View Full Version: Noisy Giant TCR Composite ... Any ideas?
Noisy Giant TCR Composite ... Any ideas?
Ostin Giant TCR Composite hiljattain, ja nyt huomaan varsin kovaa ja häiritsevää melua ja
ratsastus. Ihmettelen, jos jollakulla on ideoita tai kokemuksia he voisivat jakaa?
Yksityiskohdat: • pyörä on vain 500 km sitä. • melu on vasta alkanut ilmestyä aikana
Viime ratsastaa. • Melua syntyy, kun pedaling suuria RPM: n (100 + vaikka ei saattamista paljon
paine polkimia) • Melu on erittäin huomattavaa aikana kiipeily ja sprinting • Melu kuulostaa
taipumista tai taivuttamalla putket tulevat pääasiassa kolmio tai taakse jää
Olen hämmästynyt kaikki tämä melua varsinkin hiilikuitua pyörä. En ole koskaan omistaa yksi
ja olen hieman pettynyt ja huolestunut siitä, että jotain voi olla väärässä.
Monet kiitokset etukäteen.
"Frank" <fdominguez@sympatico.ca> wrote in message
news: <MRxEa.6118$IR1.892772@news20.bellglobal.com> ...
> Ostin Giant TCR Composite hiljattain, ja nyt huomaan varsin kovaa ja häiritsevää melua
> Ajon aikana. Ihmettelen, jos jollakulla on ideoita tai kokemuksia he voisivat jakaa?
>
> Lisätietoja:? Pyörä on vain 500 km sitä. ? Melu on vasta alkanut ilmestyä aikana
> Viime ratsastaa. ? Melua syntyy, kun pedaling suuria RPM? S (100 + vaikka ei saattamista paljon
> Painetta polkimia)? Melu on erittäin huomattavaa aikana kiipeily ja sprinting? Noise Sounds
> Kuten taipumista tai taipuminen putket tulevat pääasiassa kolmio tai taakse jää
>
> Olen hämmästynyt kaikki tämä melua varsinkin hiilikuitua pyörä. En ole koskaan omistaa yksi
> Ja olen hieman pettynyt ja huolestunut siitä, että jotain voi olla väärässä.
>
> Kiitos etukäteen.
Joo - sinun ei olisi pitänyt ostaa Giant. Paikallinen tiimi sponsoroi heitä ja tiedät aina
jos ne ovat ryhmässä, koska ne squeeking ja halkeamia kehyksiä.
-
Olen TCR-1 komposiitti samanlaisen melua, joka menee pois, jos en kestä (jää pois istuin).
Muuten, tämä on yksi vähiten melua bikes olen koskaan muuttaa.
"Frank" <fdominguez@sympatico.ca> wrote in message
> Ostin Giant TCR Composite hiljattain, ja nyt huomaan varsin kovaa ja häiritsevää melua
> Ajon aikana. Ihmettelen, jos jollakulla on ideoita tai kokemuksia he voisivat jakaa?
>
> Lisätietoja:? Pyörä on vain 500 km sitä. ? Melu on vasta alkanut ilmestyä aikana
> Viime ratsastaa. ? Melua syntyy, kun pedaling suuria RPM? S (100 + vaikka ei saattamista paljon
> Painetta polkimia)? Melu on erittäin huomattavaa aikana kiipeily ja sprinting? Noise Sounds
> Kuten taipumista tai taipuminen putket tulevat pääasiassa kolmio tai taakse jää
>
> Olen hämmästynyt kaikki tämä melua varsinkin hiilikuitua pyörä. En ole koskaan omistaa yksi
> Ja olen hieman pettynyt ja huolestunut siitä, että jotain voi olla väärässä.
>
> Kiitos etukäteen.
Käytössä 8 kesäkuu 2003 02:55:57 -0700, andrew_f_martin@hotmail.com (Andrew Martin) wrote:
> "Frank" <fdominguez@sympatico.ca> wrote in message
> news: <MRxEa.6118$IR1.892772@news20.bellglobal.com> ...
