USA PRO Candyass National Championships
View Full Version: USA PRO Candyass National Championships
On syytä kutsua Candyass mestaruuskilpailut.
Jersey saa myöntää tänä vuonna ratsastaja, joka ei tee puhujakorokkeelle.
Jopa Masters Fattie kansalaisten on parempi kuin tämä. Ainakin voittaja ylittää linjan ensimmäinen.
Sen ansioksi, USPRO Candyass kisat ei anna kaikille mitali kuin ne maisteritason
Fattie nats.
No hän tuli ennen Fast Freddy ... Plus ratsastaja McCormack on yksi classiest pyörä
Racers tapaat.
--
Järjetöntä hallussa totuuksia voi olla enemmän haittaa kuin perusteltu virheitä. "Kurganin Gringioni"
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
news: 9v2Fa.2495 $ Jw6.1890675 @ news1.news.adelphia.net ...
> On syytä kutsua Candyass mestaruuskilpailut.
>
>
> Jersey saa myöntää tänä vuonna ratsastaja, joka ei tee puhujakorokkeelle.
>
>
>
> Jopa Masters Fattie kansalaisten on parempi kuin tämä. Ainakin voittaja ylittää linjan ensimmäinen.
>
>
> Sen ansioksi, USPRO Candyass kisat ei anna kaikille mitali kuin ne maisteritason
> Fattie nats.
"Scott Downie" <Cillyman@adelphia.net> wrote in message
news: xC7Fa.2686 $ Jw6.1968453 @ news1.news.adelphia.net ...
> No hän tuli ennen Fast Freddy ... Plus ratsastaja McCormack on
ja
> Classiest bike racers tapaat.
Hey Fattie --
Puhun siitä, miten kilpailu on perustettu, ei Racers itse.
Scott Downie kirjoitti:
> No hän tuli ennen Fast Freddy ... Plus ratsastaja McCormack on yksi classiest pyörä
> Racers tapaat.
Kaikki eivät olisi samaa mieltä. Here's what Julean Dean sanoi jokin aika sitten:
"McCormack oli koko minun etupyörä ja otti sen pois ja 150m mennä. Se oli epäammattimaista siirtyä
koska hän tiesi, että olin tulossa hänen ympärillään, ja se oli ainoa asia, hän voi tehdä. "
Ja "Lousy urheilullisuutta?" kierteen 2/5/99, Brian Juutalainen oli lainattu:
"Kierroksella neljä McCormacks oli pois vain yksi tapa tehdä maastopyöräily todellinen joukkueurheilua.
Kanssa Sundt liikkuvat eteen jälleen tehdä hänen siirtyä run-up, Frank McCormack kasvoi edessä
kieltää Sundt hänen linjansa ja siirtää häntä kohti miekkailu. Sitten, Mark McCormack antanut knock-out
Blow "." asetan pyörän sivuttain ja sanoi (Frank) tämä on mahdollista ", sanoi Mark McCormack.
"Siirtyminen tippuu Sundt osaksi miekkailun ja juoksi Frank McCormack ilmaiseksi. Sundt otti kaikki
voittajana. "He ovat ammattilaisia ja he maksetaan voittaa kilpailuja", hän sanoi. "Se on aggressiivinen, se on kuin
Hockey pyörillä. Se tekee siitä jännittävää. "
Joten, oletteko sitä mieltä McCormack on tyylikäs, koska tämä ongelma tai vaikka sitä? Olen tietoinen siitä, että
ihmiset ajattelevat, tämä on oikea tapa ajaa (en ole), mutta ei kukaan todella sitä mieltä, modernia?
Bret
Voi anteeksi olin epäselvä oman paikkansa dissatifaction.
--
Järjetöntä hallussa totuuksia voi olla harmfull kuin perusteltu virheitä. "Kurganin Gringioni"
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
news: hI8Fa.2763 $ Jw6.1987279 @ news1.news.adelphia.net ...
>
> "Scott Downie" <Cillyman@adelphia.net> wrote in message
> News: xC7Fa.2686 $ Jw6.1968453 @ news1.news.adelphia.net ...
>> No hän tuli ennen Fast Freddy ... Plus ratsastaja McCormack on
yksi
> Ja
>> Classiest bike racers tapaat.
>
>
>
> Hey Fattie --
>
>
> Puhun siitä, miten kilpailu on perustettu, ei Racers itse.
En ollut tietoinen näistä asioista. Olen tavannut hänet ja hänen tavoin henkilö, enkä ole kuullut kenenkään
sanoa mitään siitä, mitä olette todenneet. Tiedän paljon ihmisiä, jotka kiirehtivät hänen kanssaan eikä
kukaan ole koskaan sanonut mitään negatiivista ympärilläni. Arvelisin, että voit löytää joku sanoa
jotain pahaa kyse juuri siitä kenellekään erityisesti pro riveissä, koska erittäin kilpailukykyisiä
atmosphere.
--
Järjetöntä hallussa totuuksia voi olla enemmän haittaa kuin perusteltu virheitä. "Bret Wade"
<bretwade@earthlink.net> wrote in message
news: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Scott Downie wrote:
>
yksi
>
> Kaikki eivät ole samaa mieltä. Here's what Julean Dean sanoi muille
päivä:
>
> "McCormack törmäsin minun etupyörä ja otti sen pois ja 150m mennä. Se oli epäammattimaista
> Siirtää, koska hän tiesi, että olin tulossa hänen ympärillään, ja se oli ainoa asia, hän voi tehdä. "
>
> Ja "Lousy urheilullisuutta?" kierteen 2/5/99, Brian Juutalainen oli
mainittu:
>
> "Kierroksella neljä McCormacks oli pois vain yksi tapa tehdä maastopyöräily todellinen tiimi
> Sport. Kanssa Sundt liikkuvat eteen jälleen tehdä hänen siirtyä run-up, Frank McCormack kasvoi
> Edessä kieltää Sundt hänen linjansa ja siirtää häntä kohti miekkailu. Sitten Mark McCormack toimitettu
> Knock-out isku "." Asetan pyörän sivuttain ja sanoi (Frank) tämä on mahdollista ", sanoi
> Mark McCormack. "Siirtyminen tippuu Sundt osaksi miekkailun ja juoksi Frank McCormack ilmaiseksi. Sundt
> Otti kaikki voittajana. "He ovat ammattilaisia ja he maksetaan voittaa kilpailuja", hän sanoi. "It's
> Aggressiivinen, se on kuin jääkiekon pyörillä. Se tekee siitä jännittävää. "
>
> Niin, oletteko sitä mieltä, McCormack on tyylikäs, koska tämä ongelma tai vaikka sitä? Tiedän
>, Että jotkut ihmiset ajattelevat tämä on oikea tapa ajaa (en ole), mutta ei kukaan oikeastaan ajatella
> Se on tyylikäs?
>
> Bret
"Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
news: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Scott Downie wrote:
>
yksi
>
> Kaikki eivät ole samaa mieltä. Here's what Julean Dean sanoi muille
päivä:
>
> "McCormack törmäsin minun etupyörä ja otti sen pois ja 150m mennä. Se oli epäammattimaista
> Siirtää, koska hän tiesi, että olin tulossa hänen ympärillään, ja se oli ainoa asia, hän voi tehdä. "
>
> Ja "Lousy urheilullisuutta?" kierteen 2/5/99, Brian Juutalainen oli
mainittu:
>
> "Kierroksella neljä McCormacks oli pois vain yksi tapa tehdä maastopyöräily todellinen tiimi
> Sport. Kanssa Sundt liikkuvat eteen jälleen tehdä hänen siirtyä run-up, Frank McCormack kasvoi
> Edessä kieltää Sundt hänen linjansa ja siirtää häntä kohti miekkailu. Sitten Mark McCormack toimitettu
> Knock-out isku "." Asetan pyörän sivuttain ja sanoi (Frank) tämä on mahdollista ", sanoi
> Mark McCormack. "Siirtyminen tippuu Sundt osaksi miekkailun ja juoksi Frank McCormack ilmaiseksi. Sundt
> Otti kaikki voittajana. "He ovat ammattilaisia ja he maksetaan voittaa kilpailuja", hän sanoi. "It's
> Aggressiivinen, se on kuin jääkiekon pyörillä. Se tekee siitä jännittävää. "
>
> Niin, oletteko sitä mieltä, McCormack on tyylikäs, koska tämä ongelma tai vaikka sitä? Tiedän
>, Että jotkut ihmiset ajattelevat tämä on oikea tapa ajaa (en ole), mutta ei kukaan oikeastaan ajatella
> Se on tyylikäs?
>
> Bret
>
Horse ****! Olin siellä ja se oli loistava taktinen siirto. Se Cyclocross ole luonnonoikku "Paddy-kakku.
McCormack on tyylikäs ajaja, joka on ottanut hänen osuutensa kappaleina. Muistan, kun hän sai ruuvata pois
Olympic paikalla vuonna 1996, koska politiikassa? Lanka kertoo formnat ja USPRO cahampionships.
Niin paljon kuin olen innoissani, että Mark oli, minun on vastattava tulos voi olla beed erilainen, jos
formaatti oli erilainen. Pyöräily on mielenkiintoinen, se ei ole "yksilö" urheilua, se on joukkuelaji.
Ilman Team yksittäistä henkilöä on hyvin vähän mahdollisuuksia voittaa. Niin, se olisi reilua on
Jos Yhdysvaltojen Pro ratsastajille vain? Ehkä, mutta ei siellä olisi valtava muutos edun kohti
USA perustuu plussat? Väitä, että olisi hyvä tai huono vain eri ..
Danny Callen
"Danny Callen" <dancall@ix.netcom.com> wrote in message news: bc5r3r $ fp3 $ 1@slb5.atl.mindspring.net ...
>
> Yksilöllä on vain vähän mahdollisuuksia voittaa. Niin, se olisi reilua on tapahtuma US Pro
> Riders vain?
For US National Championship, duh, mitä luulet?
Uskon veli Frank oli yksi ruuvattu pois olympialaisten Spot.
--
Järjetöntä hallussa totuuksia voi olla harmfull kuin perusteltu virheitä. "Danny Callen"
<dancall@ix.netcom.com> wrote in message news: bc5r3r $ fp3 $ 1@slb5.atl.mindspring.net ...
>
> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>> Scott Downie wrote:
>
>>> No hän tuli ennen Fast Freddy ... Plus ratsastaja McCormack on
> Yksi
>>> Classiest bike racers tapaat.
>
>> Kaikki eivät ole samaa mieltä. Here's what Julean Dean sanoi muille
> Päivä:
>
>> "McCormack törmäsin minun etupyörä ja otti sen pois ja 150m mennä. Se oli epäammattimaista
>> Siirtää, koska hän tiesi, että olin tulossa hänen ympärillään, ja se oli ainoa asia, hän voi tehdä. "
>
>> Ja "Lousy urheilullisuutta?" kierteen 2/5/99, Brian Juutalainen oli
> Mainittu:
>
>> "Kierroksella neljä McCormacks oli pois vain yksi tapa tehdä maastopyöräily todellinen tiimi
>> Sport. Kanssa Sundt liikkuvat eteen jälleen tehdä hänen siirtyä run-up, Frank McCormack
>> Kasvoi edessä kieltää Sundt hänen linjansa ja siirtää häntä kohti miekkailu. Sitten Mark McCormack
>> Antanut knock-out isku "." Asetan pyörän sivuttain ja sanoi (Frank) tämä on
>> Mahdollisuus ", sanoi Mark McCormack." Siirtyminen tippuu Sundt osaksi miekkailun ja juoksi Frank
>> McCormack ilmaiseksi. Sundt otti kaikki voittajana. "He ovat ammattilaisia ja he maksetaan voittaa
>> Kilpailuista, "hän sanoi. "Se on aggressiivinen, se on kuin jääkiekon pyörillä. Se tekee siitä jännittävää. "
>
>> Niin, oletteko sitä mieltä McCormack on tyylikäs, koska tämä ongelma tai vaikka sitä? Olen tietoinen siitä, että
>> Jotkut ihmiset ajattelevat, tämä on oikea tapa ajaa (en ole), mutta ei kukaan oikeastaan sitä mieltä, että on
>> Classy?
>
>> Bret
>
>
> Horse ****! Olin siellä ja se oli loistava taktinen siirto. Se
Cyclocross
> Ei freakin 'Paddy-kakku. McCormack on tyylikäs ratsastaja, joka on ottanut hänen
jakaa
> Kappaleina. Muistan, kun hän sai ruuvata pois olympialaisten paikalla vuonna 1996, koska
voidaan
> Politiikassa? Lanka kertoo formnat ja USPRO cahampionships. Niin paljon kuin olen innoissani
> Että Mark oli, minun on vastattava tulos voi olla beed erilainen, jos muoto on erilainen.
> Pyöräily on mielenkiintoinen, se on
ei
> "Yksilön" urheilu, se on joukkuelaji. Ilman Team yksittäistä henkilöä ei ole juurikaan mahdollisuuksia
> Voittaa. Niin, se olisi reilua on tapahtuma Yhdysvaltain Pro ratsastajille vain? Ehkä, mutta ei
> Siellä on valtava
vaihto
> In etu kohti amerikkalaisen plussat? Väitä, että olisi hyvä tai huono vain eri ..
>
> Danny Callen
Danny Callen kirjoitti:
> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>
>> Scott Downie wrote:
>
>
>>> No hän tuli ennen Fast Freddy ... Plus ratsastaja McCormack on
>
> Yksi
>
>>> classiest bike racers tapaat.
>
>> Kaikki eivät ole samaa mieltä. Here's what Julean Dean sanoi muille
>
> Päivä:
>
>> "McCormack törmäsin minun etupyörä ja otti sen pois ja 150m mennä. Se oli epäammattimaista
>> siirtää, koska hän tiesi, että olin tulossa hänen ympärillään, ja se oli ainoa asia, hän voi tehdä. "
>
>> Ja "Lousy urheilullisuutta?" kierteen 2/5/99, Brian Juutalainen oli
>
> Mainittu:
>
>> "Kierroksella neljä McCormacks oli pois vain yksi tapa tehdä maastopyöräily todellinen tiimi
>> Sport. Kanssa Sundt liikkuvat eteen jälleen tehdä hänen siirtyä run-up, Frank McCormack kasvoi
>> edessä kieltää Sundt hänen linjansa ja siirtää häntä kohti miekkailu. Sitten Mark McCormack toimitettu
>> knock-out isku "." asetan pyörän sivuttain ja sanoi (Frank) tämä on mahdollista ", sanoi
>> Mark McCormack. "Siirtyminen tippuu Sundt osaksi miekkailun ja juoksi Frank McCormack ilmaiseksi. Sundt
>> otti kaikki voittajana. "He ovat ammattilaisia ja he maksetaan voittaa kilpailuja", hän sanoi. "It's
>> aggressiivinen, se on kuin jääkiekon pyörillä. Se tekee siitä jännittävää. "
>
>> Niin, oletteko sitä mieltä McCormack on tyylikäs, koska tämä ongelma tai vaikka sitä? Tiedän
> että jotkut ihmiset ajattelevat tämä on oikea tapa ajaa (en ole), mutta ei kukaan oikeastaan ajatella
>> Se on tyylikäs?
>
>> Bret
>
>
>
> Horse ****! Olin siellä ja se oli loistava taktinen siirto. Se Cyclocross ole luonnonoikku "
> Paddy-kakku. McCormack on tyylikäs ajaja, joka on ottanut hänen osuutensa kappaleina. Muistan, kun hän sai
> Ruuvattu pois olympialaisten paikalla vuonna 1996, koska politiikassa? Thread noin formnat ja
> USPRO cahampionships. Niin paljon kuin olen innoissani, että Mark oli, minun on vastattava tulos olisi
> On beed erilainen, jos muoto on erilainen. Pyöräily on mielenkiintoinen, se ei ole "yksilö"
> Sport, se on joukkuelaji. Ilman Team yksittäistä henkilöä on hyvin vähän mahdollisuuksia voittaa. Niin,
> Olisiko oikein on tapahtuma USA Pro ratsastajille vain? Ehkä, mutta ei siellä olisi valtava
> Muutos etu kohti amerikkalaisen plussat? Väitä, että olisi hyvä tai huono vain eri ..
>
> Danny Callen
En ratsastaa Cyclocross liian ja usko ihmisten yrittää iskeä minua. I'll taipua
Belgialaiset tähän ryhmään. Jos he sanovat, että käynnissä kilpailija osaksi miekkailun samalla kun joukkuetoveri
hyökkäykset suuri taktinen liikkua, niin minä vastaan, että osana urheiluun.
Bret
"Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
news: 1QyFa.44687 $ Io.3930970 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Danny Callen wrote:
>
>> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
>> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>
>>> Scott Downie wrote:
>>>
>>>
>>>> Hyvin hän tuli ennen Fast Freddy ... Plus ratsastaja McCormack on
>
>> Yksi
>
>>>> Classiest bike racers tapaat.
>>>
>>> Kaikki eivät ole samaa mieltä. Here's what Julean Dean sanoi muille
>
>> Päivä:
>
>>> "McCormack törmäsin minun etupyörä ja otti sen pois ja 150m mennä. Se oli epäammattimaista
>>> Siirtää, koska hän tiesi, että olin tulossa hänen ympärillään, ja se oli ainoa asia, hän voi tehdä. "
>>>
>>> Ja "Lousy urheilullisuutta?" kierteen 2/5/99, Brian Juutalainen oli
>
>> Mainittu:
>
>>> "Kierroksella neljä McCormacks oli pois vain yksi tapa tehdä maastopyöräily todellinen tiimi
>>> Sport. Kanssa Sundt liikkuvat eteen jälleen tehdä hänen siirtyä run-up, Frank McCormack
>>> Kasvoi edessä kieltää Sundt hänen linjansa ja siirtää häntä kohti miekkailu. Sitten Mark McCormack
>>> Antanut knock-out isku "." Asetan pyörän sivuttain ja sanoi (Frank) tämä on
>>> Mahdollisuus ", sanoi Mark McCormack." Siirtyminen tippuu Sundt osaksi miekkailun ja juoksi Frank
>>> McCormack ilmaiseksi. Sundt otti kaikki voittajana. "He ovat ammattilaisia ja he maksetaan voittaa
>>> Kilpailuista, "hän sanoi. "Se on aggressiivinen, se on kuin jääkiekon pyörillä. Se tekee siitä jännittävää. "
>>>
>>> Niin, oletteko sitä mieltä McCormack on tyylikäs, koska tämä ongelma tai vaikka sitä? Olen tietoinen siitä, että
>>> Jotkut ihmiset ajattelevat, tämä on oikea tapa ajaa (en ole), mutta ei kukaan oikeastaan sitä mieltä, että on
>>> Classy?
>>>
>>> Bret
>>>
>
>
>> Horse ****! Olin siellä ja se oli loistava taktinen siirto. Se
Cyclocross
>> Ei freakin 'Paddy-kakku. McCormack on tyylikäs ratsastaja, joka on ottanut hänen
jakaa
>> Kappaleina. Muistan, kun hän sai ruuvata pois olympialaisten paikalla vuonna 1996
johtuen
>> Politiikassa? Lanka kertoo formnat ja USPRO cahampionships.
Nimellä
>> Paljon kuin minä olen innoissani, että Mark oli, minun on vastattava tulos olisi
omistaa
>> Beed toisin, jos muoto on erilainen. Pyöräily on mielenkiintoinen, se on
ei
>> "Yksilön" urheilu, se on joukkuelaji. Ilman Team yksittäistä henkilöä ei ole juurikaan mahdollisuuksia
>> Voittaa. Niin, se olisi reilua on tapahtuma Yhdysvaltain Pro ratsastajille vain? Ehkä, mutta
>> Ei ole olla suuri
vaihto
>> In etu kohti amerikkalaisen plussat? Väitä, että olisi hyvä tai
paha
>> Vain eri ..
>
>> Danny Callen
>
> I Ride Cyclocross liian ja usko ihmisten yrittää iskeä minua. I'll taipua
> Belgialaiset tähän ryhmään. Jos he sanovat, että käynnissä kilpailija osaksi miekkailun samalla kun joukkuetoveri
> Hyökkäykset on hyvin taktinen liikkua, niin minä vastaan, että osana urheiluun.
>
> Bret
>
Mark oli ennen Johnny menee esteen ja puristetaan hänet, koska hän tarttui polkupyörällä. Milloin
Ainakin se on niin muistan sen ....
Danny Callen
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0