Pda

Speedplay pedal käyttäjät

View Full Version: Speedplay pedal käyttäjät

nath1

Hi im tarkastellaan muutan polkimet vuodesta Shimano ultegras ja Speedplay. Im ei tyytymättömiä Shimanon polkimet, Infact ne ovat hyviä. Ainoa asia, joka on botherd minua näiden polkimet on tunne, että Koho on hieman "karkea" Haluan sanoa, että se ei ole kovin nestettä ja pidän itseäni ottaa muuttaa minun jalat polkimilla todeta, että mukavan esityksen. Tämä on erityisen syvästi kun Sanotaan esimerkiksi olen ollut poissa satulaan kiipeilyä tai sprinting istuessaan takaisin satulaan jalat ovat vielä kulmassa. Mitä IM jälkeen on joukko polkimet on enemmän "luonnollinen" kellua, joten siksi IM katsot Speedplay's. Suunnittelun kierroksen pedaali olisi minulle ehdottaa, että se voisi liikkua enemmän luonnossa ja palaa luonnollisesti eri polkimen liike. Joten ne teistä, jotka ovat käyttäneet näitä polkimet mitä mieltä olet niistä on kellua luonnollisempaa kuin suuri kiila järjestelmä, kuten Katso tai shimanos. Nath1

dhk2

Hi im tarkastellaan muutan polkimet vuodesta Shimano ultegras ja Speedplay. Im ei tyytymättömiä Shimanon polkimet, Infact ne ovat hyviä. Ainoa asia, joka on botherd minua näiden polkimet on tunne, että Koho on hieman "karkea" Haluan sanoa, että se ei ole kovin nestettä ja pidän itseäni ottaa muuttaa minun jalat polkimilla todeta, että mukavan esityksen. Tämä on erityisen syvästi kun Sanotaan esimerkiksi olen ollut poissa satulaan kiipeilyä tai sprinting istuessaan takaisin satulaan jalat ovat vielä kulmassa. Mitä IM jälkeen on joukko polkimet on enemmän "luonnollinen" kellua, joten siksi IM katsot Speedplay's. Suunnittelun kierroksen pedaali olisi minulle ehdottaa, että se voisi liikkua enemmän luonnossa ja palaa luonnollisesti eri polkimen liike. Joten ne teistä, jotka ovat käyttäneet näitä polkimet mitä mieltä olet niistä on kellua luonnollisempaa kuin suuri kiila järjestelmä, kuten Katso tai shimanos. Nath1
Speedplays ovat vapaasti vaihdettavien osakkeiden määrä, joilla ei ole keskityksen toimia. Tuntui "pedaling on icecubes" on ensimmäinen muutaman ratsastaa, mutta vapaasti vaihdettavien pian tuli luonnollista. Pysyvän todella tuntui pintapuolisena aluksi, kuten ei ollut mitään tilalle jalkani ja polkimet. Jälkeen noin 12K km nyt pidän Freefloat ja helposti entry / exit vs Look.

Tarpeen mainita, että olen lukenut, että speedplays eivät sovi kaikille, että jotkut ihmiset kehittävät polvikipu, koska ylimääräistä lihasjännitystä riitä pitämään jalat alkaen yawing in / out, koska ne menevät ympäri pedaali ympyrän.

kleng

Olen lukenut, että aika RXS polkimet on vuorotteluun sekä sivusuunnassa float myös, että voit muuttaa Q tekijä vaihtamalla kiinnittimiä puolelta toiselle. Sekä 8mm piipun korkeus, nämä polkimet on eniten korjausta markkinoilla.

DesFlurane

Kanssa nollat voit rajoittaa leikkiä polkimet, niin sisäänpäin ja ulospäin.
Natural olisi mukava kuvaus.
I highly recommend niitä.

genedoc

Minulla on noin 500 mailia minun Speedplay nollaa. En ole koskaan tuntenut "Dancing on Ice Cube" asia, mutta en voi ymmärtää, miksi jotkut pepole voi. Ne ovat kaikkein "luonnollinen" polkimen olen koskaan käytetty.

mysrh

Olen hyvin kiinnostunut Speedplay Zero, mutta olen yrittänyt etsiä parasta vaihtoehtoa.

Bob Ross

Tarpeen mainita, että olen lukenut, että speedplays eivät sovi kaikille, että jotkut ihmiset kehittävät polvikipu, koska ylimääräistä lihasjännitystä riitä pitämään jalat alkaen yawing in / out, koska ne menevät ympäri pedaali ympyrän.

Thinking ääneen: Eikö se kestä syystä, että ihmiset, joiden jalat luonnollisesti viipottaa in / out, koska ne menevät ympäri polkimen ympyrän * ei * taistelevat että kallistus?

Koko kannalta vapaasti vaihdettavien poljin / kiila järjestelmä on, että se sallii sinun luonnollista biomekaniikan edetä estoton. Se pakottaa oman polvien tai nilkkojen tai jalkaterien jäädä luonnoton kannan koko polkimen iskua, joka aiheuttaa eniten clipless liittyviä ongelmia. (Ainakin olen ymmärtänyt.)

graphixgeek

Koko kannalta vapaasti vaihdettavien poljin / kiila järjestelmä on, että se sallii sinun luonnollista biomekaniikan edetä estoton. Se pakottaa oman polvien tai nilkkojen tai jalkaterien jäädä luonnoton kannan koko polkimen iskua, joka aiheuttaa eniten clipless liittyviä ongelmia. (Ainakin ymmärrän sen.) Uskon, että oli yksi myynti kohtia Speedplays, että jalat / nilkat voivat kellua vapaasti ilman vastarintaa, jotta voidaan lievittää ongelmia liittyy muita tiukempia clipless polkimia. Aika meni pidemmälle ja niiden mallit sallimalla sivusuunnassa float samoin. Kaikki panos ratsastajan pitää hänen jalkojen tai nilkkojen siitä pyörii Speedplays on ajajan virhe, ei polkimet IMO.

Ohita Me

Valitsin Speedplay "X" polkimet minun ensimmäinen clipless poljinjärjestelmä. Olen lukenut kaikki käytettävissä olevat tiedot koskevat float ja päätti (perustuu minun tavoite ratsastuksen vahvistaa polven ongelma) mennä Speedplay X2's. En ole paino Weenie, mutta piti ajatusta ruostumattoman ja korroosionkestävyys. Tunsin "Dancing on jääpalat" vaikutus ensin, mutta muuttaa nopeasti ja enää huomaa sitä. En tarvitse muuttaa pedaali, jotta aiemmin vapauttamista ja näen uuden Speedplay X polkimet on samanlainen mod sekä (tulee vastata käyttäjien palautetta).

Kaiken kaikkiaan minulla on vain hyvää sanottavaa vapautta Speedplays antaa ja ei ole ollut mitään ongelmia heidän kanssaan lainkaan.

miltwebb

Uskon, että oli yksi myynti kohtia Speedplays, että jalat / nilkat voivat kellua vapaasti ilman vastarintaa, jotta voidaan lievittää ongelmia liittyy muita tiukempia clipless polkimia. Aika meni pidemmälle ja niiden mallit sallimalla sivusuunnassa float samoin. Kaikki panos ratsastajan pitää hänen jalkojen tai nilkkojen siitä pyörii Speedplays on ajajan virhe, ei polkimet IMO.I voi esittää yhden kommentin, että ...

Kanssa X2 polkimet, voin todella osuma minun kannoilla on chainstays. Jalkani yleensä varvas, ja joskus löydän itseni yrittää kompensoida tätä. Luin jos jotkut ajajat Lisää pesukone ja polkimet siirtää sitä pois hieman pois kiertymisen. En voi kokeilla että ...

Kaiken kaikkiaan pidän todella paljon. No pain asioista lainkaan.

mysrh

Guys, I just ostaa käytettyjä Speedplay Zero. Nyt minun on kiinnittimiä ja jos mahdollista kiinnittimiä kansi.
Bicyclebuys on poikkipienat dollaria 44 dollaria, mutta se on monimutkaista turvallisuutta online tilauskäytännöstä, kun online pyörä ostoksia UK usein maksuja dollaria 70 dollaria.

En ole löytänyt mitään säilytä Australiassa, jotka myyvät vapaa kiinnittimiä, siksi olen etsiskellä aikaa ulkomailla.
Kaikki ideat / ehdotukset ovat hyvin suuressa arvossa.:)

nath1

Guys, I just ostaa käytettyjä Speedplay Zero. Nyt minun on kiinnittimiä ja jos mahdollista kiinnittimiä kansi.
Bicyclebuys on poikkipienat dollaria 44 dollaria, mutta se on monimutkaista turvallisuutta online tilauskäytännöstä, kun online pyörä ostoksia UK usein maksuja dollaria 70 dollaria.

En ole löytänyt mitään säilytä Australiassa, jotka myyvät vapaa kiinnittimiä, siksi olen etsiskellä aikaa ulkomailla.
Kaikki ideat / ehdotukset ovat hyvin suuressa arvossa.:) Kyllä kokeilla www.wiggle.co.uk (http://www.wiggle.co.uk). ne ovat kilpailukykyisiä ja tehdä ulkomailla.

kleng

Kyllä kokeilla www.wiggle.co.uk (http://www.wiggle.co.uk). ne ovat kilpailukykyisiä ja tehdä ulkomailla. Mukaan Wiggle sivuston he vain lähettävät kuningaskunnan ja eräiden Euroopan maissa, ovat ne nyt Toimitus Australiaan ja että olisi hienoa?.

notruthless

En voi esittää yhden kommentin, että ...

Kanssa X2 polkimet, voin todella osuma minun kannoilla on chainstays. Jalkani yleensä varvas, ja joskus löydän itseni yrittää kompensoida tätä. Luin jos jotkut ajajat Lisää pesukone ja polkimet siirtää sitä pois hieman pois kiertymisen. En voi kokeilla että ...

Kaiken kaikkiaan pidän todella paljon. No pain asioista lainkaan.

Käyttö pesukone voi olla tarpeen Speedplays. On mahdollista säätää tappi paikannus enemmän sisämoottori / perämoottori, sivuttaiskohdassa kun tappi on asennettu. Katso sivu 3, vaihe 7: http://speedplay.com/pubs/ZERO_Pedal_System_Instructions_1_27_06.pdf

mysrh

Kleng, Wiggle ei ole mitään halvempaa kuin muut UK online-ostoksia. Mutta excelpro.com.au (Minusta on nimi) on jakelija Speedplay Australiassa. Jos otat yhteyttä, he voivat kertoa, josta voit ostaa Melbournessa.

PeterF

Pari asiaa. Käytin odottaa noin 10 vuotta ja siirtyneet käyttämään Speedplays noin 4 vuotta sitten. Vapauttamista Speedplay on niin sujuvaa. Kun Pyörittele jalka tarpeeksi, voit yksinkertaisesti astu ulos. Kanssa odottaa sinun täytyy nykiä jalka ulos piristyä niistä. Löysin tämän olevan erittäin epämukavaa balky polven. Jos olet mennä Speedplays 3 asiaa haluan suositella.
1. Varmista, että kenkä on jäykkä yksin, koska foorumi on pienempi kuin Look ja Time. Jos kenkä on liian joustava voit saada kuormittajat. Sinun ei tarvitse pro hiiltä kenkä, pari 100 dollaria Pearl Izumi n kanssa olen palkin rakennus toimii hienosti.
2. Ensimmäinen pari Omistin olivat X-3: n ja laakerit on paska. Kävin läpi joukon vähemmän kuin vuosi ennen kuin he alkoivat liukuovi, my shop korvata ne ilmaiseksi, mutta olen päivittänyt X2: n ja maksaa erotuksen. Paljon paremmin, he ovat kestäneet 3 vuotta ilman ongelmia. Ymmärrän ne korvataan laakerit X-3: n niiden uudempi malli X-5, menossa samaan laakerit kuin X2. Pysy kaukana X3's.
3. Hanki piena kattaa ja kuljettaa niitä mukanasi. Mekanismi on tappi ja se sensative lian, hiekan jne. Plus niiden vaikeampi kulkea kuin odottaa. Korvaaminen kiinnittimiä on $ 35-40 niin halpaa pari kattaa on hyvä investointi.

En koskaan ratsastaa toisen pedal. Rakastan heitä.

kleng

Kleng, Wiggle ei ole mitään halvempaa kuin muut UK online-ostoksia. Mutta excelpro.com.au (Minusta on nimi) on jakelija Speedplay Australiassa. Jos otat yhteyttä, he voivat kertoa, josta voit ostaa Melbournessa.
Thanks Mysrh

Sain jonkin aikaa RXS Carbon Ti polkimet, olin kiinnostunut Wiggle koska ne ovat joitakin kohteita muut UK online-tavaratalot eivät ole.

dhk2

Pari asiaa. Käytin odottaa noin 10 vuotta ja siirtyneet käyttämään Speedplays noin 4 vuotta sitten. Vapauttamista Speedplay on niin sujuvaa. Kun Pyörittele jalka tarpeeksi, voit yksinkertaisesti astu ulos. Kanssa odottaa sinun täytyy nykiä jalka ulos piristyä niistä. Löysin tämän olevan erittäin epämukavaa balky polven. Jos olet mennä Speedplays 3 asiaa haluan suositella.
1. Varmista, että kenkä on jäykkä yksin, koska foorumi on pienempi kuin Look ja Time. Jos kenkä on liian joustava voit saada kuormittajat. Sinun ei tarvitse pro hiiltä kenkä, pari 100 dollaria Pearl Izumi n kanssa olen palkin rakennus toimii hienosti.
2. Ensimmäinen pari Omistin olivat X-3: n ja laakerit on paska. Kävin läpi joukon vähemmän kuin vuosi ennen kuin he alkoivat liukuovi, my shop korvata ne ilmaiseksi, mutta olen päivittänyt X2: n ja maksaa erotuksen. Paljon paremmin, he ovat kestäneet 3 vuotta ilman ongelmia. Ymmärrän ne korvataan laakerit X-3: n niiden uudempi malli X-5, menossa samaan laakerit kuin X2. Pysy kaukana X3's.
3. Hanki piena kattaa ja kuljettaa niitä mukanasi. Mekanismi on tappi ja se sensative lian, hiekan jne. Plus niiden vaikeampi kulkea kuin odottaa. Korvaaminen kiinnittimiä on $ 35-40 niin halpaa pari kattaa on hyvä investointi.

En koskaan ratsastaa toisen pedal. Rakastan heitä.
Great neuvoja PeterF. "Coffee Shop kuoret" ovat tärkeitä speedplays koska olemme kävellä liikkuvien osien toimintaa. Olen liata minun kerran lian / karkeus on vuosisadan ja menetti hyvän 5 minuuttia puhdistaminen on levähdysalue, ennen kuin sain leikkeen sisään käyttö kattaa tekee kiinnittimiä pidempään kuin hyvin, minä tehdä kaivoksen koko aikaa.

Lisäksi voisi mainita on tärkeää lube polkimiin vähintään joka 2K mailia. Kun puhuin tekniseen tukeen, Speedplay ilmoitti, että kaikki 1000 mailia on oikeastaan parempi välein. Se vie vain muutaman minuutin, jos sinulla on Pedro's rasva suutin niin se ei todellakaan ole taakka. Minulla 12K mailia Zero on nyt ja laakerit ovat kunnossa.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish