on 20s kommentti. Minulla on tapana suorittaa vain 100-110 on 23s.

coolworx

Hanki hajuakaan.

Se mitä Ketjun aloittaja yritti tehdä esittämällä kysymyksen.

Hohde ... mitä snippy joita te.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Languages translations made by vBET Translator 3.3.1