Pda

I kinda tiesin liian raskas ...

View Full Version: I kinda tiesin liian raskas ...

Sivut: [1] 2

Haltioitunut

Olen vihdoin oma tiensä Kaapelitelevisio rotuun, Sugarhouse Park Crit. 45 minuuttia kolmen viimeistely
kierrosta. Kurssi oli juuri päällystetty, noin
1,3 kilometrin krs. Puistossa on lampi altaan, joten jokaisella kierroksella on kaksi 50-jalka nousee. Olen työskennellyt
out kovaa ja sai 5 puntaa 185 viimeisen kuuden kuukauden aikana.

Koska en voi tehdä 23-24mph Yksin on hyvä päivä, ajattelin olla kunnossa. Sitten, "Oh yeah, muistan
Tässä ... "15 vuotta sitten, viimeisen kerran olen ajanut. Kaikki nämä nopeus Freaks vuorotellen polttaa
itsensä, mikä on erittäin kuuma vauhtia alusta loppuun.

Tein hieno roikottaen pois takaisin noin kuusi kierrosta, epätarkkaa kerroit luonnoksen vedä minua pitkin
downhills ja asuntoja, ja melko helposti sprinting jopa nousee kiinni. Oli kerran kun
Kurssin tiukennetaan ja pari miestä keskellä sai squirly, mutta kaatuu.

Sitten kuuluttaja kestää kaksi pääministeri Väliajat lähekkäin ja yhtäkkiä pyöräilijöiden pääjoukko on 30 metrin eteenpäin ja
Ymmärrän olen tehnyt. Olen roikkui vielä yksi kierroksella ennen olin vetänyt.

Ulkomuoto kuin Tarvitsen lisää nopeutta työtä. Yritän päättää tehdä rakenteeltaan intervalliharjoitteluun
omaan, tai osallistua useamman viikon koulutuksen rotujen saada, että korkea-tahti hyödyntämistä kapasiteetin
menossa. Vai pitäisikö minun liittyä paikallisen joukkueen ja ratsastaa 'em?

--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "En ole ylpeä. Emme todellakaan ole tehneet kaiken
voitaisiin suojella asiakkaitamme. Tuotteemme vain ei ole suunniteltu turvallisuutta. "- Microsoft VP vuonna
vastaava Windows-käyttöjärjestelmän kehittämisen, Brian Valentine.

Dashi Toshii

"Raptor" <me@attbi.com> wrote in message news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
> Olen vihdoin tehnyt oman tiensä Kaapelitelevisio rotuun, Sugarhouse Park Crit. 45 minuuttia kolmen viimeistely
> Kierrosta. Kurssi oli juuri päällystetty, noin
> 1,3 kilometrin kierrosta. Puistossa on lampi altaan, joten jokaisella kierroksella on kaksi 50-jalka nousee. Olen
> Työskentely rikki kovaa ja sai 5 puntaa 185 viimeisen kuuden kuukauden aikana.

Ette kuinka pitkä olet, mutta jos olet 6 jalka tai teidän täytyy menettää vielä 15 puntaa
20 kiloa.

Jos alle 6 metriä kuin sinun menettää paljon enemmän painoarvoa.

Dashii (6 '1 "166 puntaa)

Aeklaw

"Raptor" <me@attbi.com> wrote in message news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
> Olen vihdoin tehnyt oman tiensä Kaapelitelevisio rotuun, Sugarhouse Park Crit. 45 minuuttia kolmen viimeistely
> Kierrosta. Kurssi oli juuri päällystetty, noin
> 1,3 kilometrin kierrosta. Puistossa on lampi altaan, joten jokaisella kierroksella on kaksi 50-jalka nousee. Olen
> Työskentely rikki kovaa ja sai 5 puntaa 185 viimeisen kuuden kuukauden aikana.
>
> Koska en voi tehdä 23-24mph Yksin on hyvä päivä, ajattelin olla kunnossa. Sitten, "Oh yeah, muistan
> Tätä ... "15 vuotta sitten, viimeisen kerran olen ajanut. Kaikki nämä nopeus Freaks vuorotellen polttaa
> Itsensä, mikä on erittäin kuuma vauhtia alusta loppuun.
>
> Tein sakon roikottaen pois takaisin noin kuusi kierrosta, epätarkkaa kerroit luonnoksen vedä minua pitkin
> Downhills ja asuntoja, ja melko helposti sprinting jopa nousee kiinni. Oli kerran
> Jos kurssi tiukennetaan ja pari miestä keskellä sai squirly, mutta kaatuu.
>
> Sitten kuuluttaja kestää kaksi pääministeri Väliajat lähekkäin ja yhtäkkiä pyöräilijöiden pääjoukko on 30 metrin eteenpäin
> Ja ymmärrän olen tehnyt. Olen roikkui vielä yksi kierroksella ennen olin vetänyt.
>
> Näyttää siltä, että tarvitsen lisää nopeutta työtä. Yritän päättää tehdä rakenteeltaan intervalliharjoitteluun
> Omasta tai osallistua useamman viikon koulutuksen rotujen saada, että korkea-tahti hyödyntämistä kapasiteetin
> Menossa. Vai pitäisikö minun liittyä paikallisen joukkueen ja ratsastaa 'em?
>
> --
> --
> Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "En ole ylpeä. Emme todellakaan ole tehneet kaiken
> Voitaisiin suojella asiakkaitamme. Tuotteemme vain ei ole suunniteltu turvallisuutta. "- Microsoft VP
> Vastaavan Windows-käyttöjärjestelmän kehittämisen, Brian Valentine.

