Pda

View Full Version: erikokoisia crankarms

vuce

Ajattelin jos se on mahdollista käyttää eri crankarms kooltaan vasemmalla ja oikealla puolella (esim. 172,5 mm ja 175 mm) ... Minulla suhteettoman jalat takia on yksi jalka 2 cm lyhyempi kuin toinen, ja mielestäni eri crankarms voisi auttaa vähän ... Onko kukaan koskaan kokeillut mitään tällaista?

fauxpas

Jos käytät lyhyempi varsi on lyhyempi jalka olisi hienoa ...

nerdag

Jos käytät lyhyempi varsi on lyhyempi jalka olisi hienoa ...
Parempi ratkaisu voisi olla saada Ortopediavälinepalvelut Shim kiinni alla kiila on lyhyempi jalka - 2cm on aika iso ero, ja en usko, että 2,5 ero pituus (5mm halkaisijaltaan) tuntevat erittäin mukava ajaa.

Voimassa sinun täytyy laittaa pois sinun lyhyempi jalka Wil on hieman korkeampi samoin, mikä voi johtaa hyvin epätasapainoinen polkemista.

HTH,

n

531Aussie

Mietin sitä on vähemmän kuin täydellinen soltution, sillä vaikka lyhyempi kampi olisi helpompi päästä alareunassa aivohalvaus, se olisi kauempana yläosassa aivohalvaus. Toisin sanoen, kun 2cm ero voitaisiin oikaista pohjaan polkimen aivohalvaus, olisi kaksinkertaistettava (noin) 4cm ero kautta alkuun

.... mutta kai alempi pedaalin kautta alkuun polkimen ympyrän ....... En ole varma

bobbyOCR

Ehkä joku on keksinyt sähköisesti tai mekaanisesti nivelöity liukuovi lyhentäminen / pidentämällä crankarm korvata läpi kaikilla polkimen aivohalvaus: D

Voisi mennä aina "keskeyttämisen crankarms" patentti vireillä

lumpy

Olen käyttänyt ylimääräistä pohjallinen on kengän kanssa lyhyempi jalka.

dgregory57

En tahdo muistaa käsittelyssä jonnekin aina suosittu "se riippuu" vastauksena vastaavaan kysymykseen. Ehkä se oli täällä tai BikeForums.net

Voit käyttää eri pituisia kammet, ja jotkut eivät.

En halua pelätä valta asiasta ... ei ole tärkeää käyttämään enemmän lyhyempi jalka ellei ensisijainen huolenaihe on, että kiihtyvyys on erittäin sujuvaa. Jotkut ihmiset ratsastaa puuttuu yksi jalka, ja epäilen, että saa juuri vääntömomentti jalka että ei ole olemassa ... ;)

Mutta takaisin minun. Olen unohtanut yksityiskohtia, mutta luin jostain, että on olemassa ero siinä, miten käsitellä pituus antaa sen mukaan, onko jalka on lyhyempi ylä-tai alapuolella polvi. Väite, että yksi edellytys on omiaan Shim, ja toinen lyhyempi kiertymisen.

Ehkä sinun pitäisi tehdä haun, tai pyytää ohjausta lääkärin tai muun terveydenhuollon ammattilaisen ...

On ratkaisu johonkin ... Voit löytää tapa olla mukava your ride! D

Onnea!

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish