Pda

Finding lomake on hauskaa

View Full Version: Finding lomake on hauskaa

Jeff Potter

Olen juuri alkanut saada pienin makuun oikein ratsastusta.

Se tuo muistoja, miten se menee. Hyvä muoto aluksi tunne sitä yhtä vaihdetta yhden aseman
ja laji ratsastus. Koska muoto paranee voi pitää sitä kaikkien handpositions on baareja, niin
pitää sitä yhä useampia vaihteita, niin olosuhteet. Lisäksi, kuten muoto parantaa voidaan pitää sen
ajaessasi muiden vakaassa tempo kun poimii sekä vaikeampaa tai helpompaa pyydyksiä. Saat laajemman
valikoima sisältää sekä nopeammin tai hitaammin poljento. Hupia!

(Flipside minulle on, että tiedän, että olen kuollut ratsastaa kun jalkani väsymystä tietyssä kadenssi
eikä hidastamiseen tai nopeuttaa suunnitelman avulla. Pyydän, että ei-kenenkään-maalla. - Minun täytyy muuttaa
jotain, mutta ei pyydystä on parempi, joten on aika katsoa pois takaisin!)

Eilen olin hyvässä kunnossa, kun 100rpm oli jotain mitä en huomannut. Olin juuri keskittyy etsimässä
tiellä. Oma painoarvoaan siirtynyt hieman eteenpäin yli 3-oclock pedal kantaa. Se oli suuri
Cadence mutta en silti saanut Hiukan float pois satulan. Tarpeeksi float pitää ajaa sujuvasti, mutta
ei niinkään float, että se on ottanut energiaa kuin ratsastus pois satulan. (Better saattaneet vähitellen mahdolliseksi
yksi istua raskaampaa ja satula tai pitää vaikka ulos satula.)

Tunsin ei bogging alas ollenkaan. Vain eräänlainen sileä touhu, että keskitetty yli 3-oclock. Kukin
aikana oli mahdotonta erottaa toisistaan. Oli juuri tässä mielessä hyvää paineita molemmat jalat on 3-oclock. Minä
Lisäksi tuntui takana on tasaista, alaselkä veti alas vähän, lonkat jatkettu noin, luulisin, mutta
o kova vaikutuksia. Head mukavasti.

Tämä oli huoneistot 42x15 kanssa kädet topit ja kyynärpäissä harallaan. Täytyy alkaa jossain!

Sain sen muulla pyydysten ja kantoja lyhyesti myös, mutta huomasin sen vaikeampaa muualle.

Kun en voi pitää tätä samaa tuntumaa tunnin tahansa vaihdetta, missä asennossa tahansa, niin minä todella mennä näköinen
ja kilpailuihin. Yleensä tapahtuu noin syyskuu Sigh.

--

Jeff Potter
* Out Your Backdoor * http://www.outyourbackdoor.com (http://www.outyourbackdoor.com/) modernin folkways ja kulttuurin elvyttämiseen ...
... tarjota "pieni maailma" näkemyksiä pyöräilemässä, jouset, sukset, kirjat, elokuvat ...

... uudet kirjat mukana: XC Ski kulttuuri, trilleri noin pikkukaupungin huumeiden salakuljetusta, ja taitto
polkupyörät ... radikaali romaaneja tulossa! ... paljon enemmän kirjoja, ladattavaa musiikkia ja videoita ...
artikkelit Galore!

sekä kansalliset "off the beaten path" matka foorumeilla! HOLY polttaa!

Kurganin Gringion

"Jeff Potter" <jp@outyourbackdoor.NOSPAMcom> wrote in message
Uutiset: 3EE72FC6.6A7A09BC @ outyourbackdoor.NOSPAMcom ...
>
> Kun en voi pitää tätä samaa tuntumaa tunnin tahansa vaihdetta, missä asennossa tahansa, niin minä todella mennä näköinen
> Ja kilpailuihin. Yleensä tapahtuu noin syyskuu Sigh.

Ihmiset jotka kuvittelevat he ovat saaneet todella nopeasti off-season yleensä eivät ymmärrä kaikkia muita
(joille ne verrataan itse) on lopettaa yrittää.