>> Ostin Giant TCR Composite hiljattain, ja nyt huomaan varsin kovaa ja häiritsevää melua
>> Ajon aikana. Ihmettelen, jos jollakulla on ideoita tai kokemuksia he voisivat jakaa?
>
>> Lisätietoja:? Pyörä on vain 500 km sitä. ? Melu on vasta alkanut ilmestyä aikana
>> Viime ratsastaa. ? Melua syntyy, kun pedaling suuria RPM? S (100 + vaikka ei saattamista paljon
>> Painetta polkimia)? Melu on erittäin huomattavaa aikana kiipeily ja sprinting? Noise Sounds
>> Kuten taipumista tai taipuminen putket tulevat pääasiassa kolmio tai taakse jää
>
>> Olen hämmästynyt kaikki tämä melua varsinkin hiilikuitua pyörä. En ole koskaan omistaa yksi
>> Ja olen hieman pettynyt ja huolestunut siitä, että jotain voi olla väärässä.
>
>> Many thanks etukäteen.
>
> Kyllä - sinun ei olisi pitänyt ostaa Giant. Paikallinen tiimi sponsoroi heitä ja tiedät aina
> jos ne ovat ryhmässä, koska ne squeeking ja halkeamia kehyksiä.
>
> -
Ne parempi mennä paremmin mechaic. Myin 45 näistä. O squeeking ja halkeamia Santa
Barbara .....
Dave Lettieri FasTrack Polkupyörät 118 W. Canon Perdido Santa Barbara, CA 93101 805-884-0210
775-248-7632 Faksi: 805-680-7094 Cell
www.fastrackbicycles.com
Frank-<<ostin Giant TCR Composite hiljattain, ja nyt huomaan varsin voimakas ja häiritsevä
melua ajon aikana. Ihmettelen, jos jollakulla on ideoita tai kokemuksia he voisivat jakaa?
Ottaa sen takaisin, jos olet ostanut sen ...
Peter Chisholm Vecchio's Bicicletteria 1833 Pearl St. Boulder, CO, 80302
(303) 440-3535 http://www.vecchios.com (http://www.vecchios.com/) "Ruote convenzionali costruite eccezionalmente bene"
Glen, Ei hätää, sinulla itse erinomainen pyörä. Yritä tarkistaa nämä kaksi:
1. Haarukka hiilen välilevyt. Ovatko ne istunnon oikein?
2. Vesi häkki pultit.
P / S: Voit paikantaa ääniä lähteen ottaa pyörän paikallaan ja mahtava istuin
kämmenelle.
Onnea.
Glen wrote in message <7d7c7451.0306081905.3d7e09df @ posting.google.com> ...
> Olen TCR-1 komposiitti samanlaisen melua, joka menee pois, jos en kestä (jää pois istuin).
> Muuten, tämä on yksi vähiten melua bikes olen koskaan muuttaa.
>
> "Frank" <fdominguez@sympatico.ca> wrote in message
>> Ostin Giant TCR Composite hiljattain, ja nyt huomaan varsin kovaa ja häiritsevää melua
>> Ajon aikana. Ihmettelen, jos jollakulla on ideoita
tai
>> Kokemuksia ne voisivat jakaa?
>
>> Lisätietoja:? Pyörä on vain 500 km sitä. ? Melu on vasta alkanut ilmestyä aikana
>> Viime ratsastaa. ? Melua syntyy, kun pedaling suuria RPM? S (100 + vaikka ei saattamista
runsaasti
> Painostaa polkimilla)? Melu on erittäin huomattavaa aikana kiipeily ja sprinting? Melu
>> Kuulostaa taipumista tai taipuminen putket tulevat pääasiassa
kolmioon
>> Tai taakse jää
>
>> Olen hämmästynyt kaikki tämä melua varsinkin hiilikuitua
pyörän. Minä
>> Ei ole koskaan omistaa yksi ja olen hieman pettynyt ja huolestunut siitä, että jotain voi olla väärässä.
>
>> Many thanks etukäteen.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0