View Full Version: Tour de France (Grenoble heinäkuussa)
Tour de France (Grenoble heinäkuussa)
Hei,
Jos joku on ollut Grenoble noin Tour aikaa,
Voitteko kertoa minulle, kuinka kiireinen odotat Grenoble on, mitä löytää halpoja hotelleja, on
lyhytaikaisia huomautus. Aion Ranskassa 10 tai niin päivää ennen kuin pää siellä, mutta ei varmasti tarkkaa
päivämäärä. Se on noin 7 heinäkuu tai 8th, viimeistään 10.
(Tiedän Tour de France perillä lähistöllä Bourg d'Oisan 13. ja se pakataan sitten
vaan se vaikuttaa myös Hotellivaraukset 5-6 päivää ennen matkan saapumista?)
Kiitos paljon.
In article <f36ee3e6.0306081519.141b6961@posting.google.com>, telfordutd@hotmail.com
(Telford) kirjoitti:
> Hello,
>
> Jos joku on ollut Grenoble noin Tour aikaa,
>
> Voitteko kertoa minulle, kuinka kiireinen odotat Grenoble on, mitä löytää halpoja hotelleja, on
> Lyhyellä aikavälillä huomautus. Aion Ranskassa 10 tai niin päivää ennen kuin pää siellä, mutta ei varma
> Tarkka päivämäärä. Se on noin 7 heinäkuu tai 8th, viimeistään 10.
>
> (Tiedän Tour de France perillä lähistöllä Bourg d'Oisan 13. ja se on pakattu
> Sitten vaan se vaikuttaa myös Hotellivaraukset 5-6 päivää ennen matkan saapumista?)
>
> Thank you very much.
Pääsääntöisesti.
joka Tour pysähtyy.
Hanki noin 1 tunti rajojen ulkopuolella, ja sinulla on hieno.
Meillä oli kerran leirille sisällä Herätysliike leirintäalue. Saimme ulos Dodge ennen auringonnousu.
Ymmärrän, että olisi Madhouse päivä tai kaksi ennen Tour saapuu kaupunkiin, mutta olin vain
yrittää selvittää, miten se olisi 5-6 päivää ennen. En aio olla siellä, kun Tour saavuttua
13th mutta 8. ja 9.. En vain ole varma, kuinka aikaisin Tour yleisö käynnistämisessä tietyissä
kaupunki. Kiitos.
chiefhiawatha@yahoo.com (chiefhiawatha) wrote in message
news: <chiefhiawatha-0806032157410001@10.0.1.3> ...
> In article <f36ee3e6.0306081519.141b6961@posting.google.com>, telfordutd@hotmail.com
> (Telford) kirjoitti:
>
>> Hello,
>
>> Jos joku on ollut Grenoble noin Tour aikaa,
>
>> Voitko kertoa minulle, kuinka kiireinen odotat Grenoble on, mitä löytää halpoja hotelleja, on
>> Lyhyen aikavälin huomautus. Aion Ranskassa 10 tai niin päivää ennen kuin pää siellä, mutta ei varma
>> Tarkka päivämäärä. Se on noin 7 heinäkuu tai 8th, viimeistään 10.
>
>> (Tiedän Tour de France perillä lähistöllä Bourg d'Oisan 13. ja se on pakattu
>> Sitten vaan se vaikuttaa myös Hotellivaraukset 5-6 päivää ennen matkan saapumista?)
>
>> Thank you very much.
>
> Pääsääntöisesti.
>
> Jossa Tour pysähtyy.
>
> Hae noin 1 tunti rajojen ulkopuolella, ja sinulla on hieno.
>
> Meillä oli kerran leirille sisällä Herätysliike leirintäalue. Saimme ulos Dodge ennen auringonnousu.
Sinun ei pitäisi olla mitään ongelmaa 5 tai 6 päivää ennen tapahtumaa. Olimme Grenoblessa vuonna 2001, kun
aika-ajo alkoi kaupungissa ja pystyimme löytämään hotellin päivän kilpailussa. Grenoble oli hyvin
pleasnat yllätys, paljon mukavampaa kuin minä odotettua ja melko suuri kaupunki, jossa on paljon hotellit
vaimentamaan Tour ehdollinen. Pienempien kaupungeissa Tour reitin ovat eri asia ja
yleensä varata kuukausia etukäteen. Me leiriytyivät yläreunassa Alp d'Huez vuonna 2001 ja oli hauskaa
ripustettu Full Tilt juhlivat Hollannin ja Belgian faneja. On yleensä enintään päivä
etukäteen perustaa. Tour on logistinen ihmetellä. On todella hämmästyttävää nähdä, kuinka suuri tuotanto
on ja kuinka nopeasti ne purkaa ja perustaa.
telfordutd@hotmail.com (Telford) wrote in message
news: <f36ee3e6.0306090418.47a15b04@posting.google.com> ...
> Ymmärrän, että olisi Madhouse päivä tai kaksi ennen Tour saapuu kaupunkiin, mutta olin vain
> Yrittää selvittää, miten se olisi 5-6 päivää ennen. En aio olla siellä, kun Tour saapumisaika
> On 13, mutta 8. ja 9.. En vain ole varma, kuinka aikaisin Tour yleisö käynnistämisessä tietyissä
> Town. Kiitos.
>
telfordutd@hotmail.com (Telford) kirjoitti uutiset: f36ee3e6.0306081519.141b6961 @ posting.google.com:
> Hello,
>
> Jos joku on ollut Grenoble noin Tour aikaa,
>
> Voitteko kertoa minulle, kuinka kiireinen odotat Grenoble on, mitä löytää halpoja hotelleja, on
> Lyhyellä aikavälillä huomautus. Aion Ranskassa 10 tai niin päivää ennen kuin pää siellä, mutta ei varma
> Tarkka päivämäärä. Se on noin 7 heinäkuu tai 8th, viimeistään 10.
Se on ollut jonkin aikaa, joten asiat ovat voineet muuttua, mutta en usko, että sinulla on kova aika löytää
space 5-6 päivää eteenpäin Grenoblessa. Se ei ole pieni kaupunki, kuten monet Tour pysähtyy. Olin
Grenoble on '92 Tour, ja juuri jäi paikallisten retkeilymajassa yöksi.
"sessamoid" <notreal@notmail.com> wrote in message
news: Xns939ABB622695Amoviefanhotmailsuxco@65.32.1.6 ...
> Telfordutd@hotmail.com (Telford) kirjoitti uutiset: f36ee3e6.0306081519.141b6961 @ posting.google.com:
>
>> Hello,
>
>> Jos joku on ollut Grenoble noin Tour aikaa,
>
>> Voitko kertoa minulle, kuinka kiireinen odotat Grenoble on, mitä löytää halpoja hotelleja, on
>> Lyhyen aikavälin huomautus. Aion Ranskassa 10 tai niin päivää ennen kuin pää siellä, mutta ei varma
>> Tarkka päivämäärä. Se on noin 7 heinäkuu tai 8th, viimeistään 10.
>
>
> Se on ollut jonkin aikaa, joten asiat ovat voineet muuttua, mutta en usko, että sinulla on kova aika löytää
> Tilaa 5-6 päivää eteenpäin Grenoblessa. Se ei ole pieni kaupunki, kuten monet Tour pysähtyy. Olin
> Grenoble varten '92 Tour, ja juuri jäi paikallisten retkeilymajassa yöksi.
Kävin kaksi vuotta sitten .......... mitään ongelmaa ..... paljon Grenoble matkailu .....
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0