Haltioitunut

Jeff Potter kirjoitti:
> Olen juuri alkanut saada pienin makuun oikein ratsastusta.
>
> Se tuo muistoja, miten se menee. Hyvä muoto aluksi tunne sitä yhtä vaihdetta yhden aseman
> Ja millaisia ratsastus. Koska muoto paranee voi pitää sitä kaikkien handpositions on baareja,
> Sitten pitää sitä yhä useampia vaihteita, niin olosuhteet. Lisäksi, kuten muoto parantaa voidaan pitää
> Sitä ajaessasi muiden vakaassa tempo kun poimii sekä vaikeampaa tai helpompaa pyydyksiä. Sinulla
> Laajempi valikoima sisältää sekä nopeammin tai hitaammin poljento. Hupia!
>
> (Flipside minulle on, että tiedän, että olen kuollut ratsastaa kun jalkani väsymystä tietyssä
> Cadence eikä hidastamiseen tai nopeuttaa suunnitelman avulla. Pyydän, että ei-kenenkään-maalla. - Tarvitsen
> Muuttaa jotain, mutta ei pyydystä on parempi, joten on aika katsoa pois takaisin!)
>
> Eilen olin hyvässä kunnossa, kun 100rpm oli jotain mitä en huomannut. Olin juuri keskitetty
> Näköinen tiellä. Oma painoarvoaan siirtynyt hieman eteenpäin yli 3-oclock pedal kantaa. Se
> Oli suuri kadenssi mutta en silti saanut Hiukan float pois satulan. Tarpeeksi float pitää ajaa
> Sileät, mutta ei niin paljon float, että se on ottanut energiaa kuin ratsastus pois satulan. (Better saattaneet
> Vähitellen antaa yhdelle istua raskaampaa ja satula tai pitää vaikka ulos satula.)
>
> Tunsin ei bogging alas ollenkaan. Vain eräänlainen sileä touhu, että keskitetty yli 3-oclock.
> Jokainen sykli oli mahdotonta erottaa toisistaan. Oli juuri tässä mielessä hyvää painostusta molemmat jalat on
> 3-oclock. Olen myös sitä mieltä, takana on tasaista, alaselkä veti alas vähän, lonkat jatkettu noin,
> Oletan, mutta ei kova vaikutuksia. Head mukavasti.

En ole varma, mistä puhut. Jonkinlainen sweet spot on teidän kantanne?

Minulla on joitakin mukava kantaa pyörä, ja muutamia epämiellyttäviä niistä. Vältän jälkimmäisen.
Olen luultavasti nopeammin mukava niistä, mutta en ole koskaan vaivautunut tarkistamaan.

Oletko äskettäin aloittanut ratsastuksen pidempiä matkoja? Olet lähetetty jotain mahdollisesti em.
vähän aikaa sitten. Se vie minut parin viikon päästä uudelleen tottuneet pyörä talven jälkeen, mutta
jälkeen, että se on kaikkien asia ilmastoinnilla ja menee nopeammin.

Mielestäni lomake koskee enemmän conditioning.

--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "En ole ylpeä. Emme todellakaan ole tehneet kaiken
voitaisiin suojella asiakkaitamme. Tuotteemme vain ei ole suunniteltu turvallisuutta. "- Microsoft VP vuonna
vastaava Windows-käyttöjärjestelmän kehittämisen, Brian Valentine.

Jeff Pooter

"Raptor" <me@attbi.com> wrote in message news: 3EE745A5.3080507 @ attbi.com ...
>> "Robert Chung" <me2@privacy.net> wrote in message news: <2kii1tF2pqlrU1 @ uni -
>
> En ole varma, mistä puhut. Jonkinlainen sweet spot on teidän kantanne?

Minä puhun sweet spot.

ooooooh.

Toivon, että presidentti Clinton oli humidored minua sijaan Monica Lewinsky.

Jeff Pooter jp@inmybackdoor.com

Jeff Potter

Hmmm, minun uutistenlukija ei saada kaikkia Google virkaa, outo.

