Pda

Team Fuji (1980?) Miten minä sen arvostusta?

View Full Version: Team Fuji (1980?) Miten minä sen arvostusta?

Cranstonista

Olen Team Fuji (1980?) Pyörä, että olen viime aikoina vedetty ulos varastointi. Se näyttää olevan hyvin
ehto muutaman pelimerkkejä kaikki alkuperäiset osat (1 puuttuu muovinen suojus lopussa yhden
kahva bar). Ystäväni mainitsi, että minun olisi pitänyt sitä arvostetaan vakuuttamista varten (I'm in
Oakville, Kanadaa).

Miten on tämä pyörä arvioida / arvostetaan?

Kiitos palautteesta on johtaa, linkkejä, sivustoja, jne. Jos tämä ei ole asianmukaista uutisryhmä, olkaa hyvä
Voisiko joku haluta johtaa minut asianmukainen ryhmään!

Boyd Speerschne

Cranston <beresys@netscape.net> kirjoitti uutiset: 3EE75181.1040802 @ netscape.net:

> Olen Team Fuji (1980?) Pyörä, että olen viime aikoina vedetty ulos varastointi. Se näyttää olevan hyvin
> Edellytys muutaman pelimerkkejä kaikki alkuperäiset osat (1 puuttuu muovinen suojus lopussa yhden kahva
> Bar). Ystäväni mainitsi, että minun olisi pitänyt sitä arvostetaan vakuuttamista varten (I'm in Oakville, ON
> Kanada).
>
> Miten on tämä pyörä arvioida / arvostetaan?
>
> Kiitos-teitä palautetta johtaa linkkejä, sivustoja, jne. Jos tämä ei ole asianmukaista uutisryhmä, sitten
> Please olisi joku ystävällisesti saavat minut asianmukainen ryhmään!
>

Laita sen eBayssa hieman naurettavaa pohjahinta.

Woogoogle

Cranston <beresys@netscape.net> wrote in message news: <3EE75181.1040802 @ netscape.net> ...
> Olen Team Fuji (1980?) Pyörä, että olen viime aikoina vedetty ulos varastointi. Se näyttää olevan hyvin
> Edellytys muutaman pelimerkkejä kaikki alkuperäiset osat (1 puuttuu muovinen suojus lopussa yhden kahva
> Bar). Ystäväni mainitsi, että minun olisi pitänyt sitä arvostetaan vakuuttamista varten (I'm in Oakville, ON
> Kanada).
>
> Miten on tämä pyörä arvioida / arvostetaan?
>
> Kiitos-teitä palautetta johtaa linkkejä, sivustoja, jne. Jos tämä ei ole asianmukaista uutisryhmä, sitten
> Please olisi joku ystävällisesti saavat minut asianmukainen ryhmään!

Tämä kaveri ei voi myydä tätä 60 dollaria, ja sinulla ei ole paljon parempi.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3612816236&category=7298

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET 3.2.2