Joku saalis tänään artikkeli Times jossa Richard Sandomir moittii OLN kattavuus
ei ole "perus" tarpeeksi ja "vahingossa" palvelee pyöräily harrastaja? Hän räjäyttää Phil ja Paul (hän
nimeltään Paul "Jeff") ei ole selittänyt, miten ihmiset "liittyä" sprintin. Miten hyvin ärsyttävää!
http://www.nytimes.com/2003/07/08/sports/tennis/08sandomir.html
Se oli tarpeeksi, jotta minut tulen pois kirjeen editorissa. Minulla ei ole aavistustakaan, jos se tulee julkaista (I
epäilty ei):
Toimittajalle:
Richard Sandomir ("Two vaatii niin erilaisia kuin Pyöräily ja Tennis," 08 heinäkuu 2003) voisi harkita
oppiminen vähän enemmän pyöräilyä ennen valittavat commentating. En ole koskaan kerran ollut
joku hyppää avukseni kun Maanantaiyö Jalkapallo kommentoijat eivät selitä, kuinka monta pistettä
kosketuskohta on, tai miksi sitä kaveri lopulta alueella vain pisti polven alas. Ja miksi ei? Koska se tuhlaa
aika jalkapallofanien, joista kaikki todennäköisesti tietää perussäännöt pelin ennen päätöstään
virittää tuumaa En siis katsella Maanantaiyö jalkapallo, mutta tähän asti OLN otti Tour, minulla ei ollut
urheilu näyttää minulle, pyöräily harrastaja.
Pyöräilijät ovat jo vuosien ajan, sietää kauhea Tour kattavuus ABC ja ESPN, jonka 30 minuutin päivittäinen
Tour lähetykset koostui 11 minuutin panoraama näyttää Ranskan maaseudulla
historian vaihe alkaa ja päättyy kaupungeissa, yhdeksän minuuttia ihmisten edun taustaa keskustelua
yksi ulkomainen pyöräilijöiden ja hänen perheensä niin keskimääräinen amerikkalainen katsoja voisi kytkeä kanssa
tulos, ja sitten, ehkä kaksi minuuttia todellinen kilpa. Ainoa tapa päästä käsiksi fiksu
selostus tulevat ulos Euroopassa, jos jotain mukavaa pyöräilijän Englannissa muistuttaa hänen webcam hänen
TV. En ole ainoa pyöräilijä, joka on kirjaimellisesti katsellut tunnin Tour de France kattavuus Pelttarin kello
viisi sekuntia yhä runko kaappaa ilman ääntä verkossa. Mutta nyt, verkko on vihdoin toteutunut
että mitä pyöräilijät haluavat toimivaltainen, oivaltava keskustelun maailman tunnetuin Englanti
ottaen pyöräily kommentaattori, Phil Liggett, joka avustaa ihmeellisesti hänen pitkäaikainen yhteistyö isäntä
Paul, ei Jeff Sherwen. Lisäksi Bob Roll, väri kommentaattori, on viettänyt aikaa selittää
perusasiat hänen ei-niin-pyöräily-savvy yhteistyön kommentaattori joka tapauksessa (jonka ainoa tehtävä näyttää olevan kysyä Bob
perustamiseen softball taktisia kysymyksiä.) Tänään Bob selitti tasoihin ja pelotons. Toivottavasti Mr. Sandomir
katsoin.
Ehdotukseni Mr. Sandomir: Joko katsella ja nauttia, oppiminen mennä, tai oppia ensin, sitten
katsella ja nauttia, mutta ei voida päätellä, että pyöräily fanit istua läpi perustiedot selityksiä sääntöjen
kun he mieluummin Phil ja Paul viettää aikaa kertoa meille enemmän tietoja heidän suurin yhteinen
tietoa pyöräily.
Bob M
Käytössä 08 heinäkuu 2003 11:34:45 -0700, Tracy <lthirsch@worldnet.att.net> kirjoitti:
> Joku saalis tänään artikkeli Times jossa Richard Sandomir moittii OLN kattavuus
> Ei ole "perus" tarpeeksi ja "vahingossa" palvelee pyöräily harrastaja? Hän räjäyttää Phil ja Paul
> (Hän kutsui Paul "Jeff") ei ole selittänyt, miten ihmiset "liittyä" sprintin. Miten hyvin ärsyttävää!
> Http://www.nytimes.com/2003/07/08/sports/tennis/08sandomir.html
>
>
No, jos hän oli katsella koko pirun rotu, niin hän selvittää mitä on tekeillä. Kuinka vaikeaa on se kuva
miten ihmiset liittyvät sprintin? Lisäksi juontajat kertoo (ainakin se teki
Giro) miksi on pikajuoksijat, kiipeilijöitä, ja yleinen johtajia. He kertovat, milloin henkilö on
jonkun pyörän ja miksi.
