View Full Version: 9 nopeus 10 nopeus päivittää
Hieman apua tarvitaan - Haluan päivittää 9 nopeus 10 nopeus Campagnolo Centaur / Veloce - Olen kuullut, että 9 nopeus vaihde vipu voi toimia kaikkien muiden 10 nopeus bittiä ja työ - ei kukaan tiedä, onko tämä totta?
: rolleyes:
Hieman apua tarvitaan - Haluan päivittää 9 nopeus 10 nopeus Campagnolo Centaur / Veloce - Olen kuullut, että 9 nopeus vaihde vipu voi toimia kaikkien muiden 10 nopeus bittiä ja työ - ei kukaan tiedä, onko tämä totta?
: rolleyes: Kyllä, suurin osa ...
Muut kuin Shifter indeksi pyörä, vain kasetti (tietysti) + ketju ja Etuvaihtaja ovat erityisiä, ja ei niinkään etuvaihtaja.
Voit tietenkin käyttää nykyisen 9-vaihteinen Etuvaihtaja on 10-vaihteinen voimansiirto. Käytän Shimano Ultegra edessä vaihtimia ym, koska se, mitä minulla oli, kun antoi Campagnolo ERGO Vaihdevivut ... ja he tekivät. Jotkut sanovat Shimano edessä vaihtimia ym toimivat paremmin kuin Campagnolo ... Jos näin on, voin vain olettaa, että keinu käsi on hieman vähemmän altis taivutus ...
SRAM 89R ketju on suosittu korvaa Campagnolo 10-vaihteinen ketjun.
On joitakin takapyörien jos vanhat takavaihtaja ei toimi, johtuu ristiriidassa sisemmän hihnapyörän pyörän häkin ja puolat! Niin, jotkut varovaisuutta on noudatettava, kun olet ensin testaus puhdistumaan.
: rolleyes:
Campag 10spd kasetti puristetaan samaan tilaan kuin 9spd, joten indeksointi on erilainen. Jos yrität käyttää 9spd keinoja, edessä toimii hyvin, mutta takaisin ei indeksoi oikein. Ja vaikka se ei, se olisi silti vain 9 out of 10 ketjupyörät, joten ei halua olla mitään järkeä. Joten mennä 10spd sinun kasetti (joka sopii olemassa olevaa pyörää ei ole ongelma), sopiva ketju ja oikealla Shifter (saatavana erikseen) tai soveltuvin osin rakentamaan olemassa olevat Shifter kuin 10spd (mahdollista vain jälkeinen 2002 vipu mielestäni). Campagnolo sanoa, että on eroa suunnikas geometrian välillä 9spd ja 10spd taka Saat uusia ammuksia ja 9spd mech ei toimi 10spd järjestelmään (lainaus: "ehdottomasti ei - ei ole suuria ongelmia"). Tiedä - ei ole kokeillut sitä itse - saattaisi toimia hyvin.
He sanovat myös sinun täytyy vaihtaa chainset tai muuttamaan sitä, mutta paljon ihmiset eivät vaivaudu ja ei ole ongelmia. Sinun FD toimii sakko - jälleen Campag eli ennen vuotta 2001 Lähiaikoina tarvitaan muutoksia, mutta silti sujua.
Joten: vähintään päivittää 10spd on kasetti / ketju / RH Ergo. Sitten voit vielä muuttaa takana der. Tai voit käyttää rahaa pyörien ja renkaiden sijasta ja tuntea todellista merkitystä .. :-)
Campag 10spd kasetti puristetaan samaan tilaan kuin 9spd, joten indeksointi on erilainen. Jos yrität käyttää 9spd keinoja, edessä toimii hyvin, mutta takaisin ei indeksoi oikein. Ja vaikka se ei, se olisi silti vain 9 out of 10 ketjupyörät, joten ei halua olla mitään järkeä. Joten mennä 10spd sinun kasetti (joka sopii olemassa olevaa pyörää ei ole ongelma), sopiva ketju ja oikealla Shifter (saatavana erikseen) tai soveltuvin osin rakentamaan olemassa olevat Shifter kuin 10spd (mahdollista vain jälkeinen 2002 vipu mielestäni). Campagnolo sanoa, että on eroa suunnikas geometrian välillä 9spd ja 10spd taka Saat uusia ammuksia ja 9spd mech ei toimi 10spd järjestelmään (lainaus: "ehdottomasti ei - ei ole suuria ongelmia"). Tiedä - ei ole kokeillut sitä itse - saattaisi toimia hyvin.
He sanovat myös sinun täytyy vaihtaa chainset tai muuttamaan sitä, mutta paljon ihmiset eivät vaivaudu ja ei ole ongelmia. Sinun FD toimii sakko - jälleen Campag eli ennen vuotta 2001 Lähiaikoina tarvitaan muutoksia, mutta silti sujua.
Joten: vähintään päivittää 10spd on kasetti / ketju / RH Ergo. Sitten voit vielä muuttaa takana der. Tai voit käyttää rahaa pyörien ja renkaiden sijasta ja tuntea todellista merkitystä .. :-) Hmmmmm. No, voi olla oikeassa (sen perusteella, mitä Campagnolo n "reps" sanovat), mutta olin perustaa MY havainto paritteluun 10-vaihteinen Centaur ERGO Shifter on noin 2000 9-nopeus (vanhanmallinen) Chorus takavaihtaja ja 12-23 10-nopeusennätyksen kasetti ... mix-ja-ottelun s astetta!
Indeksointi oli hieno ... ainakin minun mielestäni - hihnapyörä pyörät linjattu hampaat kasetin jokaisen muutos, kun pyörä oli workstand - mutta, kuten todettu, sisempi häkin on (mahdollisesti) "RUB" (niin sanoakseni !) ... sisempi häkki olisi voitu helposti muunnettu apukansiosta liika materiaali on johtava / yläreunan häkin ... ainakin minun mielestäni!
Tulokset voivat vaihdella ...
Huom. OY! Olen tällä hetkellä käytössä minun 10-vaihteinen ERGO Vaihdevivut Shimanon kanssa takana vaihtimia ym ... 9-speed drivetrains! Joten ...
Mukaan selvästi (!?!), En luota myöskään Campagnolo n tai Shimano n "markkinointi" osastolla ... tai kuka se on niiden yritysten, jotka antaa asiakastietoja.
Joten kokeile nykyinen takavaihtaja ennen joustavia ja uuden ... Ehkä se toimii ... ja ehkä se ei ole.
Saenger. Pyydän anteeksi, jos olin epämääräinen tarve 10-vaihteinen Shifter tai korvaavan 10-vaihteinen indeksointi ratas varten Shifter ...
Hmmmmm. No, voi olla oikeassa (sen perusteella, mitä Campagnolo n "reps" sanovat), mutta olin perustaa MY havainto paritteluun 10-vaihteinen Centaur ERGO Shifter on noin 2000 9-nopeus (vanhanmallinen) Chorus takavaihtaja ja 12-23 10-nopeusennätyksen kasetti ... mix-ja-ottelun s astetta!
Indeksointi oli hieno ... ainakin minun mielestäni - hihnapyörä pyörät linjattu hampaat kasetin jokaisen muutos, kun pyörä oli workstand - mutta, kuten todettu, sisempi häkin on (mahdollisesti) "RUB" (niin sanoakseni !) ... sisempi häkki olisi voitu helposti muunnettu apukansiosta liika materiaali on johtava / yläreunan häkin ... ainakin minun mielestäni!
Tulokset voivat vaihdella ...
Huom. OY! Olen tällä hetkellä käytössä minun 10-vaihteinen ERGO Vaihdevivut Shimanon kanssa takana vaihtimia ym ... 9-speed drivetrains! Joten ...
Mukaan selvästi (!?!), En luota myöskään Campagnolo n tai Shimano n "markkinointi" osastolla ... tai kuka se on niiden yritysten, jotka antaa asiakastietoja.
Joten kokeile nykyinen takavaihtaja ennen joustavia ja uuden ... Ehkä se toimii ... ja ehkä se ei ole.
Saenger. Pyydän anteeksi, jos olin epämääräinen tarve 10-vaihteinen Shifter tai korvaavan 10-vaihteinen indeksointi ratas varten Shifter ...
Joo, en usko, että olemme eri mieltä :-)
Jos 10sp asennus työskenteli 9SP takana der silloin todennäköisesti niin tulee alkuperäisen lähettäjän - vaikka mielestäni ennen vuotta 2000 campag 9spd ders oli erilainen veto-suhde ja siitä eteenpäin, niin ehkä se on vaikutusta yhteensopivuuden kanssa. Kuten te, sanoisin kokeilla sitä ja katso ennen kuin joustavia ja uusi.
Se on tietysti Campag: n (ja Shimano n) etu kertoa ihmisille heidän täytyy muuttaa kaikki kerralla, mutta on oikeudenmukainen Campag on yleensä melko hyvä muistuttaa, jossa voimme olla todella pyöreä (esim. muuttamalla indeksi hampaat sekoittaa ja sovittaa tai päivittää) .
: rolleyes: FWIW, vain päivitys, että olen tehnyt oli menossa alkaen Shimano 105 downtube 8 nopeudesta 9 nopeus STI. Ostin Muunnossarjan (Vaihdevivut, takavaihtaja, kasetti ja ketju) ja pakkaus valmistajan suosittelemaa chainging iner ketjun rengas minun Kammet samoin. Minulla oli siirretty tasainen ratsastaa kaupunkiin on kumpuilevaa "burbs, joten olin haluavat MUUTOKSIIN minun 42t sisärengas ja 39t joka tapauksessa, mutta olen arvaamaan, että kapeampi ketju saattaa juuttua välillä soi. Olen taipuvainen ajattelemaan, että muutos 9-10 olisi hieman hienovaraisempi (jos olen oppinut mitään High School matematiikka). En ole niin varma, Campy koska kaikki minun Campy jutut (kaksi polkupyörää) on 10 nopeutta. Just lausunto (ei että sinua pyydetään, ja olen yleensä vihaan, kun ihmiset jättää neuvoja, mutta eivät anna vastausta kysymykseen käsillä), 9 nopeus Campy on hyvin saatavilla, kasetit, ketjut varaosia, joten en halua olla huolissaan vanhentuminen . Lisäksi olen huomannut, että vaikka Campy tavaraa on rebuildable, osat ovat melko hinta. Joten mitä se todella maksaa puolestaan 9 nopeus tulee 10 nopeuden ja vain ostaa Centaur 10 10 nopeus Muunnossarjan?
Kiitos kaikille kun vaivaa ja aikaa vastauksen kyselyyn - syy, miksi en voi päivittää, että ostin uudet pyörät (Eurus 2006 clinchers) minun uusi 10 Speed Bike (Tifosi CK5), mutta minulla on myös kevyempi Trek 5500 (rakennettu Campagnolo 9 nopeus osien tought että se tuki pyörä swopping jne. jos kaikki järjestelmät on 10 nopeus yhteensopivia.
Oikeastaan ei voi päivittää, koska Shemals on Trek näyttää olevan vaaleampi tai yhtä kevyt kuin Eurus, mutta en ole punnittu niitä vielä - Kiitos kaikille vastauksista.
Kiitos kaikille kun vaivaa ja aikaa vastauksen kyselyyn - syy, miksi en voi päivittää, että ostin uudet pyörät (Eurus 2006 clinchers) minun uusi 10 Speed Bike (Tifosi CK5), mutta minulla on myös kevyempi Trek 5500 (rakennettu Campagnolo 9 nopeus osien tought että se tuki pyörä swopping jne. jos kaikki järjestelmät on 10 nopeus yhteensopivia.
Oikeastaan ei voi päivittää, koska Shemals on Trek näyttää olevan vaaleampi tai yhtä kevyt kuin Eurus, mutta en ole punnittu niitä vielä - Kiitos kaikille vastauksista.
Fair kommentti, että se tuki pyörän vaihtava on sekä polkupyöriä sama - Minulla on yksi 9spd (plus vaimo kaksi 9spd) ja yhden 10spd liikaa, ja se on vähän kipua, jos haluan vaihtaa pyörien välillä (tai kuten viime viikonloppuna, kun tarvitsin ylimääräistä 10spd takana on jäädä tukea auton rodun (katso: www.duonormand.com ja tulevat ensi vuonna, jos saat Ranskaan - Nähdään siellä!) ja piti vaihtaa kasetit yhteen ja 9spd pyörien. Cured että nyt ostamalla takana FSA RD200 ja 10spd campag kasetti Ranskan eBay: 46 euroa paljon!
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0