ROSSNER ei voita LIBERTY CLASSIC
View Full Version: ROSSNER ei voita LIBERTY CLASSIC
Ensimmäistä kertaa sitten vuoden 1997, Petra Rossner ei voita Liberty Classic. Lukemasta
cyclingnews.com n kattavuus, kuulostaa erinomaisen rodun kanssa hyvin yksin voittaa Lyne Bessette,
irrottautua viime kilometriä.
"Steven L. Sheffield" <stevens@veloworks.com> wrote in message
Uutiset: BB08BF34.3C0F4% stevens@veloworks.com ...
>
> Ensimmäistä kertaa sitten vuoden 1997, Petra Rossner ei voita Liberty Classic. Lukemasta
> Cyclingnews.com 's kattavuutta, kuulostaa
excellent
> Rodun kanssa hyvin yksin voittaa Lyne Bessette, irrottautua viime kilometriä.
Odottaa nähdä joitakin että OLN. Dede Barry, Amber Neben, Mari Holden, Nicole Siitonen ja Laura
Van Gilder olivat alun luettelossa, mutta ei paikkaa kymmenen parhaan joukkoon.
B -
Olen katsellut kattavuus paikallisen aseman. Se oli hyvä naisten kilpailussa kerran. Bessette hyökkäsi
seinälle luomaan hyvän ero, mutta nostetaan takaisin alas, ja sitten T-Mobile potkut
Rider jälkeen ratsastaja tietä hyökkää uudestaan ja uudestaan aina, kun edellinen hyökkäys oli nostettu
takaisin. Niiden aika paljon tehnyt kilpailussa, jonka koskaan kerroit pyöräilijöiden pääjoukko saada uusi konsolidoitu jälkeen
viimeisen kerran seinille. Lopulta 5 tyttöä selvisi 2 T-mobilet, Bessette, Lynn Gaggiola, ja
Arndt. Gaggiola hyökkäsi ja sai hyvän aukko jossain vaiheessa ja sitten näytti kuin hän oli menetetty. Hän oli
hidasta, käänny ympäri ja etsi Chase, kuten hän oli luopunut, ja sitten ulos satula ja
reaccelerate ja pysy hyökkäys. Hän teki tämän useita kertoja ennen kuin hän nappasi
Muut neljä. Bessette hyökkäsi yli Lemon Hill ja piti eron loppuun asti. Great TV laukaus
Bessette neljän Chasers takana ja sitten joukko sulkemista niitä (erittäin Paris-Tours
päin). T-Mobile teki rodun ja sitten sai hyvin vähän näyttöä. Luulin, että he saivat viime
kaksi paikkaa 4-up sprintti toiseen, mutta ei edes, cyclingnews tulokset osoittavat, että yksi niistä
vaikka sai pipped koskevat rivi Rossner varten 5. paikalla kuin nippu kiinni ne linjan!
"Wayne" <wscott@udel.edu> wrote in message news: de90a9b6.0306081320.510295cb @ posting.google.com ...
> Olen katsellut kattavuus paikallisen aseman. Se oli hyvä naisten kilpailussa kerran. Bessette
> Hyökkäsi seinälle luomaan hyvän ero, mutta nostetaan takaisin alas, ja sitten
> T-Mobile potkut ratsastaja jälkeen ratsastaja tietä hyökkää uudelleen ja uudelleen, kun edellisen
> Hyökkäys oli palattava. Niiden aika paljon tehnyt kilpailussa, jonka koskaan kerroit pyöräilijöiden pääjoukko saada
> Re-konsolidoitu kuluttua viimeisen kerran seinille. Lopulta 5 tyttöä selvisi 2 T-mobilet,
> Bessette, Lynn Gaggiola, ja Arndt. Gaggiola hyökkäsi ja sai hyvän aukko jossain vaiheessa ja sitten
> Näytti hän oli menetetty. Hän oli hidasta, käänny ympäri ja etsi Chase, kuten hän oli luopunut,
> Ja sitten ulos satula ja reaccelerate ja sitkeästi hyökkäys. Hän teki tämän useita
> Kertaa ennen kuin hän nappasi neljä muuta. Bessette hyökkäsi yli Lemon Hill ja piti eron
> Loppuun asti. Great TV laukaus Bessette kanssa neljän Chasers takana ja sitten nippu
> Sulkemalla niitä (erittäin Pariisi-Tours päin). T-Mobile teki rodun ja sitten sai hyvin vähän
> Näyttöä. Luulin, että he saivat kaksi viimeistä paikkaa 4-up sprintti toiseen, mutta ei edes,
> Cyclingnews tulokset osoittavat, että yksi heistä jopa sai pipped on rivi Rossner varten 5. paikalla
> Koska nippu kiinni ne linjan!
