Racing 400km on likaa teillä (alias maaseudun Bike) - Road tai MTB?
View Full Version: Racing 400km on likaa teillä (alias maaseudun Bike) - Road tai MTB?
Hei, asun Argentiinassa. On eräänlainen Bike Racing täällä kutsutaan "Maaseudun pyörä", joka on ajanut vuonna
Maaseudun likaa tiet. Tiedä, mitä se on muualla. Tietysti on ratsastus on täysin
tasainen ja 400 km pitkä. Useimmat ihmiset ratsastaa sitä MTB mutta vaeltelin jos Road Bike olisi parempi
Kyseiset tasainen ja pitkä rata. Viime vuonna kilpailivat samassa paikassa, mutta vain yhden kierroksen (207 km) ja
päättynyt 16 kaikkiaan 120. Ajoin sen minun MTB, CHRO-Moly runko, ei keskeyttämistä, 1,5 lautoista klo 60psi,
tien satula (Auts!), Alivio / Deore ryhmään. Siellä missä monet 30 + km osat, jotka ERÄT lian. Päällä
nämä kohdat Se oli hyvin vaikeaa pysyä muiden kanssa, useimmat ratsastus 1,95 semi-lautoista. Mielestäni se
Road Bike olisi kevyempi ja nopeampi yleensä, mutta minun on pakko kävellä lika kohdat?
(Se on aika selvää, minulla ei ole kokemusta lainkaan Tandem.) Ihmiset juo tällaisia kilpailuja
Ride ei keskeyttämistä ja lautoista tai osittain lautoista. Kaikki kommentit arvostaa.
Mariano
ciclistaextremo@hotmail.com (Mariano) wrote in news: 87b460e7.0307180648.2a2407e @ posting.google.com:
> Hei, asun Argentiinassa. On eräänlainen Bike Racing täällä kutsutaan "Maaseudun pyörä", jotka kilpailivat
> Maaseudun lian teillä. Tiedä, mitä se on muualla. Tietysti on ratsastus on
> Täysin tasainen ja 400 km pitkä. Useimmat ihmiset ratsastaa sitä MTB mutta vaeltelin jos Road Bike
> Olisi parempi aikana niin tasainen ja pitkä rata. Viime vuonna kilpailivat samassa paikassa, mutta vain yksi
> Lap (207 km) ja sijoittui 16 kaikkiaan 120. Ajoin sen minun MTB, CHRO-Moly runko, ei keskeyttäminen, 1.5
> Lautoista at 60psi, maantie satula (Auts!), Alivio / Deore ryhmään. Siellä missä monet 30 + km kohdat, jotka
> PALJON lian. Näillä osa-Se oli hyvin vaikeaa pysyä muiden kanssa, useimmat ratsastus 1,95
> Semi-lautoista. Mielestäni, Road Bike olisi kevyempi ja nopeampi yleensä, mutta minun on pakko
> Kävellä lian kohdat? (Se on aika selvää, minulla ei ole kokemusta lainkaan Tandem.) Ihmiset
> Juo tällaista rotujen ratsastaa ei ole keskeytetty ja lautoista tai osittain lautoista. Kaikki kommentit arvostaa.
>
> Mariano
>
Mariano, Kokeile Cyclocross pyörä. Se on molempien maailmojen parhaat puolet: kyhmyinen renkaat ja cantelever jarrut
alkaen MTB ja 700cc pyörät, ohjaustanko, ja joko baari lopussa tai STI Vaihdevivut maanteiltä polkupyörää.
siirtää kaapelit kulkevat alkuun putkeen, joten ne eivät vahingoitu käynnissä alla downtube.
Jotkut jopa MTB tyyli Jarrukahvat asennettu päällä ohjaustankoon.
Voit saada erittäin mukava asetukset juuri sinun makuusi.
- Boyd S.
"Mariano" <ciclistaextremo@hotmail.com> wrote in message
Uutiset: 87b460e7.0307180648.2a2407e @ posting.google.com ...
> Hei, asun Argentiinassa. On eräänlainen Bike Racing täällä kutsutaan "Maaseudun pyörä", jotka kilpailivat
> Täysin tasainen ja 400 km pitkä. Useimmat ihmiset ratsastaa sitä MTB mutta vaeltelin jos Road Bike
> Olisi parempi aikana niin tasainen ja pitkä rata. Viime vuonna kilpailivat samassa paikassa, mutta vain yksi
> Lap (207 km) ja sijoittui 16 kaikkiaan 120. Ajoin sen minun MTB, CHRO-Moly runko, ei keskeyttäminen, 1.5
> Lautoista at 60psi, maantie satula (Auts!), Alivio / Deore ryhmään. Siellä missä monet 30 + km kohdat, jotka
> PALJON lian. Näillä osa-Se oli hyvin vaikeaa pysyä muiden kanssa, useimmat ratsastus 1,95
> Semi-lautoista. Mielestäni, Road Bike olisi kevyempi ja nopeampi yleensä, mutta minun on pakko
> Kävellä lian kohdat? (Se on aika selvää, minulla ei ole kokemusta lainkaan Tandem.) Ihmiset
> Juo tällaista rotujen ratsastaa ei ole keskeytetty ja lautoista tai osittain lautoista. Kaikki kommentit arvostaa.
