Pda

Rumšas ja uutiset

View Full Version: Rumšas ja uutiset

Sivut: [1] 2 3

Scott Hendricks

Niin, tiedän, että meidän pitäisi odottaa, että B-näytteen tulokset, mutta ...

Rumšas on tänne!

Katso Velonews tarina.

Olen varma, että ei moni on yllättynyt tästä.

Kurganin Gringion

"Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> wrote in message
Uutiset: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
> Niin, tiedän, että meidän pitäisi odottaa, että B-näytteen tulokset, mutta ...
>
> Rumšas on tänne!

Scumsas?

Tritonrider

> From: hendricks_scott@hotmail.com (Scott Hendricks)

> Niin, tiedän, että meidän pitäisi odottaa, että B-näytteen tulokset, mutta ...
>
> Rumšas on tänne!
>
> katso Velonews tarina.
>
> Olen varma, ettei moni on yllättynyt tästä.
>

Toivon vain, että hänen vaimonsa vetää Bobbit hänelle, kun hän jätti mädäntymässä vankilassa, kaiken aikaa
julistanut syyttömyyttään. Bill C

Benjo Maso

"Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> wrote in message
Uutiset: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
>
> Rumšas on tänne!
>
> Katso Velonews tarina.
>
> Olen varma, ettei moni on yllättynyt tästä.

Olen yllättynyt. Tärkeisiin rodut ajajat ovat yleensä ottaen vain lääkkeitä, joita ei voida havaita.
Ja Rumšas tietää tietenkin, että hän on helppo kohde. Ihmettelen, mikä meni pieleen.

Benjo Maso

Aamutakki Chungin

"benjo Maso" <benjo.maso@chello.nl> wrote in message news: bc9ac3 $ gkco1 $ 1@ID-75468.news.dfncis.de ...
>
> "Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> kirjoitti
>
>> Olen varma, että ei moni on yllättynyt tästä.
>
> Olen yllättynyt. Tärkeisiin rodut ajajat ovat yleensä ottaen vain lääkkeitä, joita ei voida havaita.
> Ja Rumšas tietää tietenkin, että hän on helppo kohde. Ihmettelen, mikä meni pieleen.

Kuten takaisinmaksuun kerroit Edita vankilaan, hänen vaimonsa ja äiti-in-law teräviä havaittavissa
kamaa ja EPO.

Jtn

Mikä yllätys. Lyön vetoa hänen tekosyynä tulee hän perusti ..... kuten Merckx vanhoja ......

Meitä

Oma enlightned sisar ei viesti tätä itse joten en ........

joten sain kysymyksen: jos vain ihmetellä, ei Rumšas saada sellaisen käsityksen, että hän voisi ajaa Grand Tour
seostettu ja kidukset annetun EPOn ja välittää dopingtestiin? Nyt kaikki epäilee, että Rumšas ratsasti
matkanjärjestäjien viime vuonna EPO - ei ainoastaan hänen hemato. kasvu aikana kiertueen, mutta
oli valitettava tapaus hänen vaimonsa runko täynnä herkkuja. Ja vielä, jotenkin, runsas
onnistui siirtämään hänen huumeiden testit Tour - ja hän on testattu vähintään kaksi kertaa, koska muistan. Yksi
Vuotta myöhemmin, Rumšas näyttää asti giro. Tulee hänen EPO ratsastaa tarpeeksi hyvin pitämään työpaikkansa - hän
ei ole erityisen tähtien giro, mutta kunniallinen tarpeeksi. Ja sitten, mitä on ollut
yllätys, positiivisen tuloksen. Miten selitämme tämän? Läpäisee pölvästi testit Tour. Ei aikaa
siirtotilin. Kinda saa ajattelemaan, mitä he testaus on Tour. Ehkä he vain
heittää näytteet pois, kun ne ovat valokuva ampua jokaisen raportointi testausta? Asiat
jotka tekevät you go hmmm ...

ja vielä Galdeano on kielletty Ranskan kisoja astman lääkkeet ..............
hhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmm ...............