Siitä, mitä olen nähnyt, että kilpailussa, jonka puolella tietä ja viestinpätkät televisiossa, se näytti minulle, että se oli
paljon Saturnus tekee rotuun kuin kukaan muu ... Esimerkiksi, ei Jutras hoitaa itseään varten
aika kauan?
Andy Coggan
"Andy Coggan" <acoggan@earthlink.net> wrote in message
news: j6_Ea.37542 $ rO.3508025 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> "Wayne" <wscott@udel.edu> wrote in message news: de90a9b6.0306081320.510295cb @ posting.google.com ...
>> Olen katsellut kattavuus paikallisen aseman. Se oli hyvä naisten kilpailussa kerran. Bessette
>> Hyökkäsi seinälle luomaan hyvän ero, mutta nostetaan takaisin alas, ja sitten
>> T-Mobile potkut ratsastaja jälkeen ratsastaja tietä hyökkää uudelleen ja uudelleen, kun edellisen
>> Hyökkäys oli palattava. Niiden aika paljon tehnyt kilpailussa, jonka koskaan kerroit pyöräilijöiden pääjoukko saada
>> Re-konsolidoitu kuluttua viimeisen kerran seinille. Lopulta 5 tyttöä selvisi 2 T-mobilet,
>> Bessette, Lynn Gaggiola, ja Arndt. Gaggiola hyökkäsi ja sai hyvän aukko jossain vaiheessa ja sitten
>> Näytti hän oli menetetty. Hän oli hidasta, käänny ympäri ja etsi Chase, kuten hän oli luopunut,
>> Ja sitten ulos satula ja reaccelerate ja sitkeästi hyökkäys. Hän teki tämän
>> Useita kertoja ennen kuin hän nappasi neljä muuta. Bessette hyökkäsi yli Lemon Hill ja
>> Hallussa ero loppuun. Great TV laukaus Bessette kanssa neljän Chasers takana ja sitten
>> Nippu sulkemista niitä (erittäin Pariisi-Tours päin). T-Mobile teki rodun ja sitten sai hyvin
> Vähän näyttöä. Luulin, että he saivat kaksi viimeistä paikkaa 4-up sprintti toiseen, mutta
>> Ei edes, cyclingnews tulokset osoittavat, että yksi heistä jopa sai pipped on rivi Rossner varten
>> 5. paikalla kuin nippu kiinni ne linjan!
>
> Sen perusteella, mitä olen nähnyt, että kilpailussa, jonka puolella tietä ja viestinpätkät televisiossa, se näytti minulle, että se
> Oli niin paljon Saturnus tekee rotuun kuin kukaan muu ... Esimerkiksi, ei Jutras hoitaa itseään varten
> Aivan samalla?
>
> Andy Coggan
Sain kuvan Jutras edestä joka kesti noin 18 kilometriä uskon.
B -
wscott@udel.edu (Wayne) wrote in message news: <de90a9b6.0306081320.510295cb@posting.google.com> ...
> Olen katsellut kattavuus paikallisen aseman. Se oli hyvä naisten kilpailussa kerran. Bessette
> Hyökkäsi seinälle luomaan hyvän ero, mutta nostetaan takaisin alas, ja sitten
> T-Mobile potkut ratsastaja jälkeen ratsastaja tietä hyökkää uudelleen ja uudelleen, kun edellisen
> Hyökkäys oli palattava. Niiden aika paljon tehnyt kilpailussa, jonka koskaan kerroit pyöräilijöiden pääjoukko saada
> Re-konsolidoitu kuluttua viimeisen kerran seinille. Lopulta 5 tyttöä selvisi 2 T-mobilet,
> Bessette, Lynn Gaggiola, ja Arndt. Gaggiola hyökkäsi ja sai hyvän aukko jossain vaiheessa ja sitten
> Näytti hän oli menetetty. Hän oli hidasta, käänny ympäri ja etsi Chase, kuten hän oli luopunut,
> Ja sitten ulos satula ja reaccelerate ja sitkeästi hyökkäys. Hän teki tämän useita
> Kertaa ennen kuin hän nappasi neljä muuta. Bessette hyökkäsi yli Lemon Hill ja piti eron
> Loppuun asti. Great TV laukaus Bessette kanssa neljän Chasers takana ja sitten nippu
> Sulkemalla niitä (erittäin Pariisi-Tours päin). T-Mobile teki rodun ja sitten sai hyvin vähän
> Näyttöä. Luulin, että he saivat kaksi viimeistä paikkaa 4-up sprintti toiseen, mutta ei edes,
> Cyclingnews tulokset osoittavat, että yksi heistä jopa sai pipped on rivi Rossner varten 5. paikalla
> Koska nippu kiinni ne linjan!