400 km on pitkä matka siihen, mitä on tienpinnan epätasaisuus. Ilmarenkailla tarjoavat noin keskeyttämistä, mutta
renkaan paine laskee, vierintävastus nousee. Olen siis taipuvainen uskomaan, että pyörä
(suspensio ehkä vain väliaikaisesti Satulaputki ja varsi) ja kapeammat renkaat liian korkea
paine voisi olla nopeampi kuin jäykkä pyörä laajempaa renkaat ilmalla vähemmän painetta. (Of
Tietenkin jossain vaiheessa veto voi tulla ongelma, mutta koska kurssi on tasainen Oletan, että
nopea kaarteessa ei ole suuri ongelma?)
FWIW, olen tehnyt kovasti ~ 8 tuntia ratsastaa kuolleiden tasainen murskattu graniitti polku (C & O kanava, Maryland), että
Luulen, on hieman verrattavissa siihen, mitä olet kuvattu. Käytin Cyclocross pyörä todella laaja
renkaat ilmalla 75-90
psi, ja jouncing vihdoinkin minulle. Jälkeenpäin ajatellen olisin halunnut ajaa alempi paine,
Vaikka tämä mighthave tulla hinnalla kasvoi vierintävastus.
Andy Coggan
In article <87b460e7.0307180648.2a2407e @ posting.google.com>, ciclistaextremo@hotmail.com
(Mariano) kirjoitti:
>
> Mariano
Yksi mahdollisuus, jos sallitaan - Trek Y-Foil tien frame (Y66 ja Y 77), joiden Rock Shox Ruby haarukka ja
lihavin renkaat, jotka sopivat puitteet. Vaikka Hardtail, geometria runko antaa noin
8-10mm matka, ja haarukka on suunniteltu Pariisi-Roubaix race. Olen ratsastanut yli Setup
kanssa 27c vyötiäiset on hardpack polkuja ja oli vain ongelmia, kun osuin hiekkainen laastari tai alttiina
juuret alas.
Jotta kilpailu tämän pitkän tulet niin monta eri käsi kantoja kuin mahdollista - silmätippoja, Aero baarit
liitteenä tarjota.
Jos lika osat on irtonainen lika, tätä asetusta ei luultavasti toimi, koska renkaat lihavin
mahdollinen renkaat on liian ohut.
Jos on olemassa teknisiä osia, tätä asetusta ei luultavasti toimi, sillä akseliväli on liian
lyhyt ja tie baarit eivät ole tarpeeksi leveitä.
Jos on mitään mahdollisuutta kuiva päivä, ei edes ajattele edellä Setup
- Lyhyt akseliväli Bikes käsittelymaksua imee vähän veto ympäristössä.
Toivottavasti tämä auttaa, mutta epäilen, että Cyclocross ehdotus on parempi sovi.
Robert
ciclistaextremo@hotmail.com (Mariano) wrote in message
Uutiset: <87b460e7.0307180648.2a2407e @ posting.google.com> ...
>
> Mariano
Haluan ehdottomasti suositella Cyclocross pyörä (roadbike kanssa 700c Pyörän ja pudota bar, mutta
kanssa konsoli jarrut ja kyhmyinen renkaat). Joskus he kutsuvat sitä cross bike (ei saa sekoittaa
hybridi pyörä). Se on raketti !!!!! Iman
Käytössä 18 heinäkuu 2003 07:48:05 -0700, ciclistaextremo@hotmail.com (Mariano) kirjoitti:
> Hei, asun Argentiinassa. On eräänlainen Bike Racing täällä kutsutaan "Maaseudun pyörä", joka on ajanut vuonna
> Maaseudun likaa teillä. Tiedä, mitä se on muualla. Tietysti on ratsastus on täysin
> tasainen ja 400 km pitkä. Useimmat ihmiset ratsastaa sitä MTB mutta vaeltelin jos Road Bike olisi parempi
> yli niin tasainen ja pitkä rata. Viime vuonna kilpailivat samassa paikassa, mutta vain yhden kierroksen (207 km) ja
> päättynyt 16 kaikkiaan 120. Ajoin sen minun MTB, CHRO-Moly runko, ei keskeyttämistä, 1,5 lautoista klo 60psi,
> tie satula (Auts!), Alivio / Deore ryhmään. Siellä missä monet 30 + km osat, jotka ERÄT lian. Päällä
> nämä kohdat Se oli hyvin vaikeaa pysyä muiden kanssa, useimmat ratsastus 1,95 semi-lautoista. Mielestäni,
> Road Bike olisi kevyempi ja nopeampi yleensä, mutta minun on pakko kävellä lika kohdat?
> (Se on aika selvää, minulla ei ole kokemusta lainkaan Tandem.) Ihmiset juo tällaisia kilpailuja
> Ride ei keskeyttämistä ja lautoista tai osittain lautoista. Kaikki kommentit arvostaa.
>
> Mariano
Ehdotan Softride Road Bike .. mielestäni Yksin olisi paras .. se on hiiltä palkki ja
keskeyttäminen varsi. Mahdolliset pienet paino rangaistus on enemmän kuin korvata vähentää väsymystä ja
tehostumisen keskeytyksen tarvikkeet. Voit käyttää 30mm Cyclocross renkaat, mutta olen löytänyt
tie on saada melko pehmeää ennen minun 28mm renkaat kaivautua paljon.
Kuulostaa hauskalta. Onnea
Robert
MrBob <bobmaher@dontspamonme.nwuDOTTedu.dontspamonme> wrote in message
news: <bobmaher-09FE98.10245518072003@news.it.northwestern.edu> ...
..
> Jos lika osat on irtonainen lika, tätä asetusta ei luultavasti toimi, koska renkaat lihavin
> Mahdollinen renkaat on liian ohut.
Kun kirjoitin likaa Tarkoitin hyvin irtonainen lika. Siksi minun 1,5 lautoista, jos liian ohut. En tarkoita, että
oli kuin ohut irtonainen lika, kuten ratsastus hiekka teillä. Ehkä en ole selittää sitä hyvin
koska äidinkieleni on espanja. Tapauksessa, jotka käyttävät presssure renkaat ja keskeyttäminen tuntuu
kuin hyvä tapa lisätä vauhtia. Syystä useimmat eivät käytä suspensiota haarukat on paino ja että olet
Loos noin kiihtyvyys. Tämä kaverit ratsasti 415 km vuonna 19hs viime vuonna. Olen koulutusta yrittää saada
Top 10% kannasta (Oletan, jos vain lopuksi otan Top 10, koska vain 15 120 valmis
kaksi kierrosta viime vuonna)
In article <87b460e7.0307181421.2e80f4f6 @ posting.google.com>, ciclistaextremo@hotmail.com
(Mariano) kirjoitti:
> MrBob <bobmaher@dontspamonme.nwuDOTTedu.dontspamonme> wrote in message
> News: <bobmaher-09FE98.10245518072003@news.it.northwestern.edu> ...
>
> ..
>> Jos lika osat on irtonainen lika, tätä asetusta ei luultavasti toimi, koska renkaat lihavin
>> Mahdollinen rengas on liian ohut.
>
> Kun kirjoitin likaa Tarkoitin hyvin irtonainen lika. Siksi minun 1,5 lautoista, jos liian ohut. En tarkoita, että
> Oli kuin ohut irtonainen lika, kuten ratsastus hiekka teillä. Ehkä en ole selittää sitä hyvin
> Koska äidinkieleni on espanja. Tapauksessa, jotka käyttävät presssure renkaat ja keskeyttäminen tuntuu
> Kuten hyvä tapa lisätä vauhtia. Syystä useimmat eivät käytä suspensiota haarukat on paino ja että olet
> Loos noin kiihtyvyys. Tämä kaverit ratsasti 415 km vuonna 19hs viime vuonna. Olen koulutusta yrittää saada
> Top 10% kannasta (Oletan, jos vain lopuksi otan Top 10, koska vain 15 120 valmis
> Kaksi kierrosta viime vuonna)
RockShox Ruby on mukava työsulun ominaisuus, vaikka monet yksiköt ovat viallisia ja eivät lukitse hyvin.
Siitä tulee kompromissi välillä ylimääräinen kilo tai näin, sekä joitakin litku kiihdytyksessä, jolla ei ole
ottaa elimistöön piestiin yli 19 tuntia. Kaikissa mutta ensimmäisten tuntien sinun todennäköisesti
halukkaita kauppaa noin kiihdytyksestä mukavuutta. Suuri osa on 90%, jotka eivät ole loppuun
luultavasti lopettanut, koska heidän ruumiinsa oli piestiin.
Rakastin ratsastaa Ruby, mutta menin takaisin alkuperäiseen pöytään, kun aloin tehdä paljon
tie kiipeily - on liian paljon sivusuunnassa litku on haarukka nopean kulmat on laskujen.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net