-
Bob M CT Poista 'x. " vastata
Nev Shea
lthirsch@worldnet.att.net (Tracy) kirjoitti uutinen: 9143c85e.0307081034.4bdbb95c @ posting.google.com:
> Joku saalis tänään artikkeli Times jossa Richard Sandomir moittii OLN kattavuus
> Ei ole "perus" tarpeeksi ja "vahingossa" palvelee pyöräily harrastaja? Hän räjäyttää Phil ja Paul
> (Hän kutsui Paul "Jeff") ei ole selittänyt, miten ihmiset "liittyä" sprintin. Miten hyvin ärsyttävää!
Mielestäni on "perus" ja "catering pyöräily harrastaja", hän tarkoitti, että niillä ei ole 3 / 4 ja
Näytä varattu niin kiehtovaa aiheita kuten baskerit, viini, brie, ja kaikki muut hahtuva, joka täytti
TDF osoittaa ennalta OLN. Paskiaiset on oikeastaan uskalla näyttää racing!
He luultavasti vain kertoa tämän Sandomir pelle kirjoittaa kuin vastapainoksi Abt.
NS
Brian Phillips
Sinun verrattuna jalkapalloon on hyvä, vaikka jalkapallo on niin valtavirtaa, että se on itsestään selvää
miksi juontajat eivät tuhlaa aikaa selittää perusasiat urheilun. Parempi vertailu voi olla
Formula 1 auto ajava, kun juontajat eivät puhu alas katsojille, vaan he olettavat
melkoisesti tietoa katsojien mitä tulee teknologian autoja,
säännöt, joukkueet jne. F1 fanit olisi epäilemättä raivoissaan jos juontajat oletettu ei tietoa
urheilu ja puhui yleisölle ikään kuin ne kaikki ensi kertaa katsojille.
Raptor
Tracy kirjoitti:
>
> Se oli tarpeeksi, jotta minut tulen pois kirjeen editorissa. Minulla ei ole aavistustakaan, jos se tulee julkaista (I
> Epäilty ei):
>
> Jos toimittaja:
Joo, juuri noin mitä sanoit. Olen huomannut ponnistuksia OLN puolelta antaa enemmän taustatietoa
aikana kattavuutta. He dumbed alas selostusta tad tällä kertaa. Tämä ei ole hyvä
tarpeeksi tietämätön ja kärsimätön. Jos nämä uudet katsojat ovat kaikkea muuta kuin minua, he jopa
enemmän utelias kuulemaan, mitä kaikki nämä sanat ja kysymykset keskiarvo, ja jatkaa katselua. En
ajatella OLN pitäisi yrittää kaikki kovat kytkeä ne kärsimätön tarpeeksi luopua katsot vain siksi,
jokaiseen kysymykseen ei vastata.
-
-
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "En ole ylpeä. Emme todellakaan ole tehneet kaikkemme
voisi suojella asiakkaitamme. Tuotteemme vain ole suunniteltu turvallisuuden. "- Microsoft VP vuonna
vastaava Windows OS kehittäminen, Brian Valentine.
Raptor
Tele-kirittäjä apu on liukas, mutta hyvä, ei elää. Aivan liian sekava ja dynaaminen kokeilla
elää. Mielestäni se edellyttää huomattavaa piilotettu lähettää infrastruktuuri, joten ehkä ensi vuonna Bobke
tehdä joitakin pikainen uusintoja.
-
-
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "En ole ylpeä. Emme todellakaan ole tehneet kaikkemme
voisi suojella asiakkaitamme. Tuotteemme vain ole suunniteltu turvallisuuden. "- Microsoft VP vuonna
vastaava Windows OS kehittäminen, Brian Valentine.
Bikerecker
> Jos toimittaja:
Kiva kirje, hyvin esitetty. Ehkä Times palkkaa sinua, kuulen ne etsivät fiksu nuori
kirjailijoita. Greg
Matthew Mitchel
lthirsch@worldnet.att.net (Tracy) wrote in message
Uutiset: <9143c85e.0307081034.4bdbb95c @ posting.google.com> ...
>
> Se oli tarpeeksi, jotta minut tulen pois kirjeen editorissa. Minulla ei ole aavistustakaan, jos se tulee julkaista (I
> Epäilty ei):
Tässä on minun.
Aihe: Onko Richard Sandomir todella katsella OLN Tour kattavuus? Vastaanottaja: sports@nytimes.com
broadcast Richard Sandomir arvostelut 8. heinäkuuta Times on oltava erilainen kuin lähetys I
Katselin. Joko niin tai hän ei kiinnitä mitään huomiota lainkaan. Jos hän olisi kiinnittänyt huomiota, hän
olisi kuullut Paul Sherwen (ei "Jeff Sherwen) raportti, joka joukkueiden järjestäminen kiistää
aika bonus sprint tulla kilometrin tai niin tiellä, ja hän olisi nähnyt bannerit edellä
tie-ja linja maalattu tiellä maaliin ja sprintin. Eikä hän katsella
ohjelman osa, jossa koko reitti, mukaan lukien kaikki kolme bonus kiri oli esikatsellaan.
Jos Sandomir ollut etsien enempää kuin minuutin tai kaksi toisen vaiheen aikana, hän olisi
kuuli kaikki kommentaattorit keskustella, onko kaksi ratsastajaa jotka olivat rikki pois aivan
aloittaa päivän hoitaisi pysyä edellä pyöräilijöiden pääjoukko aina loppuun asti, vai onko
ne olisivat kiinni sulkeminen kilometriä. Hän olisi enemmän kuin kerran kuullut Ligget ja
Sherwen, ja kollega Bob Roll, selittää taktiikkaa niin kauan breakaways, ja miten he olivat
mennyt eteenpäin, koska mikään muu joukkue halusivat ajaa niitä niin kauan kuin he asuivat tarpeeksi lähellä
pikajuoksijat "joukkueita kaventamaan ennen loppua.
Joko Sandomir lähestyi tarinaa esiohjelmoitu päätellä, että pyöräily on liian
hämmentävä amerikkalaisten tv-katsojien ymmärtää, tai hän ei tee mitään vaivaa ollenkaan
kuunnella ja oppia.
Olen vaiheessa nauhalle tapauksessa sinun toimittajat haluavat lähettää itse.
Joseph Cipale
Raptor kirjoitti:
>
> Tracy kirjoitti:
>> Joku saalis tänään artikkeli Times jossa Richard Sandomir väittää OLN
>> Kattavuus ei ole "perus" tarpeeksi ja "vahingossa" palvelee pyöräily harrastaja? Hän blasteja Phil
>> Ja Paul (hän kutsui Paul "Jeff") ei ole selittänyt, miten ihmiset "liittyä" sprintin. Kuinka hyvin
>> Ärsyttävää! http://www.nytimes.com/2003/07/08/sports/tennis/08sandomir.html
>>
>> Se oli tarpeeksi, jotta minut tulen pois kirjeen editorissa. Minulla ei ole aavistustakaan, jos se tulee julkaista
>> (Epäilen ei):
>>
>> Jos toimittaja:
>
> Joo, juuri noin mitä sanoit. Olen huomannut ponnistuksia OLN puolelta antaa enemmän taustatietoa
> Info aikana kattavuutta. He dumbed alas selostusta tad tällä kertaa. Se ei
> Tarpeeksi hyvä tietämättömiä ja kärsimätön. Jos nämä uudet katsojat ovat kaikkea muuta kuin minua, he
> Vieläkin utelias kuulemaan, mitä kaikki nämä sanat ja kysymykset keskiarvo, ja jatkaa katselua. Minä
> Usko OLN pitäisi yrittää kaikki kovat kytkeä ne kärsimätön tarpeeksi luopumaan katsot vain
> Koska jokainen kysymys ei ole vastattu.
>
, Sillä jos te ajattelette edellä stamtenet, on osoitus TV katselu yhdessä amerikkalaisten
Kulttuuri yleensä ole?
"Anna se minulle nopeasti! Minulla ei ole aikaa oppia se! Kertoa minulle minun tarvitsee tietää !!!!"
Just ... havainnointi lännestä ...
Joe
-
#------------------------------------------------- ---------# Penguinix Consulting #
#------------------------------------------------- ---------# Ohjelmistokehitys, laadunvarmistus ja testaus. #
# Linux-tuki ja koulutus. # "Älä pelkää pingviini!" #
#------------------------------------------------- ---------# Rekisteröitynyt Linux käyttäjä: # 309247
# Http://counter.li.org (http://counter.li.org/) # --------------------------- -------------------------------#
Edward Vohveli
Joseph Cipale kirjoitti viestissä <3F0C36E4.74391A87 @ aracnet.com> ...
> Raptor kirjoitti:
>>
>> Tracy kirjoitti:
>>> Joku saalis tänään artikkeli Times jossa Richard Sandomir väittää OLN
>>> Kattavuus ei ole "perus" tarpeeksi ja "vahingossa" palvelee pyöräily harrastaja? Hän blasteja Phil
>>> Ja Paul (hän kutsui Paul "Jeff") ei ole selittänyt, miten ihmiset "liittyä" sprintin. Kuinka hyvin
>>> Ärsyttävää!
http://www.nytimes.com/2003/07/08/sports/tennis/08sandomir.html
>>>
>>> Se oli tarpeeksi, jotta minut tulen pois kirjeen editorissa. Minulla ei ole aavistustakaan, jos se tulee julkaista
>>> (Epäilen ei):
>>>
>>> Toimittajalle:
>>
>> Joo, juuri noin mitä sanoit. Olen huomannut ponnistuksia OLN puolelta antaa enemmän taustatietoa
>> Info aikana kattavuutta. He dumbed alas selostusta tad tällä kertaa. Se ei
>> Riittävän hyvä tietämättömiä ja kärsimätön. Jos nämä uudet katsojat ovat kaikkea muuta kuin minua, he
>> Vieläkin utelias kuulemaan, mitä kaikki nämä sanat ja kysymykset keskiarvo, ja jatkaa katselua. Minä
>> Usko OLN pitäisi yrittää kaikki kovat kytkeä ne kärsimätön tarpeeksi luopumaan katsot vain
>> Koska jokainen kysymys ei ole vastattu.
>>
>
> Mitä, jos te ajattelette edellä stamtenet, on osoitus TV katselu yhdessä amerikkalaisten
> Kulttuuri yleensä ole?
>
> "Anna se minulle nopeasti! Minulla ei ole aikaa oppia se! Kertoa minulle minun tarvitsee tietää !!!!"
>
OLN kattavuus TDF on keskittynyt yksinomaan television katselu en ympäri vuoden. Minun täytyy päivittää minun
kaapeli paketti saada OLN, jotka olen tehnyt heinäkuussa kolmen viime vuoden aikana.
En tiedä paljoakaan aikana racing - mutta tiedän, että TDF on hämmästyttävä tapahtuma, joka on
kattaa korkealla tasolla tehdä sille oikeutta. Joka OLN ei.
Ei olisi mitään järkeä katsella jos se lähestyi typeryys on (esimerkiksi) USA: n osalta
sekä olympialaisiin.
Tämä on minun ensimmäinen viesti tähän uutisryhmään - Olen lukenut sen monta päivää ja olen hämmästynyt
miten aihe, informatiivinen ja liekki-free (suhteellisen) on verrattuna muihin, jotka olen lukenut tai postitse.
Jeff Potter
Tuntuu siltä, Sandy olisi voinut juuri mennyt alas sali ja kysyi Sam miksi TV-sarja kattaa TDF
kuin se. Sam on kirjoittanut syvällisesti, savvy TDF raportit YLE muutaman vuosikymmenen ajan.
Onko Sandy valittavat Sam ei catering tarpeeksi aloittelijalle?
-
Jeff Potter
* Out Your Backdoor * http://www.outyourbackdoor.com (http://www.outyourbackdoor.com/) modernin folkways ja kulttuurin elvyttämiseen ...
... Tarjoaa "pieni maailma" näkemyksiä polkupyörää, jouset, kirjat, elokuvat ... ... Uusia kirjoja mukana: XC ski
kulttuuri, Gulf Coast trilleri kokoontaitettavat polkupyörät ... radikaaleja romaanit tulossa! ... Alkuperäinen
imuroitava musiikki ... ja artikkelit yllin kyllin! plus kansalliset "syrjässä Path" travel foorumeilla!
HOLY polttaa!
John Spann
Tracy kirjoitti:
>
> Se oli tarpeeksi, jotta minut tulen pois kirjeen editorissa. Minulla ei ole
<Snip TDF juttuja)
> Ehdotukseni Mr. Sandomir: Joko katsella ja nauttia, oppiminen mennä, tai oppia ensin, sitten
> Katsella ja nauttia, mutta ei voida päätellä, että pyöräily fanit istua läpi perustiedot selityksiä sääntöjen
> Kun he mieluummin Phil ja Paul viettää aikaa kertoa meille enemmän tietoja heidän suurin yhteinen
> Tietoa pyöräily.
Se on todella eroa paska kuuli NPR toinen päivä Frank Deford ja
haastattelussa Tyler Hamiltonin äiti ja isi. Wow. Haluan kiirehtiä pois ja ostaa uusin Sports
Kuvitettu ja katsella ESPN4 tänä iltana.
Johannes
David Ryan
Tracy kirjoitti:
>
En usko, että hän nautti pakko tarkkaile artikkeli.
Wayne Pein
Tracy kirjoitti:
>
Ironista miten Sandomir moittii kattavuus ei ole perus, mutta hän saa Paulin nimen väärin. Ei
Tämän riittävästi viitteitä siitä, että hän ei kiinnitä huomiota? Vai onko hän vain tyhmä? Vai molemmat?