Pda

80's vintage derosa

View Full Version: 80's vintage derosa

rbtmcardle

Äskettäin osti 1980-vuosikerta derosa kanssa kromi haarukka ja kaikki. Oma ongelma, mitä rakentamaan sen kanssa? Olen täysin Shimano D / 9 nopeus ryhmä, mutta mielestäni on lähes verrattavissa rikokseen. any ideas?

Olen Calfee ja Vortex minun tärkein ratsastaa niin tämä on vain hauskaa, aina näytä olevan hyviä muistoja teräskehyksestä ja haluavat muistella. Kuka tietää voisin palata koko ajan .....

John M

Äskettäin osti 1980-vuosikerta derosa kanssa kromi haarukka ja kaikki. Oma ongelma, mitä rakentamaan sen kanssa? Olen täysin Shimano D / 9 nopeus ryhmä, mutta mielestäni on lähes verrattavissa rikokseen. any ideas?

Olen Calfee ja Vortex minun tärkein ratsastaa niin tämä on vain hauskaa, aina näytä olevan hyviä muistoja teräskehyksestä ja haluavat muistella. Kuka tietää, voisin palata koko ajan ..... melkein sanoa, että jos sinulla on kysyttävää, et ansaitse olla, että kehys ... Vain leikkiä.

Selvää Campagnolo, ainoa kysymys on, onko mennä retro ja moderni. Koska sinulla jo on kaksi nykyaikaista ratsastaa, menisin retro.

palewin

Olen täysin Shimano D / 9 nopeus ryhmä, mutta mielestäni on lähes verrattavissa rikokseen. Any ideas? itse sen mukaan, mitä haluat käyttää sitä. Minulla on "rikollinen" jo 80-luvun De Rosa omassa autotallissa, koska olen korvannut vanhat Campy tavaraa ja Shimano Ultegra9 ryhmä, joka saatiin, kun esitin DA10 minun race bike. Kanssa STI siirtyminen ja parempaa (eli moderni) jarrut, se on hauska pyörä ajaa. Mutta sitten käyttää sitä vapaa-pyörä, joten rideability oli enemmän ensisijaisia kuin vintage tarkkuutta. Koska sinulla on jo kaksi hyvää polkupyörää, voit nauttia ottaa "ajan tarkkaa" Campy varustettu pyörä. Tällainen vastaavat digitaalisten kameroiden ja vanhojen Leicas.

Tehokas Pete

Go retro Campagnolo. Kanssa hieman kärsivällisyyttä (ja joidenkin laadukkaiden verkko-Bay aikaa) voit koota ihana Corsa Record varustettu pyörä (edelleen kaunein ryhmän koskaan tehdä, IMHO tietysti), joka ajaa kuin iloa ja vielä mukavampi katsoa .

NativeTexan

Olen Calfee ja Vortex minun tärkein ratsastaa niin tämä on vain hauskaa, aina näytä olevan hyviä muistoja teräskehyksestä ja haluavat muistella. Kuka tietää voisin palata koko ajan .....
Olen juuri lopettamassa kunnostamista myöhään 80's-early 90's Eddy Merckx Olen omistaa jo pitkään. Siinä mukana Campy ja Shimano 600 (!), Mutta en ole ratsastanut sitä 12 vuotta ja jotkut jutut oli ruostunut ja sen jälkeen käyttää.

Pidin Campy BB LBS sanoi, oli hyvä mennä, ja korvattiin HF-Campy SR. Olen keitetty eBay muulle tavaraa, kaikki Campy, ja nyt kaikki kädessä, tai matkalla, paitsi jarrukahvat. Omat pyörät ovat Mavics Shimanon kanssa solmukohdat ja kasetti, joka tekee tällä hetkellä.

Olen liian vanha, rasvaa ja hidas ajatella Racing, joten tämä on fitness pyörä. Luultavasti olisi laskenut LBS ja ostaa hybridi tyyppi sama tai vähemmän rahaa kuin käytin, mutta on joitakin Elan, ja olen oppinut koko joukon tee sitä koskaan huono asia.

Bigbananabike

Hei.

Omisti ne kiirehtivät Shimanon kanssa liikaa (tai on, että abhorent sinulle ihmisiä?!: Rolleyes:) niin voisitte Equipe sitä retro Shimano. Jos sinulla on uudempi polkupyörää ajaa rodun Go retro kanssa (voi olla polkimia). Joko vanha Shimano tai Campag - jos hyvässä kunnossa olisi mukava vanha kyydin. Nauti, Paul:)

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 3.3.1