Raptor mainitsi, että lomake oli liittyviä conditioning. Se on, mutta se kunto sekä tekniikkaa,
ja tekniikka erityisesti mitä tulee löytää oma tyyli. Se vei minut pari vuotta
Racing löytää oma tyyli sitten toinen vuosi laajentaa sitä soveltaa sitä kaikenlaista ratsastusta. (I
muistaa Voisin ensimmäinen tehdä sen Crits, sitten sain sen TT: n sitten taukoja / sillat.) Nyt jopa
Fattie Citizen tietyn tuntimäärän voin alkaa etsiä sen uudelleen. Mikään kuin se
Back in the Day, mutta se on silti jotain tuntuu lomakkeen tulossa noin. Ei vain kunto mutta
että sekä oma tyyli. Kun se vain alkaa tulevan ympärillä ei kannata kilpa, mutta se on
alku pohja voin rakentaa. En voi vielä ratsastaa kovaa, mutta se ei ole oikein omassa Sweet alueella. Minun
paras ratsastus on, kun persoonallinen tyyli ja Fitness tulevat yhteen ja kun se saa laajaa
näkökohta on se myös.

Epäilen joitakin aloittelijoille kohtalainen ratsastajat eivät koskaan löydä heidän tyylinsä.

Kun se on tulossa noin, se on vain kohtalaista pyydykset ja rajoitettu kantoja ( ", hän sanoi
* kanta *, Beavis, Hork Hork "). Se ei liity suurempia etäisyyksiä minulle, koska en ole ratsastaa
em tapauksessa.

Joka tapauksessa, olen viime aikoina ajattelua se on ikään kuin käynnissä polkimilla. On olemassa eräänlainen float
kun olen tietoinen ainoastaan hyviä jalka näkökulma ja 3 oclock vaihe. Tämä on oikea, kun jalka on
lyömällä vahvistettuja käynnissä, kun olet vetämiseen korkea tempo, rento. Vain yhdellä iskulla toisensa jälkeen.
Kuten Ravit pitkin, vain ilman keikkuivat toimintaa. Hyvä kuin silloin, kun olet soitettujen sisään käynnissä, on
5:30 min / maili vauhtia, eli vain kelluva pitkin.

Lisäksi voin vain katsoa rento tiellä. Back on tasainen, kaula rento. - Se osa kuulostaa
kuten conditioning. Ratsastus on optimoitu mutta voit unohtaa sen.

Joka tapauksessa, saan sitä, kun 100 rpm ei näytä kiirehtiä vielä on joitakin pyydysten
se. Ja, kuten sanoin, kunnes saan aivan muutaman tunnin Haluan, että kädet topit ja kyynärpäissä
harallaan. Hyvä touhu, sileä, float siihen.

--

Jeff Potter
* Out Your Backdoor * http://www.outyourbackdoor.com (http://www.outyourbackdoor.com/) modernin folkways ja kulttuurin elvyttämiseen ...
... tarjota "pieni maailma" näkemyksiä pyöräilemässä, jouset, sukset, kirjat, elokuvat ... ... uudet kirjat mukana: XC
Ski kulttuuri, trilleri noin pikkukaupungin huumeiden salakuljetusta, ja taitto polkupyöriä ... radikaali romaanit
coming up! ... paljon enemmän kirjoja, ladattavaa musiikkia ja videoita ... artikkelit Galore! sekä kansallisten "Pois
beaten path "matka foorumeilla! HOLY polttaa!

