Pda

Le Mond arrivee Ti

View Full Version: Le Mond arrivee Ti

Robert

Minulla kaventuneet minun etsiä uusi pyörä kahteen. \\ Le Mond arrivee Ti tai Trek 5200 OCV
hiilen Toivoisin lausunnot, jotka minun pitäisi ostaa. Minulla on kova aika tehdä jopa minun minun

Mike Jacoubowsk

> Olen kaventuneet minun etsiä uusi pyörä kahteen. \\ Le Mond arrivee Ti tai Trek 5200 OCV
> Hiilen Toivoisin lausunnot, jotka minun pitäisi ostaa. Minulla on kova aika tehdä jopa minun minun

Bob: kaksi polkupyörää ratsastaa hyvin eri tavoin, mikä johtuu osittain rungon kuvioita, osittain materiaalit ja miten
niitä käytetään. Oletko ratsastetaan jokaisen (varmista ne perustettiin samana, ja sama paikka
korkeudet, satula takaisku ja istuin-to-bar suhde)?

Voi mennä vikaan joko polkupyörällä ... jos toinen heistä on jotain se, joka tekee haluat
ratsastaa sitä enemmän, vaikka se ulkonäkö, se on luultavasti tapa edetä. Mutta pyytää tässä ei
olemaan paljon apua, koska puhumme kamaa, että henkilökohtainen teille, ja valintasi
voisi perustua eri kriteereihin kuin jonkun muun.

- Mike - Chain Reaction Polkupyörät http://www.ChainReactionBicycles.com (http://www.chainreactionbicycles.com/)

Jeff Brodyn

On Wed, 11 Jun 2003 02:24:41 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> wrote:

> Olen kaventuneet minun etsiä uusi pyörä kahteen. \\ Le Mond arrivee Ti tai Trek 5200 OCV
> hiilen Toivoisin lausunnot, jotka minun pitäisi ostaa. Minulla on kova aika tehdä jopa minun minun
>
Fer godz vuoksi. Mitä eroa luulet sen tekee? Miksi haluat jonkun toisen muodostavat
mieltäsi? Osta haluamasi. jälkeen viettää aikaa ratsastus GD asia, ei huolta
mitä ostaa.

Neptunium

Hei nimeni on Greg. Voisin olla joitakin myönteisiä imput sinulle. riippuen siitä, mitä käytetään ratsastukseen.
Olen ratsastanut aikaa, ja vain PEUGEOTS. Voitteko kuvitella, että. Koko tämän ajan olen ollut
polkupyöriin, joita ei ole asennettu minulle henkilökohtaisesti. Ensimmäinen Peugeot'n '72 sitten '75 ja '85. Sitten 3
kuukautta sitten sain LeMond Alp d'Huez, ja olen erittäin iloinen. Ensimmäinen matka on 46 kilometriä oli hyvin
mukava ja olin vaikuttunut. Käsittely on hyvin vakaa. Olin ratsasti alas mäkeä noin 40Mph ja sai
jumissa halki (noin 20 metrin Long 3 / 4 1 tuuman syvä) ja ratsasti ja pyörä ratsastivat läpi
se. Uskon, että joko pyörä on menossa tarpeisiisi. Sinun täytyy tehdä päätös. Oli
neuvoja OLN verkon toinen päivä noin pyörä kunnossa. Mielestäni se oli Chris Carmichael. Ja hän totesi
että "jos pyörä ei sovi älä päästä sitä" Hän sanoi, että kun olet streached ulos pyörä
sinun pitäisi nähdä edessä Axel linjassa kahva baari ja samalla kun on tippaa. Minä
tarkastetaan tämän, minun uusi LeMond ja se oli totta. Sitten ratsasti minun Peugeot, eikä se ole linjassa
oikein. Joten kaikkea en halua sanoa, että pyörä sopii teidän tärkeintä. Toinen
asia, että huomasin heti, kun ratsasti LeMond oli, että ojensi ylävartalon ei
Sallikaa minun hengenvetoon paljon enemmän ilmaa kuin minun Peugeot. Lemondbikes.com korostaa kykyä hengityksen
syvemmin niiden geometrian, mielestäni tämä on erittäin tärkeä. Pidän ulkoasua Le Mond
Arrivee. Se on mahtava keltainen ja punainen korostaa. Tämä on hyvin kaunis polkupyörän. Geometria:
LeMond geometria rinnalla Trek on pariton - vaikka mis ottelu. Niin miten voit verrata
kaksi. Jos avaat gometry Star Trek-ja LeMond voit nähdä, että 61 cm LeMond on pidempi
Top putki kuin Trek 62 cm. Tämä on se, että LeMond ottaa enää top putki tulee entistä
säädetyn, ajoasento on parempi kyky hengenvetoon. Head kulma ja haarukka Rake on sama niin
molemmissa pyörissä on samanlainen ohjauksen ominaisuudet ja käsittely. Yli kaiken tämän voin tehdä sinulle palveluksen.
Odotin läpi trekbikes.com ja löysin jotain mielenkiintoista. Heidän sivusto on kommentti
omistajalta ChainReaction Bikes. Hän ratsastaa OCLV. Ostin polkupyörä ChainReaction polkupyörää niin
voit kysyä häneltä. Näyttää olevan rehellinen mies. on Trekbikes hän sanoo,

"Se on lähinnä sinun koskaan tullut tunnetta, että kiertämällä kaasuläpän ison moottorin
moottoripyörä pyörällä.

Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Omistaja mikej@chainreaction.com

onnea Greg San Mateo Kaliforniaan

Kevan Smith

On Wed, 11 Jun 2003 02:24:41 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> from wrote:

> hiilen Toivoisin lausunnot, jotka minun pitäisi ostaa. Minulla on kova aika tehdä jopa minun minun

Saada molemmat.

--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ ihmisoikeuksien \u003d rauha OKAY!! Kytke ääni VAIN TRYNEL
Matot, täysin varustettu
RV's ja emissio SYSTEMS!
11:39:22 PM 10 kesäkuu 2003

Ronald

> Fer godz vuoksi. Mitä eroa luulet sen tekee? Miksi haluat jonkun toisen muodostavat
> Mieltäsi? Osta haluamasi. jälkeen viettää aikaa ratsastus GD asia, ei huolta
> Mitä ostaa.

Me voimme tässä yksi FAQ, se on paras vastaus tähän mennessä ", joka minun tulisi ostaa" kysymys.

"Jeff Brody" <jeffwbrody@yahoo.com> wrote in message
news: 28adevkoprpvsn840t3q81c1e1fha1kv7u@4ax.com ...
> On Wed, 11 kesäkuu 2003 02:24:41 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> wrote:
>
>> Olen kaventuneet minun etsiä uusi pyörä kahteen. \\ Le Mond arrivee Ti tai Trek 5200
>> OCV hiilen Toivoisin lausunnot, jotka minun pitäisi ostaa. Minulla on kova aika muodostavien
>> Oma kaivos
>
> Fer godz vuoksi. Mitä eroa luulet sen tekee? Miksi haluat jonkun toisen muodostavat
> Mieltäsi? Osta haluamasi. jälkeen viettää aikaa ratsastus GD asia, ei huolta
> Mitä ostaa.

Robert

Lähetä minulle tarkista! Olen hyvin kiitollinen!

"Kevan Smith" <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> wrote in message
news: tjcdevc3f4cbfgtacvtnqib97d5tvujbto@4ax.com ...
> On Wed, 11 Jun 2003 02:24:41 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> from wrote:
>
>> Olen kaventuneet minun etsiä uusi pyörä kahteen. \\ Le Mond arrivee Ti tai Trek 5200
>> OCV hiilen Toivoisin lausunnot, jotka minun pitäisi ostaa. Minulla on kova aika muodostavien
>> Oma kaivos
>
> Hae molempia.
>
>
>
> --
> Http://home.sport.rr.com/cuthulu/ ihmisoikeuksien \u003d rauha OKAY!! Kytke ääni VAIN TRYNEL
> Matot, täysin varustettu
> RV's ja emissio SYSTEMS!
> 11:39:22 PM 10 kesäkuu 2003

