artemidorus
Olen ostanut uuden kierre cro-mo haarukka on vanha maastopyörä - Tarvitsin kanssa yhden reikäiset ja vähän ratsastaja telineeseen. Minusta se steerer putki on melko pitkä, ja olen aina halunnut yhden tai kaksi ylimääräistä tuumaa Bar Korkeus (oma varsi on jo niin korkea kuin se menee). Olen todennäköisesti päästä eroon asettamalla joidenkin threadless-tyypin välikappaleet välillä HF alkuun joissa kuppi ja lukkomutteri, ja siten se voi leikata steerer putken enemmän? Jos näin on, kuinka paljon korkeus olisi hyväksyttävä lisäksi?
Kyllä, tiedän, että on hypoteettinen huolta vedoten vahvuus yli vähimmäispituus kierteitettyjen (heikentynyt) putkeen. Ja minulla kuvitella, että olen mieluummin terästä tai ainakin seoksen välilevyt. Vaikka tiedän, että vaihtoehtoja on sulka-tyypin Extender putki tai koholla (uusi) varren kulma on olemassa, se olisi ilman kustannuksia päivittää minulle, lukuun ottamatta kustannuksia välilevyt ja $ 5 ruokapöytään. Neuvot tervetulleita.
Kyllä, tiedän, että on hypoteettinen huolta vedoten vahvuus yli vähimmäispituus kierteitettyjen (heikentynyt) putkeen. Ja minulla kuvitella, että olen mieluummin terästä tai ainakin seoksen välilevyt. Vaikka tiedän, että vaihtoehtoja on sulka-tyypin Extender putki tai koholla (uusi) varren kulma on olemassa, se olisi ilman kustannuksia päivittää minulle, lukuun ottamatta kustannuksia välilevyt ja $ 5 ruokapöytään. Neuvot tervetulleita.