View Full Version: Salanson kuolee sydämen vajaatoiminta
Ranskan pyöräilijä kuoli sydämen vajaatoimintaa, lääkäri sanoo
6. kesäkuuta 2003DRESDEN, Saksa (AP) - lupaava ranskalainen pyöräilijä löytyi kuolleena huoneen
joukkuekaveri kuoli sydämen vajaatoimintaa, lääkäri sanoi perjantaina. Fabrice Salanson löydettiin kuolleena vieressä hänen
Hotel Bed tiistaina. Hän valmistautui Tour Saksassa, joka alkoi samana päivänä.
Dr. Jan Dressler yliopiston Dresdenin lääketieteellisen instituutin sanoi 23-vuotiaan ajajan
kuolema oli todennäköisesti johtuu hänen sydämensä laajentamalla ja sepelvaltimoiden aluksia ei ole pumpun
riittävästi verta.
`` Mukaan, mitä olemme havainneet tähän mennessä, Ranskan Pyöräily ammatillisen Fabrice Salanson kuoli
luonnollinen kuolema,''Dressler sanoi. Ei huumeita tai kiellettyjä aineita löydettiin elin, piiri
Asianajaja Juergen Schaer sanoi perjantaina. Salanson, joka Ammattilaiseksi vuonna 2000 ja pidettiin yhtenä hänen
maan suurin pyöräily lahjoja, löysi huonetoveri Sebastien Chavel.
> Dr. Jan Dressler yliopiston Dresdenin lääketieteellisen instituutin sanoi 23-vuotias ratsastaja kuolema
> Todennäköisesti aiheuttamasta hänen sydämensä laajentamalla ja sepelvaltimoiden aluksia ei ole pumpata riittävästi
> Verta.
>
Tämä ei ole järkevää minulle ... hän voi rodun polkupyörän ammatillisen tason, mutta hänen sydämensä
ei ole tarpeeksi varata pitää hänet hengissä nukkuessaan???
En osta sitä.
JW Milwaukee
J999w <j999w@aol.com> kirjoitti:
>> Dr. Jan Dressler yliopiston Dresdenin lääketieteellisen instituutin sanoi 23-vuotias ratsastaja kuolema
>> Todennäköisesti aiheuttamasta hänen sydämensä laajentamalla ja sepelvaltimoiden aluksia ei ole pumppaamaan riittävästi
>> Verta.
>
> Tämä ei ole järkevää minulle ... hän voi rodun polkupyörän ammatillisen tason, mutta hänen sydämensä
> Ei ole tarpeeksi varata pitää hänet hengissä nukkuessaan???
Sydämen laajentuminen on yleensä seurausta keuhkojen vajaatoiminta. Hän voisi olla kuollut tahansa. Hän
juuri päättänyt mennä hiljaa unissaan (ei huutaen kuten matkustajien hänen autonsa)
> En osta sitä.
kuolema on ilmainen, on aina ollut. viimeksi olen kuullut on helposti saatavilla kaikille.
> JW Milwaukee
"J999w" <j999w@aol.com> wrote in message news: 20030606183623.17667.00000081 @ mb-m23.aol.com ...
>> Dr. Jan Dressler yliopiston Dresdenin lääketieteen instituutti
sanoi
>> 23-vuotiaan ajajan kuolema oli todennäköisesti johtuu hänen sydämensä
laajentamalla ja
>> Sepelvaltimon aluksia ei ole pumppaamaan riittävästi verta.
>
>
> Tämä ei ole järkevää minulle ... hän voi rodun polkupyörän
ammatillista
> Tasolla, mutta hänen sydämensä ei ole tarpeeksi varata pitää hänet hengissä
sillä aikaa
> Nukkumassa??
>
> En osta sitä.
Sinun ei tarvitse ostaa mitään. On todennäköistä, että tämä kaveri edennyt liian nopeasti. Hänen
lihaksissa ja keuhkoissa kasvoi nopeammin kuin hänen sydän-järjestelmä. Voinut geneettinen ongelma, mutta
todennäköisesti vain yrittää saada liian hyvää liian nopeasti.
Ihmettelen, kuinka kauan hän oli ollut Racing on Pro tasolla ja Top amatööri.
"J999w" <j999w@aol.com> wrote in message news: 20030606183623.17667.00000081 @ mb-m23.aol.com ...
>> Dr. Jan Dressler yliopiston Dresdenin lääketieteellisen instituutin sanoi 23-vuotiaan ajajan
>> Kuolema oli todennäköisesti johtuu hänen sydämensä laajentamalla ja
>> Sepelvaltimon aluksia ei ole pumppaamaan riittävästi verta.
>
>
> Tämä ei ole järkevää minulle ... hän voi rodun polkupyörän
ammatillista
> Tasolla, mutta hänen sydämensä ei ole tarpeeksi varata pitää hänet hengissä nukkuessaan???
>
> En osta sitä.
Äkkikuolema huippu kestävyysliikkujalle on todella tunnettu (tosin onneksi harvinaisia)
tapahtuma. Älä Medline haun.
Yksi kysymys on, että huippu kestävyysliikkujalle on niin suuria muutoksia sydämen morfologia, että normaali
standardien seulontaan sairaat ihmiset saavat mokasin. EKG kuvio, että sinun tai minun olisi kuitata
vilkkuvia valoja ja hälytykset usein (mutta valitettavasti ilmeisesti ei aina) vähäistä eliitin urheilija.
"Dr. Jan Dressler yliopiston Dresdenin lääketieteellisen instituutin sanoi 23-vuotias ratsastaja kuolema
todennäköisesti aiheuttanut hänen sydän laajentamalla ja sepelvaltimoiden aluksia ei ole pumppaamaan riittävästi verta. "
Kuulostaa mitä hän kuvasi on hypertrofinen kardiomyopatia myös nimellä idiopaattinen hypertrofinen
subaortic ahtauma (IHSS). Tämä on sairaus, jossa sydänlihas paksunee hieman alle
avaaminen aorttaläpän. Tämä sakeutetaan alue kapenee tehokkaasti alueella aorttaläpän ja
aiheuttaa ahtauma tai kurouma, että verenvirtausta. On aina painehäviö jälkeen
ankara flow. Koska avaamista sepelvaltimoissa ovat aivan viime aorttaläpän tämän
voi vähentää perfuusion paine (paine-ero yli sepelvaltimoiden) ja
väheneminen sepelvaltimon verenkierto. Tämä tila voi huonontua ja urheilullinen koulutusta koska
aiheuttaa enemmän paksuuntumista sydänlihaksen seinään, mutta se on jotain, että olet syntynyt ei
jotain, että saat koulutusta. Potilaat voivat olla ilman oireita, kunnes ne ovat yhtäkkiä
sydänkuoleman, luultavasti peräisin kammioarytmia. Ainoa asia, joka ei sovi se, että kun
ihmiset tämä häiriö on äkillisen sydänkuoleman on yleensä sen jälkeen, kun lyhyen jakson
käyttää, ei heidän nukkua kuin Salanson.
--
Mike Murray
En myöskään osta sitä, mutta on lääketieteen alalla, ja olettaen, ettei henkirikos tai laittoman käytön
huumeiden, tässä on mielestäni .............. Dying yhden nukutun osoitteesta lämpöä epäkuntoon "henkilö, joka ei ole
yli paino, fyysisesti kunnossa ja luultavasti ollut nukkuva syke 40bpm tai vähemmän harvinaisia
ellei catestrophic sattuu. Tämä jää vain 2 mahdollisuuksia. Ei voinut
elektrolyyttitasapainon häiriö, joka aiheutti rytmihäiriöt tai hänellä oli veritulppa, että itsestään tapahtunut
suuressa sepelvaltimotautia. Myöhemmin voi tapahtua kenelle tahansa milloin tahansa ja juuri siitä syystä, että
baby aspirin päivä on niin kriittinen kaikkien aikuisten tehdä. Entisen on epätodennäköistä, ellei hänen ruokavaliostaan ja
nesteen saanti on redically muuttuneessa muodossa edellisen kilpailun valmisteluun. Molemmissa tapauksissa voisi ehkä
sulkea pois ruumiinavaus. Soemthing ei ole puhdas ............................ Dean
näyttäisi tehdä "katastrofaalisen" menettää verenpaineen. Alle työmäärän verenpaine on
ok, koska sydämen syke on ylöspäin. koska corallary kun nukkuva syke laskee vähän tuloksena
BP onnettomuudessa ja kuolema .....
>> Heart laajentuminen on yleensä seurausta keuhkojen vajaatoiminta. Hän voisi olla kuollut tahansa. Hän
>> vain halunnut mennä hiljaa unissaan (ei huutaen kuten matkustajien hänen autonsa)
>
>
>
> Pidä puhelinta.
>
> Hengitysliitto vajaatoiminta? Uudelleen, jos sinulla on mahdollisuus polkea polkupyörän 50kph, miten te _suddenly_
> Ei ole riittävästi happea tarjonnan vaatimuksiin sydämen. Sepelvaltimoiden spasmi, ehkä, mutta
> Se ei ole mitä "MD" raportoitu.
>
> Olen samaa mieltä siitä, että hänen sydämensä oli todennäköisesti laajentunut, mutta tämä ei sinänsä aiheuta sitä lopettamaan pelaajaa.
> Varmasti, jos hän sydän oli, että "sairas", ei epäsäännöllinen sydämen syke on havaittu hän tarkistaa
> Ups? (ei Ranska ovat kaikkein tiukimmat lääkärin valvonnan ammattia?). Jos se
> "Puhtaasti sydämen vajaatoiminta" kuten väitettiin ... hänellä ei ole mitään oireita hengenahdistus
> Hengenahdistusta, rintakipua, nilkkojen turvotus (oireita sydämen vajaatoiminta)?
>
> Jos se on minun perheenjäsen, olin etsiä toista lausuntoa.
>
> FWIW.
>
> JW Milwaukee
Olen samaa mieltä mahdollisuus IHSS, mutta uskon meidän kaikkien olisi askel taaksepäin ja huomata, olemme
käsittelyn sanomalehden raportin maallikko tulkintaan. Yritämme lukea tätä. Minulla
työskenteli Euroopan pyöräilijöiden ja oli potilastiedot lähettänyt ja kaikki terminologia eroaa
hieman American versiot. Termi "sydämen" tarkoittaa eri asioita. Useimmiten se on
kroonisen sairauden, että voi johtua monista eri syistä (esim. kardiomyopatia, vahinkojen
sydänkohtaus, pitkäaikainen korkea verenpaine). Henkilöt sydämen vajaatoiminta voi olla alttiita kuolemaan
rytmihäiriöt (joka on todennäköisesti tämän pyöräilijöiden kuolinsyy). On mahdollista olla lievä
kardiomyopatia, joka aiheuttaa vakavaa arrhthmia. Tämä rytmihäiriö voi esiintyä rasituksen ja
loput. On myös mahdollista saada sydänlihassairaus ja silti vahvaa. Monet teistä eivät ehkä
muistat ex USPS / Lotto Rider Stive Vermaut joka jäi eläkkeelle aiemmin tänä vuonna jälkeen diagnoosi
vakava rytmihäiriö (luultavasti lievä kardiomyopatia ja / tai vahingoittaa hänen sydänlihakseen alkaen
aikaisemmat sairaus). Hän oli erittäin hyvä (mielestäni top 30 TDF) ja joilla on työskennellyt
Stive tapauksessa täällä th todetaan, huumeet eivät ole ongelma. Onneksi Stive n rytmihäiriö oli
havaitaan varhaisessa vaiheessa ja lääkitys jne. avulla hän voi elää tervettä elämää vaikkakin ilman kilpailua
pyöräily. Muuten, olen myös thimk kommentoida Ranskan ei seulonta urheilijoiden off-base.
Nico Mattan oli erittäin hyvänlaatuinen rytmihäiriö hänen seulonnan muutama vuosi sitten, ja hän ei
saa ratsastaa jälleen asti (kun vierailu Yhdysvalloissa lisätestejä) se on todistettu, että
poikkeavuus oli hyvänlaatuinen. Jos jotain ennen kauden physicals olivat varsin tiukat.
Lopuksi, ei Salanson ajaa TDF on parin viime vuoden aikana? Jos en erehdy, ne
suorittaa sydämen ultraäänitutkimus kaikkia starters. Huomattava kardiomyopatia voisi mahdollisesti osoittaa ylöspäin
tämän testin, jos se tehdään oikein. Kuitenkin hypertophy in ja urheilullinen sydän voi joskus
mask kardiomyopatia. "Mike Murray" <mike.murray@obra.org> wrote in message
news:% YfEa.864519 $ OV.812187 @ rwcrnsc54 ...
> "Dr. Jan Dressler yliopiston Dresdenin lääketieteellisen instituutin sanoi 23-vuotiaan ajajan
> Kuolema oli todennäköisesti johtuu hänen sydämensä laajentamalla ja
> Sepelvaltimon alusta ei ole pumppaamaan riittävästi verta. "
>
> Sinne päin, mitä hän kuvasi on hypertrofinen kardiomyopatia myös
soittanut
> Idiopaattinen hypertrofinen subaortic ahtauma (IHSS). Tämä on edellytys
missä
> Sydänlihas paksunee hieman alle avaamista aorttaläpän.
http://http://www.unicycle.com/Welcome.asp
> Sakeutetaan alue kapenee tehokkaasti alueella aorttaläpän ja aiheuttaa ahtauma tai ahtaumien,
> In verenvirtausta. On aina painehäviö jälkeen ankara flow. Avaamisen jälkeen
> Ja sepelvaltimoiden
verisuonia
> Ovat aivan viime aorttaläpän tämä voi vähentää perfuusion paine
(
> Paine-ero yli sepelvaltimoissa) ja vähentää sepelvaltimoiden verenkiertoa. Tämä
> Kunto voi huonontua ja urheilullinen koulutus
koska
> Joka aiheuttaa enemmän paksuuntumista sydänlihaksen seinään, mutta se on jotain, että olet syntynyt
> Ole jotain, että saat koulutusta. Potilaat voivat olla ilman oireita, kunnes ne ovat
> Äkillisen sydänkuoleman, luultavasti peräisin kammioarytmia. Ainoa asia, joka ei sovi on
>, Että kun ihmiset, joilla tämä häiriö on äkillisen sydänkuoleman on yleensä sen jälkeen,
> Lyhyt episodi käyttää, ei niiden nukkua kuin Salanson.
>
> --
> Mike Murray
>
Kaikki puhe ihss, tai ja laajentunut sydän suhteessa sepelvaltimon verenkierron kapasiteetti on todella
Vain relavent rasitustiloissa ehtoja.
(eli siitä se steroideja täynnä jalkapalloilijan kaatuu keväällä koulutuksen ja
katekoliamiinien on potkut joita lisämunuaiset laukaista sepelvaltimoiden supistumista,
conduction abnormallity tai jos IHSS spasmi sydämen kudoksen ).... Se ei ole
verrattuna pyöräilijä, joka nukut syvään valtion loput. Olen jälleen uusi pyöräilyyn ja
eivät edes tiedä tästä Salanson kaveri, mutta kertomus hänen kuolemastaan on hyvin outoa (jälleen, kun otetaan
siitä, ettei huumeiden käyttö on raportoitu )............... Dean
Herb Dershowitz kirjoitti:
>
> Ranskan pyöräilijä kuoli sydämen vajaatoimintaa, lääkäri sanoo
"sydämen" \u003d "meillä ei ole aavistustakaan"
Kaikki kuolee sydämen vajaatoiminta. Se on oire, ei syy. Jotain aiheuttaa sydämen epäonnistua.
Kun he eivät voi selvittää, mitä se on, he vain laittaa "sydämen" todistuksessa, koska ne
täytyy laittaa jotain.
"David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote in message news: 3EE2F0E6.E51FBA71 @ hotmail.com ...
> Herb Dershowitz wrote:
>
>> Ranskan pyöräilijä kuoli sydämen vajaatoimintaa, lääkäri sanoo
>
> "Sydämen" \u003d "meillä ei ole aavistustakaan"
>
> Kaikki kuolee sydämen vajaatoiminta. Se on oire, ei syy. Jotain aiheuttaa sydämen epäonnistua.
> Jos he eivät voi selvittää, mitä se on, he vain laittaa "sydämen" todistuksessa, koska
> Ne laittaa jotain.
Kun olin asuntoloissa, yksi Dudes laittaa paljon ex-löyhästi toisen Dude olutta.
Dude # 2 sai hyvin sairas ja piti mennä sairaalaan. Sairaala pumpattava pois vatsaansa ja hänet
on IV yön yli.
Heidän selitys hänen tauti? Vatsaan Virus.
Pohjimmiltaan, koska he eivät tiedä, mitä se oli.
J999w kirjoitti:
>
> Olen samaa mieltä siitä, että hänen sydämensä oli todennäköisesti laajentunut, mutta tämä ei sinänsä aiheuta sitä lopettamaan
> Pelaajaa. Totisesti, jos hän sydän oli, että "sairas", ei epäsäännöllinen sydämen syke on havaittu
> Hänen Tarkista ups?
>
Tämä on mitä ihmettelin aikaisemmin.
On olemassa erilaisia sydämen laajentumista. On laajentumisesta johtuva keuhkojen
vajaatoiminta (erittäin epätodennäköistä Salanson tapauksessa), ja siellä on laajentuminen, joka on yhteinen
kestävyysliikkujalle. Olen varma, että patologi pystyy erottamaan.
"Clovis Lark" <clark@steel.ucs.indiana.edu> wrote in message
news: bbr5ap $ 3CS $ 7@hood.uits.indiana.edu ...
> J999w <j999w@aol.com> wrote:
<snip>
> Heart laajentuminen on yleensä seurausta keuhkojen vajaatoiminta. Hän voisi olla kuollut tahansa. Hän
> Juuri päättänyt mennä hiljaa unissaan (ei huutaen kuten matkustajien hänen autonsa)
Keuhkojen riittämätön syy laajentuneen sydäntä nuorilla, fit urheilijoita? Jos olet saanut tämän
from? Nuorten urheilijoiden kuoleman "sydän faliure" johtuu yleensä hypertrofinen kardiomyopatia.
K
>> En osta sitä.
>
> Kuolema on ilmainen, on aina ollut. viimeksi olen kuullut on helposti saatavilla kaikille.
>
>> JW Milwaukee
---
Lähtevä posti on sertifioitu Virus Free. Checked by AVG Anti-Virus-järjestelmä (http://www.grisoft.com (http://www.grisoft.com/)).
Version: 6.0.483 / Virus Database: 279 - Release Date: 5.19.2003
Tämä lausuma ei voisi olla enemmän väärin kuin sydämen vajaatoimintaa viittaa tiettyyn kokonaisuutena eikä
vain tilannetta, jossa sydän pysähtyy, tai epäonnistuu.
--
Mike Murray MD
"David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote in message news: 3EE2F0E6.E51FBA71 @ hotmail.com ...
> Herb Dershowitz wrote:
>
>> Ranskan pyöräilijä kuoli sydämen vajaatoimintaa, lääkäri sanoo
>
> "Sydämen" \u003d "meillä ei ole aavistustakaan"
>
> Kaikki kuolee sydämen vajaatoiminta. Se on oire, ei syy. Jotain aiheuttaa sydämen epäonnistua.
> Jos he eivät voi selvittää, mitä se on, he vain laittaa "sydämen" todistuksessa, koska
> Ne laittaa jotain.
Äitini oli kerran diagnosoitiin "sydämen vajaatoiminta." Mennessä, kun lääkärit melkein tappoi hänet
digitalis yliannostuksen että laittaa hänet sairaalassa kaksi viikkoa, ehdotin, että se saattaa liittyä
että kilpirauhasen edellytys oletettavasti kuivattu "atomi cocktailin" 40 vuotta. Tosiaan se
oli tullut takaisin ja hän tarvitsi toinen. Hän on toipunut digitalis hänen sydämensä takaisin
normaali ja hän on yhä elossa.
Niin, Doc, kerro siitä minulle.
Mike Murray kirjoitti:
>
> Tämä lausuma ei voisi olla enemmän väärin kuin sydämen vajaatoimintaa viittaa tiettyyn kokonaisuutena eikä
> Vain tilannetta, jossa sydän pysähtyy, tai epäonnistuu.
> --
> Mike Murray MD
>
> "David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote in message news: 3EE2F0E6.E51FBA71 @ hotmail.com ...
>> Herb Dershowitz wrote:
>>>
>>> Ranskan pyöräilijä kuoli sydämen vajaatoimintaa, lääkäri sanoo
>
>> "Sydämen" \u003d "meillä ei ole aavistustakaan"
>
>> Kaikki kuolee sydämen vajaatoiminta. Se on oire, ei syy. Jotain aiheuttaa sydämen
>> Onnistu. Kun he eivät voi selvittää, mitä se on, he vain laittaa "sydämen" todistuksessa
>> Koska ne laittaa jotain.
Tyreotoksikoosi, sairaalloinen edellytys korkean kilpirauhasen tasolla, on harvinainen aiheuttaa sydämen
vika. Useimmiten sydämen vajaatoiminta johtuu ensisijaisesti sydänsairaudet, jotka vähentävät pumppaus
valmiudet sydämen. Harvemmin, sydämen vajaatoiminta johtuu kysynnän kasvu on sydän
on enemmän normaali pumppaus-toiminto. Tyreotoksikoosi on esimerkki tästä. Muita esimerkkejä ovat sepsis,
nesteen kertyminen ja joidenkin huumeiden yliannostukseen. Eriyttää ero näiden kahden asian voi
on vaikea tehdä ilman invasiivisia testausta.
Digitalis oli viime aikoina, Standard hoito sydämen vajaatoiminta. Useimmissa tapauksissa se on nyt
syrjäyttänyt paremmin huumeita. Yksi syy, miksi muut lääkkeet ovat parempia johtuu digitalishoitoa
hyvin kapea terapeuttinen ikkuna myrkyllisen tason päällekkäisyys osaksi terapeuttisen tason. Digitalisglykosidit
toksisuus oli yleistä ja suuri ongelma huumeen käytön.
Tärkeintä on, että se kuulostaa siltä, että olet äiti itse ei ole sydämen vajaatoimintaa, joka johtui
on kilpirauhasen liikatoimintaa. Alentaminen kilpirauhasen tasolle käsittelemällä hänen radioaktiivisen jodin poistettu
aiheuttaa sydämen vajaatoimintaa.
--
Mike Murray
"David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote in message news: 3EE4E4FF.F779623A @ hotmail.com ...
> Äitini oli kerran diagnosoitiin "sydämen vajaatoiminta." Mennessä, kun lääkärit melkein tappoi hänet
> Digitalis yliannostuksen että pisti sairaalassa kaksi viikkoa, ehdotin, että se voisi olla
> Liittyvä kilpirauhasen edellytys oletettavasti kuivattu "atomi cocktailin" 40 vuotta. Varma
> Niin se oli tullut takaisin ja hän tarvitsi toinen. Hän on toipunut digitalis sydäntä
> Normalisoitui ja hän on yhä elossa.
>
> So, Doc, kerro siitä minulle.
>
> Mike Murray kirjoitti:
>
>> Tämä lausuma ei voisi olla enemmän väärin kuin sydämen viittaa
>> Erityistä kokonaisuutena eikä vain tilannetta, jossa sydän pysähtyy, tai epäonnistuu.
>> --
>> Mike Murray MD
>
>> "David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote in message news: 3EE2F0E6.E51FBA71 @ hotmail.com ...
>>> Yrtit Dershowitz wrote:
>>>>
>>>> Ranskan pyöräilijä kuoli sydämen vajaatoimintaa, lääkäri sanoo
>>>
>>> "Sydämen" \u003d "meillä ei ole aavistustakaan"
>>>
>>> Jokainen kuolee sydämen vajaatoiminta. Se on oire, ei syy. Jotain aiheuttaa sydämen
>>> Onnistu. Kun he eivät voi selvittää, mitä se on, he vain laittaa "sydämen" todistuksessa
>>> Koska ne laittaa jotain.
There you go, get freakin 'lääkäri sanoa, että meidän kaikkien pitäisi ottaa aspiriinia päivässä.
Oletan, kun tunnen oloni hieman sairas minun pitäisi ryhtyä joihinkin yskänlääke, kun tunnen oloni kutittaa, benedryl,
, kun olen sekaisin minun pitäisi ryhtyä joihinkin Pepto, kun olen surullinen, minun pitäisi ryhtyä joihinkin prozak.