Lynn Gaggioli oli etsimässä joidenkin ratsastajille ryhmään hänen kanssaan ilman Pack kiinni. Hän tiesi
hän oli jäänyt kiinni yksin ja hän tiesi, että hänellä ei ole mahdollisuutta ja nipun sprintin. Hän oli kaikkea ei
joukkuetoverit, joten hän tarvitsee joitakin suuria joukkuetta hänen ryhmänsä pitämään Packin kiinni. Tapaa
työ joukkueet, kun olet yksin pyöräilijä.
Sabine www.velobella.org
> Sen perusteella, mitä olen nähnyt, että kilpailussa, jonka puolella tietä ja viestinpätkät televisiossa, se näytti minulle, että se
> Aivan samalla?
Olin lähinnä viittaa finaaliin, mutta kyllä Jutras oli yksin ulos jonkin aikaa ja sitten oli pyydettyjen
pohjan muurin viimeinen kerta. Pakkaus nousi seinän yhdessä jonkin aikaa, niin Jutras kertoi
Bessette hyökkäämään (mukaan hänen post-race haastattelu). Hän pirstoutuneet alalla, mutta se oli
ehdottomasti T-Mobile, että pidetään Rossner voittamasta. Heidän alituinen hyökkää kunnes 5 Rider
voittaa siirtää perustettiin pidetty sitä on joukko loppuun. Oikeastaan, Bessette vielä näyttivät
on ratsastus puolustautui vuonna mailin asti perustamista lopullisen tauon. Hän
Sulje alas hyökkäys (yleensä aloittaa T-Mobile rider) ja ei vedä läpi, mutta kun
Naisten pitää hyökätä, ja se ei ole palannut yhteen.
> Lynn Gaggioli oli etsimässä joidenkin ratsastajille ryhmään hänen kanssaan ilman Pack kiinni. Hän tiesi
> Hän halua jäädä kiinni yksin ja hän tiesi, että hänellä ei ole mahdollisuutta ja nipun sprintin. Hän oli kaikkea ei
> Joukkuetoverit, joten hän tarvitsee joitakin suuria joukkuetta hänen ryhmänsä pitämään Packin kiinni. Tapaa
> Työ joukkueet, kun olet yksin pyöräilijä.
> Sabine www.velobella.org
>
Niin mutta jos Saan asiat sekaisin, olen melko varma, että tämä oli sen jälkeen 5 tytöt olivat jo
edestä. Miksi hyökkäys niitä ensinnäkin, jos et halua auttaa? No, ehkä olen
hämmentävää se, ja se oli hänen hyökkäyksen aloitti tauon 5 ja muita 4 kuilun ylöspäin. Minusta tuntuu
muistaa Phil ja Eustice yrittää selvittää, kuka hän oli, joten ehkä se oli hänen iskun
perustettu voittanut liikkua ja odottaa Chasers järkevää.
Kurganin Gringion
"Wayne" <wscott@udel.edu> wrote in message news: de90a9b6.0306091424.9a1890d @ posting.google.com ...
>> Lynn Gaggioli oli etsimässä joidenkin ratsastajille ryhmään hänen kanssaan ilman Pack kiinni. Hän
>> Tiesi hän halua jäädä kiinni yksin ja hän tiesi, että hänellä ei ole mahdollisuutta ja nipun sprintin. Hän
>> Kaikkea ei joukkuetoverit, joten hän tarvitsee joitakin suuria joukkuetta hänen ryhmänsä pitämään Packin
>> Kiinni. Tapa työskennellä joukkueet, kun olet yksin pyöräilijä.
>> Sabine www.velobella.org
>
> Niin mutta jos Saan asiat sekaisin, olen melko varma, että tämä oli sen jälkeen 5 tyttöä
>
>
> Jo pois edestä. Miksi hyökkäys niitä ensinnäkin, jos et halua auttaa?
Tässä nimenomaisessa rodun, Arndt on helpompi Rossner (6? Aika puolustaa mestari tässä kilpailussa). Niin
<snip>
Kun tauko 4 menee, Arndt aikoo istua ja odottaa Rossner kiinni.
Jos Arndt istuu, niin näin ei Bessette ja Anderson.
Gaggioli hyökkäykset. Arndt voi enää istua, hänen on tehtävä yhteistyötä, ei anna voita nousta
tiellä. Bessette laskurit kun Gaggioli on pyydetty. Arndt jatkaa työtä. Smart Racing by Gaggioli --
enemmän onnea ehkä Bessette ehkä ole voinut tehdä sitä kiinni.
Tämä kaikki on puhdasta arvailua omasta puolestani, joka perustuu siihen, mitä olen lukenut.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0