Pda

Kaikki Casual shortsit, jotka ovat vaihtoehto normaalin pyöräily shortsit?

View Full Version: Kaikki Casual shortsit, jotka ovat vaihtoehto normaalin pyöräily shortsit?

wcngu1

I ma bit hesistant on pukeutunut ruokalappu shortsit ulos ja ihmettelin, kun oli eräänlainen lyhyt, joka näytti Casual / normaali, mutta oli edelleen suhteellisen mukava merkeissä. Something että kun ihmiset näkivät minut he woudln't heti mieleen "Nämä ovat joitakin pirun tiukka pyöräily shortsit! "ja mitä kukaan ottaisi toinen vilkaisu jos sinulla tuli spontaanisti supermarket hakemaan ruokaa ja oli Express jonossa.

Niin joo haluan jotain, joka on melko nimetön, mutta on vielä ok mukavasti, mutta näyttää hyvältä, haha: D Jos voin välttää BiB shortsit ja silti käyttää minun alusvaatteet I "ll olla iloinen veikko: cool:. Koska tietää En "d luultavasti pukeutuvat yhä alusvaatteet kanssa ruokalappu shortsit!!

DiabloScott

I ma bit hesistant on pukeutunut ruokalappu shortsit ulos ja ihmettelin, kun oli eräänlainen lyhyt, joka näytti Casual / normaali, mutta oli edelleen suhteellisen mukava merkeissä. Something että kun ihmiset näkivät minut he woudln't heti mieleen "Nämä ovat joitakin pirun tiukka pyöräily shortsit! "ja mitä kukaan ottaisi toinen vilkaisu jos sinulla tuli spontaanisti supermarket hakemaan ruokaa ja oli Express jonossa.

Niin joo haluan jotain, joka on melko nimetön, mutta on vielä ok mukavasti, mutta näyttää hyvältä, haha: D Jos voin välttää BiB shortsit ja silti käyttää minun alusvaatteet I "ll olla iloinen veikko: cool:. Koska tietää En "d luultavasti pukeutuvat yhä alusvaatteet kanssa ruokalappu shortsit!!

Kaksi vaihtoehtoa: roikkuva MTB shortsit on paljon taskuja ... yleensä näyttää vaellus shortsit, ei ole huono, mutta en pidä niitä erityisen mukava, tai pehmustettu pyöräily alusvaatteet nojalla tahansa muu shortsit tavallisesti kulumista - näkymätön tarkkailijat Quickie Mart

wcngu1

Kaksi vaihtoehtoa: roikkuva MTB shortsit on paljon taskuja ... yleensä näyttää vaellus shortsit, ei ole huono, mutta en pidä niitä erityisen mukava, tai pehmustettu pyöräily alusvaatteet nojalla tahansa muu shortsit tavallisesti kulumista - näkymätön tarkkailijat Quickie Mart
Kleng näytti nämä alukset http://www.probikekit.com/display.php?code=C1308 jotka ovat melko hyviä. Mutta onko mitään goodlooking maastopyörä vaatteita, joka on tunnetusti erittäin mukava? Onko Assos ja maastopyöräilyyn vaatteet? D

531Aussie

voit pussimaisia MTB shortsit **** padding

He saattavat jopa olla jonkin aikaa Action Cycles

was7g

Niin joo haluan jotain, joka on melko nimetön, mutta on vielä ok mukavasti, mutta näyttää hyvältä, haha: D Jos voin välttää BiB shortsit ja silti käyttää minun alusvaatteet I "ll olla iloinen veikko: cool:. Koska tietää En "d luultavasti vielä käyttää alusvaatteet kanssa ruokalappu shortsit!! olin sinusta, hieman vastahakoinen käyttää shortsit ... Olen alun perin ostanut maastopyöräily shortsit (vaikka merkki ymmärrä juuri nyt) ... mutta kun ostin ruokalappuja, kiitos tiedon, että olen lukenut täällä foorumeilla, olen koskaan takaisin näiden MTB shortsit uudelleen. Ruokalappuja on monta kertaa mukavampaa kuin MTB shortseja, esp. on pitkiä matkoja.

Kun sain mukavan on pois julkisen yllään ruokalappuja, olen alkanut ostaa Pro fit "pelipaidat (lue, tiukempi) koska ne Wick hiki päässä tehokkaammin. Naapurini sanoi, "Man, olet todella päässyt tähän Maastopyöräily juttu ... ja tiukka shortsit, tiukat paidat ..." ja sanoin, että ne tekevät eron, kun olet Maastopyöräily 100 + km viikossa.

