Pda

Kuinka paljon hyödyntämistä?

View Full Version: Kuinka paljon hyödyntämistä?

Haltioitunut

Käännyn 40 tänä vuonna ja olen kokea vanhan miehen syndrooma. Kestää kauemmin toipua kova
työtä, ja olen viime aikoina overdid minun väli koulutusta. Joten olen varovainen Ylikunto nyt ja on
Todennäköisesti ei ole koulutusta niin kovaa kuin pystyin / olisi.

En ole tehnyt virallista välein harjoitus jonkin aikaa, mutta saan minun anaerobinen alue ainakin
kerran kaikille, mutta hardcore hyödyntämistä liikuntaa.

Mikä on standardi, kun ei-BS elpymistä päivä (t)? X määrä välein jumppaa X
intensiteettiä. Vai onko se parasta käyttää kehoani kuin Opaskirjaani? Jalat on valittaa, jos olen tehnyt niitä kovasti
eilen - pitäisi sivuuttaa, jos minun lepäämään HR näyttää kunnossa, että aamulla?

--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "En ole ylpeä. Emme todellakaan ole tehneet kaiken
voitaisiin suojella asiakkaitamme. Tuotteemme vain ei ole suunniteltu turvallisuutta. "- Microsoft VP vuonna
vastaava Windows-käyttöjärjestelmän kehittämisen, Brian Valentine.

Gopheur

On Mon, 09 Kesäkuu 2003 11:40:51 -0600, Raptor <me@attbi.com> wrote:

> Käännyn 40 tänä vuonna ja olen kokea vanhan miehen syndrooma. Kestää kauemmin toipua kova
> työtä, ja olen viime aikoina overdid minun väli koulutusta. Joten olen varovainen Ylikunto nyt ja on
> Todennäköisesti ei ole koulutusta niin kovaa kuin pystyin / olisi.
>
> En ole tehnyt virallista välein harjoitus jonkin aikaa, mutta saan minun anaerobinen alue ainakin
> kerran kaikille, mutta hardcore hyödyntämistä liikuntaa.
>
> Mikä on standardi, kun ei-BS elpymistä päivä (s)? X määrä välein jumppaa X
> intensiteettiä. Vai onko se parasta käyttää kehoani kuin Opaskirjaani? Jalat on valittaa, jos olen tehnyt niitä
> kova eilen - pitäisi sivuuttaa, jos minun lepäämään HR näyttää kunnossa, että aamulla?
>
> --

helppo.

Aloita pitää päivittäin kirjaa oman havahduttava sydämen / pulssia. ottaa se joka aamu, kun ensin herätä
jopa * ennen * saada outta bed.

Jos lepo pulssia on yhä 10 lyöntiä tai enemmän minuutissa yläpuolella keskiarvon, sinun täytyy levätä.
vain levätä, kunnes herää syke laskee takaisin alle 10 lyöntiä keskiarvosta. doesnt get any
helpompaa kuin että. (Vaikka 10 voittamaan raja on admitedly sumea raja-arvo * kaikki * piipitys,
It's a nice yleiset suuntaviivat.)

Go-Go

ps ja Lynn - teidän muiden säiettä "Tiesin, että olin liian raskas" sinun täytyy oppia laatimaan paremmin. Se
taito monet ihmiset unohtaa ja on paljon parantamisen yhteydessä. Jos voit Avg. 23 km / h, sinulla on runsaasti
fitness loppuun alemman luokan kilpailuihin, sinun täytyy vain taidot siihen.

vaikka nostat kunto, (aina hyvä asia, koska Martha pataa sanoisi!) sinulla on vielä
oppia rentoutua Pack käyttää että parempi kunto. yritä edetessä kukkuloita alkuun
10 pakkaus ja häivyttää takaisin keskelle Pack alkuun kiivetä. huuhtele, vaahdossa,
Toista jokaiselle lantio ja pysyt turvallinen (ja lepo!) keskellä Pack 75%
race. Se on kova taito kuvata ja oppia "kunnes näet jonkun todella täytäntöönpanosta sen aikana
race. niin, että se napsahtaa sinulle.

Muista, ripustettu takana 1 / 2 pack kilpailun aikana on erittäin raskasta työtä. It's a great
tapa tuhlata paljon fyysistä ja henkistä energiaa.

