Runkokoot.
View Full Version: Runkokoot.
Olen melko pitkä hieman alle 6'2 ", minun sisällä jalka on noin 34", hieman vähemmän. Mukaan tavallista koon kaavoja, en luultavasti pitäisi ajaa 58 kehyksen paikkeilla.
Olen itse asiassa on useita polkupyöriä ja muutamia eri kokoja. Ne, että olen ilmeisesti sykli parhaiten, on aika iso marginaali on kooltaan 63 Opastusta.
Se hämmästyttää minua hieman, että polkupyöriä saan eniten valtaa ja jatkamaan parhaat nopeudet ovat rajatapauksia (ainakin theoretcially) on liian iso minulle.
Mitään teorioita?
Plasebo? Ehkä tunnet paremmin luottaa ratsastaa suurempi pyörä aiheuttaa pieni penis? : eek:
Mutta vakavasti, löysin korkeus ja tavanomainen menettely ei toimi minulle päinvastaisesti sinulle. Huomasin tarvitaan mennä normaalia pienempi saada hyvän kyydin ...
Muut kuin tavanomaiset asiat kuin käsivarsien ja jalkojen pituuden erot kaikille, olen myös huomannut, kun katsot Tour de France tuhat kertaa, että pro Ratsastajan selän kaaren eri tavoin toisiinsa. Jotkut tulevat jopa suoraan lantion ja varovasti käyrä eteenpäin kuin neljäsosa ympyrän. Toiset tulevat ulos suoraan eteenpäin kulma vähän taivuttaa ollenkaan. Niin itsestään selvänä, niiden kokonaiskorkeus ja sisällä jalka mittaukset ovat samat, kaverin kanssa kaikenkattavat takana ei voi olla samaa aikaan kuin muut kaveri ja näin ollen edellytä lyhyempää top putki ...
Lisäksi saatat considder jos aiot ajaa. Taller pyörissä on ongelmia sivutuulessa. Hillers ovat erilaisia kuin kiinteä ratsastajia. Jotkut ihmiset haluavat pallon ylös, kun taas toiset voivat olla levitettynä. Kokeile niin monta eri muotoisia ja kokoisia kuin voit kerjätä, lainata tai varastaa (ja ehkä ei varasta).
Taller pyörissä on ongelmia sivutuulessa. pahoillani, mutta en näe, miten tämä on mahdollista. :) Poljinlaakerista on samalla korkeudella tieltä, kuljettaja on edelleen samalla korkeudella (ja on edelleen sama etäisyys edellä tie), pyörät ovat samalla korkeudella, ja haarukan terät ovat samanpituiset
kaikki teoriat? mahdollisesti suurempi pää-putket on sinun baaria suurempi kuin huomaat, ja olet näin ollen entistä paremmin pystyasennossa. Tai voit olla pikemminkin on venytetty ulos.
mahdollisesti suurempi pää-putket on sinun baaria suurempi kuin huomaat, ja olet näin ollen entistä paremmin pystyasennossa. Tai voit olla pikemminkin on venytetty ulos.
Ajattelin näitä tekijöitä. Olen aina tuntuu kaikkein mukavaksi laskee ja vain harvoin on jarru huuvat. (Joka on mielestäni aio antaa minulle joitakin ranne kipeäksi ongelmia mahdollisesti.) Mutta, kyllä minä näyttävät esimerkkiä melko ojensi kanta, joka on ehkä avain.
En todellakaan pidä istunnon pystyssä paljon, koska minulla on myös Kona Caldera, ja vaikka olen varma, että se on mukava maastopyörä, mutta minä vihasin ajoasento ja päätti keskittyä parantamaan minun tiellä ratsastuksen jälkeen omistavat sen noin kaksi viikkoa.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0