Saatuja Olen oppinut käsittelyssä levyt ja oman yrityksen ja erehdyksen kautta,
-Ruokalappuja yli MTB shortsit tai jopa Lycraa shortsit
-Älä käytä alusvaatteet kanssa shortsit
-Ihmiset eivät välitä siitä, että olet pukeutunut muodostavat sulkeutuvia vaatteita, he näkevät sinut pyöräilijä, ja pyöräilijät käyttävät tiukat vaatteet
-Jos aiot ajaa pitkiä matkoja, Get Some CHAMOIS kermanvärinen siinä valtava ero

Vain minun 2 senttiä. On hyvä kausi, se on luultavasti vain saada sinne eteläisellä pallonpuoliskolla.

wcngu1

Olin kuin te, hieman vastahakoinen käyttää shortsit ... Olen alun perin ostanut maastopyöräily shortsit (vaikka merkki ymmärrä juuri nyt) ... mutta kun ostin ruokalappuja, kiitos tiedon, että olen lukenut täällä foorumeilla, olen koskaan takaisin näiden MTB shortsit uudelleen. Ruokalappuja on monta kertaa mukavampaa kuin MTB shortseja, esp. on pitkiä matkoja.

Kun sain mukavan on pois julkisen yllään ruokalappuja, olen alkanut ostaa Pro fit "pelipaidat (lue, tiukempi) koska ne Wick hiki päässä tehokkaammin. Naapurini sanoi, "Man, olet todella päässyt tähän Maastopyöräily juttu ... ja tiukka shortsit, tiukat paidat ..." ja sanoin, että ne tekevät eron, kun olet Maastopyöräily 100 + km viikossa.

Saatuja Olen oppinut käsittelyssä levyt ja oman yrityksen ja erehdyksen kautta,
-Ruokalappuja yli MTB shortsit tai jopa Lycraa shortsit
-Älä käytä alusvaatteet kanssa shortsit
-Ihmiset eivät välitä siitä, että olet pukeutunut muodostavat sulkeutuvia vaatteita, he näkevät sinut pyöräilijä, ja pyöräilijät käyttävät tiukat vaatteet
-Jos aiot ajaa pitkiä matkoja, Get Some CHAMOIS kermanvärinen siinä valtava ero

Vain minun 2 senttiä. On hyvä kausi, se on luultavasti vain saada sinne Etelä hemisphere.Haha thats great neuvoja! En varmasti siirryn ruokalappuja shortsit lopulta mutta "olen vain päästä takaisin pyöräily ja aijon ensin polttaa minun ylimääräinen rasva ensin olen saanut paljon painoa on istumista varten kahden viime vuoden aikana. Minulla oli ennen Athletic koko 30 tuumaa vyötärö, mutta nyt olen ", M-34! I dont 'haluta ostaa tiukka ruokalappu shortsit nyt, koska ne päätyvät liian iso minulle, "ll täytyy ostaa vielä pari joten kun osuin noin 31-32 tuumaa taas I" ll mennä BiB shortsit ja on kompakti Ass keuliminen on tyttöjen kanssa: D hehe

Tämä on minun pyöräily jersey, toivoin löytää jotain yhtä komeita sovittaa se: cool:.
http://www.campagnolo.com/pics/C600.jpg

wcngu1

Navat ovat melko ok tiedot ovat:
Kudottu MTB lyhyt irrotettavat silmät linjaliikenteen ja säämiskänahka, Vetoketjulliset tuuletusaukot ja verkko tuella Vetoketjulliset taskut ja logot.

Mitä te ajatella? sen vähän expenseive vaikka (kuten tavallista alkaen Oakley ...) ei todennäköisesti ole sen arvoinen, mutta se alkaa haha aika löytää soemthing halvempaa ja vastaavia ... Nämä ovat 200 dollaria Aussie dollaria ... vähän paljon shortsit-_ -

http://mi.oakley.com/site/media/cache/44b7e061949f2.png_0_0_0.jpg

Tämä on paljon halvempaa Oakley (http://www.freeborn.co.uk/shop/oakley/) Slab shortsit / £ 30,00 (SRP £ 45,00)
http://www.freeborn.co.uk/_gfx/products/000177/main/Slab% 20a.jpg

dgregory57

En käytä ruokalappuja ja painaa lähes 320 kiloa ...

Pyöräily shortsit ovat noin tehokkuutta ja fyysinen mukavuus. Älä tuhlaa rahaa mihinkään, että kompromisseja joko niitä, näyttää.

Pahinta, mitä voi tapahtua on, että saat häiritään, ja sitten voit käyttää sitä motivaatiota menettää painoa nopeammin.

allgoo19

Käytän Sportif Alkuperäinen lastin shortsit, käytän sitä paljon useammin kuin minun ruokalappu shortsit.

http://www.sportif.com/images/us/local/products/detail/670170_01_v12.jpg

Saatavana eri värejä (http://www.sportif.com/jump.jsp?itemID=25&itemType=PRODUCT&RS=1&keyword=Stretch+shorts #).

Enää inseam version (7.5) kutsutaan Hattera.

http://www.sportif.com/images/us/local/products/detail/618162_56_v12.jpg

Molemmissa versioissa on kahta eri painosta aine, yksi 5.4oz. toinen 8oz.

He käyttävät kuten rautaa, minulla oli niitä monta vuotta ja jotka osoittavat merkkejä kulumisesta (vielä). Se ei sano se on PYÖRÄILY, mutta se on kaksikerroksinen istuimen osaa, joten niillä voi olla suunniteltu sen. Materiaalia stretchs ja hyvin unrestrictive, se ei anna sinulle tuntuu vedetään jalkojen kuten muutkin jäykkiä shortsit materiaalia.

Luulin että ne olivat kalliita, mutta alle 50 dollaria .-, se kuulostaa edullinen näinä päivinä. Jos et mieltään vain värin valintaan, heillä on usein myyntiin, myydä niitä noin 30 dollaria .-.

cheapie

Luulen eivät ymmärrä. Jos olet ratsastaa Road Bike olet jo myöntänyt, että olet valmis sietämään hieman epämukavuutta ajaa asiaa, joka on nopea ja tehokas (vs. MTB pyörä-tai hybridi). miksi kompromissi nopeuden ja tehokkuuden huolestuttavia siitä, mitä muut ihmiset ajattelevat aikana 1% sinun ratsastaa, että sinulla on päästä pois ja mennä kauppaan? Jos olet, että huolestuttaa se, lopeta ratsastusta katupyörä ja saada jotain suurta pehmustettu istuin, soittokello ja kori.

millään pahalla niille teistä, jotka ovat edellä pyörä, se on vain, että jos olet menossa on ratsastus Road Bike, tee se. eivät uhraa nopeuden ja mukavuuden juuri siksi, että tytön takana Starbucks counter rypyt nenäänsä teidän ulkonevat paketin.

fabiosav

Mielestäni tämä on, mitä haluat, ja se on myynnissä ... Sain joitakin roskapostin sitä, mutta se toimi!
http://www.longscycle.com/webstore/shopping.asp?productID=2759

Rockslayer

Kuulostaa olet hieman ujo, en wouldnt välitä liikaa mitä muut ajattelevat, mutta sitten taas kun menen ratsastusta, en vain mene ratsastus ei popping osaksi kaupoissa todella. Jatkossa kaikki minun ruokaa ja vettä.
Kohtuullinen käyttää mitä tunnet olosi mukavaksi, jos vain vaimennustehoste tietä vain kuluu normaalista shortsit.
Jos teet ajaa 1 tunnin tai 3-4 tuntia sekä sanoisin sitten ruokalappuja tai viiltoja ovat tärkeitä mukavuutta.
Mitä scareing paikalliset ja luonnolle, miksi vaivautua huolehtiva et tiedä niitä saippuaa ja ne eivät ole ainoa saada ihottumaa kipeä perse.
Mitä kommentteja "jättää jotain mielikuvituksen", se ei ole mielikuvitusta, jotta tietää, mitä 99,9% normaalista kaverit Pack heidän shorts.Like Haloo? Ja palvelimen heille oikeus perving! http://www.cycling.net.au/images/smilies/biggrin.gif
Yleensä en ole koskaan löytänyt sitä ongelmaa edes MTB / Offroad. MTB roikkuva lyhyt kulttuurin tiedätte, mutta sitten taas minun nousta ylös mäkeä ei vain alamäkeen.
Kohtuullinen ostamaan ruokalappuja / shortsit ja heittää noin boardies tai säännöllisesti shortsit ajan alkuun, kunnes tunnet olosi mukavaksi tai asentaja näköinen. En yleensä vain käyttää boardies lyhyen puoli tuntia spin mennä somewear.
Kukaan ei välitä niin paljon kuin luulisi. Ehkä ajatella, kuinka vakavasti olet ratsastus mukavasti?

