rumbly renkaat
View Full Version: rumbly renkaat
Aikana noin keskinäisen polkupyörän huolto (No, se mitä me kutsumme sitä joka tapauksessa) löysin
Itse iltapäivällä pyöräily pyörä naisten runko useita tuumaa liian pieni minulle pienissä
kiertää mukava hieman sileä asfalttia. Lukuunottamatta viihdyttävä ohikulkijat, yritin
arvioida sujuvuudesta gearchanges, mutta olkoon tämä ei häiritse meitä. Mikä huolestutti minua oli
hämmentävää jyrinä kehyksen ulkopuolella. Se vei minulta kauan päättää, että takapyörä on
hankaus on runko, mutta tietenkään se ei ollut. Se oli vain kulutuspinnan tiellä.
Miten ihmisiä selviytymään liikenneturvallisuuden renkaat, jotka ovat niin paljon kulutuspinnan että voit tuntea sen omassa häntäluu? Minä
Tunnustan, että käytät renkaiden tasainen keskustassa askelmat, ja vieressä mitään molemmin puolin, mutta en ole
Muistan koskaan tällaista epämiellyttävä kokemus kaikista renkaista oman.
Geraint Jones kirjoitti:
> Miten ihmisiä selviytymään liikenneturvallisuuden renkaat, jotka ovat niin paljon kulutuspinnan että voit tuntea sen omassa häntäluu?
Antamalla painetta alaspäin vähän, tai ei käytetä mihinkään pehmeämpi tai useampaan
nuppi / pakaran täyte?
~ PB
"Geraint Jones <Geraint.Jones@wolfson.oxford.ac-spam.uk.invalid> wrote in message
news: bfuviu $ HPF $ 1@daedalus.wolf.ox.ac.uk ...
> Aikana noin keskinäisen polkupyörän huolto (No, se mitä me kutsumme sitä joka tapauksessa) löysin
> Itse iltapäivällä pyöräily pyörä naisten runko useita tuumaa liian pieni minulle pienissä
> Kiertää mukava hieman sileä asfalttia. Lukuunottamatta viihdyttävä ohikulkijat, yritin
> Arvioida sujuvuudesta gearchanges, mutta olkoon tämä ei häiritse meitä. Mikä huolestutti minua oli
> Huolestuttavia jyrinä kehyksen ulkopuolella. Se vei minulta kauan päättää, että takapyörä on
> On hankaus on runko, mutta tietenkään se ei ollut. Se oli vain kulutuspinnan tiellä.
>
> Miten ihmisiä selviytymään liikenneturvallisuuden renkaat, jotka ovat niin paljon kulutuspinnan että voit tuntea sen omassa häntäluu?
> Myönnän käyttämään renkaiden tasainen keskusta askelmat, ja vieressä mitään molemmin puolin, mutta en ole
> Muista koskaan tällaista epämiellyttävä kokemus kaikista renkaista oman.
Olen poissa tie kasetti ja lycra / geeli .... löytämään juuri sinulle parhaiten .... Oma uusi taka-kasetti
ei nopeasti minut. Just GPT me halutaan tehdä 20m päivä:)
Geraint Jones kirjoitti:
>
[snip]
> Myönnän käyttämään renkaiden tasainen keskusta askelmat, ja vieressä mitään molemmin puolin, mutta en ole
> Muista koskaan tällaista epämiellyttävä kokemus kaikista renkaista oman.
Se on helppoa! Jos sinulla on tavallisesti käytät kyhmyinen tyred pyörä, mitä se on suunniteltu (urautunut
kentät, Rooty metsään, raitaa Rocks koko vauvan päätä, vähän hyppyjä, 2 jalka drop off at
nopeus, jne.) hieman renkaan Rumble on täysin YK-huomannut. Aina kun vedän matkasta edelleen
nice sujuvan hieman asfaltilla se on kuin kääntyen pois 20 mph vastatuuleen!
Jos en tee mitään pitkään olin yleensä esittää joitakin lautoista on. Osittain nopeudella, mutta pääasiassa siksi, että olen
eivät halua tuhlata "hyvä" renkaiden päällä niitä tien päällä.
Kun minulla on käteistä Yritän mukava Road Bike, mutta epäilen, minä haluan keskeytyksen istuimen virka
Olen tottunut mukava iso 2,3 tuuman renkaat ja 5 tuumaa matkustaa imeä itseensä kaikki kuoppia ;-)
Phil
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net