Kaniiniyhdyskunta

In article <3EE4C6A3.4070902 @ attbi.com>, Raptor <me@attbi.com> wrote:

> Käännyn 40 tänä vuonna ja olen kokea vanhan miehen syndrooma. Kestää kauemmin toipua kova
> Työtä, ja olen viime aikoina overdid minun väli koulutusta. Joten olen varovainen Ylikunto nyt ja on
> Todennäköisesti ei ole koulutusta niin kovaa kuin pystyin / olisi.
>
> En ole tehnyt virallista välein harjoitus jonkin aikaa, mutta saan minun anaerobinen alue ainakin
> Kerran kaikille, mutta hardcore hyödyntämistä liikuntaa.
>
> Mikä on standardi, kun ei-BS elpymistä päivä (s)? X määrä välein jumppaa X
> Intensiteettiä. Vai onko se parasta käyttää kehoani kuin Opaskirjaani? Jalat on valittaa, jos olen tehnyt niitä
> Kova eilen - pitäisi sivuuttaa, jos minun lepäämään HR näyttää kunnossa, että aamulla?

Miksi on henkilö, joka ei ole rotu (paljon) Enemmän kuin yhden päivän poissa 7-10 ja anaerobinen
väliajoin? Quick polku huippunsa ja Ylikunto.

Lisätä palautumisen välillä kulkee ja välillä kovaa työtä, ja minimoida mahdollisuuttasi
burnout, viettää enemmän aikaa tehdä välein 5-20 BPM alla LT. Oma valmentaja sai minut tekemään tämän, ja minun
elpyminen on saanut hämmästyttävän paremmin. Parempi hyödyntäminen mahdollistaa entistä kovaa työtä koulutuksen aikana, mutta
Ensin täytyy saada aerobinen kehitetty riittävästi auttaa elpymistä.

-WG

Kurganin Gringion

"Warren" <warren@usvh.com> wrote in message news: 090620031638344413% warren@usvh.com ...
> In article <3EE4C6A3.4070902 @ attbi.com>, Raptor <me@attbi.com> wrote:
>
> Miksi on henkilö, joka ei ole rotu (paljon) Enemmän kuin yhden päivän poissa 7-10 ja anaerobinen
> Välein? Quick polku huippunsa ja Ylikunto.

Mitä väliä sillä on? Ihmiset, jotka eivät ole rotu paljonko ratsastus polkupyörän hauskaa ja tehdä mitä
tuntuu hyvältä. Jos tämä tarkoittaa Racing Freds lounaalla, olkoon niin.

Kaniiniyhdyskunta

In article <ixbFa.2890$Jw6.2031206@news1.news.adelphia.net>, Kurgan Gringioni
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> kirjoitti:

> "Warren" <warren@usvh.com> wrote in message news: 090620031638344413% warren@usvh.com ...
>> In article <3EE4C6A3.4070902 @ attbi.com>, Raptor <me@attbi.com> wrote:
>
>> Miksi on henkilö, joka ei ole rotu (paljon) Enemmän kuin yhden päivän poissa 7-10 ja anaerobinen
>> Välein? Quick polku huippunsa ja Ylikunto.
>
>
>
>
> Mitä väliä sillä on? Ihmiset, jotka eivät ole rotu paljonko ratsastus polkupyörän hauskaa ja pitäisi tehdä
> Mikä tuntuu hyvältä. Jos tämä tarkoittaa Racing Freds lounaalla, olkoon niin.

Hän sanoi, että hän oli tekemässä anaerobisen välein säännöllisesti. Tämä on haitallista hänen asetetuista tavoitteista
joista yksikään ei mainittu Racing Freds lounaalla.

Hän sanoi, mitä hän oli tehnyt ei toimi. Kuten Dr. Phil sanoisi: "Entäs tämä on
Workin 'for ya? "

-WG kouluttaja talk show-henkilöitä

Haltioitunut

Warren kirjoitti:

> Miksi on henkilö, joka ei ole rotu (paljon) Enemmän kuin yhden päivän poissa 7-10 ja anaerobinen
> Välein? Quick polku huippunsa ja Ylikunto.
>
> Voit lisätä palautumisen välillä kulkee ja välillä kovaa työtä, ja minimoida mahdollisuuttasi
> Burnout, viettää enemmän aikaa tehdä välein 5-20 BPM alla LT. Oma valmentaja sai minut tekemään tämän, ja minun
> Elpyminen on saanut hämmästyttävän paremmin. Parempi hyödyntäminen mahdollistaa entistä kovaa työtä koulutuksen aikana
> Mutta ensin on saatava aerobinen kehitetty riittävästi auttaa elpymistä.
>
>-WG

En tahdo olla siellä jo. Olen tehnyt paljon tällaista työtä myös, mutta yleensä ei voi vastustaa
Racing liikenne olen matkalla kotiin, tai vasarointia jyrkällä jakso. Olen elpyä aikana laitteita ja muita
käyttää melko nopeasti. Valitettavasti saa rauhoitusaikoja on rodun tein oli noin 20
sekuntia liian lyhyt minulle.

--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "En ole ylpeä. Emme todellakaan ole tehneet kaiken
voitaisiin suojella asiakkaitamme. Tuotteemme vain ei ole suunniteltu turvallisuutta. "- Microsoft VP vuonna

Haltioitunut

Warren kirjoitti:
> Hän sanoi, että hän oli tekemässä anaerobisen välein säännöllisesti. Tämä on haitallista hänen todettiin
> Maalia, joista yksikään ei ole mainittu Racing Freds lounaalla.
>
> Hän sanoi, mitä hän oli tehnyt ei toimi. Kuten Dr. Phil sanoisi, "Miten on, että on töissä
> For ya? "
>
>-WG kouluttaja talk show-henkilöitä

En sanonut, että vaikka vain, että olin ylikypsä minun välein työn äskettäin. Olen pakattu liikaa
huomioon lyhyen ajan kuluessa, kerran tai kahdesti. Ajattelin osui mukava kunto plateau, joka
täyttää minun tarpeisiin, mutta aion saavuttaa korkeamman tason. Minun täytyy saada järjestelmällisemmin
minun hyödyntämistä.

--
--

Bart

"Kurganin Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> kirjoitti
>
> Mitä väliä sillä on? Ihmiset, jotka eivät ole rotu paljonko ratsastus polkupyörän hauskaa ja pitäisi tehdä
> Mikä tuntuu hyvältä. Jos tämä tarkoittaa Racing Freds lounaalla, olkoon niin.

Mitä jos se tarkoittaa sitä, että Fat Master?

Kurganin Gringion

"Bart" <bartvhooreb@hotmail.com> wrote in message
Uutiset: 52aa9f33.0306092313.3cb6cdd9 @ posting.google.com ...
> "Kurganin Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> kirjoitti
>
>> Mitä väliä sillä on? Ihmiset, jotka eivät ole rotu paljon on ratsastus niiden pyörä
hupi
>> Ja olisi tehtävä kaikki tuntuu hyvältä. Jos tämä tarkoittaa Racing Freds aikana
lounas,
>> Olkoon.
>
> Mitä, jos se tarkoittaa sitä, että Fat Master?

Siellä harhaa alkaa asettamista, vaikka ei varmasti kaikki Masters Fatties on
liioiteltu käsitys niiden merkityksestä. Se vie vain muutaman antaa vaikutelman.

John Forrest To

"gopheur" <gopher@loveboat.com> wrote in message
news: btr9evg1c8tkoe3q04in3c9s18enobk07h@4ax.com ...
> On Mon, 09 Kesäkuu 2003 11:40:51 -0600, Raptor <me@attbi.com> wrote:
>
> Käännyn 40 tänä vuonna ja olen kokea vanhan miehen syndrooma. Se
katsoo
>> Enää toipua kovaa työtä, ja olen viime aikoina overdid minun
aika
>> Koulutus. Joten olen varovainen Ylikunto nyt ja on luultavasti ole
ollut
>> Koulutus niin kovaa kuin pystyin / olisi.
>
>> En ole tehnyt virallista välein harjoitus jonkin aikaa, mutta saan
tililleni?
>> Anaerobinen alue vähintään kerran kaikille, mutta vakavimpia hyödyntämistä
harjoituksesi.
>
>> Mikä on standardi, kun ei-BS elpymistä päivä (s)? X numero
ja
>> Välein jumppaa X-intensiteettiä. Vai onko se parasta käyttää my
toimielin
>> Opaskirjaani? Jalat on valittaa, jos olen tehnyt niitä kovasti
eilen --
>> Pitäisi sivuuttaa, jos minun lepäämään HR näyttää kunnossa, että aamulla?
>
>> --
>
> Helppo.
>
> Aloita pitää päivittäin kirjaa oman havahduttava sydämen / pulssia.
ottaa
> Se joka aamu, kun ensin herätä * ennen * saada outta bed.
>
> Jos lepää pulssia on yhä 10 lyöntiä tai enemmän minuutissa yläpuolella keskiarvon, sinun
> Levätä. vain levätä, kunnes herää syke laskee takaisin alle 10 lyöntiä keskiarvosta.
doesnt
> Saada mitään helpompaa kuin että. (Vaikka 10 beat raja on
admitedly
> Fuzzy raja-arvo * kaikki * piipitys, se on mukava yleistä
suuntaviiva.)

That's it? "Helppo"? Lepo HR jopa 10 lyöntiä ja lepää sen jälkeen? Vau, se on hirveän yksinkertaista vastausta
on yksi keskeisimpiä kysymyksiä koulutuksesta.

Alkuperäiseen juliste: neuvoja Gopheur on correst koska suurempi lepää HR
aamulla on merkki ottaa rennosti. Mutta on paljon muita mahdollisia merkkejä - kuten HR pysty
nousemaan toivotulle tasolle, kun työskentely rikki, tai HR liian korkea, tai paha mieli, tai menee hitaasti.

Keskeisiä asioita ovat

1) suunnitelma helposti päivän tai lepopäiviä eivätkä tee mitään töitä heille.

2) Pidä lokia tai muuta tietoa oman koulutuksen, levähdys-ja Racing. Ajan kuluessa voit alkaa nähdä
kuinka paljon hyödyntämistä tarvitaan erityistoimenpiteitä liikuntaa. Yksi hyödyllinen, jos käytät windtrainer on
do ramppi testi, jossa teet sarjan kolme tai neljä aikana kahdesta neljään minuuttia
yhä nopeasti ja tallentaa HR lopussa jokainen. Sitten myös levätä minuutissa
lopussa sarjan ja tallentaa HR. Laske arvot ja saat numeron, voit käyttää
verrata oman tilan kunto ja väsymys päivästä toiseen. Ramppi voidaan käyttää WarmUp, ja
intensiteettejä vaiheet tulisi siirtyä helppoa, kohtalainen, voimakkuuteen ja pitkän
aika-ajo. Tämä on vain yksi idea.

JT

--
Huom vastausosoitteen on munged

Visit http://www.jt10000.com (http://www.jt10000.com/)

Kaniiniyhdyskunta

In article <I3gFa.2972$Jw6.2107769@news1.news.adelphia.net>, Kurgan Gringioni
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> kirjoitti:

> "Bart" <bartvhooreb@hotmail.com> wrote in message
> News: 52aa9f33.0306092313.3cb6cdd9 @ posting.google.com ...
>> "Kurganin Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> kirjoitti
>>>
>>> Mitä väliä sillä on? Ihmiset, jotka eivät ole rotu paljon on ratsastus niiden pyörä
> Fun
>>> Ja olisi tehtävä kaikki tuntuu hyvältä. Jos tämä tarkoittaa Racing Freds aikana
> Lounas,
>>> Olkoon.
>
>> Mitä, jos se tarkoittaa sitä, että Fat Master?
>
>
>
> Siellä harhaa alkaa asettamista, vaikka ei varmasti kaikki Masters Fatties on
> Liioiteltu käsitys niiden merkityksestä. Se vie vain muutaman antaa vaikutelman.

FWIW, olen viime aikoina huomannut, on enemmän rasvaa miestä Senior 3: n kuin 35 + 1,2,3 tästä
in NorCal.

"... Ei että on jotain vikaa."

-WG

Dashi Toshii

"John Forrest Tomlinson" <usenetremove@jt10000.com> wrote in message
Uutiset: 84314734.0306100144.40f64ad @ posting.google.com ...
> "Gopheur" <gopher@loveboat.com> wrote in message
> News: btr9evg1c8tkoe3q04in3c9s18enobk07h@4ax.com ...
>> On Mon, 09 Kesäkuu 2003 11:40:51 -0600, Raptor <me@attbi.com> wrote:
>
>
> Keskeisiä asioita ovat
>
> 1) suunnitelma helposti päivän tai lepopäiviä eivätkä tee mitään töitä heille.
>
> 2) Pidä lokia tai muuta tietoa oman koulutuksen, levähdys-ja Racing. Ajan kuluessa voit alkaa nähdä
> Kuinka paljon hyödyntämistä tarvitset tietyistä liikuntaa. Yksi hyödyllinen, jos käytät windtrainer on
> Tehdä luiska testi, jossa teet sarjan kolme tai neljä aikana kahdesta neljään minuuttia
> Yhä nopeaa ja tallentaa HR lopussa jokainen. Sitten myös levätä minuutissa
Loppu sarjan ja tallentaa HR. Laske arvot ja saat numeron, voit
> Käyttää verrata oman tilan kunto ja väsymys päivästä toiseen. Ramppi voidaan käyttää
> WarmUp, ja intensiteettiä vaiheet tulisi siirtyä helppo, kohtalainen, ja
> Intensiteetti pitkään oikeudenkäyntiä. Tämä on vain yksi idea.
>
> JT

Sanon ratsastaa, miltä sinusta tuntuu heti lämmennyt.

Jos sinusta tuntuu hyvältä ajaa kovaa, ei ole niin hyvä perääntymään hieman.