Robert

Kiitos Greg että "älykäs kommentti" Yksi harvoista olen lukenut

"Neptunium" <neptunium@aol.com> wrote in message
Uutiset: 20030611003632.11524.00000372 @ mb-m13.aol.com ...
> Hi my name is Greg. Voisin olla joitakin myönteisiä imput sinulle. riippuen siitä, mitä käytetään
> Ratsastus. Olen ratsastanut aikaa, ja
vain
> On PEUGEOTS. Voitteko kuvitella, että. Koko tämän ajan olen ollut polkupyörien
tuo
> Ei ole asennettu minulle henkilökohtaisesti. Ensimmäinen Peugeot vuonna '72 sitten '75 ja
'85.
> Sitten 3 kuukautta sitten sain LeMond Alp d'Huez, ja olen erittäin tyytyväinen. Ensimmäinen
matka of
> 46 km oli erittäin mukava ja olin vaikuttunut. Käsittely on hyvin vakaa. Olin Riding Down Hill
> Tietoa 40Mph ja jämähti
jossakin
> Halki (noin 20 metrin Long 3 / 4 1 tuuman syvä) ja ratsasti ja pyörä
ajoi
> Siitä läpi. Uskon, että joko pyörä on menossa tarpeisiisi. Sinun täytyy tehdä
> Päätös. Oli neuvoja OLN verkon toinen päivä noin pyörä kunnossa. Minä
ajattele
> Se oli Chris Carmichael. Ja hän totesi, että "jos pyörä ei sovi
eivät saa
> Sitä "Hän sanoi, että kun olet streached ulos pyörä sinun pitäisi nähdä
eteen
> Axel linjassa kahva baari ja samalla kun on tippaa. Minä
tarkastaa
> Tämän ulos minun uusi LeMond ja se oli totta. Sitten ratsasti minun Peugeot ja se on
ei
> Vuorattu oikein. Joten kaikkea en halua sanoa, että pyörä sopii on tärkein
> Huomioon. Toinen asia, että huomasin heti, kun
ajoi
> LeMond oli, että ojensi ylävartalo ei salli minun hengenvetoon
runsaasti
> Lisää ilmaa kuin minun Peugeot. Lemondbikes.com korostaa kykyä hengityksen
enemmän
> Syvästi niiden geometrian, mielestäni tämä on erittäin tärkeä. Pidän ulkoasun Le Mond arrivee.
> Se on mahtava keltainen ja punainen korostaa. Tämä on hyvin kaunis polkupyörän. Geometria: LeMond
> Geometria rinnalla Trek on pariton - vaikka mis ottelu. Niin
kuinka
> Voit vertailla kahta. Jos avaat gometry Star Trek-ja LeMond voit nähdä, että 61 cm
> LeMond on pidempi alkuun putki kuin Trek 62 cm. Tämä on, että
LeMond
> Ottaa pitkällä alkuun putki tulee entistä säädetyn, ajoasento on
parempi
> Kyky hengenvetoon. Head kulma ja haarukka Rake on sama niin molemmissa pyörissä on samanlainen
ohjauslaitteen
> Ominaisuudet ja käsittely. Yli kaiken tämän voin tehdä sinulle palveluksen. Odotin läpi
> Trekbikes.com
ja
> Löytyi jotain mielenkiintoista. Heidän sivusto on kommentti omistaja ChainReaction
> Pyörät. Hän
>>> Ilman kipeä pylly ollenkaan ja ajattelin "Vau olen mennyttä kalua!"
> OCLV. Ostin polkupyörä ChainReaction pyöräillä niin voisitte kysyä häneltä.
Näyttävät
> Olla rehellinen mies. on Trekbikes hän sanoo,
>
> "Se on lähinnä sinun koskaan tullut tunnetta, että kiertämällä kaasupolkimen
joka
> Iso-moottori moottoripyörä pyörällä.
>
> Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Omistaja mikej@chainreaction.com
>
> Onnea Greg San Mateo Kaliforniaan

Kevan Smith

On Wed, 11 Jun 2003 21:38:09 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> from wrote:

> Lähetä minulle tarkista! Olen hyvin kiitollinen!

Äänestä minua presidentti. My kampanja lupaus on "LiteSpeed jokaiselle kansalaiselle!"

>
> "Kevan Smith" <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> wrote in message
> news: tjcdevc3f4cbfgtacvtnqib97d5tvujbto@4ax.com ...
>> On Wed, 11 Jun 2003 02:24:41 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> from wrote:
>
>>> Olen kaventuneet minun etsiä uusi pyörä kahteen. \\ Le Mond arrivee Ti tai Trek 5200
>>> OCV hiilen Toivoisin lausunnot, jotka minun pitäisi ostaa. Minulla on kova aika muodostavien
>>> Oma kaivos
>
>> Hanki molemmat.
>
>
>
>> --
>> Http://home.sport.rr.com/cuthulu/ ihmisoikeuksien \u003d rauha OKAY!! Kytke ääni VAIN TRYNEL
>> Matot, täysin varustettu
>> RV's ja emissio SYSTEMS!
>> 11:39:22 PM 10 kesäkuu 2003
>

--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ ihmisoikeuksien \u003d rauha jakoavain leikkauksia Screaming nunna, koska
8:35:32 PM 11 kesäkuu 2003

Kevan Smith

On Wed, 11 Jun 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> alkaen Pandimensional
Orgasmatronics kirjoitti:

> Äänestä minua presidentti. My kampanja lupaus on "LiteSpeed jokaiselle kansalaiselle!"

Haluan mainita, että Litespeed tässä käytetään retorisesti vain. Jos haluat Trek, tai LeMond,
tai muu pyörä, joka laskee myös. O hintarajaa! Ja jos haluat yhden Markuksen Ti polkupyörää, voit
voi saada kaksi!

--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ ihmisoikeuksien \u003d rauhan OVER alikulkutunneli! UNDER ylikulkusilta!
Ympärille TULEVAISUUDEN ja korjauskelvottomaksi!
8:42:32 PM 11 kesäkuu 2003

Urhome

Minulla on molemmat: 2000 LeMond Zürich (viimeinen piikki varren polkupyörää) ja vuoden vanha Peugeot. Molemmat
ovat terästä ja on Ultegra osia.

LeMond on 59 (suosittelema Ergo kaavioita ja pyörä ammattilaiset kuin koko pyörä kokoni. In
Itse asiassa he tarkoitus asentaa, heti kättelyssä.

Peugeot on 63. Kahden pyörän kulmat ovat hyvin samanlaisia - vain vähän tuumaa erottaa toisistaan.
Vaikka LeMond polkupyörät ovat erittäin mukavia, ja jos ne sopivat ei luultavasti ole mitään parempaa, minulle
Peugeot on suurin.

Suurin ongelma LeMond on, että en voi saada polvillani takana pedaali karan. Minä
kuulla on uusi paikka viesti, joka voi auttaa minua, mutta sitten olin pidemmän ja lyhyemmän sulkakynä
stem (ei helppoa).

Peugeot vain sopii. Sinun try'm pois ja mitä Ergo kartat ja muut voivat sanoa voi
joskus on vain vähän tai ei lainkaan apua.

"Bob" <bob56@hotmail.com> wrote in message news: ioNFa.3778 $ Jw6.2648777 @ news1.news.adelphia.net ...
> Thanks Greg että "älykäs kommentti" Yksi harvoista olen lukenut
>
>
>
> "Neptunium" <neptunium@aol.com> wrote in message
> News: 20030611003632.11524.00000372 @ mb-m13.aol.com ...
>> Hi My name is Greg. Voisin olla joitakin myönteisiä imput sinulle. riippuen siitä, mitä käytetään
> Ratsastus. Olen ratsastanut aikaa, ja
> Vain
>> On PEUGEOTS. Voitteko kuvitella, että. Koko tämän ajan olen ollut polkupyörien
> Että
>> Ei ole asennettu minulle henkilökohtaisesti. Ensimmäinen Peugeot vuonna '72 sitten '75 ja
> '85.
>> Sitten 3 kuukautta sitten sain LeMond Alp d'Huez, ja olen erittäin tyytyväinen. Ensimmäinen
> Ride on
>> 46 km oli erittäin mukava ja olin vaikuttunut. Käsittely on hyvin vakaa. Olin Ajaessa
>> Hill noin 40Mph ja sai
jumissa
> In
>> Halki (noin 20 metrin Long 3 / 4 1 tuuman syvä) ja ratsasti ja pyörä
> Ratsasti
>> Siitä läpi. Uskon, että joko pyörä on menossa tarpeisiisi. Sinun tehtävä

> Päätös. Oli neuvoja OLN verkon toinen päivä noin pyörä kunnossa.
Minä
> Mieltä
>> Se oli Chris Carmichael. Ja hän totesi, että "jos pyörä ei sovi
> Ei saa
>> Sitä "Hän sanoi, että kun olet streached ulos pyörä sinun pitäisi nähdä
> Etusivu
>> Axel linjassa kahva baari ja samalla kun on tippaa. Minä
> Tarkastetaan
>> Tämän ulos minun uusi LeMond ja se oli totta. Sitten ratsasti minun Peugeot ja
on
> Ei
>> Vuorattu oikein. Joten kaikkea en halua sanoa, että pyörä sopii teidän
useimmat
>> Tärkeä näkökohta. Toinen asia, että huomasin heti, kun
> Ratsasti
>> LeMond oli, että ojensi ylävartalo ei salli minun hengenvetoon

> Paljon
>> Lisää ilmaa kuin minun Peugeot. Lemondbikes.com korostaa kykyä hengityksen
> Lisää
>> Syvästi niiden geometrian, mielestäni tämä on erittäin tärkeä. Pidän ulkoasua Le Mond
>> Arrivee. Se on mahtava keltainen ja punainen korostaa. Tämä on hyvin kaunis polkupyörän.
>> Geometria: LeMond geometria rinnalla Trek on pariton - vaikka mis ottelu.
Niin
> Miten
>> Voit vertailla kahta. Jos avaat gometry Star Trek-ja LeMond voit nähdä, että 61
CM
>> LeMond on pidempi alkuun putki kuin Trek 62 cm. Tämä on, että
> LeMond
>> Ottaa pitkällä alkuun putki tulee entistä säädetyn, ajoasento on
> Paremmin
>> Kyky hengenvetoon. Head kulma ja haarukka Rake on sama niin molemmissa pyörissä on samanlainen
> Ohjauksen
>> Ominaisuudet ja käsittely. Yli kaiken tämän voin tehdä sinulle palveluksen. Odotin läpi
trekbikes.com
> Ja
>> Löytyy jotain mielenkiintoista. Heidän sivusto on kommentti omistaja ChainReaction
>> Pyörät. Hän
> Rides
>> OCLV. Ostin polkupyörä ChainReaction pyöräillä niin voisitte kysyä häneltä.
> Vaikuttaa
>> Olla rehellinen mies. on Trekbikes hän sanoo,
>
>> "Se on lähinnä sinun koskaan tullut tunnetta, että kiertämällä
throttle
> Ja
>> Iso-moottori moottoripyörä pyörällä.
>
>> Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Omistaja mikej@chainreaction.com
>
>> Onnea Greg San Mateo Kaliforniaan

Mark Hickey

Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> wrote:

> On Wed, 11 Jun 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> alkaen Pandimensional
> Orgasmatronics wrote:
>
>> Äänestä minua presidentti. My kampanja lupaus on "LiteSpeed jokaiselle kansalaiselle!"
>
> Haluan mainita, että Litespeed tässä käytetään retorisesti vain. Jos haluat Trek, tai LeMond,
> tai muu pyörä, joka laskee myös. O hintarajaa! Ja jos haluat yhden Markuksen Ti polkupyörää, voit
> voi saada kaksi!

Whew ... juuri noin menettänyt ääneni siellä hetken, jätkä.

Mark Hickey Habanero Cycles http://www.habcycles.com (http://www.habcycles.com/) koti 695 dollaria TI frame

Kevan Smith

Koskevia Thu, 12 Jun 2003 16:00:46 GMT, Mark Hickey <mark@habcycles.com> alkaen Habanero Cycles wrote:

> Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> wrote:
>
>> On Wed, 11 Jun 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> alkaen Pandimensional
>> Orgasmatronics wrote:
>
>>> Äänestä minua presidentti. My kampanja lupaus on "LiteSpeed jokaiselle kansalaiselle!"
>
>> Haluan mainita, että Litespeed tässä käytetään retorisesti vain. Jos haluat Trek, tai LeMond,
>> tai muu pyörä, joka laskee myös. O hintarajaa! Ja jos haluat yhden Markuksen Ti polkupyörää, voit
>> voi saada kaksi!
>
> Whew ... juuri noin menettänyt ääneni siellä hetken, jätkä.

En voi olla, että koska olet menossa on valtiovarainministeri!

--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ ihmisoikeuksien \u003d rauha Tony Randall! Is Your Life sisäpiha FUN?
1:48:40 PM 12 kesäkuu 2003

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish