Square akseli alhaalta kiinnike vääntömomentti?
View Full Version: Square akseli alhaalta kiinnike vääntömomentti?
Minun ja olen jo etsimässä apua. Go figure.: Confused:
Minulla neliö-tyypin Shimano alhaalta kiinnike akseli ja kammet. Olen poistanut kammet, rasvattu akselin (yritti kammet YK-rasvata liikaa) ja sitten laittaa ne takaisin vain on kalahtaa tyypin ääni lähtöisin BB samassa paikassa samalla Cranking. Kun palaan kotiin minusta pultti tilalle veivaaminen on joko irrottaa tai veivaaminen on siirtynyt edelleen sillä akselilla. Olen käyttänyt momenttiavain asetettu 28 lbs-ft kerta, mutta kun 50 minuutin ajomatkan Mielestäni minun on Kiristä pultit.
Kysymys: Mitä vääntömomentti on näiden pulttien ja olen puuttuu jotain selvää you'all?
Kiitos!
Aiot oikealle määrä vääntöä, mutta pelkään, olet vähän liian myöhään.
Kun nämä Square taper kammet hellittää, edelleen ratsastaa sillä se pyrkii rypeä pois neliön reikä suhteellisen pehmeä alumiini crankarm ja he tuhoutunut lopullisesti.
Tarkista tästä: http://www.shimano.com.au/publish/content/australia/en/cycling/customer_support/service_diagrams/road_bike_service.MainContentPar.0018.Schematic.0001.File.tmp/bb_un25_ev.pdf
Tämä voi olla parempi:
http://www.shimano.com.au/publish/content/australia/en/cycling/customer_support/service_diagrams/road_bike_service.MainContentPar.0015.Schematic.0012.File.tmp/FC-4400_4403_SI-1DM0A.pdf
305-435 in.lbs.
Kiitos. Yritän vääntömomentin niitä vielä kerran - joitakin sininen LOCTITE ja pultit - suuresta loppuun vääntömomentin Range: 36 kg-m.
Jos tämä ei auta, kai minun on joitakin uusia kampi aseita ...?
Uudelleen, kiitos!
Kiitos. Yritän vääntömomentin niitä vielä kerran - joitakin sininen LOCTITE ja pultit - suuresta loppuun vääntömomentin Range: 36 kg-m.
Jos tämä ei auta, kai minun on joitakin uusia kampi aseita ...?
Uudelleen, kiitos!
Saatat tarvita uusia kampi aseita ... Olen samaa mieltä sinun pitäisi yrittää uudelleen kiristäminen ensimmäinen. Miksi ei? Sinulla ei ole mitään menetettävää.
Square, kartiomainen poljinlaakerista akseli / kampiakseli käsi on suunniteltu Ahdistus. Tämä on jälleen kiristää asianmukaista vääntömomentin spec, alumiininen kampi käsivarsi on muotonsa hieman ja tehdä ihan mukava, täydellinen yhteyttä sovi kara. Sen pitäisi myös olla mahdollista ottaa kampi käsivarsi pultti tässä vaiheessa - mutta jätä se, jos kampi käsi irtoaa. Bolt pitää ne putoamisen!
On suositeltavaa, että et ole rasvaa akseliin tai kampi-ryhmässä ennen asennusta, koska tämä sotku kanssa Ahdistus. Lisäksi, kun kammen varsi on irronneita on ratsastanut tällä tavalla, pehmeä kammen varsi luultavasti muotonsa vähän. Tämä myös hylyn tulevaisuudessa yritykset uudelleen tiukentaa ja tehdä hyvää Ahdistus. Mielestäni tämä on tilanne olet juuri nyt.
Yritä uudelleen kiristäminen. Kohtuullinen eivät kiristä aiemmin suositellut tiedot. On mahdollista liikaa korostaa kampi käsivarsi ja on sen halki / hylätty.
Pekan Swansonin
www.bikephysics.com (http://www.bikephysics.com)
Kiitos! Minä annan sille yrittää - kuiva.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0