RAUHAN! http://www.cycling.net.au/images/smilies/smile.gifhttp://www.cycling.net.au/images/smilies/smile.gifhttp://www.cycling.net.au/images/ smilies / smile.gif

mysrh

Luulen eivät ymmärrä. Jos olet ratsastaa Road Bike olet jo myöntänyt, että olet valmis sietämään hieman epämukavuutta ajaa asiaa, joka on nopea ja tehokas (vs. MTB pyörä-tai hybridi). miksi kompromissi nopeuden ja tehokkuuden huolestuttavia siitä, mitä muut ihmiset ajattelevat aikana 1% sinun ratsastaa, että sinulla on päästä pois ja mennä kauppaan? Jos olet, että huolestuttaa se, lopeta ratsastusta katupyörä ja saada jotain suurta pehmustettu istuin, soittokello ja kori.

millään pahalla niille teistä, jotka ovat edellä pyörä, se on vain, että jos olet menossa on ratsastus Road Bike, tee se. eivät uhraa nopeuden ja mukavuuden juuri siksi, että tytön takana Starbucks counter rypyt nenäänsä teidän ulkonevat paketti.: D: D: D LOL I love your comment, Cheapie.

Anyhoo, Löysin juuri tämän, ja ehkä tämän tuotteen liittyvät omaan tilanteeseen: P:
http://www.phantomcycles.com.au/product.php?productid=3263&cat=201&page=1

Kirpputori GT

Olen samaa mieltä Rockslayer, polkupyörällä shortsit tehdä hyviä alusvaatteet, jos et halua kävellä sukkahousut.

Älä käytä säännöllisesti alusvaatteet, jos et mene eteenpäin ja saada MTB shortsit. Sinulla ärtyä, ja ne pitää hiki sisään Jos sinulla on ehdottomasti, sitten hakemaan wicking alusvaatteet, ei puuvillaa.

Jos et ole ajaa kaikki niin pitkälle, kuten minä melkein joka päivä, vain kuluu noin Athletic shortsit kuten koripalloa tai lenkkeily. Ne kangas sydämet hiki sekä pyörä kamaa, ja ne eivät suuttua, jos matka on alle tunnin kuluessa. Parasta on voit ostaa viikon verran halvemmalla, joten voit käyttää tuoreita niistä on kulkevat päivittäin.

Juoppo Ryder

Jos et ole ajaa kaikki niin pitkälle, kuten minä melkein joka päivä, vain kuluu noin Athletic shortsit kuten koripalloa tai lenkkeily. Heidän.

Olen hieman outoa pallon tästä. Minulla on paljon pyöräily shortsit, ja käyttää niitä pitkiä matkoja, mutta minun päivittäin 14 kilometrin kulkevat töihin, tai minun säännöllisesti 20 milers, juuri käytä säännöllisesti Nylon Athletic shortsit, jotka ovat hieman lyhyt (mid reiden pituus). He saattavat olla hieman vanha koulu verrattuna nykypäivän mieluummin näiden pitkään (ja ruma) koripallon shortsit Kids Wear, mutta olen sen jälkeen, kun ilmanvaihto minun vanhuuteen. Oma reidet hiki kauhojen ja minä ratsastaa kovaa, ja I cant stand niitä pitkiä shortseja, jotka menevät melkein polven rajoittavat minun ilmanvaihto, rutistaa minun tan, ja saavat minut tuntemaan itseni tukkoinen kun ratsastaa.

I dont sukkia joko samasta syystä, joten kai minä olen "Lost in Seitsemänkymmentäluvun" minun vanha Diadoras, lyhyitä shortseja, ja ratsastus kaksikymmentä vuotta vanha Tommasini Columbus SL polkupyörällä.

~ Lisäksi, poikaset näyttävät kaivaa "vanhan Pro etsiä jostain syystä. : confused:

1id10t

I'm with Garagesale GT, jos olen vain pyöräilyä lyhyen matkan tai edes usein, kun työmatkaliikenne En käytä tiukka lycra kuntosali shortsit mukaan säännöllisesti shortsit. Kun olen menossa asianmukaisen ratsastaa viikonloppuisin sitten minä käytettävä asianmukaista pyöräily vaihdetta. Toivottavasti tämä tarkoittaa minun Pyöräily pyydystä kestää, että hieman kauemmin.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 3.2.2