Mikäli myyn 1994 Litespeed Ultimate?
View Full Version: Mikäli myyn 1994 Litespeed Ultimate?
Olen ratsastaa Litespeed Ultimate että olen tehnyt osa päivitykset vuosien mittaan, mutta runko on vuodelta 1994. Käytin rotuun Cat 3, mutta ei useiden vuotta joten en todellakaan noudata nykyistä teknologiaa. Tulee uusi kehys, Carbon ja titaani, suurta eroa verrattuna 1994-tekniikkaa. Huomasin joukkueita Tour Älä aja titaani. Tuntuu hiilikuitua on valinta - Specialized Tarmac, Scott CR1 ...
Kiitos
Olen ratsastaa Litespeed Ultimate että olen tehnyt osa päivitykset vuosien mittaan, mutta runko on vuodelta 1994. Käytin rotuun Cat 3, mutta ei useiden vuotta joten en todellakaan noudata nykyistä teknologiaa. Tulee uusi kehys, Carbon ja titaani, suurta eroa verrattuna 1994-tekniikkaa. Huomasin joukkueita Tour Älä aja titaani. Tuntuu hiilikuitua on valinta - Specialized Tarmac, Scott CR1 ...
ThanksAn Alpha Q suoraan osuudella haarukka + Campagnolo 2007 ryhmä + varren & baarit ja mieltymyksistä ja sinun olisi hyvä mennä vielä 12 vuotta.
Voi, voit myös lisätä uusia pyörän valinta myös.
No, mitä Alfeng ehdottaa, on aivan oikeassa, mutta miksi vaivautua? Pidä se, miten se on (mitkä ovat osa sinun Ultimate anyway?).
Jos olet todella sitä mieltä, kehotan voit päivittää kokonaan uusi pyörä, mennä CF kaikin keinoin (CF kuvaa tänään vaihtelevat suuresti laadun ja ratsastus ominaisuudet ... minä ja useimmat muut mieluummin ratsastaa Titaani milloin tahansa, jos se ei että ärsyttävä rahaa asia).
Kiitos
No, uusi kehys ei tee paljon eroa. Top CF runko kuten CR1 on hieman kevyempi kuin mitä Litespeed, mutta mitä sitten? Kiloa rungon paino ei ole mikään ammattilainen tai pyrkii Cat 3 haluaisi antaa pois, mutta suurin osa meistä ei Racers se tulee olemaan vaikea havaita.
Minulle tärkein etu Ti yli koheesiorahaston monikäyttöinen ratsastaa on sitkeys sen viimeistelystä. CF kehys poimii naarmut ja naarmuilta melko helposti pieniä putoaa tai kaatuu, kun maalaamaton Ti tuntuvat vain näyttää hyvältä riippumatta. Useat veteraani ratsastajat täällä mieluummin Ti yleistä sitkeys ja kestävyys vs "muovi" polkupyörää.
900 g CF wonderbike olisi hieno täydentää TI pyörä, jos sinulla on siihen varaa, mutta samaa mieltä Pete .... ei ole kiire päästä eroon Litespeed.
Kiitos
Kaveri ratsastaa Toscana ja Y2K vintage, ja olen juuri ostanut Sienna. On suuri ero rungon geometria nämä kaksi polkupyörää, ja jotkut painon ero, minun on kevyempi ja on kompakti geo. Kaivos on nopeampaa ja näyttää olevan parempi kiipeilijä. Hänen on enemmän rentoon geometria ja olisi paremmin luvulla. Hän on vakavasti pyörä himo uuteen Sienna, mutta se on järjetön himo.
Carbon on hyvä yhden kauden kilpa kuten ammattilaiset tekevät. Mutta jos olet mies, joka pitää hänen Pyörän kaksitoista vuotta, niin miten voit voittaa kestävyyttä ja törmäyksenkesto ja ti pyörä. Mukavaan, kestävyys ja makea tunne, ti on todella paljon, ja kukaan ei sitä paremmin kuin Litespeed.
Ride uusi Litespeed malleja ja katso, jos tunnet mitään eroa. Jos ei, päivitä Ultimate Compact Kammet, jos asut mäkistä paikoista, koska sinulla on muutaman vuoden teitä ja että pienempi mummi on suuri. Muuten, jos tunnet eron, niin keväällä uuden pyörän. Joka tapauksessa, pitää pyörä kaksitoista vuotta tai niin, että on vaikea ajatella, että kaikki pyörän velkaa sinulle enemmän.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0