Pda

Boulderiin isäni

View Full Version: Boulderiin isäni

Groove1797

Yritän saada kuntoon ensi vuoden tri kaudella. Menen CU ja haluan olla riittävän muodon mennä ulos seurajoukkue ja pitää hauskaa. Etsin henkilöä, joka voisi opettaa minulle uida ja on ratsastus kaveri. Jos pahempaa tulee pahempi on olemassa hyviä kirjoja, jotka sisältävät detailoed liikuntaa

ehirsch83

hei! Minulla oli tapana mennä CU, hyvä paikka, oi kuinka kaipaan Boulder!
Ainakin on uima-vain mennä alas rec keskustasta ja tarkistaa uimaan kertaa allas, ja mennä puhumaan Tri Club. Minulla oli joitakin ystäviä, jotka olivat tri ja pyöräilyä joukkueet (ne kaikki ovat nyt poissa), ja he olivat aina valmiita auttamaan ihmisiä pois. Tutustu myös muutamia paikallisia pyörä kauppoja, niiden kaikkien olisi oltava ratsastaa menossa ulos ajoittain, ja kulkee eri tasoilla.
Hyvä kirja on etsiä kutsutaan Triathlete koulutus raamattu. Se on lähes kaiken, mitä tarvitset aloittaaksesi.

Yritän saada kuntoon ensi vuoden tri kaudella. Menen CU ja haluan olla riittävän muodon mennä ulos seurajoukkue ja pitää hauskaa. Etsin henkilöä, joka voisi opettaa minulle uida ja on ratsastus kaveri. Jos pahempaa tulee pahempi on olemassa hyviä kirjoja, jotka sisältävät detailoed liikuntaa

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vB Enterprise Translator 3.3.1