benjo Maso kirjoitti:
> "Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> wrote in message
> News: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
>
>> Niin, tiedän, että meidän pitäisi odottaa, että B-näytteen tulokset, mutta ...
>
>> Rumšas on tänne!
>
>> katso Velonews tarina.
>
>> Olen varma, että ei moni on yllättynyt tästä.
>
>
> Olen yllättynyt. Tärkeisiin rodut ajajat ovat yleensä ottaen vain lääkkeitä, joita ei voida havaita.
> Ja Rumšas tietää tietenkin, että hän on helppo kohde. Ihmettelen, mikä meni pieleen.
>
> Benjo Maso

Benjo Maso

"meitä" <us@wethey.com> wrote in message news: bcarn3 $ 29f $ 1@terabinaries.xmission.com ...
> Oma enlightned sisar ei viesti tätä itse joten en ........
>
> Joten sain kysymyksen: jos vain ihmetellä, ei Rumšas saada sellaisen käsityksen, että hän voisi ajaa Grand Tour
> Dopingia ja kidukset annetun patenttiviraston ja välittää dopingtestiin? Nyt kaikki epäilee, että Rumšas ratsasti
> Tour viime vuonna EPO - ei ainoastaan hänen hemato. kasvu aikana kiertueen, mutta
> Oli valitettava tapaus hänen vaimonsa runko täynnä herkkuja. Ja vielä, jotenkin, runsas
> Onnistui siirtämään hänen huumeiden testit Tour - ja hän on testattu vähintään kaksi kertaa, koska muistan. Yksi
> Vuotta myöhemmin, Rumšas näyttää asti giro. Tulee hänen EPO ratsastaa tarpeeksi hyvin pitämään työpaikkansa - hän
> Ei ole erityisen tähtien giro, mutta kunniallinen tarpeeksi. Ja sitten, mitä on ollut
> Yllätys, positiivisen tuloksen. Miten selitämme tämän? Läpäisee pölvästi testit Tour. Ei aikaa
> Giro. Kinda saa ajattelemaan, mitä he testaus on Tour. Ehkä he vain
> Heittää näytteet pois, kun ne ovat valokuva ampua jokaisen raportointi testausta? Asiat
> Tekevät mennä hmmm ...
>
> Ja vielä Galdeano on kielletty Ranskan kisoja astman lääkkeet ..............
> Hhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmm ...............

Kaksi tunnetuin dopers historian pyöräily ovat Erik de Vlaeminck ja Johan van
der Velde. Molemmat olivat täysin riippuvaisia amphitamines. Jälkeen uransa molemmat pidätettiin,
oli tehdä jonkin aikaa, ja sitä on puhdas. Molemmat olivat suuria mestareita, oli paljon
rodut ja testattiin monta kertaa. Mikään ei ole helpompi havaita kuin amphitamines. De Vlaemynck
läpäissyt kaikki huumetestit helposti, Van der Velde on pyydetty kerran - mutta he eivät löytäneet merkkejä
amphitamines, vaan steroides. Miten he sen? En tiedä. He ostavat sen pois? Ehkä.
Mukaan Jean-Christophe Currit positiivinen testitulos voi ostaa pois 1990-luvulla ja neljästäkymmenestä
kuusikymmentätuhatta frangia. Hän itse positiivisen Pariisi-Bryssel, mutta kiitos hänen ryhmäänsä
johtaja oli peitettävä.

Benjo Maso

Kurganin Gringion

"meitä" <us@wethey.com> wrote in message news: bcarn3 $ 29f $ 1@terabinaries.xmission.com ...
>
> Joten sain kysymyksen: jos vain ihmetellä, ei Rumšas saada sellaisen käsityksen, että hän voisi ajaa Grand Tour
> Dopingia ja kidukset annetun patenttiviraston ja välittää dopingtestiin? Nyt kaikki epäilee, että Rumšas ratsasti
> Tour viime vuonna EPO - ei ainoastaan hänen hemato. kasvu aikana kiertueen, mutta
> Oli valitettava tapaus hänen vaimonsa runko täynnä herkkuja. Ja vielä, jotenkin, runsas
> Onnistui siirtämään hänen huumeiden testit Tour - ja hän on testattu vähintään kaksi kertaa, koska muistan. Yksi
> Vuotta myöhemmin, Rumšas näyttää asti giro. Tulee hänen EPO ratsastaa tarpeeksi hyvin pitämään työpaikkansa - hän
> Ei ole erityisen tähtien giro, mutta kunniallinen tarpeeksi. Ja sitten, mitä on ollut
> Yllätys, positiivisen tuloksen. Miten selitämme tämän? Läpäisee pölvästi testit Tour. Ei aikaa
> Heittää näytteet pois, kun ne ovat valokuva ampua jokaisen raportointi testausta? Asiat
> Tekevät mennä hmmm ...
>

Muista, että vain harvat lukuisia lääkkeitä löytyi Mrs Rumšas olivat suorituskyvyn parantamiseksi.

