Pda

Vittoria kengät ....... Miten kuvaisit ne

View Full Version: Vittoria kengät ....... Miten kuvaisit ne

Juoppo Ryder

Hei,

Ajattelin alajärjestöihin varten Vittoria "Zenith" kengät punaisella alkaen Nashbar. Kellään mitään kokemusta Zenith kengät, tai Vittoria yleensä? En käytä koko 10 1 / 2 Yhdysvaltojen ja vanha Diadoras ovat kokoa 45, joka sopii minulle hyvin. Sidi kengät 45 myös sopii minulle hyvin. Ilmeisesti Vittoria koon kartat ovat olemattomat, ja haluaisin saada niin paljon Info kuin voin, ennen en vedä pistokkeesta. Jokin auttaa olla suuresti arvostaa. Kiitos

schmuzzy

viestiini ei todennäköisesti ole paljon käyttöä ... mutta kun aloitin pyöräily-Muistan Vittoria kenkiä olla paras. mutta ota huomioon, tämä oli ennen clipless polkimet (yeeeesh: eek:)

Nyt, toisella kerralla menin Etsin vanhat suosikit-ja mielestäni niiden valta on tehnyt Shimano, Nike, Sidi, jne.

paljon kuin Basso, Tommaso jne. käytetään pieniä, käsi builts ... ja nyt vain nimiä laittaa sarjatuotettujen kehyksiä.

Olen todella couldnt löytää paljon tiedot niistä, joku joka kuljettaa heidät, tai tyylejä, joka näytti nykyinen ...

my ,02dollari

Juoppo Ryder

Thanks Shmuzzy, ei kovin paljon puree tätä säiettä ... LOL: D

Olen todennäköisesti menossa keväällä näitä tapauksessa. Mitä vähän olen kuullut heistä on ollut melko hyvä, joten jos minä kärsin Sidi hetken I'll mennä Vittorias. Suurin huolenaiheeni on pääosin kunnossa kuitenkin.

Arvostan vastaustasi

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vBET 3.2.2