Carl Sundquist

"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message

>> 1,3 kilometrin kierrosta. Puistossa on lampi altaan, joten jokaisella kierroksella on kaksi 50-jalka nousee. Olen
>> Työskentely rikki kovaa ja sai 5 puntaa 185 viimeisen kuuden kuukauden aikana.
>
> Ette sanoa, kuinka pitkä olet, mutta jos olet 6 jalka tai teidän täytyy menettää vielä 15 kiloa
> 20 kiloa.
>
> Jos alle 6 metriä kuin sinun menettää paljon enemmän painoarvoa.
>

On 50 jalka nousee?

Väliajoin olisi käytännöllistä.

Ken Papai

"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message news: KxqEa.102556 $ M01.53351 @ sccrnsc02 ...
>
> "Raptor" <me@attbi.com> wrote in message
Uutiset: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>> Olen vihdoin tehnyt oman tiensä Kaapelitelevisio rotuun, Sugarhouse Park Crit. 45 minuuttia kolmen
>> Viimeistely krs. Kurssi oli juuri päällystetty, noin
>> 1,3 kilometrin kierrosta. Puistossa on lampi altaan, joten jokaisella kierroksella on kaksi 50-jalka nousee. Olen
>> Työskentely rikki kovaa ja sai 5 puntaa 185 viimeisen kuuden kuukauden aikana.
>
> Ette sanoa, kuinka pitkä olet, mutta jos olet 6 jalka tai teidän täytyy menettää vielä 15 kiloa
> 20 kiloa.
>

Ei oikeastaan. 185 kg jonkun 6 ", ja Cat V kilpailu on hieno. Jos Wallace voi tehdä 23 + mph ave. litteä
Yksin hän on enemmän kuin riittävän hyvässä kunnossa ja toivottavasti tarpeeksi nopeasti, ja kilpailu osaavan riitä tekemään hyvin
ja päivittää jälkeen 5-10 Cat V alkaa.

>
> Dashii (6 '1 "166 puntaa)

(joka on melko Darned luiseva)

J999w

> Tein sakon roikottaen pois takaisin noin kuusi kierrosta,

Siellä ongelman.

Et näe Lance takaisin sinne pitkäksi!

Hanki rohkea ja istua ahtaa enemmän. Tarkkaile ihmisiä, joilla on surkeaa taitoa ja oleskelua edessään.

JW Milwaukee

Dashi Toshii

"Carl Sundquist" <carlsun@cox-internet.com> wrote in message
news: ve4du88f33mu0d@corp.supernews.com ...
>
> "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message
>
>>> 1,3 kilometrin kierrosta. Puistossa on lampi altaan, joten jokaisella kierroksella on kaksi 50-jalka nousee. Olen
>>> Työskentely rikki kovaa ja sai 5 puntaa 185 viimeisen kuuden kuukauden aikana.
>
>> Ette kuinka pitkä olet, mutta jos olet 6 jalka tai yli tarvitset
voidaan
>> Menettää vielä 15 kiloa ja 20 kiloa.
>
>> Jos alle 6 metriä kuin sinun menettää paljon enemmän painoarvoa.
>
>
> Jos 50 jalka nousee?
>
> Välit olisi käytännöllistä.

Ei vain 50 jalka nousee, mutta yleistä suorituskykyä.

Dashii

Dashi Toshii

"Ken Papai" <ken@kenpapai.com> wrote in message news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>
> "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message news: KxqEa.102556 $ M01.53351 @ sccrnsc02 ...
>
>> "Raptor" <me@attbi.com> wrote in message
> News: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>>> Olen vihdoin tehnyt oman tiensä Kaapelitelevisio rotuun, Sugarhouse Park Crit. 45 minuuttia kolmen
>>> Viimeistely krs. Kurssi oli juuri päällystetyllä
noin
>>> 1,3 kilometrin kierrosta. Puistossa on lampi altaan, joten jokaisella kierroksella on kaksi 50-jalka nousee. Olen
>>> Työskentely rikki kovaa ja sai 5 puntaa 185 viimeisen kuuden kuukauden aikana.
>
voidaan
>
>
> Ei oikeastaan. 185 kg jonkun 6 ", ja Cat V kilpailu on hieno. Jos Wallace voi tehdä 23 + mph ave. litteä
> Yksin hän on enemmän kuin riittävän hyvässä kunnossa ja toivottavasti tarpeeksi nopeasti, ja kilpailu-savvy riitä tekemään hyvin
> Hyvin ja päivittää jälkeen 5-10 Cat V alkaa.

Varmista, mutta on kilpailukykyinen ja on mahdollinen voittaja hänen täytyy menettää painoa.

En tarkoita, joita ruokavalioon vaan kovasti työtä pyörä ja syödä terveellistä.

>> Dashii (6 '1 "166 puntaa)
>
> (Joka on melko Darned luiseva)

Kiitos, mutta en usko, että olen liian laiha, olen rakennettu enemmän kuin keski paino nyrkkeilijä kuin
pyöräilijä.

Dashii

Mike S.

"J999w" <j999w@aol.com> wrote in message news: 20030607153900.27469.00000264 @ mb-m01.aol.com ...
>> En sakon roikottaen pois takaisin noin kuusi kierrosta,
>
> There's ongelman.
>
> Sinä et näe Lance takaisin sinne pitkäksi!
>
> Hae rohkea ja istua ahtaa enemmän. Tarkkaile ihmisiä, joilla on surkea taitoa ja
pysyä
> Edessään.
>
> JW Milwaukee

Vielä parempi, pysyä top 20 tai niin koko kilpailun.

1. sen helpompaa: ei sprinting pois nurkista.
2. Näet kärkeen kiihdyttää ja on valmis, kun aalto saa sinulle.
3. Riders on edessä ovat yleensä parempia pyörä käsittelijöiden ja siten turvallisempia
4. Sanoinko, että se on helpompaa?
5. sen helpompi nähdä, jos joku on rohkeutta hyökätä Cat 5 rodun ja yrittää rikkoa. Jos et
kuten ratsastus Pack, Go OTF sijaan OTB! Ainakin OTF sinulla on mahdollisuus voittaa jotain
(kuten rotu!)

Juju on päästä siihen pisteeseen, jossa voit ajaa edessä, mutta ei sen edessä. Let noin
muut Sucker vetää!

Sitten taas, luultavasti jo tietävät tämän kaiken, et vain eivät tee sitä ...

Mike

Jeff Jones

"Ken Papai" <ken@kenpapai.com> wrote in message news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...

>
>
> (Joka on melko Darned luiseva)
>
Minulla oli ystävä, joka oli 6 '2 "ja painoi 130 kg (59 kg), kun hän oli kilpa (hän oli jo
20's kuitenkin). Hänellä oli tapana mennä OK kukkuloille, ja hän Sprintin kohtuullisen hyvin. Hän pysähtyi noin kuusi
vuotta sitten, ja mielestäni hän on nyt noin 190 lb tavaramerkki.

Jeff

Tom Kunich

"Jeff Jones <jeff@cyclingnews-punt-com> wrote in message
news: 3ee2515c 0dollari 10842 dollaria $ ba620e4c@reader1.news.skynet.be ...
>
> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> wrote in message news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>
>>>
>>> Dashii (6 '1 "166 puntaa)
>
>> (Joka on melko Darned luiseva)
>
> Minulla oli ystävä, joka oli 6 '2 "ja painoi 130 kg (59 kg), kun hän oli
Ajopelit
> (Hän oli jo 20: n vaikka). Hänellä oli tapana mennä OK kukkuloille, ja hän
voisi
> Sprint kohtuullisen hyvin. Hän pysähtyi noin kuusi vuotta sitten, ja mielestäni
Hän on nyt
> Noin 190 lb tavaramerkki.

Joten tämä sinun "ystävä" peilistä Jeff?

Dashi Toshii

"Jeff Jones <jeff@cyclingnews-punt-com> wrote in message
news: 3ee2515c 0dollari 10842 dollaria $ ba620e4c@reader1.news.skynet.be ...
>
> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> wrote in message news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>
>>>
>>> Dashii (6 '1 "166 puntaa)
>
>> (Joka on melko Darned luiseva)
>
> Minulla oli ystävä, joka oli 6 '2 "ja painoi 130 kg (59 kg), kun hän oli
Ajopelit
> (Hän oli jo 20: n vaikka). Hänellä oli tapana mennä OK kukkuloille, ja hän Sprintin kohtuullisen hyvin.
> Hän pysähtyi noin kuusi vuotta sitten, ja mielestäni hän on
nyt
> Noin 190 lb tavaramerkki.
>
> Jeff

En usko, että on olemassa Pro Ratsastajan yli 2,3 kg / tuuma.

"Big Mig" Miguel Indurain oli noin 2,4 kg / tuuma.

Dashii

Nick Burns

"Raptor" <me@attbi.com> wrote in message:

<snip>

"Ai joo, muistan tämän ..." 15 vuotta sitten, viimeinen kerta
> Rynnisti. Kaikki nämä nopeus Freaks vuorotellen polttaa itsensä, mikä on erittäin kuuma vauhtia alkaen
> Alusta loppuun.

Sellainen määritellään crit Racing.

>
> Tein sakon roikottaen pois takaisin noin kuusi kierrosta, epätarkkaa kerroit luonnoksen vedä minua pitkin
> Downhills ja asuntoja, ja melko helposti sprinting jopa nousee kiinni. Oli kerran
> Jos kurssi tiukennetaan ja pari miestä keskellä sai squirly, mutta kaatuu.
>
> Sitten kuuluttaja kestää kaksi pääministeri Väliajat lähekkäin ja yhtäkkiä pyöräilijöiden pääjoukko on 30 metrin eteenpäin
> Ja ymmärrän olen tehnyt. Olen roikkui vielä yksi kierroksella ennen olin vetänyt.
>
> Näyttää siltä, että tarvitsen lisää nopeutta työtä. Yritän päättää tehdä rakenteeltaan intervalliharjoitteluun
> Omasta tai osallistua useamman viikon koulutuksen rotujen saada, että korkea-tahti hyödyntämistä kapasiteetin
> Menossa. Vai pitäisikö minun liittyä paikallisen joukkueen ja ratsastaa 'em?

Ryhmä ratsastaa ja osakilpailuissa, jos sinulla ei ole päämäärä vaan parantaa kunkin retki.

>
> --
> --
> Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "En ole ylpeä. Emme todellakaan ole tehneet kaiken
> Voitaisiin suojella asiakkaitamme. Tuotteemme vain ei ole suunniteltu turvallisuutta. "- Microsoft VP

Nick Burns

Joo, on vähän. Tour voittajia voi olla eri juttu.

"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message
news: w6wEa.612560 $ Si4.554224 @ rwcrnsc51.ops.asp.att.net ...
>
> "Jeff Jones <jeff@cyclingnews-punt-com> wrote in message
> News: 3ee2515c 0dollari 10842 dollaria $ ba620e4c@reader1.news.skynet.be ...
>
>> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> wrote in message news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>
>>>>
>>>> Dashii (6 '1 "166 puntaa)
>>>
>>> (Joka on melko Darned luiseva)
>>>
>> Minulla oli ystävä, joka oli 6 '2 "ja painoi 130 kg (59 kg), kun hän oli
> Racing
>> (Hän oli jo 20: n vaikka). Hänellä oli tapana mennä OK kukkuloille, ja hän
voisi
>> Sprint kohtuullisen hyvin. Hän pysähtyi noin kuusi vuotta sitten, ja mielestäni hän on
> Nyt
>> Noin 190 lb tavaramerkki.
>
>> Jeff
>
> En usko, että on olemassa Pro Ratsastajan yli 2,3 kg tuumaa kohden.
>
> "Big Mig" Miguel Indurain oli noin 2,4 kg / tuuma.
>
> Dashii

Haltioitunut

Dashi Toshii kirjoitti:
> "Raptor" <me@attbi.com> wrote in message news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>
>> Olen vihdoin tehnyt oman tiensä Kaapelitelevisio rotuun, Sugarhouse Park Crit. 45 minuuttia kolmen viimeistely
>> kierrosta. Kurssi oli juuri päällystetty, noin
>
>
> 20 kiloa.
>
>
> Dashii (6 '1 "166 puntaa)

Olen 5'10 ". Kehoni koostumus on melko hyvä, olen vain hyvin lihaksikas ja pyörä kilpailija, etenkään
yrittää mennä ylös kukkuloille. En voi mennä ylös kukkuloille paljon nopeammin kuin olen aiemmin, mutta se on tosi vaikeaa
riippuva kanssa flyweights.