Dashi Toshii

"Jeff Potter" <jp@outyourbackdoor.NOSPAMcom> wrote in message
Uutiset: 3EED16C4.27A2E3DF @ outyourbackdoor.NOSPAMcom ...
> Hmmm, minun uutistenlukija ei saada kaikkia Google virkaa, outo.
>
> Raptor mainitsi, että lomake oli liittyviä conditioning. Se on, mutta se kunto sekä tekniikkaa,
> Ja tekniikka erityisesti mitä tulee löytää oma tyyli. Se vei minut pari vuotta
> Racing löytää oma tyyli sitten toinen vuosi laajentaa sitä soveltaa sitä kaikenlaista ratsastusta. (I
muistuttaa
> Voisin ensimmäinen tehdä sen Crits, sitten sain sen TT: n sitten taukoja / sillat.) Nyt jopa
> Fattie Citizen tietyn tuntimäärän voin alkaa etsiä sen uudelleen. Mikään kuin se
> Back in the Day
mutta
> Se on vielä jotakin mieltä lomakkeen tulossa noin. Ei vain kunto mutta lisäksi oma
> Tyyli. Kun se vain alkaa tulevan ympärillä ei kannata kilpa, mutta se on alku ja perusta
> En voi rakentaa. En voi vielä ratsastaa kovaa, mutta se ei ole oikein omassa Sweet alueella. Parhaat ratsastus
> On kun persoonallinen tyyli ja Fitness tulevat yhteen ja kun se saa laajaa näkökohta on
> Samoin.
>
> Epäilen joitakin aloittelijoille kohtalainen ratsastajat eivät koskaan löydä heidän tyylinsä.
>
> Kun on tulossa noin, se on vain kohtalaista pyydykset ja rajoitettu kantoja ( ", hän sanoi
> * Asema *, Beavis, Hork Hork "). Se ei liity suurempia etäisyyksiä minulle, koska en ole ratsastaa
> Em anyway.
>
> Joka tapauksessa, olen viime aikoina ajattelua se on ikään kuin käynnissä polkimilla. On olemassa eräänlainen float
> Kun olen tietoinen ainoastaan hyviä jalka näkökulma ja 3 oclock vaihe. Tämä on oikea, kun jalka on
> Lyömällä vahvistettuja käynnissä, kun olet vetämiseen korkea tempo, rento. Vain yhdellä iskulla, kun
> Toiseen. Kuten Ravit pitkin, vain ilman keikkuivat toimintaa. Hyvä kuin silloin, kun olet soitettujen sisään
> Käynnissä, klo 5:30 min / maili vauhtia, eli vain kelluva pitkin.
>
> Also, voin vain katsoa rento tiellä. Back on tasainen, kaula rento. - Se osa kuulostaa
> Kuten conditioning. Ratsastus on optimoitu mutta voit unohtaa sen.
>
> Joka tapauksessa, saan sitä, kun 100 rpm ei näytä kiirehtiä vielä on joitakin pyydysten
> Sitä. Ja, kuten sanoin, kunnes saan aivan muutaman tunnin Haluan, että kädet topit ja kyynärpäissä
> Harallaan. Hyvä touhu, sileä, float siihen.

Sinun täytyy lopettaa käynnissä suussa ja ulos on pyörä. Unohtaa, että sonni **** että
Olet spewing ja ratsastaa.

Dashii

Haltioitunut

Jeff Potter kirjoitti:
> Joka tapauksessa, saan sitä, kun 100 rpm ei näytä kiirehtiä vielä on joitakin pyydysten
> Sitä. Ja, kuten sanoin, kunnes saan aivan muutaman tunnin Haluan, että kädet topit ja kyynärpäissä
> Harallaan. Hyvä touhu, sileä, float siihen.

Minusta tuntuu, että et ole ratsastaa niin usein ja niin usein kuin jotkut meistä. Ruumiini osaa
ajaa polkupyörällä ja on sittemmin edesmennyt teini-iässä, mutta minun on välttämättömän ilmastoinnilla siirtää
Pyörän nopeasti ja sujuvasti. Saan, että ensimmäinen warmish kuukauden aikana. Ne näyttävät erillisessä
minulle kuitenkin. Nyt kun olen tekemässä sisäpyöräilyn luokat (opetus ja ottaen) epäilen minä menetän että
perustullista conditioning.

--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "En ole ylpeä. Emme todellakaan ole tehneet kaiken
voitaisiin suojella asiakkaitamme. Tuotteemme vain ei ole suunniteltu turvallisuutta. "- Microsoft VP vuonna
vastaava Windows-käyttöjärjestelmän kehittämisen, Brian Valentine.

Jeff Potter

Raptor kirjoitti:

>> "Robert Chung" <me2@privacy.net> wrote in message news: <2kii1tF2pqlrU1 @ uni -
>> Joka tapauksessa, saan sitä, kun 100 rpm ei näytä kiirehtiä vielä on joitakin pyydysten
> Sitä. Ja, kuten sanoin, kunnes saan aivan muutaman tunnin Haluan, että kädet topit ja
>> Kyynärpäät harallaan. Hyvä touhu, sileä, float siihen.
>
> Minusta tuntuu, että et ole ratsastaa niin usein ja niin usein kuin jotkut meistä. Ruumiini tietää, miten
> Ajaa polkupyörällä ja on sittemmin edesmennyt teini-iässä, mutta minun on välttämättömän conditioning liikkua
> Pyörä nopeasti ja sujuvasti. Saan, että ensimmäinen warmish kuukauden aikana. Ne näyttävät
> Erillinen minulle kuitenkin. Nyt kun olen tekemässä sisäpyöräilyn luokat (opetus ja ottaen) epäilen
> I'll menettää, että perus-conditioning.

OK, there's Ilmastointi, mutta olen myös sitä mieltä, että on tekniikka. Ja muoto liittyy löytämästä
henkilökohtaisen tekniikka ratkaisu. Jotkut ihmiset viihtyvät iso pyydyksiä, muita pyöritellä, jotkut ajaa mäet ulos
satula. There's ajattelutapaa ja joka liittyy muodossa. Kun löydät oikean keskittyä.

Ajoin muutaman vuoden ajan tunnin tai kaksi päivää ennen todella huomaavat, millaista päätöstä muodossa tarkoitti.

Tai ehkä olen yhdistää kaksi asiaa. Voitko tulla muodossa tietämättä oma tyyli ratsastuksen?

Asianmukaista hengitys tulee sitä myös. Samoin pedal aivohalvauksen ja yksi on kokonaan mielessä on pyörä. Pitää
kun olin muodossa en ollut ajatellut ruumiini paljon, mutta keskittyi tiellä. Kun katsoin
ruumiini tuntui kuin olisin ollut ratsastus minun alaselän alueella, virran alkaen gluteeni. Mutta myös kun
oli muodossa tiesin milloin / missä / miten voisin olla tehokas kilpailu.

Suunnilleen samalla tasolla kunto lähdin matkimalla muita selvittää miten rodun ratsastaa
paras. Varmista, enemmän aikaa pyörän ja kilpailuista tehnyt tämän mahdolliseksi. Mutta epäilen, että on monia, jos
ei MOST Racers, jotka viettävät vuoden ratsastus / Racing ennen tätä Breakthru. En usko, että se on
liity alkuun tuloksia joko.

Minusta se menee: (1) kuntoon> (2) sitten löytää persoonallinen tyyli> (3) sen jälkeen, kun yksi on tai ulos
muodon. Tässä ovat kaikki samalla tasolla kunto! Se vaatii työtä ja seurantaa ja oikeudenkäynnin ja
Virhe jotta jokainen tehostamaan 1. Kaikille kuntotason 2 päihittää 1 ja 3 "muodossa"
voittaa molemmat. Ehkä olisi taso (4), jossa kukaan asentaja, lisää oman erilaisia tyylejä
(ei ole helppoa!) ja parantaa omaa muodossa. Heck muodossa voisi jopa liittyä selkeyttä ajattelun tai
vähintään asianmukaista ajatella kun taas pyörä. Kuten voit kehittää temppuja osalta taktiikka
ja ajoitus että saat parempia tuloksia, sinun on tulossa muodossa paremmin mielenterveyden osa
peli. Ehkä?

En tiedä. En vain ole varma, että lomake \u003d kuntoa.

--

Jeff Potter
... tarjota "pieni maailma" näkemyksiä pyöräilemässä, jouset, kirjat, elokuvat ... ... uudet kirjat mukana: XC Ski
Kulttuuri, Gulf Coast trilleri taitto polkupyörät ... radikaaleja romaaneja tulossa! ... alkuperäinen
imuroitava musiikki ... ja artikkelit Galore! sekä kansalliset "off the beaten path" matka foorumeilla!
HOLY polttaa!

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish