View Full Version: Miten Armstrong tehdä Dauphiné? (spoileri)
Miten Armstrong tehdä Dauphiné? (spoileri)
Hän on lyöty! Voit seurata sitä elää (ei kuvia) on
http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
termine en 3e kantaa! "Tyler Hamilton oli vain 36.. Iban Mayo voitti, pelaajan David Millar.
Niin, oli Armstrong yrittää? Saatat ajatella, hän katsoi, miten hyvin hän loppujen lopuksi. Mutta hän
odotetaan voittaa ITTs vuonna TDF tavalliseen tapaan (jos ei Botero interfers, kuten viime vuonna).
Tulokset ja analyysi
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/ prologin
--
«Wann i de Schwitz s Volk redet, käsi d Politikär ruhig SII."
10 sekuntia wow nyt on valtava defecit voittaa .... ja se on vain prologi Oma
ystävä ............. Voi .... lyhyt mutta haastava parcours vain 5,1 km joo Lyön vetoa, että
loukkaantunut .........
Malte Lewan Neelsen wrote:
> Hän on lyöty! Voit seurata sitä elää (ei kuvia) on
> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
> Termine en 3e kantaa! "Tyler Hamilton oli vain 36.. Iban Mayo voitti, pelaajan David Millar.
>
> Niin, oli Armstrong yrittää? Saatat ajatella, hän katsoi, miten hyvin hän loppujen lopuksi. Mutta hän
> Odotetaan voittaa ITTs vuonna TDF tapaan (jos ei Botero interfers, kuten viime vuonna).
>
> Tulokset ja analyysi http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
> Prologin
Ikään.
Ketä kiinnostaa, onko hän edes saa sen takaisin?
"meitä" <them@thiers.com> wrote in message news: bc0cp2 $ 6VA $ 1@terabinaries.xmission.com ...
> 10 sekuntia wow nyt on valtava defecit voittaa .... ja se on vain prologi Oma
> Friend ............. Voi .... lyhyt mutta haastava parcours vain 5,1 km joo Lyön vetoa, että
> Sattuu .........
>
> Malte Lewan Neelsen wrote:
>
>> Hän on lyöty! Voit seurata sitä elää (ei kuvia) on
>> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
>> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
>> Termine en 3e kantaa! "Tyler Hamilton oli vain 36.. Iban Mayo voitti, pelaajan David Millar.
>
>> Niin, oli Armstrong yrittää? Saatat ajatella, hän katsoi, miten hyvin hän loppujen lopuksi. Mutta
>> Hän odottaa voittaa ITTs vuonna TDF tapaan (jos ei Botero interfers, kuten viime vuonna).
>
>> Tulokset ja analysointi http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
> Prologin
"Nick Burns" <chrismcreynolds@hotmail.com> wrote in message
news: 9QQEa.9372 $ xf5.5964 @ news.randori.com ...
> As If.
>
> Mitä väliä, onko hän edes saa sen takaisin?
Minua! I care.
Dashii
On Mon, 09 Kesäkuu 2003 00:49:10 GMT, "Nick Burns" <chrismcreynolds@hotmail.com> wrote:
> As If.
>
> Mitä väliä, onko hän edes saa sen takaisin?
>
Mayo ja Millar?
Terveisin! Tapanin
Malte Lewan Neelsen wrote:
>
> Hän on lyöty! Voit seurata sitä elää (ei kuvia) on
> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
> Termine en 3e kantaa! "Tyler Hamilton oli vain 36.. Iban Mayo voitti, pelaajan David Millar.
>
> Niin, oli Armstrong yrittää? Saatat ajatella, hän katsoi, miten hyvin hän loppujen lopuksi. Mutta hän
> Odotetaan voittaa ITTs vuonna TDF tapaan (jos ei Botero interfers, kuten viime vuonna).
>
> Tulokset ja analyysi http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
> Prologin
Hän alkoi viime ja mielestäni hän voisi vauhtia mitä lopuksi hän halusi. Tyler Hamilton on
Seuraava ex-joukkuekaveri ja implode. (Vain näyttää historian ex-joukkuetoverit.)
> Lähettäjä: David Ryan bikerpackman@hotmail.com
> Hän aloitti viime ja mielestäni hän voisi vauhtia mitä lopuksi hän halusi. Tyler Hamilton on
> Seuraava ex-joukkuekaveri ja implode. (Vain näyttää historian ex-joukkuetoverit.)
>
WOW! Tyler menetti 43 sekuntia hän historiassa, ura on ohi. Miten voit selvittää? Jos olin Tyler I'd
voidaan keskittyä minun kiipeilyyn. Siellä hän aikoo tehdä aika päästä lavalle, ei
TT. Hän on juuri pitää kiinni eikä menetä liikaa TTS. Luulen, että hän nousee paremmin
kuin koskaan ja pitää omaa ja TTS. Bill C
In article <3EE54374.B443C78D @ hotmail.com>, David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote:
> Hän aloitti viime ja mielestäni hän voisi vauhtia mitä lopuksi hän halusi. Tyler Hamilton on
> Seuraava ex-joukkuekaveri ja implode. (Vain näyttää historian ex-joukkuetoverit.)
Kyllä, hän imploded oikealle Classic voittaa LBL, jota emme ole nähneet siitä kaverit
edelleen USPS.
Lue päiväkirjaansa klo VeloNews.com jos välität valistamaan itse.
-WG
"Warren" <warren@usvh.com> wrote in message news: 090620032020389093% warren@usvh.com ...
> In article <3EE54374.B443C78D @ hotmail.com>, David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote:
>
>> Hän aloitti viime ja mielestäni hän voisi vauhtia mitä lopuksi hän halusi
to.
>> Tyler Hamilton on seuraava ex-joukkuekaveri ja implode. (Vain näyttää historian ex-joukkuetoverit.)
>
> Kyllä, hän imploded oikealle Classic voittaa LBL, jota emme ole nähneet siitä
> Guys edelleen USPS.
>
> Lue päiväkirjaansa klo VeloNews.com jos hoito valistamaan itse.
Ja voitti T de Romandy.
Minua kiinnostaa, miten Armstrongin ylävartalon etsii. Saattaa hyvinkin olla yhdistelmä
kamerakulmilla / objektiivin pituus, mutta näyttää siltä, että hänen ylävartalon on paksuuntunut vähän, aivan kuten Lemonds
ei loppua kohti hänen uransa.
Mielestäni tämä voisi olla Armstong n vaikein Matkan jälkeen hänen paluutaan. Sanon tämän siksi
yläpuolella, ja vaikutelma (subjektiivinen kyllä), että minulla oli, kun hän jäi kiinni klo LBL, että hän ei
fyysisesti jossa hän ajatteli olisi. Ei siksi, että hän olisi koskaan myöntää, että jos se olisi tapahtunut.
Ja suuri kiitos Jumalalle ja Hänen infinate viisaasti, antaa meille OLN. Heinäkuu on tulossa niin paljon
hauskaa, vaikka Classics sääntöä.
"B. Lafferty" <AceptNoSubstitutes@hotmail.com> kirjoitti
news: c3kFa.38872 $ rO.3668309 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net:
> Minua kiinnostaa, miten Armstrongin ylävartalon etsii. Saattaa hyvinkin olla yhdistelmä
> Kamerakulman / objektiivin pituus, mutta näyttää siltä, että hänen ylävartalon on paksuuntunut vähän, aivan kuten Lemonds
> Ei loppua kohti hänen uransa.
[Deletia]
Puhutaan samaa, olen huomannut ja kamerakulmia kuinka paineita Armstrong näyttää näinä päivinä.
Hän näyttää laiha, ja monenlaisia onttoja hänen poskiaan ja hänen silmänsä, että käytit nähdä
hänelle Vain Mountain vaiheissa myöhään TDF. Mielestäni hän ei ole kunnossa kilpailuihin, jossa hän on
contentended aikaisempina vuosina, kuten Amstel jossa hän ei voi dumpata johtavan ryhmän lopullinen
kiivetä, on myös indikaattori.
P.
TimBenz <timbenz@timbenz.com> wrote in message
news: <Xns93964698C1EF8timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
> Puhuminen samaa, olen huomannut ja kamerakulmia kuinka paineita Armstrong odottaa näiden
> Päivää. Hän näyttää laiha, ja monenlaisia onttoja hänen poskiaan ja hänen silmänsä, jota käytit
> Nähdä häntä vain ajan Mountain vaiheissa myöhään TDF. Mielestäni hän ei ole kunnossa kilpailuista
> Jossa hän on contentended aikaisempina vuosina, kuten Amstel jossa hän ei voi dumpata johtavan ryhmän
> Lopullinen nousun, on myös indikaattori.
>
> P.
YUP. Käytössä Graham Watsonin sivuilla, ja kuvia Liege:
http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg
Lyön vetoa, että hän näkee kaksinkertaistuu, että kuva. Hän oli ilmeisesti antaa sille hänen kaikki, uudelleen ja uudelleen, ja
ei koskaan päästä eroon.
"Dan" <dtamasauskas@hotmail.com> wrote in message
Uutiset: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com ...
> TimBenz <timbenz@timbenz.com> wrote in message
>
>> Puhuminen samaa, olen huomannut ja kamerakulmia kuinka paineita Armstrong odottaa näiden
>> Päivää. Hän näyttää laiha, ja monenlaisia onttoja hänen poskiaan ja hänen silmänsä, että käytit
>> Nähdä häntä vain ajan Mountain vaiheissa myöhään TDF. Mielestäni hän ei ole kunnossa
>> Kilpailuista, jossa hän on contentended aikaisempina vuosina, kuten Amstel jossa hän ei kaatopaikka johtava
>> Ryhmän lopullisen nousun, on myös indikaattori.
>
>> P.
>
>
> Yup. Käytössä Graham Watsonin sivuilla, ja kuvia Liege:
>
> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg
>
> Lyön vetoa, että hän näkee kaksinkertaistuu, että kuva. Hän oli ilmeisesti antaa sille hänen kaikki, uudelleen ja uudelleen,
> Ja voi koskaan päästä eroon.
Ehkä hän vain leikkii Possum uudelleen. ;-)
Toivon Lance ja Ullrich in Head to Head duel uudelleen.
Dashii
Todella hyvä nähdä vielä noin Dave. Nähtävissä Tour on tulossa.
"David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote in message news: 3EE54374.B443C78D @ hotmail.com ...
> Malte Lewan Neelsen wrote:
>
>> Hän on lyöty! Voit seurata sitä elää (ei kuvia) on
>
http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18 _e
>> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne
peut
>> Faire mieux que 8'55 "et termine en 3e kantaa!" Tyler Hamilton
oli
>> Vain 36th. Iban Mayo voitti, pelaajan David Millar.
>
>> Niin, oli Armstrong yrittää? Saatat ajatella, hän katsoi, kuinka
hyvin
>> Hän ei loppujen lopuksi. Mutta hän odottaa voittaa ITTs vuonna TDF kuin
tavallista (jos
>> Ei Botero interfers, kuten viime vuonna).
>
>> Tulokset ja analyysi
>
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresult
s /
> Prologin
>
> Hän aloitti viime ja mielestäni hän voisi vauhtia mitä lopuksi hän
halusi.
> Tyler Hamilton on seuraava ex-joukkuekaveri ja implode. (Vain näyttää historian ex-joukkuetoverit.)
dtamasauskas@hotmail.com (Dan) kirjoitti uutiset: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com:
>
>
> Lyön vetoa, että hän näkee kaksinkertaistuu, että kuva. Hän oli ilmeisesti antaa sille hänen kaikki, uudelleen ja uudelleen,
Juuri puhun. Hän näytti, että LBL tänä vuonna, ja se oli samanlainen
"look" on Amstel kun hän mokasi Boogerd rodun se ei ole edellytys Boogerd luuli
teki. Vertailla, kuinka paljon miellyttävämpi ja vähemmän hukkaan hän näytti viime vuonna samaa yhden päivän
kilpailuista, ja pohtia, miten hän etsii juuri nyt Daupine.
Esimerkiksi, katso tätä kuvaa nykyisestä kilpailu:
http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03dauphineSt1-003000
Armstrong ei vain näyttää pahalta tämä suhteellisen yksinkertainen varhaisessa vaiheessa enää etappikilpailu,
mutta hän näyttää _much_ huonompi Riders hänen ympärillään. Ihmiset aikovat aloittaa huomaamatta, jos ne
ole jo. Olen nähnyt tämän katsoa monta kertaa, kun Racing: Armstrong on ratsastaa etuosaan
on sisua ja kärsimystä, ei Superior kunnossa.
P.
Ja todellakin on, että suuri ylävartalon että Jan rakastaa nähdä. Olen samaa mieltä Bill että tämä on
tulee hänen vaikeinta Tour mennessä.
"Dan" <dtamasauskas@hotmail.com> wrote in message
Uutiset: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com ...
>
>> Puhuminen samaa, olen huomannut ja kamerakulmia kuinka alle
paine
>> Armstrong näyttää näinä päivinä. Hän näyttää laiha, ja monenlaisia
painanteissa on
>> Posket ja hänen silmänsä, että käytit nähdä häntä vain
aikana
>> Mountain vaiheessa myöhään TDF. Mielestäni hän ei ole kunnossa
rotujen
>> Jossa hän on contentended aikaisempina vuosina, kuten Amstel jossa hän
ei
>> Dumpata johtavan ryhmän lopullisen nousun, on myös indikaattori.
>
>> P.
>
>
>
>
Tom Kunich kirjoitti:
>
> Todella hyvä nähdä vielä noin Dave. Nähtävissä Tour on tulossa.
Kiitos. Tarkastaa nähdä, mitä ihmiset ajattelevat. Ehkä I'll noin vähän enemmän - jos Armstrong koskaan
ei Giro tai oleskelee ympärilleen Vuelta uudelleen ;-)
TimBenz <timbenz@timbenz.com> wrote in message
news: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
> Dtamasauskas@hotmail.com (Dan) kirjoitti uutiset: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com:
>
>> Yup. Käytössä Graham Watsonin sivuilla, ja kuvia Liege:
>
>> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg
>
>> Lyön vetoa, että hän näkee kaksinkertaistuu, että kuva. Hän oli ilmeisesti antaa sille hänen kaikki, uudelleen ja uudelleen,
>> Ja voisi koskaan päästä eroon.
>
> Juuri puhun. Hän näytti, että LBL tänä vuonna, ja se oli samanlainen
> "Look" on Amstel kun hän mokasi Boogerd rodun se ei ole edellytys Boogerd luuli
> Ei. Vertailla, kuinka paljon miellyttävämpi ja vähemmän hukkaan hän näytti viime vuoden aikana saman yhden
> Päivä kilpailuista, ja pohtia, miten hän etsii juuri nyt Daupine.
>
> Esimerkiksi, katso tätä kuvaa nykyisestä kilpailu:
>
> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03dauphineSt1-003000
>
> Armstrong ei vain näyttää pahalta tämä suhteellisen yksinkertainen varhaisessa vaiheessa enää vaiheessa
> Rotuun, mutta hän näyttää _much_ huonompi Riders hänen ympärillään. Ihmiset menossa aloittaa huomaamatta, jos
> Ne eivät ole jo. Olen nähnyt tämän katsoa monta kertaa, kun Racing: Armstrong on ratsastaa lähellä
> Edessä on sisua ja kärsimystä, ei Superior kunnossa.
On vaikea saada tositarina siitä, että valokuva. Tulokset ovat paljon parempi indikaattori.
Lance on vain 11 sekuntia jäljessä. Käytössä otherhand se ei ole epätodennäköistä, että Lance ehkä
olla enintään muodossa.
>
> P.
"Heinz Getzler" <getzler15@yahoo.com> wrote in message
Uutiset: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com ...
news: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
>
>> Armstrong ei vain näyttää pahalta tämä suhteellisen yksinkertainen varhaisessa vaiheessa enää vaiheessa
>> Rotuun, mutta hän näyttää _much_ huonompi Riders hänen ympärillään. Ihmiset aikovat aloittaa huomaamatta,
>> Jos ne eivät ole jo. Olen nähnyt tämän katsoa monta kertaa, kun Racing: Armstrong on ratsastaa lähellä
>> Etu on rohkeutta ja kärsimystä, ei Superior kunnossa.
>
> On vaikea saada tositarina siitä, että valokuva. Tulokset ovat paljon parempi indikaattori.
> Lance on vain 11 sekuntia jäljessä. Käytössä otherhand se ei ole epätodennäköistä, että Lance ehkä
> Olla jopa muodossa.
>
>> P.
Olin samaa mieltä. Se voi vaikea kertoa siitä helppoa ammuttu. Olen nähnyt, että näyttävät Lancen edessä kymmenissä
kuvia kilpailuista hän voitti ...
Uppoutua
getzler15@yahoo.com (Heinz Getzler) wrote in news: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com:
> On vaikea saada tositarina siitä, että valokuva. Tulokset ovat paljon parempi indikaattori.
> Lance on vain 11 sekuntia jäljessä. Käytössä otherhand se ei ole epätodennäköistä, että Lance ehkä
> Olla jopa muodossa.
O lausumat minusta. Mutta huomenna on todellinen testi - Let's niin miten Lance näyttää pitkällä TT
kanssa kiivetä. Ja viimeinen sana tulee vaiheittain 4 ja 6. Se voisi olla todella intersting TDF
tänä vuonna.
"Wade Summers" <wadesummers@cox.net> wrote in message news: <pJwFa.319$PY2.12@lakeread05> ...
> "Heinz Getzler" <getzler15@yahoo.com> wrote in message
> News: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com ...
>> TimBenz <timbenz@timbenz.com> wrote in message
> News: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
>>>
>>> Armstrong ei vain näyttää pahalta tämä suhteellisen yksinkertainen varhaisessa vaiheessa enää vaiheessa
>>> Rotuun, mutta hän näyttää _much_ huonompi Riders hänen ympärillään. Ihmiset aikovat aloittaa
>>> Huomaamatta, jos ne eivät ole jo. Olen nähnyt tämän katsoa monta kertaa, kun Racing: Armstrong on
>>> Ratsastus etuosaan on rohkeutta ja kärsimystä, ei Superior kunnossa.
>
>> On vaikea saada tositarina siitä, että valokuva. Tulokset ovat paljon parempi indikaattori.
>> Lance on vain 11 sekuntia jäljessä. Käytössä otherhand se ei ole epätodennäköistä, että Lance ehkä
>> Olla jopa muodossa.
>>>
>>> S.
>
> I'd mieltä. Se voi vaikea kertoa siitä helppoa ammuttu. Olen nähnyt, että näyttävät Lancen edessä kymmenissä
> Kuvia kilpailuista hän voitti ...
>
> Wade
Ehkä hänen päänsä tuntuu vuoka? Boogerd sanoo:
"Tässä äärimmäistä lämpöä Dauphiné, on paljon enemmän kärsimystä nousee ja kypärä
päähän. Käytössä Col de Premol, tuntui kuin olisin ollut jotain ruoanlaitto päähäni, kuin olisin
vuoka on. Koskevan asuntoja, olen aina ratsasti kypärä joka tapauksessa, mutta nousee mielestäni on oikeastaan
haittaa. "
"On vielä tulla, mutta kun meillä on pian ajaa noin 30 kilometriä ylös Col de Galibier
lämmössä, niin se todella kauhuissaan. Ja Oletetaan, että kun Mont Ventoux on osa
parcours, mutta maali on alareunassa. Sitten olet myös pakko nousta ylös, että col kanssa
kypärä. Tämä on murhanhimoinen ... Ehkä UCI on mukauttaa sääntöjä tällaisten nousee. "
Mutta sitten taas, Lance ei katso paljon pahempi kuin kilpailua.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0