Loput?

Minä kai oli noin peittää aineita. Otan myös arvata, että Rumšas ei ole resursseja
selvittää, mitkä toimivat parhaiten.

Just my arvaa, ei tule liian toiminut ylös.

B. Lafferty

Ehkä hän verta kasvatti hänen sairas äiti-in-law's veressä ja virtsassa siirtynyt hänen virtsaan.

>
> Tekevät mennä hmmm ...
>
>
> Benjo Maso kirjoitti:
>> "Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> wrote in message
>> News: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
>
>>> Niin, tiedän, että meidän pitäisi odottaa, että B-näytteen tulokset, mutta ...
>>>
>>> Rumšas on tänne!
>>>
>>> Katso Velonews tarina.
>>>
>>> Olen varma, että ei moni on yllättynyt tästä.
>
>
>> Olen yllättynyt. Tärkeisiin rodut ajajat ovat yleensä ottaen vain lääkkeitä, joita ei voida
>> Havaittu. Ja Rumšas tietää tietenkin, että hän on helppo kohde. Ihmettelen, mikä meni pieleen.
>
>> Benjo Maso
>
>

Kenny

> Mikä yllätys. Lyön vetoa hänen tekosyynä tulee hän perusti ..... kuten Merckx vanhoja ......

Luin tämän päivän sanomalehdestä, että Lance Armstrong vaati elinikäistä suspensio Rumšas jos hän todella
positiivisiksi 2. aika 1 vuosi.

Bart

"Kenny" <gelei2001@hotmail.com> kirjoitti
> Luin päivän sanomalehdestä, että Lance Armstrong vaati elinikäistä suspensio Rumšas jos hän todella
> Positiivisiksi 2. aika 1 vuosi.

No te didnt lukenut että. Rumšas ei löytynyt positiivinen viime kaudella. Joten Lance varmasti didnt sanoa
niin.

Kyle Legate

Bart kirjoitti:
> "Kenny" <gelei2001@hotmail.com> kirjoitti
>> Luin päivän sanomalehdestä, että Lance Armstrong vaati elinikäistä suspensio Rumšas jos hän
>> Todella positiivisiksi 2. aikaa 1 vuosi.
>
> No te didnt lukenut sitä. Rumšas ei löytynyt positiivinen viime kaudella. Joten Lance varmasti didnt sanoa
> Tavoin.
>
Ja se ei ole Lance tehtävänä ehdottaa dopingin seuraamuksia. Se behoove hänet vain sulkea hänen piehole
ja rotuun hänen pyörä.

Chiefhiawatha

In article <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle Legate"
<legatek@sympatico.getridofthis.ca> kirjoitti:

> Ja se ei ole Lance tehtävänä ehdottaa dopingin seuraamuksia. Se behoove hänet vain sulkea hänen
> Piehole ja rotuun hänen polkupyörällä.

Meidän pitäisi iloita kaikista Racer tehostamista ja ymmärtää, että huijarit panna ankara kielto. Tarpeekseen tästä
ei ylittäessään "elastaania line" (viittaus poliisin sininen viiva).

David Ryan

chiefhiawatha kirjoitti:
>
> In article <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle Legate"
> <legatek@sympatico.getridofthis.ca> Wrote:
>
>> Ja se ei ole Lance tehtävänä ehdottaa dopingin seuraamuksia. Se behoove hänet vain sulkea hänen
>> Piehole ja rotuun hänen polkupyörällä.
>
> Meidän pitäisi iloita kaikista Racer tehostamista ja ymmärtää, että huijarit panna ankara kielto. Tarpeekseni
> Tämä ei ylittäessään "elastaania line" (viittaus poliisin sininen viiva).

Lance on tiedettävä, että mitään sanonut heitetään takaisin hänen kasvonsa, jos hän on koskaan sekaantunut.

Jtn

jos olisin Racing puhdas haluan ajaa suustani kuten ei ole huomenna kaikkia druggies. jos
he eivät pidä siitä he voivat suudella clean paska .....

"David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote in message news: 3EECEA64.9BB7FB78 @ hotmail.com ...
> Chiefhiawatha wrote:
>
>> In article <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle Legate"
>> <legatek@sympatico.getridofthis.ca> Wrote:
>
>>> Ja se ei ole Lance tehtävänä ehdottaa dopingin seuraamuksia. Se behoove
häntä
>>> Vain sulkea hänen piehole ja rodun hänen pyörä.
>
>> Meidän pitäisi iloita kaikista Racer tehostamista ja ymmärtää, että huijarit panna ankara kielto. Tarpeekseni
>> Tämä ei ylittäessään "elastaania line" (viittaus poliisin sininen viiva).
>
> Lance on tiedettävä, että mitään sanonut heitetään takaisin hänen kasvonsa, jos hän on koskaan sekaantunut.

Kyle Legate

JTN kirjoitti:
> Jos olisin Racing puhdas haluan ajaa suustani kuten ei ole huomenna kaikkia druggies.
> Jos he eivät pidä siitä he voisivat suudella clean paska .....
>
Ei olisi liian puhdasta jälkeen joutunut ojan muutaman kerran.

Jtn

Sitten haluaisin ottaa minun puhdas aasi ulos ojaan ja potkia **** pois lumikko että koukussa minua.
ja sitten kertoa hänelle mennä hakemaan lisää steroideja, jos hän haluaa voida puolustaa huumeiden riippuvaisia
itsenäisenä vastaan minun miehinen puhdas perse ..... Esimerkiksi Rumšas, se vie minut noin 10 sekuntia koputtaa
häntä, varastaa hänen huumeiden taskustaan, myydä ja ottaa minun girlie ulos hyvä illallinen
voitot ..... hows että amerikkalaisten kekseliäisyys?

"Kyle Legate" <legatek@sympatico.ca> wrote in message
news: HXoHa.862 $ 5d.232939 @ news20.bellglobal.com ...
> JTN wrote:
>> Jos olisin Racing puhdas haluan ajaa suustani kuten ei ole huomenna kaikkia druggies.
>> Jos ne eivät pidä siitä he voisivat suudella clean paska .....
>
> Ei olisi liian puhdasta jälkeen joutunut ojan muutaman kerran.

Just Cyclist

"David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> wrote in message news: 3EECEA64.9BB7FB78 @ hotmail.com ...
> Chiefhiawatha wrote:
>
>> In article <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle Legate"
>> <legatek@sympatico.getridofthis.ca> Wrote:
>
>>> Ja se ei ole Lance tehtävänä ehdottaa dopingin seuraamuksia. Se behoove
häntä
>>> Vain sulkea hänen piehole ja rodun hänen pyörä.
>
>> Meidän pitäisi iloita kaikista Racer tehostamista ja ymmärtää, että huijarit panna ankara kielto. Tarpeekseni
>> Tämä ei ylittäessään "elastaania line" (viittaus poliisin sininen viiva).
>
> Lance on tiedettävä, että mitään sanonut heitetään takaisin hänen kasvonsa, jos hän on koskaan sekaantunut.
Sitten ongelmana on sekaantunut ....... koska tiedätte ranska sekaantumaan jopa ulos
syystä, todisteet tai muuta ......

Carl Sundquist

"Kyle Legate" <legatek@sympatico.ca> wrote in message
news: HXoHa.862 $ 5d.232939 @ news20.bellglobal.com ...
> JTN wrote:
>> Jos olisin Racing puhdas haluan ajaa suustani kuten ei ole huomenna kaikkia druggies.
>> Jos ne eivät pidä siitä he voisivat suudella clean paska .....
>
> Ei olisi liian puhdasta jälkeen joutunut ojan muutaman kerran.
>
>
Tai että bitched ulos Lance kuten Ranskan ratsastaja, joka yritti saarnata kuin että muutama kesä sitten.

Carl (ilmeisesti olen surkea muistutetaan nimet)

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET 3.2.2