Pda

Fizik Arionne joku, joka mitataan 143mm?

View Full Version: Fizik Arionne joku, joka mitataan 143mm?

wcngu1

Kävin paikallisessa LBS tarkistaa Erikoistuneet toupe ja Fizik Arionne ja olin mitataan noin 143mm ja toimihenkilö välittömästi suositteli minulle Fizik Arionne? Luulin arionne oli 132mm, ja että jos olin 143mm Butt se olisi unfortable ja ei suositella? I ma vähän sekava: confused: Ehkä minun pitäisi mennä erikoistuneiden toupe 143mm?

badkarma

Voin sanoa, että minulla on laajempi istua luut (tiedä tarkkaa mittausta), ja en pidä minun Arione kovin paljon. Anteeksi, että on kaikki neuvoja voin antaa.

fauxpas

Ne eivät toimi sitbones samalla tavalla kuin testi eturauhassyövän ne? : eek:

Tehokas Pete

No, ainoa tapa vastata on saada Arione ja ratsastaa, ja katso jos se tuntuu mukavalta.

Ei ollut tietoinen siitä, että kaupat ovat mittaus pummeja ja suosituksia satulat ...

bobbyOCR

No, ainoa tapa vastata on saada Arione ja ratsastaa, ja katso jos se tuntuu mukavalta.

Ei ollut tietoinen siitä, että kaupat ovat mittaus pummeja ja suositellaan satulat ... Erikoistuotteet on tämä vaahtoa-geeli asia, joka voidaan mitata sitbone leveys. Liikkeen omistaja tarjoaa mitä tekee eniten $ $ $

Tehokas Pete

Aha, ja tämä vaahtoa geeliä asia otetaan huomioon teidän kantanne pyörä? : rolleyes:

Ei pilaa sinua Bobby, mutta tämä pseudo-aine on karkaamassa käsistä ... saa ihmettelee, kuinka kukaan soitettujen niiden ajoasento ennen kuin kaikki tämä ...

wcngu1

Aha, ja tämä vaahtoa geeliä asia otetaan huomioon teidän kantanne pyörä? : rolleyes:

Ei pilaa sinua Bobby, mutta tämä pseudo-aine on karkaamassa käsistä ... saa ihmettelee, kuinka kukaan soitettujen niiden ajoasento ennen kuin kaikki tämä ...
haha damnit Oletan, että alusta mittaus asia doesnt auttaa niin paljon, kun kaikki: (

bobbyOCR

Ei pilaa sinua Bobby, mutta tämä pseudo-aine on karkaamassa käsistä ... saa ihmettelee, kuinka kukaan soitettujen niiden ajoasento ennen kaikkea tätä ... ei ole rikos tehty. Mielestäni se on erikoistunut markkinointi kikka. Rakastan Arione, ja uskon, että mikään ei voi kopioida sijaintisi pyörä, kuin pyörä. Sitbones muuttaa huomattavasti, kun rulla eteen-ja taaksepäin, liukuva eteen-ja taaksepäin liikaa. Otin mahdollisuus minun arione, mutta se on täydellinen ja erittäin mukava, vaikka 100 + km

wcngu1

mitään rikosta tehty. Mielestäni se on erikoistunut markkinointi kikka. Rakastan Arione, ja uskon, että mikään ei voi kopioida sijaintisi pyörä, kuin pyörä. Sitbones muuttaa huomattavasti, kun rulla eteen-ja taaksepäin, liukuva eteen-ja taaksepäin liikaa. Otin mahdollisuus minun arione, mutta se on täydellinen ja erittäin mukava, vaikka 100 + km
What I "ve huomannut siitä Fizik arione ja speciazlied toupe on, että ihmiset ovat muuttuneet Fizik arionne on toupe aina sanoa toupe sopii heille paremmin. En ole koskaan nähnyt ketään, joka on sanonut Arionne on mukavampaa kuin Toupe . Olen nähnyt mitään valittamista tähän mennessä noin Erikoistuotteet Toupe, mutta olen nähnyt monta valittavat Fizik. Tämä tietysti voi johtua eri ihmiset eivät paikannus heidän satula oikein ja mikä on sinun, mutta positiivisen fiiliksen saat lomakkeen ihmisiä on toupe on vaikea ohittaa: D Check this out http://cyclingforums.com/t296171.html: eek:

Tehokas Pete

No, useimmat kaverit tiedän täällä rakastavat Arione. Ole koskaan nähnyt Toupe (ei ehkä markkinoida niitä Italiassa?).

Joka tapauksessa haluan Suosittelemme, että kokeilet niitä molempia ja käytä sitä, että bum pitää paremmin.

Happy ostokset ja ratsastus!

fredf

Geeli vaahto asentaminen alusta alkaen Erikoistuotteet on hyödyllinen. Istut siinä (jos kauppa tietää, mitä he tekevät) kumartui siinä asennossa, jossa voit ratsastaa. Näin et saa kunnollista mittausta.

On kuitenkin olemassa muita tekijöitä, kuten Top käyrä (kupolikirkkojen tai flat).

Olen melko hoikka ja yritti Arione ja se oli kauhea minulle (vaikka kaikki muu tykkää). Sitten mitataan itseni Erikoistuneet vaahto ja se ehdotti 143 istuinta, jota olen tilannut.
En ole paljon muuta mukavaa.

fauxpas

Muutama päivä Luulin satula oli hieman liian kapea minulle ... kunnes tajusin joku oli varastanut sitä ...

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Languages translations made by vBET Translator 3.2.2