Kuka tekee parhaat Brake & Vaihtaja
View Full Version: Kuka tekee parhaat Brake & Vaihtaja
Kysymys kokeneille wrenchs:
Kuka tekee parhaiten suoriutuneen jarru ja Vaihtaja kaapelit?
Onko se sen arvoista ylimääräiset $ $ ostaa ruostumattoman teräksen sijasta sinkitty? Ovatko teflon päällystetty kaapelit kannattaa korkea hinta?
I'd appreciate apua kokenut wrenchs yleisössä. Muutama ratsastajat väittävät, että ei ole väliä. Mielestäni ei, ja olen ajatellut juuri tilaaminen laatikko Jagwire kaapeleita.
Jos se auttaa, olen käyttäen Campy laitteet Nokon asumiseen.
Kiitos etukäteen:)
En ratsastaa Campagnolo Chorus (koko Gruppo) ja on aina käytetty Campagnolo kaapeleita. Ole koskaan ollut mitään ongelmia. Ne on suunniteltu, että ihmiset, jotka on suunniteltu muun laitteen.
Kuluta enemmän jagwires, nokons tai mitä jos, IMVHO todella nauttia wrenching (tulee olemaan asioita, tai ainakin näyttää siltä, että tavalla useimmat ihmiset, jotka asentavat jutut) ja on rahaa kuin roskaa. :)
Koska käytät Campy komponenttien I'd recommend käytät Campy kaapeleita koska päät teence pienempi. Generic kaapelin päät on jätetty hieman toimimaan hyvin Campy kamaa.
Muuta kuin että minun ei kannata huolestua liikaa. Käytän irtotavarana "liukas galvanoitu" kaapelit QBP minun henkilökohtainen polkupyörää. Pidän galvanoitu yli ruostumatonta terästä, koska se antaa minulle juote loppuu ja voin työnnä niitä sisään ja ulos kautta kotelot tarvittaessa.
Käytän musta teflon-pinnoitettu kaapelit, pian on nokon houseing. Shimano kaapelit ovat suuremmat, ei tiedosto cant fix:) (i love black kaapelit)
I run Jagwires (mukana bike) minun MTB ja havent todellakaan ollut ongelma. Viimeksi palvelu, My Gear kaapelit vaihdettiin noin Dura Ace niistä, ja minun on myönnettävä, valtava ero Jagwires.
I run Jagwires (mukana bike) minun MTB ja havent todellakaan ollut ongelma. Viimeksi palvelu, My Gear kaapelit vaihdettiin noin Dura Ace niistä, ja minun on myönnettävä, valtava ero Jagwires.
Erilaisia, miten?
Mielestäni jos vedät kaapelin ulos asunto, ajaa se läpi pieni kylpyamme (muutama tippuu) ja Tri-Flow tai kevyttä öljyä, sitten asentaa sen uudelleen, se toimii erittäin sujuvasti ja siirtyminen tulee terävämmät ja jarrut ovat vähemmän huokoiseksi tuntuu.
nokons mies nokons ... jos u haluavat sujuvaa. sen, yö ja päivä azteck powerlins imaista ...
Erilaisia, miten? Ei varmasti oikein. Jagwires ovat sileät, mutta teillä oli ottanut hieman vaivaa perin siirtää niitä. Se olisi voinut olla, koska olen todella haddnt osallistunut niihin recontly mutta tuolloin, tuntui valtava ero.
Olen ratsastaa vanhempi Tommasini kanssa Record / Chorus sekoitetaan ja käyttää vain Campy kaapelit ja kotelot on my bike. Nyt Käytän "Super Record-koteloissa, koska he harmaaksi pidän, ja ne toimivat hyvin.
Teflon päällystetyt kaapelit (he sen arvoista, ja he eivät ole, että kallis) on Campy musta kotelot ja vaihtimia ym ja Campy kaapelit / kotelot jarruja.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0