Ottaa päivän tai kaksi pois, kun siltä tuntuu.

Aerobic (Speedplay) teoksia.

Dashii

Kurganin Gringion

"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message
news: mJpFa.110444 $ DV.125179 @ rwcrnsc52.ops.asp.att.net ...
>
> Aerobic (Speedplay) teoksia.

Eri mieltä.

Olen vitsaili noin tilan tyttöystävänsä pään alle bedcovers kun farted ja hän sanoi, ettei hän halua kaatopaikka
minulle paikan päällä, jos en.

Dashi Toshii

"Kurganin Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
news: uQpFa.3137 $ Jw6.2264237 @ news1.news.adelphia.net ...
>
> "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message
> News: mJpFa.110444 $ DV.125179 @ rwcrnsc52.ops.asp.att.net ...
>
>> Aerobic (Speedplay) teoksia.
>
>
>
>
> Mieltä.
>
>
> I vitsaili siitä tilan tyttöystävänsä pään alle bedcovers kun
farted
> Ja hän sanoi, ettei hän halua dumpata minulle paikan päällä, jos en.

No, no! Olet ajatellut Fartlick (esileikki) ei aerobic (Speedplay).

Dashii

Neptunium

Lue tämä ennen kuin ajattelu

http://www.greglemond.com/site/gregstips.shtml

alkaen Greg San Mateo Kaliforniassa

Kaniiniyhdyskunta

In article <20030611214209.12195.00000698 @ mb-m04.aol.com>, neptunium <neptunium@aol.com> wrote:

> Lue tämä ennen kuin ajattelu
>
> Http://www.greglemond.com/site/gregstips.shtml
>
> From Greg San Mateo Kaliforniassa

Epäilen Greg LeMond aggrees kanssa paljon, mitä on olemassa, koska siellä on virheitä ja vääriä tietoja
lähes jokaisessa jaksossa.

Esimerkiksi ...

"1. Kaikkensa (kiri): Tätä työtä kestää 10-25 sekuntia.
- Se on samanlainen kuin 200 metrin sprintin.
- Se vaatii 100 prosenttia maksimisykkeestä sydämen.

Sinun HR ei saada 100% vain 25 sekuntia.

"2. Submaximum työtä (puhdas anaerobiset väli): Tätä työtä kestää 25 sekuntia kaksi minuuttia.
- Se on samanlainen kuin yhden kilometrin aika-ajo radan.
- Elimistö toimii hyvin lähes 100 prosenttia maksimisykkeestä syke.
- On pidettävä puhtaasti anaerobista välein. "

Monet kilo ratsastajat ei osunut heidän MHR ja se on hyvin dokumentoitu, että 20-40% energiasta hyödynnetään
aikana kilo on aerobinen, ei 0% kuten. Se on vielä enemmän aerobiseen ja 2 minuutin välein.

"4. Keskimääräinen intensiteetti (anaerobinen kynnys): Tämä harjoitus kestää neljästä 30 minuuttia.
- Se on samanlainen kuin viisi 20 km aika-ajaja.
- Sykkeesi on välillä 90 ja 100 prosenttia sen suurimman.
- Tässä harjoituksessa keho käyttää aerobista hapettumista (happi kautta verenkiertoon), koska
se ei ole anaerobisen valtiossa.

Epäilen, että kuka tahansa voi mennä 100% MHR kun ne "ei anaerobisen valtiossa." Jopa 90% MHR
ja täysin aerobinen olisi erittäin harvinaista.

"5. Valotehon (voimakas aerobinen): Tämä harjoitus kestää 30 minuuttia tai enemmän.
- Tämä harjoitus on samanlainen kuin 25 kilometrin aika-ajossa jopa pitkän matkan, mutta kovaa työtä.
- Sykkeesi on 80-90 prosenttia suurimmasta aikana käyttää.
- Elimistö on pelkästään aerobista valtio.
- Elimistö ensin polttaa glykogeenin se on tallennettu. Tämän jälkeen sinun on pakoilu rasva
Nitraushapot. Tämä on bonks (täydellinen sammuminen).

Et polta glykogeenia ja silloin rasvahappojen tällä intensiteetti. Voit polttaa niitä molempia samanaikaisesti.
Jos sinulta loppuu glykogeenin voit polttaa rasvahappoja, mutta myös proteiinia (vuodesta lihaskudoksen). Ja
"bonks" ei ole täydellistä sammumista.

Se kuulostaa tämä kaikki oli käännetty toiselle kielelle joku, joka oli "personal trainer"
paikallisella kuntosalilla.

-WG

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Languages translations made by vBET 3.2.2