( "Real kovat" = "mahdotonta" ainakin tässä vaiheessa. Olen halukas kuulemaan, jos se on totta, että se on
käytännössä mahdotonta, että joku minun rakentaa pysyä kukkuloille, mutta laihdutus ei ole, että
paljon prioriteetti
minua. Minun rakentaminen on suuri, mutta näyttää melko hyvältä IMO. I'd rather surkea bike racing, mielestäni.)

--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "En ole ylpeä. Emme todellakaan ole tehneet kaiken
voitaisiin suojella asiakkaitamme. Tuotteemme vain ei ole suunniteltu turvallisuutta. "- Microsoft VP vuonna

Haltioitunut

Thanks everyone for neuvoja. On järkevää.

En vain ollut valmis seurustella tiiviisti pyöräilijöiden pääjoukko. Olen sileä tarpeeksi my bike, mutta en ole
käytetään läheltä. Roikkui takana oli paljon palvelun kollegoilleni ratsastajille kuin se oli
Minun turvallisuuden tunteen.

Taidan tehdä käytännössä kilpailuissa minun tärkein koulutuksen (sekä tavallista kauan yksin "ilo"
rides). Minä ostan aika / työtahti ja saada paremmin ratsastus pyöräilijöiden pääjoukko hyvissä ajoin.

En voi sanoa, olen yllättynyt siitä, mitä tapahtui, vain vähän bummed. Voimin (matkanopeus) sai minut
uskoa voisin tehdä paremmin.

--
--

Jeff Jones

"Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
news: wTtEa.39298 $ Io.3424168 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>
> Siis on tämä sinun "ystävä" peilistä Jeff?
>
Nope. Hän oli 2 "pitempi kuin minulle alku ja 20 lb kevyempiä (tuolloin). Tilanne on
jokseenkin päinvastainen nyt!

Jeff

Howard Kveck

In article <3ee2efac 0dollari 278 dollaria $ ba620e4c@reader0.news.skynet.be> "Jeff Jones"
<jeff@cyclingnews-punt-com> kirjoitti:

> "Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
> News: wTtEa.39298 $ Io.3424168 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>
>> Niin on tämä sinun "ystävä" peilistä Jeff?
>
> Nope. Hän oli 2 "pitempi kuin minulle alku ja 20 lb kevyempiä (tuolloin). Tilanne on
> Hieman päinvastainen nyt!
>
> Jeff
>
>

Ah, niin olet kasvanut neljä tuumaa, Jeff?

--
tanx, Howard

Lukea. Ajattele. Tyyppi. Lähettää.

Poista kengät vastata, k?

Joillekin ihmisille, määrä on laatua ...

Kyle Legate

Raptor kirjoitti:
>
> Tein sakon roikottaen pois takaisin noin kuusi kierrosta, ...
>
napsia
>
> Näyttää siltä, että tarvitsen lisää nopeutta työtä ....
>
Näyttää siltä, että sinun ei juosta pois takana pakkaus. Se ei ole fiksu racing.

Dashi Toshii

"Raptor" <me@attbi.com> wrote in message news: 3EE2DB1C.6030004 @ attbi.com ...
> Dashi Toshii wrote:
>> "Raptor" <me@attbi.com> wrote in message
Uutiset: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>
>>> Olen vihdoin tehnyt oman tiensä Kaapelitelevisio rotuun, Sugarhouse Park Crit. 45 minuuttia kolmen
>>> Viimeistely krs. Kurssi oli juuri päällystetty, noin
>
>
voidaan
>
>
>
> I'm 5'10 ". Kehoni koostumus on melko hyvä, olen vain hyvin lihaksikas ja pyörä kilpailija, erityisesti
> Yksi yrittää mennä ylös kukkuloille. En voi mennä ylös kukkuloille paljon nopeammin kuin olen aiemmin, mutta se on todellinen
> Kova riippuva kanssa flyweights.
>
> ( "Real kovat" = "mahdotonta" ainakin tässä vaiheessa. Olen halukas kuulemaan, jos se on totta, että se on
> Käytännössä mahdotonta, että joku minun rakentaa pysyä kukkuloille, mutta laihdutus ei ole, että
> Paljon ensisijainen
> Minua. Minun rakentaminen on suuri, mutta näyttää melko hyvältä IMO. I'd rather surkea bike racing, mielestäni.)

Jos et ole tosissaan voittaa kilpailuja ja nauttimaan liikunnan olet sitten laihdutus ei ole
tarpeen.

Dashii
>
> --
> --

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 3.2.2