Päivitys Deraileurs, Vaihdevivut-kasetit
View Full Version: Päivitys Deraileurs, Vaihdevivut-kasetit
Olen täysin uusi tie pyöräilyä, im just mietin, kuinka vaikeaa / helppoa on päivittää kasetti, Vaihdevivut ja deraileurs? Voinko päivittää kunkin compoenents yksin vai pitääkö minun sovittaa ne kaikki ja ostaa niitä yhdessä?
Olen täysin uusi tie pyöräilyä, im just mietin, kuinka vaikeaa / helppoa on päivittää kasetti, Vaihdevivut ja deraileurs? Voinko päivittää kunkin compoenents yksin vai pitääkö minun sovittaa ne kaikki ja ostaa niitä yhdessä? Se riippuu siitä, mitä sinulla on. Jos pysyt saman yrityksen kanssa, swap ulos on helppoa, varmista että se on 9 nopeus 9 nopeutta tai 10 10. Kolmesta ryhmiä Campy (Record, Chorus, Centaur) ja Shimano (Dura Ace, Ultegra ja 105) ovat funtionally sama. ja vaihdettavissa. Minulla on pyörä, joka on combo Record, Chorus ja Centaur.
Se riippuu siitä, mitä sinulla on. Jos pysyt saman yrityksen kanssa, swap ulos on helppoa, varmista että se on 9 nopeus 9 nopeutta tai 10 10. Kolmesta ryhmiä Campy (Record, Chorus, Centaur) ja Shimano (Dura Ace, Ultegra ja 105) ovat funtionally sama.
Selvä, olen Shimano Sora 8 op casssette & takana raiteiltaan, Sora Vaihdevivut & Sora edessä raiteiltaan ja 3 op kiertymisen.
Voinko päivittää tiettyjä yksittäisiä osia? Ie. jos haluan parantaa siirtämällä tai enemmän pyydyksiä, mikä pituus on minun täytyy mennä läpi vaihtaa osia?
Selvä, olen Shimano Sora 8 op casssette & takana raiteiltaan, Sora Vaihdevivut & Sora edessä raiteiltaan ja 3 op kiertymisen.
Voinko päivittää tiettyjä yksittäisiä osia? Ie. jos haluan parantaa siirtämällä tai enemmän pyydyksiä, mikä pituus on minun täytyy mennä läpi vaihtaa osia?
Kaikki kolme kerralla (kasetti, Vaihdevivut ja takana der), jos haluat mennä 9 tai 10 nopeutta. Crank olisi ok, mutta 9 ja 10 nopeudet käyttää kapeampi ketju. Minulla oli vanhempi 8 nopeutta perustaa ja osti 9-speed Muunnossarjan. Se oli paljon, ja nyt siellä on vielä paljon Shimano 9 nopeus siellä alennettuun hintaan.
Se oli paljon, ja nyt siellä on vielä paljon Shimano 9 nopeus siellä alennettuun hintaan.
Oikeastaan, se on sellainen mielenkiintoinen seikka. Kanssa Dura Ace, Ultegra ja 105 nyt 10-vaihteinen, kuinka kauan ovat ylemmän tason brifters tulee helposti saatavilla? Olen äskettäin ostanut pari Ultegra 9-speed brifters vain pitää niin varaosat.
Pidä puhelinta .... Ensin sinun tulee vastata pari esitarkastuksen kysymyksiä. 1) Mitä runko yrität päivittää ja 2) miksi haluat päivittää? ,02 On, että parantamisen suurten ryhmien ei ole yleensä järkevää, koska uusi pyörä on usein olemaan halvempia ja runko saa olla AME luokka päivitykset. Tahansa päivittää DA on jätettä rahaa muutenkin. Kuten muutkin ovat maininneet, pysyä samassa riensi luokan avulla hajanaisia parantamista. Parhaista bang for your buck on pyörät, koska voit siirtyä niiden välillä kuvaa hyvin helposti. Muistan 1000 dollaria stereot vuonna '74 Pinto avulla sinulla on edelleen ajo '74 Pinto.
Kaikki kolme kerralla (kasetti, Vaihdevivut ja takana der), jos haluat mennä 9 tai 10 nopeutta. Crank olisi ok, mutta 9 ja 10 nopeudet käyttää kapeampi ketju. Minulla oli vanhempi 8 nopeutta perustaa ja osti 9-speed Muunnossarjan. Se oli paljon, ja nyt siellä on vielä paljon Shimano 9 nopeus siellä alennettuun hintaan.
Mitä osia sait osana 9-speed Muunnossarjan? Mitä Kit sait? Kuinka paljon?
Taidan mennä tällä tiellä ...
Pidä puhelinta .... Ensin sinun tulee vastata pari esitarkastuksen kysymyksiä. 1) Mitä runko yrität päivittää ja 2) miksi haluat päivittää?
Olen parantaminen GIANT 06 "OCR3 kehys. En ole varma, jos haluan päivittää vielä, sillä Minulla on joitakin ongelmia siirtää minun suurempi chainring, ketju etene, mutta kuulin voidaan vahvistaa, kunnollinen virittää muutenkin. Kuitenkin Huomasin jotkut sanovat, että SORA laatu on "paska" niin olen ajatellut ehkä minun pitäisi päivittää, olen vasta äskettäin ostanut pyörän, se on vielä takuu, mutta halusin tutkia voisin ostaa osia halvalla eBay tai jotain ja päivittää, koska tiedän, ne ovat kalliita ostaa upouusi.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0