Tai ehkä Annan ruumiini huolehtia siitä ja hoitaa itse joten en ole tullut riippuvaiseksi lääketiede
jokainen pieni asia vaivaa minua. En ole ottanut mitään lääkettä yli 8 vuotta, ja mielestäni
paremmin kuin koskaan,
Voi hyvin,
Köydestä
"realdean" <realdean@hotmail.com> wrote in message
Uutiset: f29a30e3.0306062328.6323a321 @ posting.google.com ...
> En myöskään osta sitä, mutta on lääketieteen alalla, ja olettaen, ettei henkirikos tai laittoman käytön
> Huumeiden, tässä on mielestäni .............. Dying yhden nukutun osoitteesta lämpöä epäkuntoon "henkilö, joka on
> Ei yli painoa, fyysisesti kunnossa ja luultavasti ollut nukkuva syke 40bpm tai vähemmän
> Harvinainen ellei catestrophic sattuu. Tämä jää vain 2 mahdollisuuksia. Ei voi olla
> Ollut elektrolyyttihäiriöt, joka aiheutti rytmihäiriöt tai hänellä oli veritulppa, että oma-aloitteisesti
> Tapahtunut suuri sepelvaltimotautia. Myöhemmin voi tapahtua kenelle tahansa milloin tahansa ja se on
> Syystä, että vauva aspiriinia päivä on niin kriittinen kaikkien aikuisten tehdä. Entinen epätodennäköistä
> Ellei hänen ruokavaliostaan ja nesteen saanti on redically muuttuneessa muodossa edellisen kilpailun valmisteluun. Joko
> Skenaario voisi ehkä sulkea pois ruumiinavaus. Soemthing ei
> Puhdas ............................ Dean
In article <f23e9c900c0119f8a4fd8d783141de74@unlimited.ultrafeed.com>, Rope
<cfbill@charterBLAHBLAH.net> kirjoitti:
> There you go, get freakin 'lääkäri sanoa, että meidän kaikkien pitäisi ottaa aspiriinia päivässä.
>
> Oletan, kun tunnen oloni hieman sairas minun pitäisi ryhtyä joihinkin yskänlääke, kun tunnen oloni kutittaa,
> Benedryl, kun olen sekaisin minun pitäisi ryhtyä joihinkin Pepto, kun olen surullinen minun pitäisi
> Joitakin prozak.
>
> Tai ehkä annan kehoni hoitaa sen ja hoitaa itse joten en ole tullut riippuvaiseksi
> Lääke Every Little Thing joka vaivaa minua.
Joo, vähän aspiriinia ja ohentavat verta, mikä voisi olla hyvä siitä? Esi-isämme eivät tarvitse mitään
lääkäreitä tai ennalta ehkäisevää lääketiedettä ja he elivät ja kypsä iästä 57. Kuulostaa hyvältä.
-WG
Warren <warren@usvh.com> wrote in message news: <100620031526190384% warren@usvh.com> ...
> Tiedän, että olen vastaa joku ei ole tietoa About
farmakologia mutta mitä sen arvoista kuulla se menee ........... Aspiriini ei ohentavat verta! Se EI
estää verihiutaleiden aggregaatiota, mikä on hyvä asia, varsinkin jos joku on tyhmä tarpeeksi
turhaan ottaa EPO laukausta. Pieni annos aspiriinia (81mg per päivä) hoito häiritsee elinten
cycloxygenase järjestelmä, joka aiheuttaa verisuonten supistumista ja verihiutaleiden aggregaatiota taas todisteita
ehdottaa, että otetaan suurempia annoksia saattaa todellisuudessa romuttaa tätä etua. Joka tapauksessa, tilastollisesti on
ei-diabeetikoilla paras 2 asioita, joita kuka tahansa voi tehdä elää pitkä ja terve elämä on (1)
ottaa vauvan asdpirin päivässä ja (2) Pidä kolesterolia mahdollisimman alhaisina. Tekee nämä 2 tings
outways edut otetaan vitamiineja, antioxdants, valvontaa paino, käyttää, stoping
tupakointi ja lista jatkuu.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0