Satulat
View Full Version: Satulat
Olen vain osaksi ratsastus ja todeta, että satulat ovat hyvin epämiellyttäviä. Oma uusi pyörä on hyvä satula ja se ei ole liian kapea, mutta menen tunnoton joka ratsastaa. Haluan olla "cushier" nuppi, mutta aina tuntuu, että on sääntöjen vastaista.
se "sääntöjen vastaista" vai olenko vain vainoharhainen? Lisäksi on olemassa joitakin syy, miksi minun pitäisi sietää ratsastaa satula että sattuu?
Kiitos kärsivällisyydestäsi minun tietämättömyys ja myös teidän apuanne.
Karl
Tervetuloa urheilua. :)
1. Jos olet uusi ratsastus, sinun satula satuttaa ... on vähintään totuttelua ratsastus, että sinun täytyy sietää.
2. Cushier satulat yleensä ole yhtä mukava, jos ajaa vakavasti.
3. Tee haku tällä foorumilla ja löydät runsaasti tietoa satula asioista. Muista, että vastaavat satulat ja pummeja on erittäin epätieteellinen prosessi. Mikä toimii minulle ei välttämättä toimi sinulle.
4. Joka tapauksessa, kerro meille mitä nuppi olet ratsastus tällä hetkellä.
5. Kerro meille mitä ratsastuksen teet, etäisyydet, ajat Pyöräilijän, tyyppi bike (vuori, tie?).
Olen vain osaksi ratsastus ja todeta, että satulat ovat hyvin epämiellyttäviä. Oma uusi pyörä on hyvä satula ja se ei ole liian kapea, mutta menen tunnoton joka ratsastaa. Haluan olla "cushier" nuppi, mutta aina tuntuu, että on sääntöjen vastaista.
se "sääntöjen vastaista" vai olenko vain vainoharhainen? Lisäksi on olemassa joitakin syy, miksi minun pitäisi sietää ratsastaa satula että sattuu?
Karl
Perustaa asema satula on myös hyvin tärkeää. Tavoitteena on saada painostasi teidän "sitzbones", jossa on laaja osa satulan. Jos aiot tunnottomuus, voit yrittää kallistaa nenän satulan alas muutaman asteen, liikkuu satula eteenpäin vähän, tai vain istuu edelleen takaisin satulaan.
Kaiken kaikkiaan sovi ja pyörä vaikuttaa siihen, miten otat yhteyttä satula myös. Jos sinulla olisi kokenut pyöräilijä tarkistaa sijaintisi, että olisi hyvä paikka aloittaa.
Yksi minun polkupyörää mukana plushy satula, mutta on paljon epämukavaksi kuin minun minimalistinen San Marco. Varmista, että istut satulan oikein.
Tarkista myös, viimeksi tämän sivun videot, että ratsastaja kärsinyt puutuminen.
http://www.velonews.com/news/fea/10206.0.html
Karl
Karl
Wer'e kaikki olettaen olet pukeutunut polkupyörällä Knicks / shortsit, jonkinlaiseen gemssin täyte.
Oma suosikki satula Specialized linjaa. Olen Toupe yhden pyörän ja Alias toisaalta. great satulat!
Vaikka pro pyöräilijöiden kärsivät satula ongelmia.
Pehmeät satulat ovat yleensä ei-mitään, jos teette paljon ratsastus. Syynä tähän on se, että voit istua luiden vaipua satulaan, joka luo paineita lähialueilla. Jos sinulla on paljon ongelmia, ehdotan teille katso Selle SMP satulat. Ne näyttävät hieman pelottavaa aluksi, mutta voi ratkaista monia lääketieteen liittyvien valitusten istuu satulan pitkäaikaiseen kertaa.
Jotkut anatomisesti suunniteltu satulat ovat erittäin mukavat nykyään
Pidän Selle SMP (http://www.sellesmp.com) alue, erityisesti SMP Pro (http://www.bicyclerubber.com/acatalog/Selle_SMP_PRO.html)
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0